onsdag 11. mars 2009

Sommeren har kommet til Berthas Oldebarn



I dag kom endelig sommerens Green Gate nyheter til Berthas Oldebarn. Jentene på butikken badet i papp og plast da jeg kom forbi og de var godt i gang med å tømme førti kasser med kopper, fat og tekstiler. Heldige meg fikk være på å pakke ut av noen kasser jeg også. For en lykke!

Green Gate har fornyet seg med flere spennende design. Victoria har striper og Molly har blomster, og begge fungerer godt når de mikses med andre mønster.


For en Green Gate entusiast har dette vært som den reneste julekvelden. Kartongene var fyllt til randen med de lekreste ting, og det er alltid spennende å se hvordan nyhetene ser ut i virkeligheten.

Det var tøffe bokser, lekre tekstiler, deilig te, gøyale papptallerker, sminkevesker, strandmadrasser, tepper og puter og selvfølgelig et hav av kopper og fat!

Melaminkolleksjonen er veldig gøyal syns jeg. Her kan man mikse med utallige mønster, og man trenger ikke være redd for å bruke tallerker og kopper på sommerens grillfest. Papptallerker med matchende kopper er også en del av sortementet.
Det var så mye fint at det er lett å bli rådvill. Hva liker jeg egentlig aller best? Derfor skal jeg tilbake og titte litt mer i morgen, og jeg gleder meg!


Riktig god kveld til alle sammen;) Håper dere er like fornøyde som meg...Tudelu!

41 kommentarer:

Rosa sa...

førstemann - dame :D

For ein herlig frisk kolleksjon! Eg skal IKKJE på ein butikk med GG i næraste framtid, det tør eg ikkje :)

Kos deg imorgon ;)

Guttemamma sa...

Dette er jo storveis!! Du som er sånn GG ekspert, vet du om noen butikker i osloområdet som selger...?? Har en i nærheten, men de tar inn bare litt småtteri...

VillaVanilje sa...

masse lekkert!
Elsker den sølv telysholderen, som skinner litt i rosa, med prikker!

Bo med Lena sa...

Emmeline i Greengate-himmelen:)) Jeg kan tenke meg du koste deg!

Nå må du planlegge innkjøp. Det var masse som fristet meg også;)

My home is my Castle sa...

Sååå nydelig... Jeg har faktisk ingenting i Greengate.... :O
Men gjett om jeg skal ha noe snart..
Nyyyydelig alt sammen og de herlige fargene da... Falt for det rosa jeg ;)

Kos deg imorgen..
Klem,Kari

Kreoline sa...

Valgets kvaler, ikke lett å bestemme seg. Nydelige ting, selv har jeg ingen GG ting, ønsker meg en mugge me søte blomster på fra GG, kanskje det kan blir en påskegave til meg selv. Kos å få være med å pakke ut, den mest spennende delen av det å ha butikk. Ha en fin dag i morgen E.

Jannicke sa...

...du skal ikke se bort i fra at vi dumper på hverandre hos Bertha, nei ;o) Hihihi.
Natta!

Anonym sa...

Jeg blir så gla for de dekoratørene som gir blanke f i vintern, hopper glatt over våren og går rett på sommeren. Jeg var på IKEA Slependen i kveld. De hadde laget fullt sommertorg, og jeg så meg selv utenfra sveive på en parasoll.

Anonym sa...

Jess, jess, da kom den i tide! Takk for bilder!

Siri sa...

Jippi! Da er de vel hos en forhandler nær meg også snart ;)

Perlehvit sa...

Oioi her var det mye fint!!!
Tror ikke det er så lenge til jeg må finne flere venner til mine 2 ensomme GG kopper;)

Herlig!

Anita sa...

Åh, fy fillern, nå er jeg bare såååå misunnelig på deg! Min butikk får visst ikke før i april og det er leeeeeenge til:} Liker sååå masse av det! Tror jeg må ta en helge tur til Bergen jeg;0) Nå skal jeg lage frokost og vekke de små! Ha en strålende dag!

T:o)ve sa...

Ååååhhhh......
Jeg tror jeg må holde godt på lommeboka når jeg er i byen neste gang....
Regner med du må holde den enda mere fast enn meg forresten... *smil*
Ha en videre strålende dag!

Fotballmamma sa...

Disse har vært i butikken en stund her, når jeg endelig hadde besstemt meg for hvilke tallerker (lys med små blomster) hadde de bare en igjen...! ):
Så her må interiørbutikkene tråles etter leting for ett helt sett.

Ha en strålende dag!

SofiesRom sa...

Har ikke vært så glad i green gate, men nå har jeg sett det så mye på bloggene at jeg liker de veldig godt nå. Tror jeg må ha meg noen av de krusene m hank. Ha en god dag:)wenche

frk.B sa...

