Viser innlegg med etiketten Utfordring Hverdagsliv Utfordring. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Utfordring Hverdagsliv Utfordring. Vis alle innlegg
søndag 13. februar 2011
Auksjon til inntekt for Stine Sofies stiftelse (*er nå avsluttet)
I disse dager foregår det en fantastisk auksjon til inntekt for Stine Sofies Stiftelse. Hvis du er rask så kan du gå inn på denne siden på Facebook og by på en rekke flotte ting:) Det gjelder å legge inn bud under bildet av det objektet du ønsker å by på?? Men tiden er knapp....Så løp og kjøp!!
Kategorier:
Utfordring Hverdagsliv Utfordring
fredag 8. mai 2009
Til den lykkelige damen

Det var en gang en dame på Sotra. Hun hadde det bra på alle måter, men var begynt å bli mektig lei av ektemannen sine uvaner. Han elsket filmer like høyt som han elsket henne. Hver eneste gang han var på butikken, pleide han å slenge en ny DVD i handlekurven sammen med potetene og kjøttkakesausen. Når kvelden kom trykket han play -og så koste han seg med skyting, bilkrasj og annen elendighet i timesvis
En dag fikk konen nok. Hun samlet alle DVD filmene i to svarte søppelsekker, og la dem ut for salg på FINN. Samtidig meldte hun begge på tangokurs. Nå skal det bli lidenskap forklarte hun mannen under middagen, nå er det slutt med Need for Speed.
Samme dag logget en mann i byen seg på FINN. Aaaahhh 200 BILLIGE FILMER tenkte han. Det trenger jeg. Det er helt perfekt for meg som aldri har blitt helt voksen. Så kjørte mannen til Sotra, og kjøpte to svarte sekker fyllt til randen med action, ran, skyting og bloddryppende slossescener.
Tilbake i huset sitt plasserte mannen alle sine nye filmer i hauger utover gulvet. Så satt han der og smilte for seg selv til konen kom hjem. Konen på sin side stirret lamslått på de 200 dvd-ene før hun spurte; HVOR SKAL DU HA ALLE DISSE FILMENE? Er du klar over at jeg skal ha en avis på besøk her i neste uke? Som skal ta interiørbilder?
Tja, svarte mannen--EG TENKTE EG KUNNE KJØPE EN REOL ELLER NOKKE...!

Dette innlegget er til den lykkelige damen. Hvis mannen din syns det blir stusselig uten filmene sine, så er han hjertelig velkommen til å hente dem tilbake her hos meg! Han skal få dem veldig billig! Dere andre må ha en deilig fredagskveld! Jeg er snart tilbake med bilder av våre nye BILLY hyller... REOL DU LIKSOM!
Kategorier:
Utfordring Hverdagsliv Utfordring
Abonner på:
Innlegg (Atom)



