lørdag 28. mars 2009

Klikkbar på klikk.no



For noen dager siden ble bloggen min presentert på Klikk.no sammen med 20 andre interiørblogger fra inn- og utland. Det var mange ulike stilarter representert på listen, og det er alltid litt spennende å oppdage andre blogger som man ikke har sett før:)



Jeg har tenkt meg ut for å titte på utemøbler i dag;) Jeg skulle kjøpe nye utemøbler til hytten i fjor,men ventet til salget og da var alt utsolgt samme dag som salget startet. I år har jeg planer om å være LITT kjappere i avtrekkeren!



Minner alle mine lesere om EARTH HOUR i dag fra klokken 20.30-21.30. Du trenger ikke skru av ALT lys, men hver eneste lysbryter teller. Man kan jo fremdeles ha TV-en på. Det hadde vært kjekt om mange ville bli med på tiltaket, og jeg håper på at mange bloggere kommer med en stemningsrapport fra Earth Hour:) Ha det fint så lenge!

7 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Så morro med litt blogg reklame da!

Her blir alle lys slukket, men det er fordi jeg og karten skal ut og være kjærester. OM lillebror ikke blir tettere utover dagen da... Astma vet du. Tredje gange vi forsøker i vinter nå, så det er jo bare typisk. Ikke det at vi ikke kan være kjærester hjemme altså... fnis.

Dessuten så flyter det i stoff og sysaker her. Hybelkaninene formerer seg med trådstumpene og rasen som kommer utav det er kriminelt god på å se ruskete ut. Ja, ja med lyset av ser vi ikke det pøkk allikevel.

Nå er garasjesalget åpnet. Du må ta deg en tur på besøk og si hva du synes. Litt morro og litt skummelt. Midtimellombror lurte på om vi tjente mange tusen på prosjektet. Ha, ha, ha. Han ble bra skuffet over svaret og kan ikke skjønne at jeg gidder å lage ting bare for morro skyld.

Nå skal jeg legge med på sofaen og se på the mating season mellom kaniner og trådstumper. Fasinerende!

Klem på tilbud!

Hanne sa...

Så kjekt at du ble trukket fram på klikk.no
Gratulerer! Det må være en fin inspirasjon, og oppmerksomheten er VEL fortjent. Du har en innbydende og festlig blogg (jeg er en av dine faste følgere), stå på!
God jakt på hagemøbler, og god helg!

Alba Linea sa...

so sweet! ;0)

Anitas hus sa...

Så moro at du ble presentert på klikk.no, det er klart de måtte velge ut deg. Du er jo bloggdronningen her inne vet du^^,)

Har sittet og kost meg med mange flotte innlegg som jeg har gått glipp av fra deg i det siste. Så koselige bilder fra hytten din også. Vi sitter jo her nedlasset i snø og venter tolmodige på våren som aldri kommer.

Her blir lysene slukket i kveld, men tv blir på. Skal tenne masse stearinlys så blir det så koselig atte.
Ha en fin fin lørdag Emmeline!
Klem fra Anita:O)

Prinsesse Elin sa...

Jepp vi skal slukke lysa her i heimen kl. 20.30.
I en eller annen kommune som mente selv at de hadde alt for liten fødsels vekst anbefalte de å...... i samme slengen. Det skal ikke vi. Vi skal spille spill sammen med vår prinsesse og kose oss med mat som er laga ferdig på forhånd:O)
Nå skal jeg sortere stoffer til den store gullmedale, pakke pakker, på posten og lage mat før jeg skal i stallen å hente tina:O) Snx:O)

Glede sa...

God kveld! Nå skal lysene straks slukkes. Utlodning inne hos meg om du vil ta en titt. :) *Glede*

Vestlandsjenta! sa...

Jeg prøvde virkelig å gjøre en innsats på kontoret på jobben, men ble kjapt nedstemt av gutta jeg jobbet med så lyset kom fort på igjen... For noen folk! Men hjemme hos meg var iallfall alle brytere av!! Kjekt å få omtale da, ingenting er bedre enn å bli oppdaget!!

Related Posts with Thumbnails