mandag 16. mars 2009

Bloggtørketid (*atter en gang )



Med jevne mellomrom er bloggtørken her... Helt umerkelig sniker den seg innpå, og plutselig sitter man der og finner INGENTING å skrive om! Man surfer rundt hos andre, og smiler og koser seg med alt de har opplevd. Men hos meg er det helt TOMT !



At Emmelinemannen har laget en ny tallerkenhylle basert på et bilde som jeg har funnet på en svensk blogg (* Husker ikke hvor, håper noen kan hjelpe) er liksom ikke så spennende. Spesielt fordi hyllen er avlevert i tusen deler. Dermed kan den lett forveksles med en liten haug med planker. Plankene blir ikke montert før vi drar på hytten. Med andre ord er den ikke klar for bloggifisering før langt uti april -og det er lenge til april...


I bloggtørkedesperasjon har jeg derfor STJÅLET et gladklipp fra mitt idol Frøken Makeløs. Hun forteller at dette er et opptak fra Liverpool Street Station. Klokken 11.00 den 15.januar i år begynte plutselig 350 mennesker å danse. Dette var et reklamestunt for T-Mobile, og det må jo ha vært en fantastisk opplevelse for alle som helt uvitende ramlet innom den dagen! På en bloggtørkedag hjelper dette klippet veldig godt på humøret syns jeg:)

God danseklem til alle.. SO LONG!

23 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hei, hvilken størrelse bestillte du den keep calm and carry on plakaten?
Liker bloggen din veldig godt.
Jeg og mor følger med på den hver dag.
Klem :D

Emmeline sa...

Hmmm...

Jeg bestilte den største størrelsen de hadde.
Du vet utenlandske mål 13 eller 12 ganger et eller annet.
Kostet 20 dollar per stk og går rett inn i en ramme som er 40*50 cm, med passepartout inkludert.
Håper det svaret var til hjelp, til tross for at det var dårlig...

Ninas Drops sa...

Sååå kul video..jeg digget det rått..
Uff så lenge å vente på tallerkenhyllen da..det var dumt..
Nina

Fjordheim sa...

Stilig. ja det skulle vært enda mer slike innspill i en travelø hverdag. tenk hva bare et uventet smil gjør en dag en er sliten og haster avgårde.
Den hylla blir flott på hytta. Spennende å se hvordan det blir der med det nye kjøkkenet.
Går ut fra at det ikke er lenge før du sprudler over av nye innlegg på bloggen din.
Ønsker deg ei flott uke :)

Hilsen fra landet sa...

Kaller du det bloggtørke!?! Tror ikke det minste på deg, du poster jo innlegg til stadighet. Grunnen til at du føler "tørke" er bare at du pleier å flomme over av overflod, mens nå føler du deg litt som oss "vanlige" :fnise:

Det varer nok ikke lenge.

PS: Forresten ER en plankehylle interessant :nemlig:

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg som har vært litt trist og lei i dag! Nå ble alt mye bedre. Klem til deg.

Mine øyeblikk sa...

Jeg har heller ikke hatt noen god dag i dag,men nå ble jeg også i litt bedre humør,takk:-)

Lappesola sa...

Det er helt lov å ha bloggtørke. Faktisk så synes jeg du skal vente med å lage et nytt inlegg til du får skikkelig lyst. Det er jo da det er gøy. Snart er det jo påskeferie, og da kommer det vel rapporter fra oppussingen på hytta.
Vi gleder oss til det.
Klem fra Sol

MumsiMumsan sa...

Hei på deg Emmeline!
Må bare si - din blogg er en av de jeg har smug lesti lang tid nå, før jeg turte bevege meg inn i blogg landia jeg også! Du er en fantastisk inspirasjon - litt sånn "må ha det - bare må ha det" hver dag!!!! Håper tørken din blir kort - og at du fortsatt vil være en inspirasjon - med vittige kommentarer om folk og fe, og alt flott du omgir deg med!
Stor klem!

