mandag 18. mai 2009

To dager igjen



Vel overstått feiring, både av Grand Prix og 17.mai! Dagen i dag har vært haltende grunnet vannblemmer UNDER fotsålene. Jeg trodde ikke det var mulig, men det er det gitt! Onsdag setter jeg kursen for mitt nye liv, der trening og grønnsaker skal få like stor plass som GreenGate. Dermed er det tid for en heseblesende innspurt på jobb, og bloggingen har ikke vært prioritert. 



Takk til alle som har sendt koselige hilsener på epost, og lurt på om jeg skal ha 6 uker fri fra bloggen. Tidligere i vinter hadde jeg faktisk bestemt meg for at 20.mai skulle være avslutningen av Emmelines blogg. At jeg denne dagen skulle starte en nytt liv, med et annet fokus. At det var BYE BYE Bloglandia for godt! 



Etterhvert som avreisen har nærmet seg, har jeg forandret mening. Jeg har fremdeles massevis å blogge om. Nytt hyttekjøkken for eksempel *Hvis det fortsetter i dette tempoet kan jeg blogge om hyttekjøkkenet i mange mange år fremover;) Nytt utbygg, nye gulv og nye soverom. Jeg tror jeg ville ha savnet bloggingen, og satser derfor på å få tid BÅDE til interiørblogging og gulrøtter. Man blir glad i bloggvennene sine også. Dagen er ikke helt den samme uten!




Det vil derfor bli litt roligere på bloggen  min i de neste ukene. Jeg kommer til å oppdatere en til to ganger i uken, men kommer sterkere igjen med hytteblogging fra JULI;) SEE U AROUND! Klem

86 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Ble nesten svett her jeg nå!! Slutte med å blogge...nei nei nei! Du får blogge når du har tid og lyst..

masse lykke til...
klem

AC Home sa...

Hei

Jeg ønsker deg masse masse lykke til og skulle virkelig ønske jeg kunne bli med! Selv om det blir tøft å være så lenge borte..

Hilsen fra Ann Christin

Anonym sa...

Aldri, aldri må du slutte å blogge. Nå ble jeg nesten like lei meg som om noen skulle fortelle meg at Vakre hjem og interiør skulle legges ned... Digger bloggen din, er desverre ikke den som skriver så masse her... men er innom hver dag for å sjekke om det er kommet noe nytt. Det er bare såååååå kjekt å lese historiene dine. Ønsker deg masse lykke til på din ferd. Klem A

Anita sa...

Masse, masse lykke til til deg!!! Følger med som resten av landet! Klemmer fra Anita!

Verkstedet sa...

hei.
vil ønske deg mase, masse lykke til. håper det blir kjekt også, tror du vil klare deg godt!!!! og hyggelig at du blir å finne her i fremtiden også:)
god sommer sier jeg også...er jo bare 4-5 uker igjen;)
nå er vi forresten i mål- det ble godkjent skole på oss, lykke!!!!masse å gjøre, men det værste er overstått. vært et turboår...men såå flott også!!! klem

Datt sa...

Ønsker deg lykke til på veien til ditt nye liv, og jeg er veldig glad du ikke kommer til å slutte med blogginga, jeg setter pris på bloggen din :)

Verkstedet sa...

hei igjen;)
nå må jeg høre...;) sender deg en mail, så tar vi det der...;)klem

Anonym sa...

Oi! Nå skvatt jeg til i stolen her! Legge ned Emmeline-bloggen liksom! Nei det går virkelig ikke an! :-)
Jeg er en av dine mange anonyme lesere, er innom nesten hver dag. Har ofte ledd så jeg har ristet over historiene dine. Regner med at "gulrot-ferien" også vil gi deg inspirasjon til nye innlegg og nye betraktninger om tilværelsen. Ønsker deg lykke til! hilsen "Nelli"

Gro sa...

Kommer til å savne å se deg her i blogge-landet. Lykke til med gulrøttene og hytta...! Stor klem fra Gro ( trenger også litt gulrøtter, for jeg ble også sår i bena i går!)

Anonym sa...

