søndag 20. november 2011

Jakt på kalenderbloggsponsorer


**Som tidligere nevnt er Emmeline i gang med det som forhåpentligvis blir kalenderblogg i desember. Siden jeg kjenner meg selv ganske godt, må jeg nesten starte nå om jeg skal klare å legge ut innlegg hver dag;) Først hadde jeg kun tenkt å drive en ren utstemmingsblogg, men nå har jeg bestemt meg for å forsøke å få noen fine gaver som jeg kan donere til mine lesere i tillegg. En hver dag i 24 dager. Send meg gjerne en epost om du har noen mulighet for å donere en liten hilsen! I forbindelse med kalenderbloggen har jeg også forsøkt meg på en sånn bilderedigeringsgreie. OH HOLY MACARONY for et stress. All honnør til dere som har lekre blogger med usannsynlig nydelig layout og flotte bilder med teip og greier hver dag. For en jobb! Jeg kan nesten ikke tro at det er mulig å legge SÅ mye arbeid ned i bloggen. R E S P E C T :)

PS: Ved nærmere ettertanke lurer jeg på om jeg fremdeles har liggende en bok som skulle vært gitt i gave i sommer? Himmel og hav, skal dette gå, må det blir SKJERPINGS altså...!*Sorry Rosesommer du var helt glemt, men nå er du husket igjen! Krysser fingre for at jeg får det til i desember;) DS

39 kommentarer:

Berre Kristin sa...

Lukke til i jakta! Når eg tenkjer meg om, har eg muligens ei "sjølvskriven" bok du kunne fått som kalendergåve, om det er noko.. Hmm, dette skal eg tenkja meir på:)

lise sa...

Kan sånne private som meg bidra med nettveske eller vimpelrekke eller noe sånt? I såfall kan du regne med meg

RoseSommer sa...

Travelt, Emmeline? Jada, husker boka. Men det er en sommerbok, så det haster ikke :-)

krinkelkroken sa...

Kan godt sponse med kalendergave jeg:) send meg en mail på post@frk-doris.no

24 sa...

IIh! Dette blir spanande!!
Ha ein super kveld!
Klem Helene

Emmeline sa...

Halloen godeste Rosesommer... Legger ved en julebok når vi er i siget;) Som trøst mens du venter på sommeren igjen!!!KLEM

Min Verden sa...

Ja, jeg har noe å donere til deg - og det er Vakre frø til valmuer. Høstet i min egen hage. Dersom du vil ha det er det ditt. Du må legge igjen kommentar hos meg - ellers finner jeg det aldri igjen blant 100-vis av kommentarer. Jeg skal legge ved et bilde - kan sende deg et også og pakke det vakkert inn :) Lykke til med 24 innlegg i desember - respect :) Litt kan jeg hjelpe. Ellers lager jeg ingenting og har ikke noe å bidra med. Mvh Hanne

Unknown sa...

Oi oi, det blir spennende! Jeg kan bidra med et par heklede tøfler om du vil (hvis ikke det blir for kjipt da...) Du kan se bilder av dem på bloggen min... Lykke til med jakten OG kalenderen!

Hilsen Silje

Gunn Merete sa...

sendt deg en mail =)

Velkommen AS sa...

Heisann,
Velkommen kan sponse med en Green Gate gave :o) Sender du meg en mail på post@velkommen.org? (Jeg har ikke din mailadr.)

Gro/ I Gros Hage sa...

Kan gjerne være med i sponsingen med et par fine julestrømpeknagger, f.eks? Det må vel være fine kalendergaver. Send meg en e-post til butikken@igroshage.no om det er interessant :)

Lobeliadamen sa...

Hei og hå, Lobelia sponser også :-)

W

Ramme Alvor sa...

Kan no kanskje få tak i ei flanellskjorta elle to frå Coopen.....

Unknown sa...

Hei :)
Skikkelig dugnad det her - et innlegg hver dag i 24 dager, flink er du!
Jeg kan bidra med et par julerøde øreringer hvis du vil ha det?
Ta en titt på bloggen min så ser du hva jeg lager.

førjulshilsen fra
MONOme

AC Home sa...

Er det dette du trenger nisser til??
Eller er det hva som helst gaver du trenger?
Noe TineK kanskje?

AC

Rosa sa...

Eg ser det renn på med sponsorar her - gler meg til å sjå kalendarblogginga!

ingjerd sa...

Jobben min sponser helt sikkert med en gave......(kan si det siden jeg er "litt" sjef) hehe. Mail meg å jobben: ingjerd@lier-asvo.no

Emmeline sa...

