lørdag 7. mars 2009

Eggehus

Tusen takk for knallkoselig tilbakemelding på putaholicerens bekjennelser. Dere er så greie. I løpet av helgen må jeg komme meg rundt på en surferunde for å besøke dere tilbake. Dagens nyhet hos meg er disse skjønne eggevarmerhusene fra Huset på toppen. De er kjempesøte.



I pakken lå det også et sjarmerende påskebunnyhjerte, som jeg hadde fått med på kjøpet. Tusen takk Linda, det var UTROLIG koselig!



Jeg nyter helg her hjemme. Strikker, leser og spiser sen frokost. Det er herlig! Høne og Pøne pynter fint opp på eggekurven. Det er bare fire uker igjen til påske, HURRA!



Håper alle har en deilig lørdag. Jeg er tilbake i morgen:) SEE U!

36 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Må le litt nå altså, du er jaggu tidlig ute med påsken... værre enn meg med jula dette!!

Kos deg du, mye lekkert du har kjøpt og fått!!

Ha en fin helg..
klem

Linda sa...

Hei!Nydelige ting fra Linda.
Deilig med late dager og god frokost.Ha en fin lørdag.Linda :))

Anita sa...

Såå fine ting! Koselig med sånne små ting i stoff! KOselig å sy også! Jeg sydde igår 5 jordbær og 2 kjærligheter på pinne, noe heeelt annet enn de store langtidsprosjektene som jeg også driver med! Fort gjort;0) Her snør det og vi sukker tungt:0} Kos dere masse fortsatt!

Marihøna sa...

Nemmen, så knallsøte hus da du. God helg :)

Sivs hus sa...

Hei, Så herlige eggevarmere. Koselig bord du har tatt bilde av. God helg fra Siv

tinemor sa...

Så søte eggehus da!!!
Snilt å sende med et hjert.
Heldig du!
Nyt dagen
Klem

Drømmen om en eplehage sa...

Tji hi!
Blått er topp og når det i tillegg er på tilbud, ja da må man jo bare. Min filosofi er at å kjøpe ting på tilbud er det samme som å tjene penger. OG med pengene man tjener på avslaget kan man kjøpe mer på tilbud... osv, osv!

Eplekarten skulle bare visst hvor styrtrike vi egentlig er, takket være meg og min shoppesparing.


De eggevarmehusene var supersøte!
Og så passer de jo så fint inn hjemme hos deg... For en flaks! For jeg kan aldri tro det var i tankene når de ble kjøpt ;o) hahahaha!

Ha ei knallfin helg. Her titta sola frem, så når jeg får ristet liv i gamlingen som bikka om på sofaen her så tror jeg vi må komme oss ut en tur.

Tuddelu, tjalabais og heihopp!

Ruth Bernssen Bø sa...

Koselig frukostbord. Nyt helga.

mette sa...

Herlige små hus! Nå ble jeg inspirert til å sy igjen - men den inspirasjonen pleier ofte å forsvinne gitt...

☆Therese sa...

Først må jeg bare få si at de nye putene er herlige. Lyseblått og brunt er mine favo kombinasjon!!

Skjønne eggevarmere :) Må være koselig å dekke påskefrokostbordet med disse.
Jeg har nesten ikke begynt å tenke på påsken ennå jeg!

Ha en fortsatt deilig helg.
Klem

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig søte de eggevarmerne var da... ja denne damen kan å sy..hun er knallflink=)
ha en fin dag Klem ;O=)

Trinola sa...

Sånne eggvarmere vil osså jeg ha :o) Må vel prøve å sy dem i helga !
Flott blogg du har forresten :o)
GOD HELG FRA MÆ !

Trinola sa...

Sånne eggvarmere vil osså jeg ha :o) Må vel prøve å sy dem i helga !
Flott blogg du har forresten :o)
GOD HELG FRA MÆ !

Trinola sa...

Sånne eggvarmere vil osså jeg ha :o) Må vel prøve å sy dem i helga !
Flott blogg du har forresten :o)
GOD HELG FRA MÆ !

Lena sa...

Så søte eggevarmere du har fått fra Linda! Og så må jeg jo le litt når jeg ser pute innlegget ditt, jeg er nemlig akkurat lik selv!!
Ha en flott lørdag!!

@afjo72 sa...

Hehe, noen som gleder seg til påskeegget allerede...? Kos deg i helgen :o)

Prinsesse Elin sa...

Lobelia
kopi av mail til meg:
Her får du tilbud om et abonnement på 6 utgaver til en pris på 650,-

Bladet koster 79,- pr utgave og frakten er på 40,- pr blad. Ved å forhåndsbestille alle utgavene her for 650,- sparer du dermed 64,- (ord pris for 6 blader med frakt 714,-)



Her ble det heldigvis ikke overnatting.
Så da blir det rolig i heimen;O)

Huset på toppen sa...