Kjære vakre Emmelie!
Nå fikk jeg helt klump i magen.
Du må ikke legge ned bloggen, plis..
Det er jo ingen som er som deg!!
Er innom blogge din hver dag og opptil flere ganger om dagen.
Du er bare best, jeg stor koser meg med bloggen din. T.o.m mannen min kan om hytta di, hytte-kjøkkenet ditt, green gate koppene osv. Enda han aldri har lest en blogg. :O)
Dette er ikke stygt ment, men det er nesten så jeg håper at hyttekjøkkenet tar endel år, så vi har glede av deg lenge enda;)
Ønsker deg masse lykke til, stå på!
Jeg skulle nok ha vært med deg...men er ikke så tøff som deg.
Men om noen år skal jeg prøve meg!
*tvitvitvi*
Mange klemmer fra Marianne E

My home is my Castle sa...

Ser det er flere enn meg som nesten fikk panikk her !!!!
Men så ble jeg glad igjen da jeg kom litt lenger ned i innlegget :))
Du må IKKE slutte å blogge Emmeline !!!!

Vil få ønske deg masse lykke til :))jeg skulle og gjerne blitt med...

Til vi ses igjen... Ha det bra min venn :)
Klem,Kari

Den gode feen sa...

Ha ein riktig fantastisk god tur!!! Masse masse lukka til :) Kjempestor klem frå Linda

Torills blogg sa...

huff,, nei og nei og nei...skulle du slutte bloggingen ville blogglandia ha gått helt i stå...det er jeg overbevist om...Må ALDRI slutte med blogginga emmeline

Ingunn sa...

Heia Emmeline. Skjønner godt at du vurderte som du gjorde, men nå får du jo til både

- sunne vaner og
- bloggen

Kanskje gjør vi det samme, men ennå er det supertrivelig.

Varm klem og lykke til med de snart 6 ukene.

Hilsen ingunn og linda (som blogger sammen)

Anonym sa...

heisann:)
Lykke til med begynnelsen på ditt "nye liv" :)
Bloggen din er kjempebra, ville være for ille om ikke den kunne være en del av ditt nye liv også! Du har jo så mye å bidra med:)
Det vil bli visse abstinenser..
jepp

Trultemor

Anonym sa...

lykke til Emmeline - du er tøff som tar skikkelig tak i livet ditt og gjør noe med det som du ønsker og en fin familie som støtter opp bak!!
Og bloggen håper jeg ikke akkurat representerer noe negativt i livet ditt - så det må du ikke slutte med!!

stjerneglass sa...

Hei!

Leser hvert nye innlegg her, og det hadde vært utrolig trist om du skulle finne på å slutte å blogge... Virkelig!

Masse lykke til med de 6 ukene du skal gjennom!

Fjordheim sa...

Er glad for at du skal fortsette med blogging. Hadde blitt et savn å ikke ha dine innlegg å kose meg med av og til.
jeg har også hatt vannblemmer under fotsålene. Ikke noe godt nei. Omtrent umulig å gå. Men det går over, heldigvis.
Så vil jeg ønske deg riktig lykke til på kurset. Håper vi kanskje kan få noen oppdateringer fra kurset på bloggen din. Jeg hadde i hvertfall hatt godt av å følge litt det du skal lære nå disse ukene.
Kos deg godt med familien nå disse siste dagene :)

Landcharm sa...

Du gleder mange om du fortsetter å være tilstede for oss her, men bare når du føler for det...

Villa Kos og Kaos sa...

Masse,masse lykke til!!
Kjempe tøft å hive seg på et slikt prosjekt!!
Og jeg ble like forskrekket som de over meg her...
bloggnedleggelse..huff og huff..nei godt du har kommet på bedre tanker!!!
(vart liksomt litt som den Bergenske varianten av Skræmmer`n...)
Enda en gang: LYKKE TIL!!

Klem fra en trønder, som virkelig vart skræmt ja....

Anonym sa...

lykke til med gulrotferie!! jaggu bra at du ombestemte deg ang blogginga! har gledet meg til den dagen du skulle skrive at du skulle til trondheim på jobbetur;)
Håper di får noen fortreffelige 6 uker, blir kanskje noen penger å spare til nye ting og tang??

inkala

Crinoline sa...

Du hadde vel ikke tenkt å slutte?? Det hadde blitt et savn,glad du har ombestemt deg. Masse lykke til med ditt neste prosjekt, vi er mange som heier på deg.

kaimai sa...

Hei Emmeline!

Pulsen steg veldig raskt da jeg leste tankene dine om å slutte. Vi må jo få vite hvor bra det går med sunnere livsstil også! Jeg tar gjerne i mot tips etterhvert når overskuddet kommer! (Forresten, når pulsen stiger ved lesing er det vel tegn på at jeg burde ha droppet sjokoladen og trent i kveld, som jeg opprinnelig planla... Anyway...)

