mandag 7. november 2011

Soveromsdager


Det er soveromsdager hos NIB. Flere hundre bloggere har lagt ut sine bilder av nystivede putetrekk og tente lys, og saueskinn og andre skinn og elegante sko og litt av hvert. Da kom Emmeline plutselig på at soveromsdager betyr at man kan bruke om igjen gamle bilder, og gjenbruk av bilder---det liker late damer!


Dermed slenger jeg ut soveromsbilder fra julen i fjor, og hyttesommeren i år! Med naturlig ustrøkne puter og greier.... Ikke et eneste skinn, ikke en eneste designting, men høy Ikeafaktor merker jeg;)

 -og naturlig ustrøkne filleryer;)

En gang for lenge tiden, da underes tider ikke var forbi. Da knipset jeg også bilder fra et av jenterommene. Den ene dagen det var mulig. I fjor. I januar. En hendelse som snart kan feire toårsjubileum....


Det var DEN ENE DAGEN da det så sånn ut på et av de tre soverommene på loftet!  Et fjernt, men dog så vidunderlig minne! Nå er det bare bildene igjen av den dagen!

Ellers holder Emmeline på å streve seg ihjel med å lage seg en gøy og ganske snaisen julekalender for tiden. Avstemmingsjulekalender til bloggen. Der man skal stemme bort en ting man ikke liker hver dag i hele desember. Sånn at det står en vinner igjen tilslutt. På julaften altså. Problemet er at jeg ikke finner noen god poll som både tar bilder og som har 24 "luker. " Dersom du har et godt tips til et verktøy jeg kan bruke, blir jeg LYKKELIG! ( Vi snakker ikke hammer og sånn, vi snakker computerverktøy! Ha en fin fin kveld:)





33 kommentarer:

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Det der er det frekkeste julesoverommet jeg noen gang har sett! Gleder meg til julekalenderen din :)

Ramme Alvor sa...

Ja eg hadde ein herleg onkel ein gong, prest var han og, som drog denne frå talarstolen..."ein gong tok eg meg turen til Finnmark og fekk kjøpt meg både samekniv og sameskinn...."

;)Klem og lukka til med kalenderen, har sjølv i årevis leita etter det du beskriv, men trur kanskje det er og blir ei kjøpeteneste?

Klem!

Emmeline sa...

Gleder meg jeg også...bare jeg får det til;)

Fjordheim sa...

Liker soverommene dine kjempegodt. Koselige og veldig folkelige.
Lykke til og ha ei riktig god uke :)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Koslige bilder,du har et fantastisk hjem:)
Titter innom så ofte jeg kan,no som jeg har fått min egen blogg legger jeg meg til som følger :=)
-Beate-

Piffa och Puffa sa...

Vilka härliga bilder med inspiration. Fin blogg, jag kommer tillbaka.
Kram

mali-mo sa...

Lite skinn og designting, og høy loppis- og ikeafaktor hos meg og ;) Ikke et nystrøket putetrekk i hele huset, hehe. Men vi trives vel greit med det, eller hur?

Takk for fin FB hilsen snille jenten ;)

Klem til deg!

Prinsesse Elin sa...

Å fillern for nå var liksom jeg ferdig for en stund med hammer og sag....Lykke til snuppa. Blir gøy å følge med på kalenderen din :)

Anonym sa...

Liker veldig godt den u-strøkne stilen jeg også ;) Hvem trenger vel strykejern....?

Oliv / Garasjeloftet sa...

Høres gøy ut med den julekalenderen..Håper du får det til:)
Til helgen er det julemarked på Garasjeloftet. Gøy om du stikker innom ;)

Fire Hjerter sa...

Deilig med litt sommerlige bilder i denne mørke november måneden.
Ryddige barne/ungdoms-rom er ikke ofte man ser så kjekt å ha det dokumentert.
Ryddet akkurat minstemann sitt rom og fikk heldigvis dokumenterte i det nanosekundet det fremdeles var ryddig. Resultatet ser du inne hos meg.
Ha en trivelig uke.

