søndag 27. april 2008

Drømmeplaner



For tiden driver jeg med en storslått planlegging for vår lille hytte på Sørlandet. Som dere vet ønsker jeg meg et nytt kjøkken, og endelig ser det ut for at drømmen skal gå i oppfyllelse. Vi planlegger også en utbygging, slik at vi får plass til et ekstra soverom.



På denne siden skal vi skifte vinduene (De har faktisk lister til vanlig) Det lille utbygget med dør og vindu skal utvides, slik at vi erstatter den lille gangen med et litt større soverom. Den nåværende døren i front på utbygget skal fjernes. Det skal også vinduet på siden. Vi erstatter dør og vindu med et nytt vindu i front ( Ikke minst: Helt nede under kledingen skal det være en atombombe sikker musestopper...aaah herlig!)

Vi skal også lage nytt kjøkken...Ikke grått som på bildet under, men hvitt fra Ikea. Jeg planlegger å ha hvitmalt panel på veggene, noen åpne hyller og noen skap. Det er veldig lavt under taket så det er ikke så lett å få dette til på en grei måte.



Under kan dere danne dere et bilde av hvor FANTASTISK kjøkkenet ser ut nå. Jeg regner med at de fleste er imponert over de to skohyllene som fugerer som hyller for ALT. Hvite plastbokser til bestikk på veggen, og ikke minst dekorative plastikkposer til søppel!! (-som dere skjønner er det slett ikke alt som hører til det fine hos Emmeline) Dette er heller ikke et STYLET bilde om noen mot formodning skulle komme i den villfarelsen....



Jeg har planlagt hvitt kjøkken med blå detaljer. Det jeg ikke har funnet i Norge, har jeg funnet på nett i Danmark. Min søte niese tar i mot pakkene i København etterhvert som jeg bestiller.



Greengate krus, tallerker, mugger, håndklær og duker er bestilt fra Greengate i Danmark. Det eneste problemet er at jeg har bestilt såpass mye, at jeg lurer på hvordan min stakkars niese skal komme seg hjem med alle tingene? (Kanskje jeg må kjøpe en ekstra flybilett til henne? Det kaller jeg billig shopping...)


( Bildet er lånt fra BO, uten tillatelse siden jeg er et frekkamerakkels)

Men så oppdaget jeg bloggen til Holmehuset her i dag;) En klassekamerat fra Gymnaset ( *jepp tilbake i Oldtiden) la igjen en hilsen på Facebook, og tipset meg om Holmehuset. Dermed gikk jeg inn der og ble helt bergtatt av denne butikken og de skjønne bildene de viser....



I Holmehuset satser de på RØDT som sommerens farge. Se de lekre bildene fra Greengate utstillingen der! DEILIG;) (PS: Håper det er OK at jeg har lånt disse to lekre bildene fra bloggen )



Dermed blir jeg helt schizofren igjen! Rødt, blått, hvitt, rosa, roser, romantikk, New England.... Ja takk, alle deler til Emmeline og Ole Brumm!

I have exciting plans for the summer holiday. We will make a new kitchen in our summer house, and a new bedroom on the side of the house, it is nice to dream about how it will be:)

67 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Her kommer jeg på besøk i sommer....hold kaffen klar å pengeboka åpen for eg og dæg skal på tronken!!! Å duuuuu!!!!har du slkutta å kommentere hos folk( les meg) Jeg blir vonbråten av mindre....ha ha ha ha ha.

Drømmen om en eplehage sa...

Det er ikke lett å holde tunga bent i munnen når det kommer til valg. Er jo så mye flott der ute i det store stasj og interiør land. Jeg må stadig ta meg selv i nakken og røske meg tilbake fra stilforvirringens nådeløse grep.

Poser høyt på kjøkkenveggen kan fort blir det hotteste det, Emmeline så du skal ikke kimse over det. Kan være du går i bresjen med å legge ut bilder av det... Plutselig henger det spar, rema og prix poser på de merkeligste plasser. Lett tilgjengelig kunstverk. Ha, ha, ha!