Du må lykke til med å tenke på deg selv! Så gleder jeg meg til å lese tankene dine etterhvert!!!

Kjøkkenet ditt fortjener forresten en kommentar, det var helt nydelig!!!

Bloggen din lyser opp hverdagen!

Stor lykke til-klem!

K@ri sa...

SÅ godt at du fortsetter med bloggingen :o)
Og mine beste lykkeønsker sender jeg selvfølgelig med deg på veien.
Men ang. veien: Jeg er 15 minutter unna deg i bil, så dersom du har behov for forandring eller en omvisning i nærområdet, så kan jeg stille på kort varsel!

Ta var på deg selv!
Det er et viktigste!

Klem fra Kari*

Lappesola sa...

Jeg ønsker deg masse lykke til.
Klem fra Sol

verdenskart sa...

Du må virkelig ikkje slutta å blogga, detta e ein blogg eg sitte å kose meg med om morgenen me tekoppen i håndå før eg ska avgårde på jobb/skole! Masse lykke te me livsstilsendringen! Syns du e supertøff:)

liven sa...

Uff....nei det må du ikke finne på!!!! du har jo så gode innlegg Emmeline:o) og nydelige bilder da......:o)
ønsker deg lykke til på helsefarmen og STÅ PÅ:o)

Siri sa...

Først ble jeg så lei meg at jeg nesten begynte å grine, så ble jeg så glad at jeg brøt ut latter her jeg sitter alene i stua... Bra du ikke legger ned bloggen din Emmeline! ;)

Ser fram mot innleggene dine hver dag, de er liksom et stort, lite høydepunkt!

Lykke til på gulrot-ferien din, dette skal du klare! ;)

Anonym sa...

Ønsker deg en riktig god tur, og lykke til. Kommer til å savne dine daglige innlegg:-)

Stor klem fra "bloggløse Gro"

Anonym sa...

Hei!
Håper du har hatt en strålende 17. mai, selv med vannblemmer. Det fikk jeg også selv med "inngåtte" bunadsko. Vil også ønske deg masse lykke til med de nærmeste ukene! Du er tøff!
Husk: Blogg når du har tid og lyst.
Mvh. Mona

Babb sa...

Hei!
Jeg liker bloggen din veldig godt så er veldig glad for at du ikke ska slutte! Lykke til på veien til ditt nye liv:)

Anonym sa...

Nå puster jeg lettet ut! Godt at du fortsatt skal blogge! Et av dagens høydepunkt. Lykke til med gulrøtter, skulle visst vært der jeg og. Men jeg holder meg til Lindesnes. Vi sees kanskje i sommer på Vigeland, er spent på hvor hytta di ligger.
klem fra Olaug Brit

Fru Fryd sa...

Ønsker deg lykke til og håper du får et flott opphold.

AstridVU sa...

Hadde vært virkelig trist om du skulle sluttet å blogge. Og du trenger da ikke kun blogge om du har nye prosjekter - jeg liker godt å lese om alt annet du skriver innimellom også jeg, så bare fortsett med skriblerier når du har tid og lyst, så er jeg 100% sikker på at du har mange, mange lesere!

Ønsker deg MASSE lykke til på oppholdet ditt! Jeg skal innrømme at jeg håper det blir litt blogging derfra også (eller mye?), og at det kan bli brukt som motivasjon her i heimen også. Det hadde definitivt vært på sin plass, for å si det sånn.

GOD TUR!

Anonym sa...

Jeg vil også gjerne ønske deg lykke til med de neste 6 ukene - på alle måter - også når savnet etter mann og barn melder seg om en stund.. du er visst ganske tøff.
Godt du ikke legger ned bloggen din som vi "tittere" også har mye glede av. Inger Johanne

Frau Putz sa...

Hej Emmeline
Jeg er glad for, at du ikke lukker din blog. Det er alt for morsomt at læse dine indlæg om Emmelinemandens forsøg med interiør-sabotage...
Jeg gad vide, hvad der sker med dit hjem, når Emmelinemanden og Emmelinebørnene er alene hjemme i 6 uger. Måske er alle Greengate-kopperne skiftet ud med nye plastkopper i skrigende farver :o) Og gardinerne er skiftet ud med fodbold-flag i hele huset...
Jeg ønsker dig god fornøjelse - og masser af held og lykke med gulerødderne og din nye livsstil.

