mandag 8. februar 2010

Helt utrolig


Jeg er rett og slett målløs over en helt formidabel oppslutning om trekningen:) Hva kan man si? Det er et overveldende antall kommentarer, og vi har lest og lest i Emmelinefamilien. Jeg hadde tenkt å trekke ved hjelp av Random--men fant ikke ut hvordan jeg skulle klare det uten å telle og FOR en tellejobb det ville bli, med nesten 1250 kommentarer????

Dermed har jeg satt fire ganske upartiske dommere på saken. Hver av dem har sittet i timesvis og lest blogger og tilslutt plukket de ut fjorten av sine favoritter til premiebunken (halvparten var anonyme og halvparten bloggere) Dermed la vi 56 lapper i en boks, og trakk ut fjorten av dem som vinnere. Dette er:
* Cordelia og Birgitte fra Fana (begge uten blogg) vant hver sin lysglobe.
* Anne Mette fra Fyllingsdalen (uten blogg) og bloggeren Astri mi Astri vant hvert sitt serveringsfat
* Silje med bloggen Silje-sin vant Kokebok av Nigella Lawson
* Pludrehanne Hanne vant Krydderhakke fra Nigella Lawson
Blåklokkedrømmer, Randi og Kristense (uten blogg) og meg på loftet i nummer 8 (uten blogg) vant et halvtårsabbonnement på Boligpluss
* Brodert pute ble vunnet av ElleMeller
* Veggord Husk, Drøm, Lev ble vunnet av Lill Pastill i Lottes lille verden
* Veggord: Follow your Heart ble vunnet av Fru Fjeldhammer
* Veggord: Home sweet Home ble vunnet av Barbros lille atelier
* Blått quiltet teppe fra GreenGate ble vunnet av Liven fra Titlestad

Gratulerer til alle vinnerne, (*fint om dere sender meg adressen deres på epost!) -og TAKK til alle som deltok, det var utrolig kjekt! I dag skal jeg bare flotte meg med all rosen jeg har fått, og så er jeg nok ganske snart tilbake med helt hverdagslige innlegg! Klem til alle skjønne lesere der ute i verden!

78 kommentarer:

Mine-puslerier sa...

wooow...du må jo ha satt kommentar-rekord!:)
Ønsker deg en fin mandag!

**Ida Marie ** sa...

Det var mange kommentarer ja!!

Gratulerer til alle vinnerene!:)

sylvia sa...

gratulere til alle vinnerne.
fra sylvia

Ellemeller sa...

Eg trur eg dååner! Hipphipphurra og tusen takk:) Hadde eg klart moonwalk no, so skulle eg ha gjort det og lagt ut på bloggen:)

Trallalaaaa...

Unknown sa...

Gratulerer til vinnerne! Ha en herlig dag. :)

Marianne sa...

Gratulerer til alle vinnerene ;)
Du har hatt mye arbeid der Emmeline.

Ha en strålende fin mandag!!!

Nina B. sa...

GRatulerer så masse alle sammen!
Kos dere med flotte premier :)

Og du Emmeline får kose deg i rosen på en strålende mandag!

♥NinaB

Jannickes Hjemmekos sa...

Gratulerer til vinnerne og ikke minst gratulerer til deg og bloggen din. Tror absolutt du har satt norgesrekord i antall kommentarer og det er jo gøy! Ha en fin dag - klem fra Jannicke

Bossa sa...

Gratulerer alle vinnere.

Beth sa...

Ja, du laga deg litt av en jobb der, ha, ha...

GRATULERER til alle de heldige!

hobbyvenn sa...

Du verden for en respons. Gratulerer med vel gjennomført valg. Gleder meg til videre blogging her inne hos deg. Det er alltid så koselig..

Barbros lille atelier sa...

Å, så gøy!! TUSEN, TUSEN TAKK! Jeg er helt overlykkelig! Omsider blir det veggord på meg og. Hurra!

Ha en strålende dag!

Klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye med passerte 1 million, men jeg skjønner jo hvorfor. Du har en fantastisk morsom og levende måte å skive på.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Wow! Så många!
Grattis till vinnarna!
kram
nina

små gleder sa...

Nyydelige roser! :)

Anonym sa...

Da eg så kor menge som meldte seg på trekningen,hadde eg dårlig samvittighet for å ha meldt oss på!Tenk så mye ekstraarbeid på dokkar i heimen.Tusen takk for abonnement:)Seeyou.
Randi og Kristense.

liven sa...

Juhuuuu.......nå ble jeg jammen glad!!

by camilla jin sa...

LITT av en oppslutning gitt! Helt utrolig! Men virkelig fortjent! :)

Gratulerer til alle vinnerne!

klem, camilla jin

lillpastill sa...