Tror kjøkkenet kommer til å bli riktig så idyllisk når du får satt igeng jeg. Åpne hyller er kjempefint synes jeg!

Ha en strålende uke, med eller uten poser på veggen. :)

Helene sa...

Jeg vil også være med på Tronken med deg og Elin hi,hi
Så kan vi avslutte shoppingen med en kjøkkendugnad på hytta di;0)
Med reker og hvitvin som "drivstoff" skulle nok kjøkkenet ditt blitt ferdig i en fei.

Anonym sa...

Hehehehe! Vil berre påpeka at det er du som har utnevnt deg sjølv som eit frekkamerakkels, ikkje meg. Ein tittel som faktisk er tiltenkt meg av den gode frk. Sjo. Trur kjøkkenet, og hyttendringane blir meget bra! Lykke til!!!

Bodil BO

Synnøve sa...

Så nydelige bilder, og herlige farger! Man blir jo glad av denne rødfargen også... Skjønner godt at det er vanskelig å velge hva man skal gå for...! Flott hytte dere har, og må si at det styla hyttebildet er min favoritt, hihi! Tror nok det er mange hytter rundt om i Norges land som har den stilen altså :) Det blir nok flott med nytt kjøkken, lykke til med valg, gleder meg til å se resultatet til slutt :) Ha en fortsatt fin søndag! Synnøve

Merete sa...

Jøss, for ei utruleg koseleg hytte du har!! kan godt forstå at dåke kosar dåke masse der om sommaren..blir spennande å følge med på oppussing framover :o)
Ønsker deg ei flott kommande veke!

Ann Helen sa...

Nydelig hytte, og kjøkkenet høres ut til å passe perfekt inn! Haha, ikke lett dette stil/fargevalget, nei. I alle år har jeg endret stil etter årstall, gått mot lyse natur -og bruntoner på høsten og pasteller mot våren og sommeren. Når jeg nå i tillegg begynner å vakle mellom flere stiler i en og samme årstid blir det ikke lett;) Vet ikke om røde kopper med hvite prikker gjør seg sammen med mine øvrige rosa detaljer..!

God uke til deg!

åsemor sa...

Go søndag til kjøkkenplanleggeren, skal ikke du ha konfirmasjon snart da. Jeg hadde mitt fulle hyre med å organisere den jeg de siste ukene før, og her sitter du og planlegger kjøkken. Du er og blir et overmenneske. Men det er jo et ordtak som sier " DET SOM HODET ER FULLT AV, RENNER MUNNEN (tastaturene) OVER MED"......

I går skvatt jeg du, det var på musikkqviss på radioen at en dame fra bergen (som jobber der du jobber) var med. Tror hun het noe på K som liksågreit kunne skrives med C. Lyden ble skrudd opp og etterhvert skjønnte jeg at det ikke var deg, hun hadde en stedatter til å hjelpe seg. Artig så lenge det varte.
Nei, nå må jeg fortsette med husvask, sånn er det når det er fint vær og en har altfor god tid. Da blir ingenting gjort da. Koser meg med det jeg, og tenker tilbake på alle årene med kakefat/dugnader og utallige arrengementer hver helg.Alt til sin tid !!!
Og forresten russedåpen gikk greit, navnet ble "krøkkå", ikke så overraskende det, det har tross alt vært ekstrautstyr hos henne i over et år.

Kos deg med den nye uken Emmeline!

Solveig sa...

Hihi! heldiggris som har hyttekjøkken allerede penere enn det vi har i leiligheten nå:):)

driftig, du, som handler fra danmark, har ikke tenkt muligheten engang:)

Tone Yvonne sa...

Dette ser jo ut til å bli ett perfekt sommerhus. Dkke det at det ikke er det allerede..... Det ser helt skjønt og idyllisk ut!! Men der er jo noe med å få ting på "plass" - slik man selv føler for det :o)

Den nye butikken du nevner er jeg straks på vei inn i for å ta en titt :o)

Ang. fotskammelen min, så er ikke omtrekking helt min greie tror jeg ;-D men det løser seg ALLTID!!