Anonym sa...

Hei Emmeline :)
Er glad for at du skal blogge videre!! Hadde ikke blitt det samme uten deg syns jeg da ;)
Men ville bare ønske deg riktig god tur og lykke til på din tur !!!
Håper du får noen kjekke uker og ikke minst svette ;)
STÅ PÅ !!
Stor klem fra Lillesøster til Meybime .....

Anonym sa...

TAKK for at du ikke vil slutte å blogge. Jeg har blitt litt avhengig, jeg. Har snudd livsstilen - og mye på grunn av at jeg ble inspirert av deg når du skrev at du også skulle gjøre det. LYKKE TIL. Mvh trofast leser:)

Anonym sa...

Lykke til, Emmeline! Bloggen din er veldig flott og alle er veldig glade for at du vil fortsette å dele dine betraktninger og små historier med oss! Tusen takk;-) Hilsen Lene

Marita sa...

hjelp!! der skremde du meg!!
Måkje slutte å blogge nei! blogg med gulerot i handa!!! e so kjekt å lese bloggen din!
God tur og masse lykke til med oppholdet!
klem!

Anonym sa...

Vær så snill- du må ikke slutte med bloggen din...-den er jo såå FIN!!
Er aaltid innom og sjekker det siste du har gjort, og hva du tenker å gjøre -hjelp får nesten panikk her!
Du må jo ikke blogge hver dag om du føler det er mye ?
Mange varme klemmer til deg og lykke til videre uansett hva det blir til...
Hege.

Anonym sa...

Ønsker deg masse lykke til og håper vi kan lese om både gulrøtter og interiør i tiden fremover

Klem fra nanna i sør

mali-mo sa...

KOS deg med gulrøttene (vel...) ;) Og du, jeg gleder meg til dine bloggoppdateringer OG hyttekjøkkenreportasjer! Glad for at du velger å fortsette å være Emmeline her inne fremover også!

Lykke til på helseleir-farmen, håper du får noen fine uker ;)

Anonym sa...

KJÆRE GODE, VAKRE, VENE, SNILLE, SØTE, MORSOMME EMMELINE!!!, TAKK OG LOV AT DU OMBESTEMTE DEG M.H.T Å LEGGE NED BLOGGEN! DU ER JO BEST, HELT SANNT!! DAGEN ER IKKE HELT DEN SAMME UTEN EN TITT INNOM DEG HER! DU SPRER SÅ MYE GODT HUMØR OG INSPIRASJON TIL OSS LESERE MED INNLEGGENE DINE. DIGGER DEG =)
ØNSKER DEG LYKKE, LYKKE TIL PÅ GULROTFERIEN. DU ER TØFF!! HUSK PÅ AT "ALT ER EN OVERGANG", NÅR DU LENGTER HJEM. SNART ER DU DER IGJEN, DET ER EN ENDE PÅ "FERIEN"..

KLEM FRA BLOGGLØSE TUSSI

Linda sa...

Du må ALDRI slutte å blogge, O' Store Blogg-dronning!

Gulrot og blogg går fint i lag!

Trønderhilsen

Karin sa...

Dagen er ikke helt den samme uten Emmeline. Sånn er det med den saken! jeg starter underskriftskampanje om du slutter å blogge. Du skriver så morsomt om stort å smått. Ønsker deg masse lykke til der du skal nå.

Hanne sa...

Som du skjønner: vi er MANGE som ber tynt om at du fortsetter å blogge.
Jeg vil også ønske deg lykke til med kursendring! Det blir spennende.

Akkurat passe Frø sa...

Godt å høyre at du fortset med bloggen din!
Lykke til framover!
:O) FrueFrøet

Drømmen om en eplehage sa...

Riktig god tur!
Det blir nok ikke bare morro, men du for en sjanse og så heldig du er som får være med på dette!

Hold motet oppe, ta med deg hammeren så mannen ikke henger opp flere skumle sjøulker når du er borte og be ungene passe på han. Trekk pusten når dagene blir tunge og hjemlengselen gnager, tenk på alle du har som er glad i deg og unner deg dette.

Riktig god tur og reise, for det er jo det dette er; en reise på vei til deg!
God klem fra meg.

Anonym sa...

