mandag 8. oktober 2007

Interiør Gave Along

Vi er i gang med en ny runde med Interiør Gave Along. På bildet over kan du se den skjønne flasken, skiltet og hjertet som jeg fikk i gave i forrige runde. Den samme uken hadde jeg bursdag og derfor tok jeg bilde av de andre gavene samtidig;0)

Mange av mine "faste"bloggvenner er ikke med på IGA,
men så er det heller ikke alt som passer for alle.
Jeg syns dette er noe som både er koselig og gøy
-og for mange er det nok minst like spennende
å gi en gave som å få.
I forrige runde fikk jeg Olstad som min hemmelige venn.
Jeg var inne på siden hennes hver dag i flere uker
for å bli bedre kjent med henne,
og jeg forsøkte å finne ut hva hun likte.
Det var ikke så enkelt....
Det er nemlig en ting som kjennetegner Olstad;
hun liker det meste.
Jeg ler enda når jeg tenker på det.

Denne gangen var det veldig veldig enkelt
å finne en gave til min hemmelige venn.
Noen bloggere er så sikker i smaken,
da vet man AKKURAT hva som skal til!
Tema for Gave Alongen denne gangen er "tid til fordypelse."
Det kan jo tolkes på mange måter!
-Kanskje man skal fordype seg i håndarbeid,
i juleforberedelser, i et godt bad,
eller hensatt til en sakral stemning med levende lys?

Jeg gleder meg til å følge med på
alle de kreative ideene som følger pakkene,
det er alltid like spennende!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Syns dette innlegget var utrolig flott skrevet.Flott Emmeline!

Anonym sa...

Skjønne gaver Emmeline!
Ser i innlegget under at du ønsker deg en kakkelovn, det står på min ønskeliste også hehe
I huset vi har kjøpt står det 2 grusomt stygge ovner, de må bare vekk!
Men hva med å kjøpe en gammel etasjeovn, de får man ofte for en rimelig pris, og de er lekre, vet E i Mollys Heaven har en slik;)
Kos deg i høstværet, klem :)

Sol sa...

Artig innlegg ;-} Det er jo slike tanker og minner vi sitter med nå i disse tider,vi som er med på Interiør Gave along`en...Man tenker over hva som er gitt og sendt før, og hva andre har gitt. det er jo så utrolig masse fantasi rundt om, og så kreative og flinke mennesker. Jeg har også studert litt på hva Tid til fordypelse kan bety....Jeg har vært innom bloggen til min hemmelige venn utallige ganger allerede, og tror kanskje jeg begynner å danne meg et bilde av hva hun vil like...,men som du sier, det er ikke alltid lett...
Nydelige gaver du viser fram....

Anita sa...

Skjønne gaver!! Og en koselig blogg!!
Linker deg!!

[morgrethe] sa...

Lykke til med IGA Emmeline....du vil nok ikke finne mitt navn på den listen. Er redd for å kjøpe noe den andre ikke liker.... og ikke minst.... få noe jeg selv ikke liker. Men lykke til Emmeline....jeg synes det er kjempegøy å se hva dere andre får. Ha en fin dag.

Helene sa...

Hei Emmeline.
Som fersk på blog vet jeg ikke helt hvordan dette foregår. Vil selvsagt være med for det virker så gøy, men hvordan går jeg frem?

Helene-Årets gleder sa...

Hei.Så fine bilder:-)LEKKERT, LEKKERT.
Jeg har meldt min iteresse på gave along-siden....så nå får jeg bare vente og se da...

Gled deg til boken din kommer:-)


klem Helene

Anonym sa...

hei=) var et kjemme fint innlegg. lurte på hvordan en blir med i IGA?? hilsen cathrine

Cathrine sa...

hei=) var et kjemme fint innlegg. lurte på hvordan en blir med i IGA?? hilsen cathrine

Moccashusblogg sa...

Fine blogg. Men hovrdan blir man medlem i IGA helt fersk i dette =) klem fra mocca

Related Posts with Thumbnails