Kos deg med planelggingen!!

Ha en fin uke!

Anonym sa...

DETTE gleder jeg meg å følge med på! Lyseblått og hvitt er jo bare så lekkert! Det er faktisk en farge som går igjen i vår hytte også. Ja og rødt og blomstrete også, så jeg vet alt om å ville ha begge deler, for ikke å snakke om å ville ha alt! Nå kjenner jeg at jeg lengter etter hytta, så når alle eksamene er overstått, skal jeg ta meg en langhelg. Da skal det taes bilder, det lover jeg!
Så koselig det er når hytten er hvit utvendig. Vår er foreløpig rød, men til sommeren håper jeg at vi skal få malt den. Hvit hytte ved sjøen, er jo et must!

Vi har også mange drømmer og planer, men må rett og slett ta en ting i gangen. Nå er det bad som står på, og muligens et utbygg på huset. Ja har man ikke noe å gjøre på, så gjelder det å lage seg noe!
Håper at kommunen og naboene sier JA.

Ønsker deg en flott uke!

PS! Siden det er in i tiden å bruke tøyposer/papirposer for tiden, skal du se at plastposer blir en kuriositet om noen år. Gjelder å gjemme unna noen plastposer da! Hihi, kanskje de blir verdifulle!

Lemi sa...

herlig sommerhus! d blir heelt sikkert nydelig me nytt kjøkken og greengate!

Lena sa...

Hytta di er hvertfall knallkoselig, og når du setter i gang med ideene dine blir det nok knall:)
Nydelige greengate ting!!
Ha en fin kveld!

Anita sa...

Kommer til å bli folksomt på hytten din i sommer, for jeg vil også komme!! Blir veldig glad npr du også vingler ift Greengate, for jeg har selv nå angret innimellom på mitt valg etter å ha sett de nydelige blå tingene som du har siklet på;o) Men kan jo kanskje ha litt å variere med!! Nå skal jeg videre i runden min! Klem!

Maria sa...

He he, jeg forstår du ønsker deg nyt køkken på hytten. Det duy har nu, er jo ikke akkurat et "emmeline køkken" ej. Men gutten derpå er jo da sød *smil*.

Men du, jeg forstår også at du handler ind så din niece kan fragte tingene op til dig fra København. Der findes virkelig meget lækkert dansk (lyder jeg helt opblæst nu, er ikke meningen, he he).

Ser i øvrig ud til at være en rigtig koselig hytte, og lyder yderst fornuftigt med atommusestopperen !

Ha en fin ny uge,
klem Maria

husnummer30 sa...

Så skoj att planera och bygga nytt kök. Det kommer säkerligen bli så bra, speciellt med alla fina Greengate detaljer.

Må gott! //Jill.

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig hytte... Og du greier nok å få alt koselig rundt deg!!
Ha ei fin uke!

Anonym sa...

Hei,stilig blogg du har. Koser meg skikkelig med alle de tidige historiene som dukker opp til tider. Når det gjelder Ole Brumm, så tror jeg at det må være en slektning av meg. Her i huset finnes stilarter fra alle sokn/himmelretninger. Kan liksom ikke helt bestemme meg for hvilken. Ha en fin uke. Emma

Kine sa...

For ei utrolig koselig hytte dere har:) Blir nok lekkert med nytt kjøkken,selv satte vi inn "Ståt" fra Ikea på vår hytte:) Er litt sånn her også,klarer aldri å bestemme meg helt når det gjelder tilbehør,så vi går etter litt-av-hvert-dill-og-dall-men-det-passer-sammen-metoden;) Ha en fin søndagskveld!!

Albertines verden sa...

Hei. Er bare innom for å takke for kommentaren på min lille feiring, da det desverre ikke ble noen pakke på deg denne gangen. Planene er i orden ser jeg. Kjøkkenet kommer til å bli skikkelig fint. Jeg har nå etterbestilt Green Gtae for tredje gang, forsvnner fra hyllene med det samme. Ille populært! Ha en feiende flott uke!