Klart du må fortsetja å blogga! Og då meiner eg for din eigen del. Alle ser jo at den gjer BÅDE DEG, og alle lesarane dine glade!

Dessuten er det ikkje lurt å endra alt på ein gong; Ein ting om gongen - er ein smart tilnærmingsmåte til nye vanar.

Har forresten høyrt ein gong at det tek TRE veker å danna seg EIN ny vane. Dvs at du har tid til 17 nye vanar pr år(!), sjølv om du tek ein ting av gangen, så du har god tid. :)

Eg er av dei som set like mykje pris på innlegg om busstrylledamer og agurkmannar - som på interiørinnlegga. Føler vel at eg kan relatere meir til desse emna enn til "drømmehjem", ettersom heimen min er eit gamalt hus med husmorvindu, ubehandla panel på ALLE veggar, og lakka tregolv ... (sukk!)

Men det er kjekt å lesa om slike som deg som har både idear, og ikkje minst energi og tiltakslyst til å gjennomføra dei, og å sjå kor fine resultata blir. Eg beundrar (og misunner) overskudded ditt, og trur kanskje at litt av det kjem frå responsen du får på bloggen din. Isåfall er det verdt å halda på den, og skriva når du sjølv har lyst.

Det blir heilt sikkert rikeleg "mat" å ta av på helsefarmen for ei med din betraktningsevne, fantasi og evne til å sjå det komiske i kvardagen. Dessutan kan det vel vera sunt med litt andre perspektiv enn interiør av og til. Forandring fryder, veit du. :)

Skriv ein blogg på "privaten" om ikkje anna, om kvart lite steg i riktig retning, så vil du sjå at du bevegar deg mot målet litt kvar dag. Lukke til!

helsing trufast "fan"

Minmill sa...

Jeg er en av de som ble kjempeglad for at du ikke skal slutte å blogge. Puh. Hadde ikke hørt om den datoen før, men leste det nå, og jammen med glad for at du fortsetter. Vet du hva? Jeg synes du skriver så bra, så for meg er det alltid morsom å komme innom her og lese og bare nyte det. Legger ikke så ofte igjen kommentarer for det ser ut som du har nok av dem, og heller ikke tid til å svare på dem. Jeg skriver bare noen ord i kommentaren når jeg føler for temaet du skriver om. Så det så. Lykke til med grønnsakskuren....

VillaVanilje sa...

må bare si at du har ett nydelig hjem!!
hilsen villa vanilje

Anonym sa...

Kjære Emmeline :)

Jeg er helt klart
veldig happy for at
Emmelines består og
at du kommer med innlegg
når du har tid & lyst
fremover!

Det er en spennende
tid du går i møte nå og
jeg skulle så gjerne
vært med på turen,
tror vi hadde trengt
en opprusting i systemet
alle mann og gullerøtter
er ikke det værste man kan
starte med!!!

Ha en fantastisk tid
foran deg, masse masse
lykke til!

Gleder meg til å høre
status og første innlegg
allerede!

Klem Ann-Christin

Anonym sa...

heisann Emmeline =)
kan jo ikkje sei noko som ikkje allereie er sagt, men det gleder meg stort at du skal fortsette å blogge =)
og så må du ha ein god tur til helsefarmen din, håper du får et fint opphold =)

hilsen fast leser =)

Blåbærpai sa...

God tur! H U R R A for at du held fram med bloggen! Glede meg til å lese meir frå deg!
*knask*;-)

Rosa sa...

Åh, så glad eg er for at du har ombestemt deg ang blogging. Blogglandia vil aldri verte det samme utan Emmeline, det er ihvertfall heilt sikkert!! masse lukke til med ditt nye liv, det vert sikkert både godt og tøft, utfordrande og inspirerande. Eg gler meg til å fylgja deg vidare, iallefall!

klem

M sa...

God tur, og masse lykke til!


Klem fra M

Lisemoren sa...

Så fint at du fortsetter å blogge, det ville blitt kjedelig her uten deg. Jeg koser meg alltid på sidene dine, enten det er med fine bilder, en god latter, eller noe å tenke på : )

Ønsker deg en god tur, og ser frem til å se ditt nye hyttekjøkken.

Klem fra Lisemoren

Ruth Bernssen Bø sa...

