onsdag 15. september 2010

Så var det kommet til dagens trekning


Emmeline blir like overrasket hver gang jeg skal arrangere trekning. Det er utrolig hvor mange som ønsker å ta lodd, og når man leser igjennom blir det bare helt umulig å trekke en vinner på en skikkelig måte.


I dag møtte jeg en god gammel kollega på vei hjem fra jobben. Hva gjør du med disse trekningene egentlig, spurte hun? Leser du alle kommentarene og plukker en vinner? Joda, svarte jeg. Alle kommentarer blir lest. Noen ganger fordeler jeg hundre kommentarer på hver av ungene og meg selv, så plukker vi hver vår favoritt, og så trekker vi blant dem. Men helt enkelt er det ikke, man skulle jammen hatt flere gaver på lager.


Men i dag kan kanskje DU trekke for meg? spurte jeg på spøk, og jeg ble svært overrasket da Bente sa at hun gjerne ville trekke. Dermed kunne jeg gå på foreldremøte for konfirmanter (*noe som forøvrig var en meget surrealistisk opplevelse) -og i løpet av møtet tikket følgende melding inn på mobilen:


"Nå har jeg lest over 650 kommentarer og vinneren av en støvsuger er unge SARA som gjerne vil gi en støvsuger til bestefar. Sara må love å fortsette å støvsuge en gang i uken som takk for premien. Hilsen Bente"  Derfor til Sara: GRATULERER med støvsugeren. Send meg en epost så snart som mulig med bestefar sin adresse- og gjerne din egen andresse:)



Til dere andre er det en siste sjanse til å ta lodd på bloggen i neste uke. Da kan dere vinne en overnatting for to på et valgfritt hotell, men SÅ skal Emmeline slutte å ha LOTTOBLOGG på en stund--tror jeg...
Er tilbake i morgen, med litt mer spenning fra hverdagen. Bildene er knipset i full fres nå i kveld. Husene er som vanlig fra Walter & co:) Satser på litt mer spenstig innlegg i morgen! SO LONG... 




22 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Det var ein lur måte å løyse dagens utfordring og vinnaren var veldig verdig. Bente var flink! Når det kjem til konfimantar generelt er det heile veldig surrealistisk både for dei det gjeld og dei utanfor...veldig utanomjordisk for å vere konkret :)

Rosa sa...

Grattis til Sara og bestefar! Så går me andre finne fram bankkortet og ta ein tur på Elkjøp istaden ;)
Lurar forresten på kva som gjorde konf.foreldremøtet surrealistisk?

Natti, Emmeline!

Ramme Alvor sa...

Løye med konfirmantar...er alltid redd for å vise domskap med å putte m i staden for n...så ender ein opp med å utelate r.. hjelpalaust :)

Emmeline sa...

Rosa: Litt sånn som om du ble invitert til foreldremøte og du forventet at læreren skulle snakke om klassen og om å huske gymtøy og sånn----og så setter læreren istedet i gang med en matematikktime. I tre kvarter....Så spiser vi litt, og så tenker man at NÅ må jo den praktiske informasjonen komme????
Men så setter læreren i gang med en norsktime liksom...
-og så takker læreren tilslutt for seg. Og alle klapper men ingen vet noe om timeplan, gymtøy eller kontaktlærere.
Men de har fått en repitisjon av gangetabellen liksom...
Så nå aner jeg INGENTING om konfirmasjonsopplegget. Men jeg har fått repetert litt om Gud og Hellig Ånd og Martha Låisen sin djevelsnakking og krigen i midtøsten som araberne har skylden for....
--og DET er jo litt surrealistisk!

Ninni sa...

Utrolig søte de lyktene på første bilde! Hvor er de fra?

Emmeline sa...

Hei Nini:)

De er av merket Walter og Co og jeg har kjøpt de fleste av mine hos Boligfryd som er en nettbutikk:)

Gunn Beate sa...

Bra trukket! :D

Emmeline sa...

--å nei....FEIL:...:) Hjertelyktene ja... Det står ikke hvilket merke de er fra under, men jeg har i sin tid kjøpt dem hos Havna Interiør som dessverre har lukket dørene! Sørgelig nok!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Og jeg som kryssa fingrene til the bitter end...!
Gratulerer så mye til Sara og bestefaren, så absolutt en verdig vinner.
Høres virkelig ut som du har hatt det kjekt foreldremøte...pardon my saying, men den læreren høres jo like forvirra ut som en fjert i en kurvstol! ;)

Natta no :)

RoseSommer sa...

Duverden, det var bra trukket! Tenker Bente og bestefaren kan glede seg over denne positive hendelsen i lang tid fremover.
(Ellers har jo eldre menn fort en tendens til å være mest opptatt av været og prisen på ved......)

Julia sa...

Gratulerer til vinneren!
Jeg syns det er moro med lottoblogg, så bare kom med flere sjangser ;-)..knis!

Elsker de lyktene, gleder meg til de kommer inn på lager igjen. Må jo bli snart, for her i Namdalen er det VELDIG høst nå ;-)

hobbyvimsa sa...

heisann!!ja det var en smart måte å gjøre det på:)Nydelige bilder du har tatt,jeg bare elsker disse husene..klem Linda:)

(sandra) Nichitah sa...

Gratulerer til sara ^^ Synes det er så fint at du har en ordentlig trekking å gjør litt ut av det :)) Det er liskom ikke bare å skrolle ned siden å peke på en :P

Klem

Lykkeliten sa...

Smart løsning på trekningen.
Det er utrolig hvor mange som slenger seg på hos deg, men sånn er det når du har en kul blogg Emmeline.

Hilsen en ivrig leser :-)

Fru Rosas Hjem sa...

En verdig vinner!!!
Det er så stilig med sinkhus:) Gleder meg til jeg får de i butikken:)

Og så har jeg en give away på bloggen min. Premien er et nydelig speil med engler på til en verdi av 600,- Setter veldig stor pris på om du vil være med:)

Ønsker deg en fortsatt fin dag:))

Hilsen

Ann Elin

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Oj vad trevlig blogg,ser att det är många som följer dig,lägger till mig också.

Anonym sa...

ove everything about this post!

re:signert sa...

Fantistisk fint med en helt "by" av lys. Jeg ble helt rørt. Tenkte på gater av snø og føtter som tråkker i kladdig tørr snø. Hm. Gleder meg visstnok til vinteren likevell :-) Signe

re:signert sa...

Fantistisk fint med en helt "by" av lys. Jeg ble helt rørt. Tenkte på gater av snø og føtter som tråkker i kladdig tørr snø. Hm. Gleder meg visstnok til vinteren likevell :-) Signe

As sa...

Så morsom måte å trekke vinneren på =) Nydelig by med lyshus du har=) Må nok gå til innkjøp av noen slike!
Har samme lyslykter som du viser på det øverste bildet. De er så søøøte=)

Ønsker deg en fortsatt fin uke=)

Eliane sa...

Lindo... lindo...
Beatifull things
bjs
http://www.larfamiliaecia.blogspot.com/

hannem sa...

Det høres ut som Bente fant en verdig vinner, syntes hun var flink å velge.

Related Posts with Thumbnails