Anitas hus sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Jeg er imponert over at du takker alle som sendte deg en hilsen, for det tar tid!

Hytten deres var jo så koselig, en real sørlandsperle. Dere er jo en stor familie, så ett ekstra soverom skal nok bli godt tenker jeg.

Måtte le når jeg så kjøkkenet du ønsket deg vis a vis hva du har. Jeg skjønner at kjøkken står høyt på ønskelisten selv om enkelte hevder at dette er hytte sjarm, haha. Nei, tror det blir knallbra uansett hvilken stil/farge du velger å kjøre.

Ha en fin uke:O)

Hulda sa...

Holmehuset ser virkelig helt nydelig ut! Jeg var også på noen skjønne butikker i helga. Vi var i Svolvær, fant bl.a en shabby chic butikk og en som solgte greengate og housedoc. Ble shopping da, ja. ;)

Photo-Me-Life sa...

Du er ikke alene som har det, jeg har vært skikkelig dårlig til det selv i det siste, flere uker faktisk. Vurderte en liten pause i bloggen også men ser ut til at jeg ikke helt klarer la være, enda. Mulig da det blir sommer at det blir en liten pause engang.

Du fikk jo enormt mange kommentarer på det innlegget, må være skikkelig morro å få og lese. Men du fortjener det så vel.

Håper du finner det perfekte kjøkken til hytten din, ser jo så koselig ut der så jeg skjønner godt du vil lage det mer koselig på kjøkkenet da det så litt utdattert ut. Blir spennende å se hva du foretar deg der ute.

Karna sa...

For en gøy oppgave, det finnes jo så mye fine løsninger og mange fine ikea kjøkken, jeg tegner stadig vekk slike kjøkken....

Den hytten deres er bare helt herlig, heldige som har et slikt fint sted å reise til, og jeg synes det ser ut som gutten koser seg på det koselige kjøkkenet jeg...

Huset på toppen sa...

Lykke til med planleggingen av nytt kjøkken og tilbygg på hytta,du finer nok et flott IKEA kjøkken!!
Det var denne butikken jeg tipset deg om tidligere denne måneden ang.jakten på Greengate, kjempekoselig butikk og hyggelig service:-) jeg har ventet på varene de har bestilt, så det blir nok en tur dit i dag :-)

Ha en fin mandag!!!

Anonym sa...

Takk for kjempekoselig kommentar! Det er fint å se at bloggen min blir likt selv om den er helt ny og jeg ikke oppdaterer så ofte ennå :) Det gir inspirasjon til å fortsette!
Ha en fin uke :)

Brocante sa...

Du er heldig du - dette er jo en riktig sukkertopp! Kjøkkenet ditt blir sikkert flott uansett hvilken leverandør du ender opp med! God smak har du så jeg gleder meg til å se kjøkkenet når det er ferdig.

Tiril sa...

For ei koselig hytte Emmeline,skikkelig sørlandshus, Har selv hatt hytte i Farsund, men etter mange år bruk, solgte vi den.
Der blir nok trivelig når du får deg et nytt kjøkken og setter din personlighet på det.
Klem Tiril.Gratulerer på etterskudd med 1år på bloggen.

Lynetmor sa...

Hei, blir spennende å følge med på hytte kjøkkenet deres :-) Og så fine bilder du viser fra den butikken da, ble forelsket i saft mugga he, he. Ønsker deg en fin dag :-)

Cathrines blogg sa...

Feo en Verdens Fineste Hytte dere har da!!! Blir spennende med nytt kjøkken.
Det er en stund siden jeg har tittet innom deg, mye har skjedd på bloggen din. Fantastisk å få så mange kommentarer da! Gratulerer med vel overstått jubileum.
Jeg ville jo nesten le meg fordervet av historien fra morgenen på Torgalmenningen!
Ha en strålende uke, jeg skal ut i 30-års lag....tudluu

A home far away sa...