AC Home:) Skal si du følger med. Men nissene....De skal jeg ha til noe helt annet, men de skal få være med de også. I bloggen i desember altså --den logiske vil derfor skjønne HVA nissene skal være til;)

Vil veldig gjerne ha en gave fra Tine K og vil veldig gjerne ha gaver fra alle som vil gi...Dette blir jo bare en luksus, for det ser ut for at gavene strømmer inn. Store og små:) VELDIG KJEKT: Skal sende mailer til fjern og nær i løpet av morgendagn!! Lurer på om jeg muligens bare må ta fri noen uker fra jobb faktisk...eller kanskje ikke.

Ramme Alvor: Er det ikke litt frekt å lodde ut mannen sine flanellskjorter??? Hvis du gjør det, skal jeg sørge for at du vinner de tilbake. Med en fikset avstemming på flanelldagen...Bare sånn til orientering;)

SamogSofie sa...

Hei Emmeline; Vi deler gjerne ut noe fra tine k home, eller rice, eller Anne black - om du vil!
ta en titt innom www.samsofie.no, og mail oss på post@samsofie.no!!

Beth sa...

Dette blir spennede!
Hvis du vil kan jeg sponse med noen varer fra Oriflame, kan det være noe?

Klem...

Hegemor sa...

Hei og god jul i stua! Galleri Midthun sponser gjerne med en gave. Vi har akkurat lansert både juleservise og koselige nissefigurer. Hva trenger du? Bilde eller gaven tilsendt? Send meg mail på post@gallerimidthun.no. Hege

Lillekatt sa...

Haha, så spennende! Du er gærn, åssen skal du rekke alt dette?!?!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg er gjerne med og sponser med et gavekort fra Eplabutikken min Mies Mirakler om det er interessant :) *♥*

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Tusen takk for tusentipset om brun (!) julebrus fra Sørrlandet! Den MÅ testes ut:)

Skulle gjerne donert en pent brukt Blomsterstjernemaske til kalenderen din, men det ser ut som om du allerede sitter på gaver frem til Langfredag?

Ser du er blitt vøren med taping av bildekollasjer! Brilliant! Bare ikke bildene faller ned...

Tove - YankeeStore.no sa...

Så gøy med julekalender da! :) Ha en fin dag!

Hanne sa...

Så spennende! Sender deg en mail, jeg.
Pludrehanneklem

Et Rom sa...

Heisann Emmeline!
så kjekt! kan godt sponse med kalendergave vi. Titt gjerne innom www.etrom.no og send oss en mail på post@etrom.no - så finner vi på noe lurt - christmas delight fra Housedoctor kokken f.eks, kusmi te, kopp fra make, Tokyo milk eller annet:)

Lene og Kristine

TESSAS MAT sa...

Skal si du fikk respons. Så gøy! :o) Jeg føyer meg inn i rekken. Hvis du vil ha en pakke med et av disse kortene (http://epla.no/shops/tessasdesign/) som jeg har til salgs på epla.no, kan du veldig gjerne det.
(mail: therese@evigdesign.no)

snødronningen sa...

Hei kreaktiv skaperglede gir gjerne både 1 og 2 kalendergaver.innen scrapbook ark,tilbehør,ta kontakt med oss på mail hvis det er av interresse.hilsen hege.

Hege.utsola@lyse.net

Jeanette sa...

Jeg kan gjerne sponse gave til give away'en din,har sendt deg en mail:)

Mvh Jeanette(mi casa es su casa)

Fru Mushroom sa...

hei!
Hvis du vil kan du få et dukkehus til julekalenderen. Bare si i fra på post@mushroom.no
dukkehuset kan du se her : http://www.mushroom.no/products-page/green-lullaby/mitt-dukkehus/
lykke til! gleder meg!
Fru Mushroom

☼ Carolina ☼ sa...

Nice blog! I love it!
from Chile

Anneli sa...

Men fin teip da! Har ikke tid? Da må du jo bare ringe sjefen og si at du har noe viktig teiping å gjøre, og kommer derfor litt senere i dag. Ikke noe problem;)

Birgitte sa...

Hei, mittparadis.no sponser deg gjerne med en kalendergave. Send meg en mail på post@mittparadis.no så finner vi ut hva som passer :-)

Mvh
Birgitte :-)

Ruths datter sa...

det skal bli artig. Jeg følger med.
Klem

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

du er jammen god som har kalender!
jeg kan gjerne donere en hjort, bare si hva du vil ha ;)
du kan bruke bilder av bloggen min, eneste jeg vil ha tilbake er link ;)

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

btw, her er link:
http://mrs-hardy.blogspot.com/2011/11/hjort-for-deg.html

Anonym sa...

Julekalender

Gryteklutnissen er favoritt, en viktig hjelper på kjøkkenet.

mvh. Lisbeth W

gunhild sa...

sleivnissen

Related Posts with Thumbnails