Anita sa...

Hei! Mannen min laget tallerkenhylle ifjor engang (bilder i bloggen 27. september) og den er nok laget etter sammen som den, ihvertfall så er den så og si helt lik! Jeg fant bilder til tallerken hylle inpsirasjon hos Lantlif. Flatpakket tallerken hylle er kanskje ikke drømmen, men vel litt enklere og male;0) Ha en flott uke!

Rosa sa...

Det må ha vore UTRULEG underhaldande å sjå dette live!

Bloggtørke kjem og går, og eg kjenner eg vert litt imponert av Emmelinemannen som lagar tallerkenhylle ut frå eit bilde - flink!

Englefryd sa...

Blir moro å få opp tallerkenhyllen da. Men om du er som meg så skulle alt gjerne skjedd med en gang. Liker IKKE å vente på ting. Når man har bestemt seg for noe skulle det gjærne vært ferdig i går. Men blir deilig når hytta er klar da.

Håper det er ok at jeg har linket deg på siden min:-)

Anonym sa...

Hei.
Kul film. Du må sjekke den om TV lisens i Sverige og. Den e berre so herlige.
Søk på lisens å Youtube, so regna ej me du finne dei.. Litt i slekt liksom..
Ha en fin dag:)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Ja sånn er det innimellom! Jeg er har hatt en periode nå der jeg bare gjentar meg selv! Håper det blir mere igjen etterhvert!
Ha en fin kveld Emmeline!!

home 4us sa...

Herlig innslag. Tenk å få oppleve noe slikt:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Emmeline!

Tallerkenhyllen blir säkert väldigt fin där på hytta.

Och jag kan faktiskt hjälpa dig med den svenska bloggen...en av mina favoriter:
http://addsimplicity.blogspot.com/

Ha det fint!

Løvetann sa...

Imens du har bloggtørke kan du hjelpa meg å finna ut ka eg skal gjera med orkideane mine. Det må jo være nåken som har peil???

Klem

Reggy sa...

fantastisk video. Jeg var faktisk på Liverpool street st. i går, synd ingen gjorde t-mobile-dansen da;)

Anonym sa...

jeg har også vært litt trist i dag - til tross for et par veldig hyggelige ting også altså!!
Den videoen er bra!!!
Håper ikke tørka varer så lenge, du må vel ikke forvente å ha noe å skrive om hver da - syns det er uttrolig at du skriver så ofte som du gjør jeg!!
Gleder meg til å se hyttekjøkkenet!!!

Karna sa...

Kjenner det slik ofte Emmeline, er så lei mitt og mine ting at jeg finner ikke noe å ta bilder av eller å skrive om...men det går nok over!

Og du...det er IKKE lenge til April!....ikke for oss over 40 iallefall...ha ha ha

Anonym sa...

Idol faktisk! Du er vel søt, Emmeline! Har jeg sagt at bloggen din er høyst avhengighetsskapende? På en fin måte, altså :-)

Vestlandsjenta! sa...

Det går sikkert over om noen dager det, vettu! Du blogger jo hele tiden så kommer sikkert dager innimellom hvor det ikke er noe spennende som skjer rundt en! Kose deg med andre ting i bloggtørketiden din du!!

Nette sa...

Tenk å ha vært der og opplevd dansen...tror jeg hadde blitt vettskremt egentlig, så like greit å holde seg her...hehe! Du var forresten kjemepflink som tv-kjendis, ble nesten litt stolt av å "kjenne" deg ....hihi...ja, jeg vet det er leeeenge siden, men jeg fikk vel aldri sagt det før nå:)
En god ting kan vel ikke sies for ofte? Digger "keep calm"-plakatene dine, jeg må finne meg en i rødt snart...etternøler som jeg er. Ha en fin onsdag videre!

Related Posts with Thumbnails