Men åhh vilken fin stuga (hytte) på landet ni har, jag är så avundsjuk. Och så ska ni göra om köket också, så kul!

Lycka till.

Kram från Singapore

Grip dagen sa...

Av innlegget ditt leser jeg at vi har samme forvirra smak når det gjelder interiør. Rødt, rosa, blått, prikker, ruter, roser...!!!
Det er så mye som er fint!

Men av kommentaren din hos meg, ser jeg at vi ikke har samme smak når det gjelder menn...
Du valgte bort direktøren i fly, mot en fotballspillende lærer med høydeskrekk.
Jeg endte opp med en direktør som spiller fotball og liker seg i høyden...
Eh... Henger du med enda...?

Ser frem til å følge planene på hytta. Det er nok mye jobb, men du verden det skal nok bli fint.
Du vet hvordan du vil ha det, fru Emmeline! Stoler på at det blir lekkert!
Klem Marit

irina sa...

Innponerende at du takker alle pers. Det forteller hvilken fantastisk person du er ;)
Og hytta blir sikkert kjempeflott du har jo RÅLEKKER SMAK !!

Og så er du så heldig å ha niesa din i Danmark :)

gLEDER meg til å se .....

Ha en fin uke.

Randi sa...

hei på deg!
Ja denne leier du vel ut for 5000 i uka til sommeren...etter en måned er du kommet langt med finansieringen til masse nytt..:)
Nei sånne perler er vel greit å holde for seg selv.

Duu, jeg må si at det bildet jeg likte best..det var han utrolig kjekke gutten som står og vasker opp, det tegner på at en gutt med rett oppdragelse:) ett herlig bilde!!

Adelin & Kristine sa...

Heisann Emmeline ... Så kjekt det var å høre fra deg ... det har vært ein voldsom aktivitet på Holmehuset bloggen det siste døgnet etter at du låg ut link til oss igår :-) Veldig gøy! Eg har lagt ut link til kart til oss ... vi ligger i Rema 1000bygget på Frekhaug. Velkommen til oss :-) Forresten veldig gøy å lese bloggen din ... du er flink til å skrive.

Kanskje vi snakkes

Kristine

Anonym sa...

ha ha ha du er så morsom!!!!

Shabby-Roses-Cottage sa...

Oh Emmeline,
How wonderful!!!
I'm sure your new kitchen will look like a dream...You have a fantastic taste!!!
Many love greetings and much fun by planing...
Patricia

irina sa...

Tusen takk Emmeline :)

Du er en klok dame. Og jeg setter pris på dine synspunkter skal du vite :)

Det du sa er 100 prosent rett !!

Takk så masse igjen !!!

irina sa...

Tusen takk Emmeline :)

Du er en klok dame. Og jeg setter pris på dine synspunkter skal du vite :)

Det du sa er 100 prosent rett !!

Takk så masse igjen !!!

Sologbolig sa...

For ei koselig hytte !! Det er deilg å ha ein stad der ein kan slappa av eller jobba med noe ein likar.....det blir nok bra! Takk for tips ang rhododendron, nok vatn får den nok (eg bur på Vestlandet!!)men eg e' ikkje sikker på om jorda er sur nok. Åssen sjekke eg det ??? Ha ein fin kveld!

♥ Stines hverdag sa...

Så koselig hytte dere har. Og det blir helt sikkert kjempe flott inne også, når du får realisert alle drømmene dine :-)

Karna sa...

Jeg har lett i mitt velorganiserte arkiv (phøøøø) og funnet frem bildene av Oliver...Kun til deg og din datter... =0)

Miamor sa...

Lykke til med konfinga. Det blir nok garantert trivelig... Ikke stress!! Ellers utrolig bra pennføring av deg her på bloggen : ) Føler jeg kjenner deg...

Torill sa...

Så heldig du er som har ei slik koselig lita hytte. Lykke til med oppussinga.

Amelie78 sa...

