Selv om vi bare har kommet til februar, er jeg godt i gang med vårens mange planer. I mai er atter en gang konfirmasjon med 45 gjester, og to uker etterpå fyller jeg førti. Kjenner jeg meg selv rett, er det nok med en halsbrekkende feiring i løpet av mai. Dermed spekulerer jeg voldsomt på hvordan jeg skal feire.
Emmelinemannen fylte førti i fjor, og feiret med fotballtur til Liverpool og sykkeltur Nordkapp-Lindesnes. Det siste jeg kunne tenke meg her på jorden, er å feire med fotball og sykling. Egentlig kunne jeg tenke meg å invitere til stor jentefest, men da må man jo starte på an' igjen med lokaler og matlaging --to uker etter forrige seanse!
Dermed har jeg tenkt at jeg kanskje heller bør feire med å reise på tur. Det kunne for eksempel vært kjekt å reise til England for å shoppe kopper, men da må jeg nesten reise alene! Hvis man reiser med ektefelle er det ikke mulighet for koppefordypning. Reiser jeg med mamsen/søsteren min blir det et EVINDELIG mas om at jeg ikke trenger flere kopper. Selvfølgelig trenger jeg ikke flere kopper, men hvis man først skal gjøre noe gøy--så er koppekjøping en favorittgreie.
Dermed har jeg tenkt at jeg kanskje kan feire med å reise til København. Jeg har nemlig hørt at det skal være et sted rett utenfor København der flere interiørmerker har sine lager. Kanskje man kan dra på lagersalg der? Uansett høres København ut som et fint sted for Emmeline, og jeg har aldri vært der før!
Dermed har hele familien bestemt seg for å være med en uke til København til sommeren. Noe som gjør at jeg ser lagersalgene forsvinne i det fjerne. Man drar ikke på interiørlagersalg med mann og fire tenåringer på slep. Det har jeg prøvd før, og jeg vet hvordan det fungerer. Man raser rundt fra butikk til butikk, for å riste dem av seg, men gjengen henger likevel på. Dermed får man ikke kjøpt en eneste liten serviett engang!
Er det noen av dere som har noen andre gode tips til feiring? -Eller kanskje noen har vært i København og kan gi noen tips til steder som er verdt å besøke der? Finnes det et interiørlagersalg i utkanten av København -eller finnes det kanskje kun i min fantasi??
Innimellom tenker jeg at jeg skal parkere alle planer og bare feire med en investering. Jeg kunne kjøpt et piano for eksempel, eller et knallstilig Smeg-kjøleskap. Så kunne jeg feiret dagen med å spille litt--eller med å se litt ekstra hardt på det fine kjøleskapet! Hva ville du ha gjort?
Beklager gjenbruk av oldgamle sommerbilder i dagens innlegg. Jeg har tittet litt i mitt gamle bildearkiv i dag, og i mangelen på nye bilder blir det gjenbruk av blå/turkise bilder. Jeg vet at det er kjedelig, men det får bare duge!
I morgen har jeg planer om vannbollebaking og fotografering. Sees kanskje da? Ha en fin onsdag så lenge.








































.jpg)