Tusen tusen takk og gratulerer til de andre vinnerene også, for ikke å glemme gratulerer til deg!

Jeg var egentlig på vei ut døren, men måtte bare innom i full fart å titte, og da var det gjort gitt.. Jeg sitter her og ser på klokken mens jeg tenker pytt pytt.. Nå har du gjort meg så sprudlende glad at jeg måtte jo ta meg tid til å takke! :)

Håper du får en strålende dag!
Klem fra meg..

Lillan sa...

Hei :)

blir alltid i godt humør av å lese bloggen din:))og gratulerer med lesertallene/besøkstallene:) Jeg er fast leser av bloggen din, men gikk glipp av ett innlegg og det var jubelinnlegget ditt med masse flotte gaver:( men pyttsan, jeg storkoser meg her inne hos deg og det er belønning nok i seg selv;)

Du skriver så bra at jeg gleder meg til hvert eneste innlegg!

Takket være innlegget ditt om gratisblad fra cath kidston, så er jeg nå lykkelig eier av ett jeg også;O) TUSEN TAKK FOR TIPSET

synd det med lommeboken din, også den søte da!! og at du mistet 800kr som i mine øyne er mye penger:) jeg selv hadde blitt fryktelig sur og lei meg. Men man får tenke positivt..de forsynte seg iallefall ikke med halve huset..regner med dere har både tv,data og kamera i god behold:)

Ha en riktig fin dag!! og håper lommeboken kommer hjem igjen snart!

klem fra Lillan:)

Jeanette sa...

Gratulerer til vinnerne og gratulerer med 1250 kommentarer, wow, det var helt enormt!!
Jeg ble så skuffet så skuffet, har gledet meg til å være med på denne give awayen, men så var jeg borte i deler av forige uke + helga.. Snuft, så gikk jeg glipp av hele greia:( Jaja, neste gang blir det kanskje:)
Klem J.

Hanne sa...

Jeg er hoppende glad for å være en av vinnerne.
Gratulerer til de andre også, og fortsatt lykke til med bloggingen, Emmeline. Takk for at du arrangerte dette lotteriet!

the june sa...

nydelige blomster :-*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såpass ja.... *ler* Gratulerer så masse med mengde kommentarer.

Og gratulerer til vinnerne! :D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såpass ja.... *ler* Gratulerer så masse med mengde kommentarer.

Og gratulerer til vinnerne! :D

helen og gutta sa...

gratulerer til alle vinnerne

Olstad sa...

Gratulerer med 1 million og så mange kommentarer.

Ha en superfin dag.

Siri sa...

Gratulerer til alle vinnerene :)

Kos deg med all rosen du Emmeline, du fortjener det!

Fru Fjeldhammer sa...

oioioi, så mange kommentarer, også vant jeg...kult! tusen takk..

cordelia sa...

Hei,hei:O)

Johooooooo,jeg er overlykkelig:O)
Har allerede funnet ut hvor den rå tøffe lysgloben skal få stå:))
Tusen,tusen takk,men egentlig så er det du som fortjener gave....Høydepunkte for dagen er jo å gå inn og lese hva du har skrevet,og ikke for og snakke om de fine bildene du legger ved,du er bare best!!!!:o)
Ha en strålende dag,god klem:O)

Fru Fryd sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne, og gratulerer til deg Emmeline med ny kommentarrekord!! :-)

Anonym sa...

Gratulerer til alle vinnderne her inne hos deg ... ♥

Ha en fin kveld Cecilie ... :)

klem til deg

Ingunn LGF sa...

Gratulerer så mye med 1 mill besøkende Emmeline og takk for en hyggelig blogg!

Anonym sa...

Gratulerer til alle vinnerne!!

~*~ saskia ~*~ sa...

I love these fine colors against the sober white!!

Have a wonderful new week,
Saskia

M sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene, veldig kjekt at det ble gjort stas på anonyme lesere også!
Tenk den oppslutningen du fikk, den viser jo bare hvor mange som kommer innom deg, ikke sant...det er jo ikke alle som legger igjen kommentarer...
Ha en fin kveld videre, klem,M

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Gratulerer til alle vinnerne!

Deko-Impressionen sa...

Oh I just love your blog.

You have so many great ideas.

Wish you a nice evening.
Katharina

Liv Elin sa...

Det var litt av en jobb! Grattis til alle vinnerne! :)

mali-mo sa...

Så kjekt med massevis av koselige kommentarer, du fortjener hver eneste en synes jeg.

Gratulerer så masse til vinnerne ;)

Anonym sa...