Hei og takk for comment! Moro at en av mine desidert største yndlingsinteriørbloggere legger igjen en hilsen :) Kjøkken er spennende! Vi skal ta fatt på vårt etter badet, og etter de fire andre rommene vi nå jobber parallelt med (Gift med en snekker, jeg vettu. :-)

Gulv, ja...! Jeg har ikke fått svart på forrige innlegg enda, men det blir altså fra vindu til vindu. Min kjære var ekstra overbevist etter rådene som tikket inn. Moi aussi! :)

En annen ting, er at vi valgte å gjøre ferdig en del andre ting i helgen. Vi har bestemt oss for å ta fatt på gulvlegging i langhelgen som begynner på torsdag. Spennende! :) Det er nok å gjøre når man pusser opp en hel etasje!

Nå skal jeg inn og lese litt i arkivet på bloggen din. En av favorittene er det om naboen med den perfekte hagen kontra deres. Digger slutten! :) Synes du skulle skrive spalte i et blad eller en avis. Kanskje du gjør det også - for alt jeg vet?

NB! Husk å lese min "takk til interiørbloggere" om du ikke har gjort det. Her er link:

http://amelie78.blogspot.com/2008/02/et-takke-innlegg-til-interirbloggere.html

Hilsen Amélie

Cathrine sa...

Regner med det blir lekker på hytta de nå,med hyller og masse nydelige kopper. Du er vel langt inn i forberedelsens verden nå. Lykke til,og gleder meg til å se det ferdige resultatet..Klem Cathrine

borghild sa...

Så godt å se at dere også har en skikkelig 'hytte hytte'. Men det er jo litt gøy å ha noe å pusse opp også, og planlegginga er jo halve moroa! Er sikker på at det blir kjempefint til slutt iallfall!
Jeg ramlet også innom Holmehust på en bloggrunde, og de hadde kjempemye fint, ja! Det er ikke lett å bestemme seg!
Ha en strålende uke! Klem B:-)

Min Verden sa...

Jeg kan levende forestille meg det nye kjøkkenet ditt. Ikke for det, på en hytte kan det godt være litt kummerlig og hytta er nydelig. Lykke til med alle din prosjekter :-) Hanne

My little footprints sa...

Hei Emmeline!
Det høres ut som et kjempefint proskjekt og kommer nok til å bli veldig bra! Bare det å ha et sommerhus på sørlandet er jo bare DRØMMEN!! Heldige deg ;))
Husk nå musefellene da, for all del! hihi..
Klem fra Beth

Anonym sa...

Så heldig dere er som har ei slik vakker hytte. Det må jo være uante muligheter her. Kan formelig se for meg kjøkkenet ditt. Har ei i familien som har helt Green Gate dilla. På hennes hytte er det rødt og hvitt på kjøkkenet. Hun har kjøpt det røde servicet med hvite prikker. Har lagt inn din blogg som link på min side og håper det er ok for deg. Jeg må innom hos deg når jeg har bedre tid skjønner jeg. Du skriver mye, og jeg har lyst til å lese. Men det må jeg ta en annen dag.

tinemor sa...

Så flott sommerhus!
Og valgets kvaler vet jeg alt om...
Du kan jo evt. male hel kjøkkenet i hvitt, og så kan du bytte på med blått tilbehør og gardiner, og så skifte til rødt når du føler for det....
Bare et lite forslag fra meg ;-)

borghild sa...

Herliga london så vittig, måtte holde meg litt her, for mannen ligger på sofaen ved siden av og sover!! Synes jeg ser konfirmanten, og stakkars foreldre sier nå jeg, som må leve med dette i kanskje enda noen år, kanskje resten av livet..:-)
Men sekstientusen!! Er folk steik hakke gale?? Er de kongelige eller?? Synes å huske at jeg fikk ni, vi jenter får jo så mange smykker som vi siden ikke bruker, og brukte mesteparten av pengene på språkreise til England. For sekstientusen kan hun jo pinadø reise jorda rundt - flere ganger - og bo på luksushotell!! Ikke hos en typisk engelsk småbarnsfamilie med skyvedør på badet og ekkel frityrgryte hvor mesteparten av maten ble tilberedt!! Jeg er sjokkert, men vet ikke om jeg er mest sjokkert over konfirmanten eller pengesummen!! Slik konfirmantoppførsel hadde nemlig ikke kommet på tale i en traustig, trøndersk bondefamilie, ikke visste jeg betydningen av drama queen heller...:-)
Nei, nå er det natta! Natta!! Klem B:-)

Karna sa...