Takk for "livsteikn" på min blogg.
Gler meg til å møta deg igjen. Dette skal gå så bra så, med eller helst utan "sukkerskivene" til tidlegare nabo......
Du må liggja i hardtrening skal du symja om kapp med meg, eg har øvd mykje sidan sist, veit du..... :-)

Vel, pust og pes, sukk og stønn, svette og latter,og kanskje ein liten "hengjetrut" innimellom, vert nok stikkord for dei neste vekene.
God tur. Snakkes.

Anonym sa...

Hei.
Ikke finne på å slutte med bloggen din da Emmeline. Da blir vi så lei oss. Du kommer tilbake til hverdagen igjen vet du, selv om det sikkert blir visse endringer. Du bringer så mye glede til oss som følger deg, og du får i hvertfall ha masse lykke til. Dette blir helt sikkert en kjempeflott opplevelse. Ha en fin dag. Klem, Hilde

cordelia sa...

Hei min venn;)

Du må aldri finne på og slutte med å blogge,det er jo høyde punktet på dagen;)
Ingen skriver så bra som deg,og så er du bare rå flink med interiør.
Kommer til og savne deg på svømmingen,jeg hadde store amnisjoner om å gå,men det ble en ordentlig dritt dag så da er det like greit og holde seg hjemme;)
Du må ha lykke,lykke til.Er sikker på at du klarer dette kjempe fint og gleder meg til du kommer på svømmingen igjen :D
Det er jo så nydeligt der inne om sommeren,så jeg håper du klarer og kose deg og nyte freden også.

God klem fra Gørill

Christine sa...

godt at du fortsetter!!!!
og lykke til nå disse seks ukene.

hva betalte du for bildene?

klem

Anonym sa...

Men Emmeline da, du kan da bare ikke legge ned bloggen. Hvis du ikke skal produsere et eget ukeblad for oss lesere da? Du har jo så mange ideer og skriver så fint, så et innredningsmagasin kan du sikkert få til?
Nå har jeg sydd den andre "forenkla" liftgardina etter din oppskrift, den er kjempebra og enkel for oss som ikke er så stødige ved symaskinen.
Takk og takk og lykke til med grønnsakene, husk bare å være forsiktig med frukt, 1 om dagen er nok hvis du ønsker å gå ned i vekt,det er nå min erfaring, da.
mange hilsener fra trofast leser.

☆Therese sa...

Det er da enda godt du ikke skal slutte å blogge !!! Hadde savnet deg massssse hvis du hadde sluttet.
Det blir sikkert plass til både gulerøtter og blogging vet du ;O)

Lykke til,
klem

Miss.T sa...

Godt du vil fortsette med bloggen din !!!! Ønsker deg masse lykke til på gymleir !! stå på : )

Løvetann sa...

Hei. Lykke til. Eg gleda meg til å sjå ditt nye jeg. Hektisk vår for meg,får ikkje tid til blogg.

Stor klem

Sissel Olin sa...

Var hyggelig å høre at du ikke kommer til å gi opp bloggen allikevel! Du har jo sånn en utrolig fin blogg!! Elsker å fare innom å se alle de inspirerende ideene du kommer med:)

Masse lykke til med starten på ditt "nye liv":)

Klem fra Sissel Olin

et kjært hjem sa...

Kjekt å følge med på bloggen din, bra du ikke slutter med det! God tur!

Anneli sa...

Ønsker deg en riktig god tur Emmeline <3 Stå på, dette blir kjempebra!

Jeg er også VELDIG glad for at du har ombestemt deg ang bloggingen, det hadde jammen ikke blitt helt det samme uten DEG!! <3

En klem til deg (:

Anonym sa...

Så bra du ikke skal slutte!! Du er jo min faste "skal-bare-innom-denne-siden-så-skal-du-få-pc´n.." :)

Hilsen fra landet sa...

Signerer over her... vi har allerede abstinenser!! Kjempemasse lykke til!

Anonym sa...

Takk for alt du deler med oss fremmede....Jeg har snarvei til bloggen din på skrivebordet og følger med hver dag om det kommer noe nytt.Godt du ikke skal slutte! Foreslår at du nå forteller litt om hva som skjer i disse 6 ukene. Det er nok flere enn jeg som kan trenge noen tips. Lykke til med ditt nye liv. Klem fra Skien

M sa...

