mandag 2. august 2010

Jippi -- bloggen er nominert i Dagbladet:)




Emmeline er i delfinale til å bli plukket ut som beste blogg i Dagbladet i august. Dette skriver Dagbladet om kåringen: Hver måned vil Dagbladet SØNDAG plukke ut fire norske interiørblogger som er med i kåringen om å bli Norges beste. De nominerte presenteres på nett, samt én hver uke i søndagsmagasinet.



De tre andre bloggene som jeg skal konkurrere mot er: Kvirre Vitt, Huset ved Bekken og Fru Fly.

Jeg har møtt både Fru Fly og Kardemomme fra Huset ved Bekken, og syns det er litt kjedelig at jeg må konkurrere mot sånne skjønne jenter, men må man så må man! Jeg vil iallefall sende en spesiell hilsen til dere tre--og si at jeg er beæret over å ha blitt nominert sammen med sånne flinke og gøye jenter:)



Uansett håper jeg at mange av mine lesere vil gi sin støtte til Emmelines blogg. Dere kan stemme ved å gå inn på Dagbladet sin side. Det gjør  dere HEREmmeline is nominated in a blog competition in the Norwegian newspaper "Dagbladet". I hope you will give me your vote HERE:)


Man kan stemme i hele august, så nå får jeg vel bare krysse fingre og vente i spenning-- Er tilbake i morgen:) SEES VEL DA?? 


43 kommentarer:

Laila sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen. Jeg stemmer på deg. Håper du vinner!

Fru Fryd sa...

Gratulerer!! Skynder meg nå av sted til "stemmelokalet" ;0)

Anonym sa...

Hei,

Definitivt mange stemma fra mæ...

Hilde

krinkelkroken sa...

Velfortjent Emmeline, løper inn og gir deg min stemme:)

Anonym sa...

Hei.Gratulerer.Lykke til du har en kjempe fin blogg.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

liven sa...

Tjaaaa....får no se.....

grattis Emmeline og klart du skal få stemmen min :o)

Snuskebassa sa...

Dette går din vei! Fin-fin blogg med skjønne historier.

Prinsesse Elin sa...

Nice:)

Zuna sa...

Gratulerer med nominasjonen! Alle fire var flotte blogger, men min stemme går til deg! Elsker stilen din, og du skriver svært levende og godt i tillegg! :) Lykke til!

Trine sa...

Du har herved fått min stemme :)
Lykke til!

Klæm

Renate, Mitt lille hjørne sa...

Så gøy! Har fulgt bloggen din en kort stund, og du får virkelig frem smilet hos meg :)
Klart jeg skal stemme på deg!

-Renate-

beate sa...

Min stemme er sendt. Heia Emmeline!

MissMette sa...

Hei Emmeline
Gratulerer så mye, og velfortjent. Jeg var innom i dagtidlig å stemte på deg :) Heier på deg...

Ønsker deg en riktig fin tirsdag.
Klem fra Mette

Anonym sa...

HEIER VELDIG PÅ DEG:-))

Min Verden sa...

Lykke til for både deg og de andre :) Fint bilde - hvorfor brukte du ikke det på sertifikatet? ;)))

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med velfortjent nominering. Lykke til!

Ragnhild's verden sa...

Gratulerer! Har vært å stemt. Klem fra Ragnhild

silje-sin sa...

Klart jeg stemmer på deg:)

June J. Larsson sa...

Grattis! Det er vel fortjent!
Du får selvfølgelig min stemme!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Jorids BestemorBlogg. sa...

Gratulerer med velfortjent nominasjon!!!
Du får min stemme for du har en veldig fin og samtidig glad og ikke minst morsom blogg.
Lykke til Emmeline!
Klem fra Jorid:)))

As sa...

Hei=)
Lykke til. Skal stemme på deg,jeg=)
Ønsker deg en strålende dag=)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye! Kjempegøy - og vel fortjent!

Skal selvfølgelig inn og stemme!

Klem

Fjordheim sa...

Lykke til :)

Marit fra Trøndelag sa...

Selvfølgelig stemmer jeg på deg, Emmeline! "Seffer'n" som min sønn på 12 ville uttrykt det... Du fyller hverdagene med solstråler og gledestårer...
Stay cool!

Klem, Marit.

Anette Evenrud sa...

Stemmer på deg, du har en fantastisk blogg!!!!! Jeg blir SÅ inspirert!

Anonym sa...

Tillykke med normeringen :-) Jeg håber du vinder, for jeg er fast læser af din blog og bliver alitd inspireret af dine mange flotte indlæg.
Klem fra Line

OTiiBE sa...

Gratulerer med nominasjonen, Emmeline- og lykke til!! Du fikk min stemme fordi jeg følger deg daglig, og fordi du skriver så bra at jeg alltid smiler når jeg 'går' herfra!! Du er en riktig liten antidepressiva!!

klem

irene sa...

Ett stor grattis!
Och lycka till!

Kram Irene

Breivik Samfunnshus sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen !!
Jeg stemmer på deg !!!

Klem fra nord.

Asbjørg sa...

Vel fortjent,håper du vinner!Min stemme til deg!!

karin sa...

Jeg har stemt på deg!
Du har en frisk og trivelig blogg,
og du skriver sååå godt :))
Lykke til (jeg håper du vinner)

Sexy Sadie sa...

Gratulerer.

tintin sa...

Da har du fått min stemme Emmeline, liker bloggen din kjempegodt.

Pernilla sa...

Liker bloggen din kjempegodt så det var velfortjent at du blev nominert.
Stemmen min går til deg, håper du vinner.

Pernilla

Unknown sa...

Herlig! Så flott! :-) håper du vinner, selv om du har gode konkurrenter:-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen, fullt fortjent.
Har stemt på deg.
Lykke til :o)

torill sa...

selvfølgelig stemt på deg :)

Anonym sa...

Du har fått min stemme! :o) Gratulerer med nominasjon - vel fortjent!!

mette b sa...

Jeg kan desværre ikke stemme, men ønsker dig alligevel tillykke med nomineringen.

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen! :)

Anonym sa...

Gratulerer med velfortjent nominasjon! Jeg har stemt på deg nå! Må stadig en tur innom bloggen din for inspirasjon og dine morsomme historier. Klem fra Tone :)

fru Dyregod sa...

Jeg har stemt. Du er en svært verdig nominert. Bloggen din er bare kjempemorsom!

Lottemora sa...

Grqatulerer! Du har såklart fått min stemme!

Related Posts with Thumbnails