Jeg er rett og slett målløs over en helt formidabel oppslutning om trekningen:) Hva kan man si? Det er et overveldende antall kommentarer, og vi har lest og lest i Emmelinefamilien. Jeg hadde tenkt å trekke ved hjelp av Random--men fant ikke ut hvordan jeg skulle klare det uten å telle og FOR en tellejobb det ville bli, med nesten 1250 kommentarer????
Dermed har jeg satt fire ganske upartiske dommere på saken. Hver av dem har sittet i timesvis og lest blogger og tilslutt plukket de ut fjorten av sine favoritter til premiebunken (halvparten var anonyme og halvparten bloggere) Dermed la vi 56 lapper i en boks, og trakk ut fjorten av dem som vinnere. Dette er:
* Cordelia og Birgitte fra Fana (begge uten blogg) vant hver sin lysglobe.* Anne Mette fra Fyllingsdalen (uten blogg) og bloggeren Astri mi Astri vant hvert sitt serveringsfat
* Silje med bloggen Silje-sin vant Kokebok av Nigella Lawson
* Pludrehanne Hanne vant Krydderhakke fra Nigella Lawson
* Blåklokkedrømmer, Randi og Kristense (uten blogg) og meg på loftet i nummer 8 (uten blogg) vant et halvtårsabbonnement på Boligpluss
* Brodert pute ble vunnet av ElleMeller
* Veggord Husk, Drøm, Lev ble vunnet av Lill Pastill i Lottes lille verden
* Veggord: Follow your Heart ble vunnet av Fru Fjeldhammer
* Veggord: Home sweet Home ble vunnet av Barbros lille atelier
* Blått quiltet teppe fra GreenGate ble vunnet av Liven fra Titlestad
Gratulerer til alle vinnerne, (*fint om dere sender meg adressen deres på epost!) -og TAKK til alle som deltok, det var utrolig kjekt! I dag skal jeg bare flotte meg med all rosen jeg har fått, og så er jeg nok ganske snart tilbake med helt hverdagslige innlegg! Klem til alle skjønne lesere der ute i verden!






.jpg)








