Bra jeg fant igjen bildene da, så har dere noe å kose dere med...er morsomt å se bildene nå, han var jo livredd den lille bamsen...når sant skal sies så er han ikke så veldig tøff...Petra fikk en gris som var kjøpt på dyrebutikken her en dag, og den lager en lyd når du trykker på den, Oliver er LIVREDD. Når Petra kommer løpende med den i munnen, løper han motsatt vei så fort han klarer...er en merkelig type det der....

Maria sa...

Åh Greangate, de är helt underbara!!!

ChatrinesLiving sa...

Det blir nok knallfint på hytta di! Enda bedre om "muse-sikringa" kommer på plass og virker;)
Hos meg skal nok hagen gjøres ferdig denne sommeren, nja...ferdig å ferdig... Det tar vel årevis før alt gror til, tenker jeg. Men man må jo begynne et sted, som å lage plen foreksempel;)
ha en super dag!
Klem fra chatrine:)

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for de koselige ordene i bloggen min Emmeline - setter stor pris på det!

Det høres ut som en utrolig artig og spennende tid dere har forann dere med påbygg og nytt kjøkken på hytten!

Tusen takk for tipset om Holmenhuset forresten - her var det utrolig mye fint for meg som eeeelsker Greengate!

Ønsker deg en riktig fin tirsdag!
*Klem*

Anonym sa...

There's certainly a great deal to know about this issue. I like all of the points you made.

Check out my web blog chestfatburner.com

Anonym sa...

With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
My website has a lot of completely unique content
I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my agreement. Do you know any solutions to help reduce content from being ripped off? I'd
really appreciate it.

My webpage ... pectoralis major and pectoralis minor

Anonym sa...

Good answers in return of this issue with real arguments and describing
everything concerning that.

my blog; Do eating habits and also excercise have a role withinside the treatment of abnormality?

Anonym sa...

I was more than happy to uncover this page. I wanted to thank you
for your time for this particularly wonderful read!! I definitely savored every little bit of it
and I have you book marked to see new information in your site.


my blog post :: chestfatburner.com

Anonym sa...

That is very interesting, You're an excessively professional blogger. I've joined your rss feed and stay up for in search of more of your magnificent post.
Additionally, I've shared your web site in my social networks

my web blog: Should you develop Flat Chest or Substantial Chest ?

Anonym sa...

I got this site from my friend who shared with me regarding this website and at the moment this time
I am browsing this web page and reading very informative articles or
reviews at this time.

my web site :: Successful excercises for treating moobs

Anonym sa...

Keep on writing, great job!

my web page ... http://chestfatburner.com/natural-methods-of-treatment-of-gynecomastia

Anonym sa...

Hello colleagues, nice article and pleasant arguments commented here, I am in fact enjoying
by these.

Feel free to visit my page ... Home excercises that successfully prevent gynecomastia

Anonym sa...

Good day! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look
forward to new posts.

Look at my web-site: Are usually gynecomastiavests any kind of beneficial?

Anonym sa...

Nice post. I was checking continuously this weblog and I'm impressed! Extremely useful info particularly the ultimate part :) I handle such information a lot. I used to be looking for this particular info for a very lengthy time. Thanks and good luck.

Also visit my homepage what to avoid any time starting man boobs remedy

teenooth sa...

i thought about this Louis Vuitton fake Bags have a peek at these guys replica bags buy online go to this website replica louis vuitton bags

Related Posts with Thumbnails