onsdag 26. september 2007

Slapp reggae

Jeg er knallflink til å holde mitt selvpålagte kjøpeforbud for tiden.
Ikke så rart, jeg gidder nesten ingenting -ikke shoppe engang!
Når jeg kommer hjem ligger jeg meg på sofaen under mottoet;
Kom arbeidslyst og treng deg på -her skal du motstand finne!
Det finnes mange som sliter med depresjon i mørketiden,
men jeg er nok bare trøtt heldigvis.
I dag tittet jeg litt i siste nummer av BOLIG PLUSS,
og der ble sjefen for Chicas & venner sitt hus presentert!



Dette huset har vært presentert flere ganger i ulike blader.
Hvis jeg får scanneren min opp og gå
skal jeg jammen scanne litt sånn før og nå bilder fra dette huset!
Det er veldig fint syns jeg, fint hadde hun det før også...
-men da var det flere farger og "loppefunn" der i gården!

Surfet på nett og fant et bilde av meg selv:)
Sammen med Ebay ulven...
Som dere ser så satser jeg nå på en dukkelook
etter å ha fått alle dukkekoppene i hus!
Hmm dette ble jo bare et tullete innlegg,
men jeg får komme sterkere tilbake i morgen!

24 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA...ja, stakkars lille Rødhette;)
Var veldig mye fint i det bladet...likte veldig godt den forlengete kjøkkenbenken...VIL ha sånn!
Ja, nå må nok kjøpestoppen ta en liten pause;) Men det er jo lov...Her begynner det å klø i fingrene, etter å gjøre noen forandringer i heimen. og maleren kommer i neste uke..juhuu:)
Så nå får vi se om det ikke blir noe spennende å blogge om:)
OG jeg vil ha bursdag HVER mandag!!! Ha en forrykende fin torsdag!!!!
Tjo & hei, nå skal snart tøyfrid flytte hjem til meg...hehehe!

Anonym sa...

hi hi stakkar rødhette som har blitt tatt av ebay ulven.. hi hi :)
Flotte bilder du viser!
Ha en fin torsdag!

Anne sa...

Synes det var litt morsomt jeg...

Anonym sa...

Bra det er flere enn meg som er litt trøtt og lei nå på høsten. Her har vi hatt regn i over 1mnd å ute haglet det i dag, så kanskje ikke rart man blir litt trøtt og slapp. Jeg kjøpte også det bladet og hun hadde det utrolig fint hjemme. Jeg syns de stolene er sååå dekorative

Karna sa...

Hun hadde et kjempe koselig hjem, det kjøkkenet hennes og de spisestue stolene kunne jeg godt tenkt meg....

Min energi er på bånn også, kan jo være at det hjelper at solen skinner i dag...hvem vet?

[morgrethe] sa...

Fint du legger ut bilder fra BoligPluss, så slipper jeg å kjøpe det....*smil* Jeg kjøper jo ikke så mange interiørblader. Men noen ganger er det deilig å hvile øynene på dem, så da havner de i handlekurva mi også. For å si det sånn, jeg kjøper oftere interiørblad enn andre ukeblad. Ja ja, rødhette var nusselig hun. Hvordan går det med salget på huset du har stylet? Har du skrevet noe om det kanskje, uten at jeg har fått det med meg.

Pulsatilla sa...

Hehe - lenge siden jeg har vært innom, så nå måtte jeg lese meg langt nedover siden for å få tråden i det hele. Godt å se at det er flere enn meg som har gått i baret på EBay. Og så hyggelig at du viser bilde av deg selv på bloggen :-D Kjøpestopp er sunt! Man ønsker seg nemlig ting mye sterkere da. Og så plutselig er det noe man helt har glemt at man ønsket seg, og da trengte man det kanskje ikke likevel. kan få god økonomi av sånt ;-)

Anonym sa...

Heia, vet ikke om du så det men jeg sendte deg en e-mail på hotmailen din. :)

Små Gleder sa...

Synes rødhette klarte seg bra mot den slemme ebay-ulven jeg.:-)
Nytt BoligPluss? Skylder på høstdvalen, for det har gått meg hus forbi, hehe. Et vakkert hjem var det definitivt.

Ha en fin kveld!

Olstad sa...

ha ha jeg er så sliten i kveld at jeg ikke helt forsto dette med bilde av deg og ulven...Jeg så ikke noe bilde av deg ånet de andre bildene for å se om jeg så noe som kunne være deg, men etter riktig lang tid så forsto jeg.

Riktig så festlig. Ha en fin kveld

Ellie sa...

He he, den ulven så jammen skummel ut! ;-)Men du var knallsøt, da! Jeg la nevøen min (fem år) for noen dager siden. Han klaget over at han ikke fikk sove fordi han tenkte på ulv, kanskje det var den beryktede Ebay-ulven? Jeg fikk han til å tenke på noe annet, og det var vellyket en stund, men etter noen minutters taushet kom det med et oppgitt sukk: "Nå tenker jeg på lille Rødhette igjen."

Lekre bilder du hadde lagt ut!

Anonym sa...

Husker ikke hva..er ett par dager siden. Skrev at jeg putter papiret med rutene ned i maskina, er det rett? Og er det bare å stryke hardt etterpå og dra av papiret? Eller er det noen hemmeligheter? Stod sinnsykt dårlig forklart. Prøvde men merket slapp ikke....å jeg ble mer og mer irritert jo mer jeg strøyk. Ja den episoden på jobben i dag var pinlig.....har jo begynnt i ny jobb og hadde ikke møtt direktøren så det var jo en fin hils jeg hadde på han, sprute drittvann på han med et trykk utav en annen dimensjon...

