mandag 29. desember 2008

Emmelines interiørår 2008



Det må være knallgreit å være journalist på tampen av året. Da kan man bare produsere en hel rekke med kavalkader over hva som skjedde i kjendisverdenen, i finansverdenen, i sportsverdenen, i katte-og hundeverdenen osv. For oss interiørbloggedamer blir det jo nærliggende å produsere en oppsummering av hvordan vårt interiørår har vært!



Kort oppsummert har Emmeline ikke gjort de store interiørgrepene i 2008. På tampen av fjoråret kjøpte jeg mine to første Ektorp 3 setere, med hvitt trekk. Det bør egentlig følge et livstidsmedlemsskap i Blendaklubben når man kjøper denne sofaen. I blendaklubben kunne det vært en egen losje for oss bloggjenter som faktisk helt frivillig vasker hvite sofatrekk jevnt og trutt.

Rett før sommerferien kom i gang, malte jeg en vegg på soverommet i turkis. Det er vel omtrent det eneste jeg har malt her hjemme i 2008.

I juli måned fulgte jeg opp med å kjøpe ytterligere en Ektorp til hytten. Sovehjørne denne gangen, med hvitt trekk på den også. Dermed fikk jeg bevist at hvitt trekk fungerer ENDA dårligere på bondelandet enn i en by. På landet går nemlig barna barbeinte hele dagen, helt til de kommer inn og slenger beina i sofaen. Men har man ferie så har man ferie, da er det i grunnen like greit å bruke dagene til å vaske sofatrekk....



Siden jeg hadde kommet så godt i gang, malte jeg derfor også gulvene hvite på hytten i juli 2008. Det ble kjempefint, og er ganske riktig et sjakktrekk for dem som ønsker å vaske MYE!!



På innkjøpsfronten har jeg jo shoppet litt av hvert i året som gikk. GreenGate har iallefall hatt meg som en trofast kunde. Det har gått i rødt og i hvitt.



På hytten satset jeg på pastellfargene.




I løpet av høsten kjøpte jeg nye lampeskjermer fra den nye kolleksjonen, og på slutten av året endte jeg med å slutte ringen med å pynte minitreet med GreenGate hjerter i rødt og hvitt.




I hele år har jeg dradd rundt på lappeteppet mitt og det er ENDA ikke ferdig montert.




Jeg har også kastet meg på blogghylledillen, og har derfor fått opp to nye hyller i løpet av året som gikk.




I skrivende stund er jeg i gang med å planlegge prosjekter for 2009. Jeg skal i gang med å male gulvet på gangen, og har bestemt meg for å satse på ruter....Fremdeles er jeg i tankeboksen om hvorvidt gulvet skal få ruter i hvitt og svart, eller om gulvet skal bli i hvitt og lavendel. Jeg regner med at svaret dukker opp på bloggen her ganske snart;) Hva er dine interiørplaner for 2009?

54 kommentarer:

Hulda sa...

Her var det mange fine tilbakeblikk, Emmeline. :) Ser at du er veldig GreenGate du også.. ;) Flotte bilder, ja, til å bli glad av! Mulig jeg også lager en liten kavalkade en dag. Godt nytt år!

Rosa sa...

Ein kavalkade er slett ikkje dumt - og som du seier eit velkjend trekk i alle media. Mulig eg lar meg inspirera av den :)

Syns du skal lage ein kavalkade over dei emmelinske blinkskudda på skråblikk-fronten òg, til glede for oss som stadig er innom og les.

Og så gler eg meg til fortsetjinga i -09 - måtte den bringe mykje ny inspirasjon og interiørglede i blogglandia.

klem frå Rosa, som sitt aleine på jobb og strengt tatt ikkje burde lese her i heile tatt akurat no :)

Veronica's hus sa...

Utrolig herlige sommer bilder du har tatt i 08! Gleder meg allerede til våren jeg nå..masse inspirasjon og hente fra disse bildene selv om jeg har sett de tidligere..:) Veldig kjekt med slike reruns egentlig.

Er spent på hva fargevalget på gulvet faller på:)

Ønsker deg og familien et supert godt nytt år!

Klem

Christinas låvebutikk sa...

Så lyst og trivelig innlegg!
Har heldigvis bare ektorp på tv fri stue!!
Flekk fri enda! He he!
Ha en nydelig nyttårsfeiring!!
Klem!

liven sa...