Hei Emmeline!!!
Wow, for et koselig innlegg du har laget med egg husene:)Veldig koselig at du likte de og at Tilda hjertet falt i smak !!
Jeg har mail og den ligger under profilen min, men her er den:lindagam@online.no

Hverdagen vår sa...

Så godt med late lørdager og sene frokoster.
Skjønn påskepynt, den haren var jo herlig:)

Fortsatt god helg:)

Eli-

GAWO sa...

Kanskje på tide å tenke påske og pynt etter hvert. Om jeg har lyst til å lage noe nytt finner jeg i hvertfall inspirasjon her hos deg. Stilgie "hus" du har her. Nå er det mulig at selveste "Bryggen" kommer på påskebordet :-)

Jatte sa...

Kjempe søte eggvarmere :D

Haa fin lørdag,
klem Jatte

Rosa sa...

dei eggevarmarane var knallsøte! Det ser så fredeleg og idyllisk ut med frokost-bileta dine. Er det alltid slik?

Frokost hjå oss er nemleg ikkje spesiellt idyllisk, sjølv om me kan glimte til ein sundags morgon om alle er utkvilte (og då skjønar du kanskje kor ofte DET er ;) )

God laurdagskveld!

Anonym sa...

Hei,

Så flott de eggvarmerne var, skikkelig påskesteminig hos deg, men så ikke polkadottkoppene....
Syntes den hvite kurven med lys i på bordet ditt var så fin. Nyinnkjøpt, eller??

Hilde B.

Emmeline sa...

Hei Hilde:)

Kan jo ikke bruke påskepolkadottkoppene hele tiden heller...*må spare til høytiden setter inn!
De hvite kurvlyktene er ikke nye. De kommer fra Riviera Maison Jeg kjøpte dem i mai i fjor. PÅ tilbud da jeg var på tur til Trondheim faktisk. Hvis du går tilbake i bloggen vil du se at jeg bruker dem jevnt og trutt. Til vaser, til løkblomster og lys... De er veldig gøyale;) GOd helg til deg!

Kreoline sa...

Så enig, de var kjempeskjønne, så søte og små. 4 uker til påske??? dette gikk litt for fort. Ha en fin innesøndag, kos deg med strikkingen.

Reggy sa...

Lo godt av ditt forrige innlegg, en putaholic´s bekjennelse. Herlig at du ikke tar deg selv så høytidlig. Jeg er ingen interiørblogger, men skjønner godt at du måtte ha de putene - nydelige farger.

Har linket deg til bloggen min, hvis det er ok.

~reggy~

Ingrid_blafre sa...

Ingen påskestemning her, men vet hvilken blogg jeg skal lese for å få opp stemningen når det nærmer seg ;-) God helg!

MeyBiMe sa...

Herlighet her var det koselig!!!!!
Disse husene dine var kjempesøte!!!!
Har du kjøpt dem i butikk eller???
Så herlig med litt påskedetaljer allerede...jeg har så smått begynt også :-)
Putene dine var kjempe flotte!!!!
Stilig med blått og brunt!
Det var litt uvant for å være Emmeline...men det passet flott inn i stuen din :-)
Så flink du var med utfordringen din ;-)
Masse fint har du :-)
Ha en fin søndagskveld :-)

My home is my Castle sa...

Kjempesøte eggevarmere :)
Klem,kari

Min Still By Maia sa...

Så mye nydelig påskepynt. De små husene var helt skjønne!

Søndagsklem til deg

Vestlandsjenta! sa...

Skal si du er tidlig ute med å pynte til påske, men er nå koselig det da!! Kommer påskeegget like tidlig?? Hehe!
Men eggevarmere er jo super koselig da og søte var de også!

{oc cottage} sa...

How Precious!!!!

m ^..^

Nettan sa...

Vilka härliga bilder! Å du har varit inne på påsken länge ser jag! Härlig inspiration, tackar för det!!
Kram Nettan

Frau Putz sa...

Kun fire uger til påske... :o)
Du er i god tid!
Sikke søde dine æggehuse er. Jeg får helt lyst til at sy nogle lignende - og med hele 4 uger til påske har jeg god tid :o)

Tyra sa...

Så hyggelig innlegg, Emmeline!! Og så søte de husene er!
Jeg syntes bare du skal shoppe puter videre, jeg, for man trenger jo dem! Putene, altså! Og hvem er det som bruker putene når de slenger seg ned på sofaen?? Jo det er mannfolka og barna. Men jeg lar dem bare gjøre det, for da kan jeg jo unnskylde meg med at de selv har vært med på å ødelegge putene vi allerede har, når de kommer med kommentarer ved nye kjøp;0))
Ha en strålende dag videre!!
Hilsen Cathrine

Mitt lille hjem sa...

Fint innlegg!
Får lyst å gjøre litt ekstra til påske jeg og :)

Related Posts with Thumbnails