Åh, jeg ELLLLLLLLLLLSker Green Gate!!
Må nok suplere litt nå, dette så jo bare helt nydelig ut!!!
Spent på hva du tar med hjem:)
Ha en god dag!

Sol sa...

Dette måte jo virkelig være som på julekvelden for deg ;-} ER helt enig, det var mye flott, og jeg kunne nok godt latt meg friste...men spørsmålet er om jeg virkeliug hadde trengt disse koppene og skålene og tallerknene ;-} MEN......de pynter jo kjempefint opp på hylla da....Klem.

Lynetmor sa...

Hei, å det var mange fine Greengate ting :-) Ha en fin dag :-)

☆Therese sa...

Å, det så herlig og sommerlig ut!!
Masse "godis" for oss interiør gale damer ;o)

Så moro å få være med å pakke ut litt da! Lykke til med valgene (regner med du har tenkt å kjøpe litt..) i dag !!

mette sa...

Hihi; du er ordentlig barnslig glad du, Emmeline! Skikkelig gla'innlegg!

Photo-Me-Life sa...

Det ligger en utfordring inne hos meg å venter:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

vil ha....ALT! hihi:)

Julia sa...

I can´t read your blog, but I just looove your pictures. They are always sooo great!!

Greetings from germany
Julia

Brit Strikkenerd sa...

Fristende, fristende; FRISTENDE!!!!
Av og til blir jeg bare fristet til å åpne egen butikk slik at jeg får akkurat det jeg LIKER hver DAG:)
Takk for tipsene fra mammut var noen bøker der jeg ikke har fått med meg som nå er bestilt:)

Camilla sa...

Greengate har masse fint! Er redd det hadde blitt veldig dyrt hvis jeg hadde gått amok...

Drøm sa...

mye flott der ja...dumt jeg bor i oslo...men man får vel tak i GG her og...

Fabrikken sa...

Jippi aiai :) Jeg må ut og speide etter Green Gate :)

KOSELIGE HJEM sa...

Wow, så mye flott Green Gate. Nydelige vårfarger. Vi går en flott tid i møte nå. Titt innom bloggen min. Har en utfordring til deg der.

Unknown sa...

Så mange flotte ting!

Gleder meg til å slå kloa i noe av det... lol

Ha en fin dag!

Fjordheim sa...

Ja der var det virkelig mye flott.
Håper jeg snart kommer over et sted der de selger GG ting. De gjør ikke det på vårt tettsted i hvertfall.
Takk for titten.
Ønsker deg ei god helg :)

Fru Fjeldhammer sa...

ÅÅÅåååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, jeg vil flytt dit du bor!! Sukk, jg vil også ha vårens greengate!!

Skjønner at du koste deg, ja..

klem

Jill sa...

Snakk om å være i GG-himmelen!
Der skulle jeg oxo gjerne vært!

Maria Louise sa...

Jeg trilla forbi der i dag jeg også... de BADET jo i pappkasser ;) Tenkte på deg! Jeg skal også en tur i morgen - kanskje vi sees! God klem!

LillaLykke sa...

Himmel og hav så mye flott!! Takk for at du delte nyheten med oss, jeg skal ta meg en tur så snart jeg har tid :)

Ha en flott kveld!

Anonym sa...

Hei hei!
Her var det mye lekkert. Og så sommerlige farger at jeg ble glad i hvert fall.
Ha en flotters kveld videre...

Frk. T sa...

Oii, her var det mye lekkert - får vårfølelse av å se på bildene, herlig!:) telysholderne i fattigmannssølv og med hvite prikker var utrolig søte, men de er kanskje ikke fra green gate..

God natt,

Hilsen A-L:)

Anonym sa...

Første gang vi er på bloggen din;) Dett var vedig inspirerende, vi legger deg til som storfavoritt. God fredag!

Anonym sa...

OHH my Goodd!!! I Always find beautiful things in your blog. I enjoy looking at them every day. You dont know how much I would like to have that shop here at Gran Canaria. My greetings to you. Adelina.Islas Canarias.

Hilsen fra landet sa...

KLARTE du å gå ut derfra uten en pitteliten ting?! Du imponerer isåfall! Eller er det noe du ikke har våget å fortelle oss... at du hadde med deg et par kasser ut fra butikken kanskje?!? God helg til deg!

Huset på toppen sa...

Hei, jeg titter bare innom for å ønske deg en fin helg E....
Greengate er et eventyr, nydelige bilder og masse fint!!
Klem Linda- ♥ -

Anonym sa...

Så søt blogg! Bildene gir meg virkelig sommerstemning :p

Related Posts with Thumbnails