søndag 17. april 2011

Påskeferie


Det er omsider påskeferie:) Jeg gleder meg til å reise på hytten, noe som ikke skjer før i morgen kveld etter tv-besøk i rikskringkastingen!



På fredag var påskepynten i avisen, og i etterkant har jeg fått en hel drøss med henvendelser fra folk som tror at jeg pynter på denne måten.... ALLTID!


Til orientering er dette en samling med påskepynt som skal vises frem på tv i morgen. Nei, jeg pynter ikke slik til vanlig, og nei, jeg er intet pyntepoliti ( folk må pynte akkurat som de vil for min del) -og ja, det skal bli litt godt å få pynten ut av huset og inn i NRK sine lokaler;) 


Fremdeles driver jeg og pugger navn på blogger og skriver lister over de sist ankomne bidragene, sånn at alle skal få en fin presentasjon. For å være helt ærlig så har jeg  muligens tatt meg litt vann over hodet i forhold til om hvert eneste egg skal få like stor kjendisstatus! Jeg må være så ærlig å innrømme at jeg slett ikke er sikker på om jeg klarer å bruke alt i studio i morgen, men jeg skal iallefall gjøre mitt beste;)


 --og gigantisk kavalkade er rett rundt hjørnet;) SO LONG!



15 kommentarer:

Anonym sa...

OMG for en dillejobb du har hatt med dette! Skjønner godt at du får bloggesperre hvis du tenker å vise frem hvert eneste egg? Lykke til i morgen. Syns du var søt i BT sin video og du tar alt på strak arm. GO GIRL!! Klem Kathrine

MissMette sa...

Spennende, Emmeline :)
Gleder meg til å se.... Det er bare sååååå mange og fine påske egg og kyllinger du har fått inn - fantastisk gøy da :) Masse lykke til i morgen ღ Klem fra Mette

Emmeline sa...

Takk Kathrine:) Forsøker å fortrenge den videoen og har vel fått litt sånn småkalde føtter i forhold til hele prosjektet, men gleder meg til å komme i havn det er sikkert og visst!!! Kjekt å se deg på Lagunen. Fin på håret var du også:)

mona.z sa...

Lykke til i morgen, det skal jeg få med meg:) Ønsker deg en fin påske på hytten:)

alexandra villefrance sa...

Ønsker deg en riktig God Påske!!!

Imponert over hva alle dere der ute lager og produserer av ting og tang.

Nyt fridagene og tvi tvi i morgen.
Klem Alexandra

sylvia sa...

heisan,
dette blir så gøy å se på tv. gleder meg virkelig til det,
har du noen peiling på når det kommer,? å hvor?nrk 1 eller nrk2 eller?
vil for all del ikke gå glipp av dette.
klem fra sylvia

Trollmora sa...

jippiiii i:) Mine egg har kommet fram og er avbildet. Nå kan jeg sove godt :) Du har virkelig fått inn masse påskepynt Emmeline... men du? Hva med å pynte der "gatas barn" går? Eller gi pynten til de menneskene som organiserer påske for de som ikke kan selv? Altså, varmestuer eller sånn? Der tror jeg det ville bli satt pris på....

June J. Larsson sa...

Lykke til med hele "hønseriet" og riktig god påske!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Anonym sa...

Hei Emmeline!

Synes at du har vært kjempeflink med å presentere all påskepynten! Og det i god tid før den egentlige finalen.

alle har blitt presentert og fått kred for det. Du tar ikke æren selv, nei!

Lykke til i morgen, venter spent på Førkveld!

Hilsen Elisabeth

KKvinneblogger sa...

Du gjør en fantastisk jobb med all denne påskepynten!
For en idé og for en jobb, men så utrolig gøy :)

Hvis du har litt tid til overs i påsken, er du og alle som leser dette, hjertelig velkommen til å delta i en påskelek på min blogg :)

P.S. Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din.

NIB sa...

Så utrolig moro dette her (i hvertfall for oss som bar ekan se på:))

Ønsker deg en deilig, deilig påske:)

Klem, A

Nova sa...

Gleder meg til å se programmet :-)

janses.blogspot.com sa...

Lykke til imorgen :-) Jeg gleder meg til å se. Tvi tvi. Mvh Janicke ( janses.blogspot.com)

Anonym sa...

Så flink du er, Emmeline! Og for et artig initiativ :-)

Kanskje all pynten kan ende opp på Barneklinikken i ettertid og bidra til smil og kos der..?

Lykke til videre!

Hilsen Kjersti

Zdolność-tworzenia sa...

Piękne szydełkowe jajo.

Related Posts with Thumbnails