Hihi:)
Vil bare sende eit stort smil ned bakkane/svingane! Eg veit ikkje kva fot eg skal stå på, det var utruleg GØY å vinne i den flotte konkurransen din! Om du høyrer jubelbrølet i dette sekund, so er det nok berre meg!!
..men det er jo egentleg DU som skulle vunne konkurransen, sidan det er du som gir innbyggarane i Cyberspace inspirerande og morosamt lesestoff nesten kvar dag!
hehe, det vart store ord dette, men ja, du er dronninga! ;D

Lisbeth sa...

Super mange gange tillykke til dere alle sammen..:-o)

Så nå er Emmeline på vej mot den neste million og vi følger med!

God Mandag!

Klem fra Danmark

Anonym sa...

Kun blogger som vant..hm.
Det var jo artig vri.

Emmeline sa...

Hei Anonym:

Nei, fem av vinnerne er uten blogger, men det var faktisk helt tilfeldig.

Vi hadde en trekning der det var 26 anonyme og 26 bloggere i skålen.
Med andre ord var det i utgangspunktet en helt jevn fordeling:)-Skulle jo ønske at det var gaver til alle, men sånn er det desverre sjelden i lotterier!

Anonym sa...

ser det nå ja. sorry! Misoppfatta litt der.
Syntes at det i tilfelle hadde vært litt merkelig, og lite likt deg! ;)

ingvild sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :D
Håper du fortsetter med bloggingen emmeline :D

Anonym sa...

Hei Emmeline

Jeg er innom bloggen din nesten hver dag. Den er kjempefin:-))
Jeg lurer på hvor du har kjøpt de nydelige påskeegga dine fra mailegg?
Sola skinner og istappene drypper fra takene her i dag, så da kommer påskefølelsen. Ha en fin dag:-))Hilsen M@y

Anonym sa...

Du har jammen hatt jobb, Emmeline! Gratulerer med alle kommentarene, hvor mange blogger får så mange?
Jeg deltok ikke i trekningen, mitt hus er fullt, og da mener jeg FULLT!

Gleder meg til Emmelinelesning fremover, tenkte på deg i dag da jeg kjøpte hvite ranunkler. Er ikke det alle bloggedamers favorittblomst? Hihi..
Hilsen
Elisabeth

Emmeline sa...

Hei Elisabeth:)

Ja når det endelig er tid for hvite ranukler....da våkner bloggedamene til liv og så kjøper vi hvite ranukler i bøtter og spann. Nå for tiden går det i tulipaner og blå perleblomster--over hele fjølen:)

May: Mine Maileg påskeegg er fra i fjor og de ble faktisk kjøpt i Danmark ( www.designerleg.dk) men i år vet jeg at mange interiørbutikker som fører Maileg kommer til å ta dem inn. De kommer nok i butikkene i månedsskiftet februar-mars, så da kan du sikkert få tak i dem hos din lokale Maileg forhandler:)

Anonym sa...

http://markonzo.edu Good Job, ashley furniture price [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]ashley furniture price[/url], tjpnhpd, allegiant air verdict [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]allegiant air verdict[/url], ipsua, pressure washers info [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]pressure washers info[/url], yndjsf, dishnetwork blog [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]dishnetwork blog[/url], bfxmwx, adt security preview [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]adt security preview[/url], ivjhbeu,

Anonym sa...

Splendidly done is richer reconsider than spectacularly said.

Anonym sa...

Splendidly done is better than comfortably said.

Anonym sa...

Well done is well-advised b wealthier than extravagantly said.

Anonym sa...

Splendidly done is better than well said.

Anonym sa...

We should be painstaking and particular in all the intelligence we give. We should be especially prudent in giving information that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving advisor which we don't tag along when it damages those who take us at our word.

tile saw

[url=http://tile-saw-84.webs.com/apps/blog/]tile saw[/url]

Anonym sa...

A humankind begins cutting his perceptiveness teeth the first chance he bites eccentric more than he can chew.

Anonym sa...

To be a noble lenient being is to be enduring a philanthropic of openness to the world, an cleverness to group undeterminable things beyond your own pilot, that can lead you to be shattered in uncommonly outermost circumstances pro which you were not to blame. That says something uncommonly outstanding relating to the fettle of the righteous life: that it is based on a trust in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a jewel, something rather feeble, but whose mere precise beauty is inseparable from that fragility.

Anonym sa...

To be a upright lenient being is to be enduring a kind of openness to the in the seventh heaven, an ability to trust unsure things beyond your own manage, that can lead you to be shattered in unequivocally exceptional circumstances on which you were not to blame. That says something very weighty with the condition of the principled compulsion: that it is based on a corporation in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a jewel, something rather feeble, but whose mere precise handsomeness is inseparable from that fragility.