Hei emmeline:o)
Om du ikke har malt så mye så har du hvertfall pyntet med mye flott:o)
Sååå masse fint!!
Var litt morsomt at du tok denne kavalkaden.......Gikk å tenkte på det i morges selv!!
Vi har jo både skiftet farge på huset og skiftet kjøkken......puh...
Så bare du ikke tror at jeg hermer når jeg kommer med denne i løpet av de nærmeste dagene:o)
Akkurat nå har jeg nok med å lese kommentarer på mitt innlegg om en liten trekning:o)

Ønsker deg noen fine dager.....de siste dagene i romjulen og håper du har kost deg masse i ferien:o)

tinemor sa...

Artig tilbakeblikk.
Ja, det har vel skjedd litt av hvert rundt på de forskjellige bloggene i løpet av året.
Mine planer er, som i 2008, å få pusset opp soverommet vårt og vaskerommet i kjelleren. Spennende å se om det blir noe av det i år.
;-)
Klem

My home is my Castle sa...

Jeg har faktisk og hatt tanker om å lage en kavalkade, så du må ikke se bort fra at det kommer en fra meg og ;)
Nydelige bilder som alltid Emmeline...
Og jeg MÅ bare si at det teppet ditt er bare såå lekkert.. Jeg er ikke så veldig glad i disse oldermorrutepleddene vanligvis, men ditt, ja det liker jeg :)) Nyydelige farger !

Blenda og hvit ektorp ja.... De to hører sammen hehe..
Selv om det er bare oss 2 her hjemme nå, med besøk av mange da, så har jeg vasket jeg og.. ;) Og jeg prøver å si til meg selv når jeg må vaske at " Dette er moro Kari "hehe.. Vaske og vaske så blir det berre lekkert haha...

Ha en fin dag videre..:)
Klem,Kari

Lisemoren sa...

Det ser veldig idyllisk ut på hytten din. Selv om du må vaske mye er det jo veldig fint med alt det hvite. Flott oppsummering av året dette her. Godt nytt år : )

lavendel mio sa...

Morsomt innlegg du hadde:)
Får lyst til å finne frem maling og pensel i dag:)
Vi har kjellerstuen,bad,gang,soverom,loftstue som står for tur,så det er bare å hive seg rundt å begynne:)
Ha ei fin romjul:)

Ramme Alvor sa...

Ein fin kavalkade. Ser at Green Gate er ein vinnar. Eit merke som var totalt ukjend for meg berre eit par månadar sidan. Det var hylledilla og Ektorpsofa også. I 2009 tenkjer eg at eg skal male golvet i heile 2 etg. Eg tykte det du gjorde på hytta var flott. Me har grangolv, ubehandla no og det er eit h.....t å vaska. So det vert det ikkje...;)

Med den utsikten du har frå terassen din, er det nesten ikkje så viktig korleis det ser ut inne...eg trur eg hadde budd der ute :)

Fortsett god jul og spirande nytt år..
Britt

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott tilbakeblikk du :) Måtte le litt av nokre artige kommentarer :) kjekt med innlegg med litt humor :) Kanskje det kjem eit sånt innlegg hos meg og :) Eg er vertfall komt godt i gang med å planlegge Jul 2009, vertfall :) prosjektene og ideene er mange, så er like greit å begynne :) Og no har eg endelig fått meg eit eige arbeidsrom og, (veel.. heilt aleine har eg det no ikkje, siden Storm deler rom med meg om natta..). Det vil sei at eg har ommøblert eine boda, slik at eg fekk plass til eit arbeidsbord, ein bokreol, nokre hyller og sjølvsagt buret til Storm. Så greit å slippe å ha eit bur som tar halve gangen... :D Så, vart godt fornøgd eg, sjølv om Storm ikkje er like enig, om å måtte flytte inn i ei bod i stedenfor, etter å ha prøvd å innynde seg hos oss begge, for å sove inne på soverommet.. PUST! Det var ein lang setning... :) Tilbake til innlegget ditt :) Du skriver knakande bra gitt! Skulle vert journalist! :) Ønsker deg ei fantastisk flott romjul og eit nyskapande og rikt nyttår :) Godklem :)

Hem och Lycka sa...

Å hjälp vad mycket snyggt! Älskar också Greengate..

kram

Dagny- Heim sa...

Kjekt med ei slik kavalkade :-) Og dei Green Gate fargane du har på hytta er berre lekre!

Medlemskapet i Blenda-blogge-losjen bør vel kanskje inkludere store rabattar på vaskemiddel også?

