onsdag 4. august 2010

Ferie på tampen


Først og fremst må jeg jo bare si TUSEN TAKK til alle som har gitt sin stemme til bloggen min i Dagbladets augustkåring. Det der er vel ikke så viktig for deg som er en storblogger, sa Emmeline sin nabo på bussen i dag tidlig. Men faktisk er det sånn at Emmeline føler seg som en helt vanlig jente, så jeg er glad uansett. Det er spennende å være nominert:)


Ellers går jeg litt rundt meg selv for tiden. Helt på tampen av sommeren har vi ganske spontant bestilt en tur til Tyrkia. Der har vi leid en villa i Kemer, hvor Emmeline skal feriere sammen med tre av sine barn og sin mor og far. Emmelinemannen og den eldste sønnen kommer for å være med den siste uken, og vi gleder oss MASSE til sol og varme:)


Emmeline og Kjøkkensjefen har i svake øyeblikk fulgt med på Anna Anka som søker en assistent. I det programmet blir man sparket om man ikke har pakket kofferten i tråd med Anna Anka sine instruksjoner. Dette har vi ledd litt av, men Kjøkkensjefen valgte likevel å stryke alle plaggene sine før de ble lagt i kofferten for to dager siden. Det er best å være beredt. Før man vet ordet av det står man midt oppi en Anna Anka situasjon! 


Emmeline vurderer å gjøre det samme. Forrige gang vi dro til syden hadde Emmeline nemlig glemt å pakke med seg t-skjorter. Den gangen foregikk pakkingen i et villt og uhemmet tempo, mens Emmelinemannen og barna allerede satt klar i bilen.... Noen av oss jobber jo som kjent best under press.


Så nå sitter jeg altså her og blogger uten å ha pakket en eneste truse engang. Det å pakke på det mentale plan er jo også en del av prossessen, og det er enda 24 timer igjen til avreise. Så da har man jo god tid til å vaske klær, tørke, stryke og kanskje blogge litt til før man drar? Sees i morgen! PS: Bildene er som dere ser gjenbruk, men det er iallefall bedre enn lånebilder;) SO LONG!


23 kommentarer:

Lottemora sa...

God tur til Tyrkia. Og ta med dere minst mulig, for det er stor fare for at man shopper litt for mye der nede....

Snuskebassa sa...

God tur!
Det høres herlig ut å sette seg på et fly til varmere strøk!!

Christina Mari sa...

God tur! Det høres helt herlig ut med ferie til varmere strøk.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

MissMette sa...

Hørtes utrolig herlig ut! - ja, for noen særlig sommer har vi ikke hatt noen å år tror jeg.... Jeg tok utfordringen din jeg ;) - ta gjene en titt innom meg...

Ønsker deg i allefall en herlig ferie til Tyrkia, kos deg masse. Klem fra Mette

Hege sa...

God tur til Tyrkia, å som jeg misunner dere! :-)
Mitt motto er at om noe er glemt, så er det utrolig morsomt å kjøpe nytt... ;-)

Livsnjutaren sa...

Ha en trevlig resa, skönt med sol;)

Prinsesse Elin sa...

God tur til Tyrkia. Kos dere alle sammen. Høres fantastisk ut. Vi tar oss av stemming når du er borte:)

In my house sa...

ÅÅÅÅÅÅÅåååååå. Jag älskar GUL Tolix, dom är såååååå snygga!!!!! har en oxå.... Härliga bilder =)

Kram josse

med blanke ark sa...

Kos dere masse! Ferie på tampen er alltid fint! :) For en herlig gulfarge, forresten - så utrolig sommerfølelse jeg fikk av de bildene!

RoseSommer sa...

Vanlig jente, du! Du har 1710 følgere. Jeg har 35. Noen har 69. De med 69 er sannsynligvis "vanlige".
1710 følgere er ikke vanlig. Vær stolt.
Og vinner du ikke blogge"konkurransen" så skjønner jeg ikke noe!! Det burde du iallefall.
Så flott dere drar påfamiletur. Kos dere!

Jane sa...

Riktig god tur til Tyrkia. Den turen kommer nok godt med i dette "flotte" sommerværet vi har her hjemme.
Hvis du glemmer å pakke noen klær så er ikke det krise i Tyrkia i allefall. Der får du shoppet meeeer enn nok, og masse fint også ;0)

Klem Jane.

Blått til lyst sa...

Tur til Tyrkia hørtes ut som en særdeles fornuftig avgjørelse.
Der punkterer ikke dekkene på bilen din heller, så det økonomiske overskuddet til å handle 8 velvalgte produkter, er klart til stede.
God tur med din festlige far - som du har vist et sprudlende bilde av - og din sikkert like festlige mor!
Sommerhilsen Liv

Breivik Samfunnshus sa...

Åååå så deilig da, det er bare såååå fint i Tyrkia :))
Ønsker deg og dine maaaaasse god tur !!

Klem fra Maren.

Trine sa...

God tur :D
det du glem, får du kjøpt der nede :D tihi :)

Klæm Trine

Hos Farmor sa...

Du får få kjøkkensjefen til å pakke for deg da vettu :)
God tur!!

Anonym sa...

Så herlig med sydentur,håper den blir fin. Nydelige friske sommerbilder. :)Hei sveis. Klem.

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Stemmer på deg jeg ;)

God tur...Vil savne blogginnleggene dine :) Kanskje du finner noe spennende på ferie???
Kanskje ikke polkadotter og blomster da hi hi.....

Klem Anita

Anonym sa...

God tur til Tyrkia, må være deilig med bare tanken på stabil sol og varme. Ha ein fin ferie : ) Helsing Mai Britt

RosaVerden sa...

Bloggen din er meget underholdende! Tror ikke jeg klarer å lese et eneste innlegg uten å humre innvendig :-)
Jeg tilhører også den typen mennesker som arbeider best under press ;-)
God tur til Tyrkia!! :-)

3prinser sa...

God tur - ikke glem trusene ;)

Allis i Eventyrland sa...

Kos deg masse på ferie! :)

Julie~ My Bella Home sa...

Your blog is wonderful, great pics. Have a great holiday!

Anonym sa...

God Tur!! ;-)

Related Posts with Thumbnails