åsemor sa...

Må le av deg Emmeline, selvironi har du så det holder.......
I mitt tidligere liv (da jeg derv interiørbutikk) handlet jeg med chicas og venner, de hadde/har masse fine varer. Leste i stykket at det var andre gangen hun pusset opp på fire år, så den dama må ha gjort det godt. Viste repotasjen til mannen min, hint hint.....skal vi ta kjøkkenet snart, vi har nå bodd i huset vårt i 20 år.....ingen respons.

elin1976 sa...

Fin illustrasjon av deg selv og vennen din på Ebay. he he. En venn for livet.....har du nok fått der ja, en som ikke glemmer deg sååååååå lett!
Har ikke kjøpt et eneste blad på et par måneder. Men til gjengjeld har ejg planer om å kjøpe minst 10 som jeg skal ha med til Spania.( he he)
Derfor sparer jeg meg til da. Å ta en siesta i 2 tiden på dagen med det nyeste Elle interiør er vel noe av det beste. Å vite at folkene hjemme er på jobb og forhåpentlig vis så har vi bedre vær enn dem er enda bedre. Må videre på runden. Engelen er i posten. Go klem:O)

Anonym sa...

Ha ha ha, eg dør av latter! Så skjønn du er vesle rødhette!!! Neste gong mamma er på besøk hos oss så skal eg sende henne opp til deg for å synge "Sov dukkelise" til deg. Blir ikkje det koseleg ;) Klart eg kan sy potetpose til deg. Problemet er einaste at eg har litt lite rødt og kvitt i stoffsamlinga nå, men det bør eg vel fikse før jul uansett :)

He he, Solstrand blomster, ja. Eg var der ein gong i sommar. Moro at dei har høyrt om meg tihi. Hadde dei masse fint inne nå? Eg kjøpte berre ein interiørparfyme sist...

God natt, dukkelise :)

Anonym sa...

Måtte forresten le av liftgardinprosjeketet ditt :) Det høyres nå koseleg ut at alle blir engasjert! Eg sydde mine første liftgardiner i 1996. Budde i kollektiv i Sigurdsgate og var allerede då oppteken av interiør :) Stoff og stil selg veldig greie liftgardiutstyr. Billig er det også :)

elin1976 sa...

Ha ha ha ha. Har du kansje vært på Ebay å funnet nytt service? I menneske størrelse? he he. Uff her er det fryktelig low humor nå for tiden.
Det er bra at du virker som en dame som ikke tar deg selv så høytidelig og det liker jeg!
Forresten sendte med noe i pakken med engelen som du kan få bruk for på søskenbarn treffet. HA HA!

Anonym sa...

Vræææl, ler så jeg skriker her...hahaha;)
Ja, synes jo det er utrolig morsomt med mini stuff'et ditt fra ebay... ja, det blir jammen spennende å se hva du får i neste pakke...spekulerer vilt her uten å ha ide om hva du har kjøpt...hiihi:))
Også var jeg på besøk hos feen, og jeg holdt på å le meg ihjel av kommentaren din der inne, og er så enig med den store skriften...hahaha!
ha en flott fredag, har lagt vekk en eggekurv til deg, så får du nå se på den i allefall, men det er til STORE egg altså...ikke Anton berg sine...hehe, oj så morsom du;)

Hulda sa...

Virkelig fine bilder fra BoligPluss, du frister meg til å kjøpe det denne gangen. :)

Må le når jeg ser på dukkelooken din, hehe.. ;) ;)

MODERN COUNTRY sa...

Hehe, høsttrøtt? Ler masse av det du skriver, ja ikke bare har du en humor som treffer meg i hjertet men seriøst, du skulle jo ha krevet for blader! Ja, innlegget ditt om quilta og adventsstaken fikk meg virkelig til å bli interressert!! Så interressert at jeg tar meg en tur innom der etterpå. Helt nydelige farger og mønster :) Flotte bilder fra siste boligpluss forresten, elsker å se sånne skap som står på gløtt og viser mye vakkert lintøy :)
Ha en fin Fredag min venn og kos deg masse i helgen! Klem fra meg (",)

Tonje sa...

hehe den historien blir man nok ikke å glemme med det første..hihi

Nydelige bilder....det var ett vakkert blad denne gangen også (bolig pluss)!

Tonje sa...

hehe den historien blir man nok ikke å glemme med det første..hihi

Nydelige bilder....det var ett vakkert blad denne gangen også (bolig pluss)!

Anonym sa...

GJESP, endelig helg:)

Svarer du på siste mail, svar i bloggen. Får ikke lest jobbmail nå i helgen og jeg vil stryke:)ler

Nå er middagen over og jeg har mestav lyst å legge meg ned å sove ett par timer, er helt tom innvendig etter endt uke

Silkeline sa...

Halloen Emmeline!
Ler godt av historien om rødhette og ulven ennå jeg....:=D Skulle så veldig gjerne sett fleisen på han da du satte han på plass...haha. Han hadde nok ikke ventet seg det, nei! Fint bilde du har funnet av dere....hehe.

Man har lett for å bli litt slappfisk på denne tiden synes jeg. Det er liksom så bråstart og travelt etter sommerferien, og så lander man litt sånn tungt etterhvert. Unn deg litt god hvile du, det fortjener du:))

Jeg har også oppservert huset til chicas damen flere steder. Hun har det fint hun.....Vi handlet fra chicas til butikken vår når hun drev med engrosalg, men de har sluttet med det nå.
Ha en strålende helg, og kos deg masse:))

Related Posts with Thumbnails