Leste kommentaren din hos Irina, og er helt enig med deg.
De som prøver å rakke ned med å skrive slemme kommentarer, er i mindretall, og til tider kanskje bare en og samme person.
Det er sikkert ikke en som bryr seg om interiør en gang!
Misunnelse spør du meg!
Kanskje dette er eneste formen for oppmerksomhet de får, ved å "bedrive hærverk", og derfor bli omtalt på blogger.
Det beste er hvis vi alle bare ignorerer dem!
Ps.
Synes det er supert at du ikke bryr deg!
Klem fra M

irina sa...

Ja Emmeline....alt det er det, barnslig og latterlig.......men jeg måtte !!

Tror altid det er noen som ikke tåler at noen er positive eller gjør det bra !!

Bra du reiste deg og ristet Bianca og fru J på dynga !!

Du har en super blogg og jeg håper du fortsetter.
Du er alltid positiv og raus ...og det må bare fortsette vet du...du ville iallefall ha skuffet mange om du la ned !!

Så artig...skulle vel vært på slanke camp jeg å.
Og så kjem æ på tv i morgen og jeg vet jeg ikke orker å se meg selv.
Men jeg syns at andre er flotte. jeg syns du var så søt og flott.
mens meg ser jeg bare valker....negativ tankegang..JA men sånn er det.

Goklem til deg kjære Emmeline

Frøken Makeløs sa...

Lykke til, Emmeline! Og så er jeg utrolig glad for at du bestemte deg for å ikke legge ned bloggen - det hadde vært fryktelig trist!

Anonym sa...

Jeg er en dame uten egen blogg, men koser meg med å lese andres.
Din er en av mine favoritter, og det var fint å høre at du ikke mente alvor med å slutte. Ønsker deg lykke til med gulerøtter og annet sunt og godt...........
Skal bli spennende å følge deg de neste 6 ukene.

MonjaHelene sa...

Hei!Innom for å ønske deg lykke til de neste ukene!Kjekt at du fortsetter å blogge,en utrolig koselig og ikke minst inspirerende blogg:)Flotte bilder du har tatt av hjemmet ditt foressten.:)Skjønne farger mot en sval og lys bakgrunn.:)Ha en finfin tur.;)Hilsen Monja

Olstad sa...

GOD TUR og lykke til. Jeg blir kjempe glad for at du skal fortsette å blogge, vil jo se hvordan det går med hyttekjøkkenet ditt.

Anne Mette Lie sa...

Emmeline, du må ALDRI slutte å blogge! God tur og lykke til! Du er kjempeflink! *stor klem*

MumsiMumsan sa...

Hei Emmeline! Veldig glad for at du ikke har tenkt å slutte med blogging! :) Ønsker deg ett flott opphold - kos deg, selv om det er lenge uten mann og barn! Er ikke så lite imponert over det du skal! :)
Mumseklem fra meg :)

Anonym sa...

Du er min favoritt!!!! Må innom deg flere ganger for dagen.Så fantastisk at du ikke legger ned.Det ville blitt et stort savn.Ha masse lykke til.

Marit

Anonym sa...

Lukke til og alt godt frå sig

Jette K sa...

Også masser af held og lykke med opholdet på helsefarmen fra mig. Jeg er også glad for at du ikke holder op med bloggen. Har netop genoplivet min egen og skriver flere indlæg om dagen. Det er virkelig hyggeligt og sjovt!

Jette/Danmark

Anonym sa...

Hei
Jeg ser jeg er nr, 84 i heia-gjengen din. Det er akkurat det vi er alle sammen. Får du en nedtur en dag, håper jeg du leser alle kommentarene våre!!
I disse dager trenger du en heiagjeng, og jeg er sikkker på at alle vi 84 vil være med i den:) Vi kan være de som heier deg frem, når du tenker at dette klarer jeg aldri. For vi vet jo at Emmeline klarer allt!!
Jeg blir veldig inspirert av bloggen din:)

Klem fra meg

DRÖMHUSET sa...

Ditt hem är så fint!
Vill se mer :-)
Kram Sofie

Anonym sa...

Så enig med alle de andre her.Er innom siden din hver dag for å se om du har et nytt innlegg.Synes du er ei super dame med en fantastisk blogg.Og nå kan vi kanskje håpe på et eller annet tips om et sunnere liv.Tror vi er mange som hadde trengt det:)Er sikker på at du klarer dette.Kommer langt med dine positive holdninger,humor og energi.Skjønner at det er lenge å være bort fra Emmelinemannen og barna, men tenk hvor trist det hadde vært og ikke ha noen og lengte etter.Masse lykke til!Hilsen Cath

Related Posts with Thumbnails