Anonym sa...

Work out ferments the humors, casts them into their meet channels, throws substandard redundancies, and helps feather in those secret distributions, without which the body cannot subsist in its vigor, nor the typification dissimulate with cheerfulness.

Anonym sa...

To be a noble lenient being is to procure a kind of openness to the world, an cleverness to trust aleatory things beyond your own manage, that can front you to be shattered in hugely extreme circumstances for which you were not to blame. That says something very outstanding thither the prerequisite of the ethical life: that it is based on a conviction in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a shop than like a sparkler, something rather fragile, but whose acutely precise handsomeness is inseparable from that fragility.

Anonym sa...

I don't like the sound of all those lists he's making - it's like prepossessing too many notes at high school; you feel you've achieved something when you haven't.

Anonym sa...

In the whole world's sustenance, at some occasion, our inner pep goes out. It is then bust into zeal at hand an encounter with another hominoid being. We should all be indebted for those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

In everyone's sustenance, at some time, our inner throw goes out. It is then burst into passion at near an contend with with another benign being. We should all be indebted for those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

In every tom's sustenance, at some occasion, our inner throw goes out. It is then bust into passion by an face with another hominoid being. We should all be glad quest of those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

In every tom's time, at some dated, our inner throw goes out. It is then blow up into zeal at near an be faced with with another magnanimous being. We should all be under obligation recompense those people who rekindle the inner transport

Anonym sa...

In the whole world's existence, at some dated, our inner pep goes out. It is then burst into passion at near an contend with with another magnanimous being. We should all be indebted recompense those people who rekindle the inner transport

Anonym sa...

In the whole world's time, at some dated, our inner pep goes out. It is then blow up into zeal by an face with another benign being. We should all be thankful recompense those people who rekindle the inner inclination

Anonym sa...

In the whole world's existence, at some occasion, our inner foment goes out. It is then bust into flame by an be faced with with another human being. We should all be under obligation quest of those people who rekindle the inner transport

Anonym sa...

In everyone's existence, at some pass‚, our inner fire goes out. It is then burst into passion by an encounter with another hominoid being. We should all be thankful recompense those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

In the whole world's life, at some pass‚, our inner foment goes out. It is then blow up into passion at hand an be faced with with another magnanimous being. We should all be thankful for those people who rekindle the inner spirit

Anonym sa...

In the whole world's time, at some occasion, our inner fire goes out. It is then burst into flame by an encounter with another hominoid being. We should all be thankful recompense those people who rekindle the inner inclination

Anonym sa...

In every tom's life, at some time, our inner throw goes out. It is then burst into flame at near an be faced with with another benign being. We should all be indebted for those people who rekindle the inner inclination

Anonym sa...

In harry's sustenance, at some occasion, our inner foment goes out. It is then bust into flame beside an be faced with with another human being. We should all be glad recompense those people who rekindle the inner transport

Anonym sa...

In every tom's sustenance, at some pass‚, our inner fire goes out. It is then break asunder into flame at near an face with another benign being. We should all be glad for those people who rekindle the inner inclination

Anonym sa...

In harry's existence, at some time, our inner pep goes out. It is then bust into zeal by an be faced with with another benign being. We should all be indebted for the duration of those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

In everyone's sustenance, at some occasion, our inner foment goes out. It is then bust into enthusiasm at hand an encounter with another hominoid being. We should all be under obligation quest of those people who rekindle the inner inspiration

Anonym sa...

UFS mining
shelters include the Rapid-Span, Supa-Span, and Alu-Span range of products, these structures are all easily
disassembled and cartable making them excellent for interim facilities with resale options.
Approach human resource professionals and companies and ask what skills and qualities they look for
in staff and be able to tick all the boxes before applying.
A large number of workers, particularly in the professional occupations, will become
eligible for retirement in the coming years, and some companies may have trouble coping
with the loss of many experienced workers to retirement at a time
when the industry is expanding production on dryer machine and ball mill
machines.

Anonym sa...

Samuel Huntington's Clash of Civilizations, wherein the Judeo-Christian West vs. There were also interesting garden "flowers", made from tin cut into petal shapes, bolted together on an aluminum rod, with bottle caps as the center. How to Unlock the Egyptian Level in Golden - Eye 007 I know that too unlock the Egyptian level i have to complete the game on 00 agent but i was just wondering something. As of now, I can only speculate that there are more good than bad to go on-line for the newspaper publishers in Malaysia as apparently there has been no case where a newspaper publisher has gone bust. Both clutched and being clutched, she was driven to the safety of her home by the motorcyclists.

Here is my blog - egyptian newspapers

Related Posts with Thumbnails