IMPRESSION "ein lebensgefühl-emotion of life sa...

such beautiful pictures!!!
Hugs,
ELvira

hobbyvimsa sa...

Kult jule soverom:)

Lykke til!!

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

JeanetteCEB sa...

Så stilig bilde av soverommet med juletre.
Blir spennende med julekalenderen din.
Gleder meg masse :)

Klem fra Jeanette

Rebekka sa...

Så flott det var på begge soverommene :o)
Lykke til i utfordringenn;o)
Ha en fin dag

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Nydelige soveromsbilder da, og sukkersøtt jenterom, som ble foreviget for ettertiden! "Rotet bak min rygg, får du ikke se", er et fint blogg-motto!

Gleder meg til julekalender hos deg, men vet ikke hvordan du skal gjøre det, nei.

Ha en fin dag i Emmeline-land!

Klem Cathrine :-)

MaritSyux sa...

Så fine bilder! Det ser utrolig koselig ut :)

Little Cottage sa...

Hello,

i like your blog ♥

Little Cottage.

Thelma Louise sa...

svale deilige soverom..og ikke minst menneskelige..) her er det ikke så mye som egner seg å vise frem om dagen.))

Pikekyss sa...

dette er jo grunnen til at vi elsker deg, møten du skriver på og den herlige ærligheten :) for hvem stryker EGENTLIG putetrekkene, dynetrekkene og alt man har i skap og skuffer som strykes kan? :)

Anonym sa...

Herlig å se vanlige soveromsbilder, uten nystrøket sengtøy, fancy puter (i tusentall... ligger noen oppi alt dette???), dyre designerlamper og annet dilldall! Godt å se et soverom som faktisk kunne vært mitt eget! Fantastisk å lese bliggen din, som alltid!!

Hilsen fra Stavanger

Anonym sa...

Elsker bloggen din!
Klem.-)

Jo Moura sa...

Lindos esses quartos,adoro quartos cleans com detalhes coloridos!
Amei seu blog,bjoOs!

Lillehuset sa...

Syns du har tatt helt herlige bilder av soverommene dokkers! Den turkise varianten falt jeg helt for! Og treffende i replikken gjør at bloggen din er så moro å følge med på!

Lene

Norwaystyle sa...

Du skriver så godt, varmt og herlig. Masse sjarm i alle disse rommene.

Anonym sa...

Hærlige soveromsbilder!

Marit sa...

Du store, det må jeg si var litt av et julesoverom :) Skikkelig shwung over det.
Og jeg må si jeg liker det naturlige og ustrøkne. Kanskje fordi jeg ikke stryker særlig selv ;)

Parohia Plopii Slăviteşti sa...

If you have toys and children clothes you don”t need pleas contact me or send them
to me :
Ionescu Otilia , Romania , Plopii slavitesti , 147255 , Teleorman
thank you !
Ps. Greate blog!

Rebekka sa...

Utrolig fine bilder :))

Ingunn sa...

Så nydelige bilder. Designersko og skinn trengs jo ikke!

Ha en fin dag.

Villblomsten sa...

Jeg ser det er en stund siden jeg har vært innom deg nå :-)
men her var det like koselig som det pleier :-)
Takk for at du skriver disse koselige innleggene som vi får lov å lese :-)

Sjabbig men chic sa...

Men åh, vad jag älskar din blogg! Blir på så himla bra humör.

Ha det fint!
Lisa

Anonym sa...

Hei, NÅR kommer det ett nytt innlegg fra deg? Tror jeg spør på vegne av mange nå...

Ellers håper jeg du blir med på dette:
http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

Jeg tenkte lage en stor thumbnail-liste over store, små, kjente, ukjente blogger, fra Norge og utland, til glede for alle. Så, om du vil, kan du bli med :)

Related Posts with Thumbnails