mandag 17. september 2007

Velkommen til Emmelines nye blogg

Om nøyaktig en uke har jeg 6 måneders jubileum som blogger.
I den anledning feirer jeg litt på forskudd med å flytte til ny blogg.
Jeg har tenkt lenge på om jeg skulle skifte til blogspot,
og jeg har veiet for og imot.
Vil mine gamle lesere da bli med på lasset?
Tiden får vise, men jeg håper virkelig det!
Dersom jeg skal fortsette bloggingen
så trenger jeg å fornye layout og stil.
Håper du vil følge med meg på bloggreisen videre.
Det vil fremdeles handle mest om interiør,
-med noen skråblikk på livet når det trengs!
Velkommen!


Jeg har plassert min blogg i Landåsbloggportalen Bloggurat!

24 kommentarer:

Anonym sa...

YEEEEEEEEEEEEEEES!!!!! Da er jo alt så mye enklere:) Nå må du huske å kode det slik at jeg kun trnegr å trykke på publiserkanppen, når det er meg som kommer på besøk;)
denne ble jo bare SÅ mye mer lekker!!!! Skikkelig fin...jeg ser at jeg MÅ TA MEG tid til å justere litt inne på min, klarer ikke det der header bilde i normalt format...grrrr, er redd jeg må begynne på nytt med innstillingen, men pytt sann!
Jeg mener vi må jo gjøre det så enkelt som mulig for hvernadre, i travle tider, så det er like greit vi holder oss på sammme sted;)
hvilke nyyyyydelige dører er du har på første bildet, og ikke si hjemme hos deg, for da kommer jeg med kofferten...hahaha!
Gratti, og velkommen, jeg sitter og legger inn varer i butikken, og venter på at husmorvikaren min, ringer og sier at middagen er KLAR!!!
Ha en super søndag, fru blogspot:))

Anonym sa...

SKRIVEFEIL de luxe i gledesrusen:)

Lynetmor sa...

Hei, gratulerer med ny blogg :-)

Anonym sa...

Grattis med ny blogg, kjempefin!
Lurer på å bytte jeg også, ser ut som om det er mange flere muligheter med blogspot....Vi får se;)
Ha en fin kveld:)

Anne sa...

Velkommen til blogspot! Jeg er veldig fornøyd med den. Selvfølgelig følger jeg deg videre i den nye bloggen din. Det blir spennende. Nydelig rose!

. sa...

Grattis med ny blogg.. Kjempe fin ble den;))

Lottemor sa...

God kvelden!
Klart jeg følger med på flyttelasset, gratulerer.
Ha en super søndagskveld.

Petunia sa...

Tror ikke jeg besøkte den gamle bloggen din, men jeg var innom den på vei hit og dette lover jo bra! Jeg har også blogget ca et halvt år og startet opp med blogspot og vgblogg samtidig...etter et par dager var ikke valget så vanskelig...Blogspot!!!
Er veldig fornøyd.
Titter innom deg om noen dager og ser hvordan det går!
Gratulerer med ny blogg i alle fall!

Anonym sa...

Se der ja, da kunne jeg legge igjen en hilsen. Klart jeg følger med på lasset!!!! Nå ble jeg skikkelig usikker, hva skal jeg gjøre da???? Hmmmm, må gå i tenkeboksen. Ha en flott søndag, og kos deg med "nye" bloggutfordringer :-)

Kreoline sa...

Gratulerer med ny blogg, det er litt mer muligheter på blogspot. Jeg følger gjerne med på lasset, og kommer innom det rett som det er.

Albertines verden sa...

Man detter ikke av lasset så lett, da vet du! Hm! Hvordan klarte du å få ett lite bilde på toppen, med teksten oppå. Det har jeg prøvd flere ganger, men bilde tar jo halve siden. Gratulerer med lys og fin blogg. :0)

Emmeline sa...

Tusen takk alle sammen, kjekt at dere stikker innom min nye blogg. Av en eller annen grunn så vil denne bloggen hele tiden at det skal være mandag på søndag... uansett hvor mye jeg endrer på tidssoner og datoer;)))
-men litt problemer skal det vel være sånn i starten! Hvordan fikk jeg et lite bilde på toppen? Nei jeg har ikke den fjerneste anelse! ... Bare prøver meg frem jeg!
Takker for oppmuntrende hilsener iallefall. Ha en fortsatt fin kveld!

Anonym sa...

Gratulerer med ny adresse... Ordna meg adresse og blogg her inne jeg også... men tror ikke jeg flytter alikevel, er enig med deg at det er litt kjedelig utseende og lite en kan gjøre med det i sprayblogg men... nei jeg blir... enda iallefall...
Skal nok titte innom deg for det...

Ha en koselig kveld...

Maria Louise sa...

Gratulerer!! Og ja jippi det er klubbis på tirsdag! Og endelig er bloggen min også litt oppdatert, men dog på andre ting enn ditt vakre interiør...jeg blir helt misunnelig! Så utrolig mye fint du får til altså! Jeg må komme på besøk en dag! God klem!

Line sa...

Grattis med ny blogg! Lekker lay out :)

Ellie sa...

Gratulerer med nye blogg. Den ble flott! Er selv veldig fornøyd med blogspot, og håper du vil bli det også!

Anonym sa...

Knallbra! Gratulera. He he, eg ler og ler av porselenshunden min. Blir i godt humør av å sjå den, så då er det jo kjekt :)

Nei, eg anar ikkje korleis du ser ut. Du ser nok meg, med barnevogn med punkterte framdekk- Eller kanskje eg skal bruke mei taien på magen og han hin ungen springande fritt. Får ta hunden i lomma ja, ha ha. Håpar me finn mykje fint. Nå må eg snart få oppdatert blogglista mi i bloggen min, slik at din også er med under favorittar. Det er den jo nemlig, men det viser ikkje i bloggen min.

Ha ein fin mandag. Eg er nervøs, får nemlig vite kva stilling eg får i StatoilHydro i morgon... Tudelu :)

Hulda sa...

Gratulerer med ny blogg, her kommer du til å trives! Har alltid likte blogger, og det er mange layout muligheter her. Den er blitt mye enklere fra jeg begynte blogginga. :)

Flott åpningsbilde!

Karna sa...

Klart vi flytter med deg! Mye enklere med blogspot, og mange flere muligheter, ha en fin uke!

minerva.jor sa...

Gratulerer!
Jeg følger gjerne med deg videre!
det er alltid hyggelig med inspirasjonen du gir oss:)

Sol sa...

Grattis med nyåpning av blogg og velkommen etter til Blogspot ;-} Vi følger med deg vet du. Klem.
En sånn fin glassklokke har jeg også....;-}

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hehehe, nei meg blir du jammen IKKE kvitt så lett!
Bloggen din er kjempekoslig , og du skriver så fint !

Grattis med ny blogg! Klem

Two sa...

Gratulerer med Blogspotten!! Og vi hiver oss på att, ikkje så lett å dra ifrå oss så lenge du legg att spor...., blir sikkert minst like mykje fint å finne her!

MODERN COUNTRY sa...

Velkommen skal du være Emmeline!!
Grattis og lykke til! Smask (",)

Related Posts with Thumbnails