Gler meg til å følgje deg
vidare :-) Klem!

Anonym sa...

huset her var innflytningsklart i 1999, altså en mannsalder og noen malingstrøk siden, den gangen var mørke vegger og furu INN, de mørke veggene er for lengst malt ut, men furuen gjenstår. Armkroken og jeg har bestemt oss for å begynne i en ende(kan en vell kalle det) og jobbe oss innover eller utover (kommer naa an på hvor man er i perferien) og oppover i etasjene. Det skal vaskes, males,(lyse farger skal endres i andre lyse farger :) ) inn med skyvedørsgarderobe og rommene skal være lyse...alle rommene skal være LYSE og furufargefritt :))) ha en forsatt fin romjul og nyttårshelg
gleder meg til å følge videre på din herlige blogg, flotte velvalgte ord med en kjekk form for humor og bilder som er PROFFE :)Bloggen din er blandt mine favoritter og ett MUST

Anneli sa...

Så koselig å få et lite tilbakeblikk fra Emmelines 2008 (:

Ja jeg har, som vanlig, maange interiørplaner for det nye året, kanskje altfor mange..?!
Tiden får vise
hva jeg rekker over (:
(perfeksjonisten skal jo helst gjøre alt selv og det tar på, puh!!)

Men det første vi skal starte med er sønnen i huset`s rom. Der er det ikke verken ryddig eller koselig (men koselig skal det vel ikke være når man snart er 15..?!!)
Etter ønske fra han når det gjelder farger, blir det muligens litt new england-stil.. og det kan mamma`n like (:

Huset vårt ble bygget på 90 tallet og da kan du jo tenke deg at det har vært både fargerikt og ganske mye trehvitt her! Det meste av farger er heldigvis dempet, med det gjenstår enda en del trehvitt ..
DET har jeg tenkt å gjøre noe med i året som kommer (:
Blir vel ikke arbeidsledig med det første..

Takk for et spark bak!
Nå MÅ jeg jo sette igang (:
Klem til deg Emmeline <3
Gleder meg til å følge deg i 2009 også (:

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Så morsomt du skriver og så fine bilder! Er det ikke rart hvor fort et år går? Alle planene, hva skjedde liksom? Men nytt år gir nye muligheter. Og det er da lov å håpe?

Alt godt for det nye året!

Prinsesse Elin sa...

Skal love deg vi har mange planer...slå ned en vegg, legge ny parkett, kjøpe nye hvite dører, male alle karmer hvite, fliser i gangen, wc og vaskerom og bygge hytte. HURRA HURRA HURRA:o) Har du fått mailen?

Anonym sa...

Det var en inspirerende og flott 2008 kavalkade i Emmelines interiørverden :)

Mye flott hjemme hos deg som jeg gjerne skulle hatt selv.

Det å bli kjent med bloggen din har vært veldig spennende for meg som er ganske så fersk her inne....og gjett om jeg kommer til å følge godt med videre også. Det er alltid så mye spennende som skjer på bloggen din.....flotte bilder, gode historier osv.....
Ja her trives jeg godt :)

Klem....

Gunhild sa...

Hei igjen!! Blir spennende å høre om tallerknene finnes på en butikk i Bergen... Så gøy at du vil sjekke.
En liten formue de der, hvis de dukker opp. Tenkte det skulle være sånne jeg kunne samle på og bevilge meg to nye hvert år. Nå må jeg kanskje bare slå til med alle på en gang, skal det bli noen.
Og så skreiv du noe som jeg ikke skjønte :) "Det er for lenge til neste konfirmasjon til at jeg kan ha det som en gulrot;)" Æ tog han ikkje!! Det er kanskje bergensk å ha det som ei gulrot hjemme.....

rod i hob sa...

Flott årskavalkade :-)
Elsker den nye hylla di på kjøkken -eller den med klokka over!! Knallflott!!

Eg har planlagt å mala gangen i hovedetasjen kvit før året e omme.... Eg har vaska og hatt på kvistlakk på panelen -så de e bare å ta fram kosten å begynna med grunning...... I mårå kansje???

Ha en fin kveld!!

Ragnhild S sa...

Jeg blir skikkelig glad av å lese bloggen din! Du er utrolig flink!! -Både med interiør og blogg! Ikke rart du vant!! Jeg er fersk blogger, og håper det er greit at jeg linker deg! -Blir så inspirert av deg! Hilsen Ragnhild fra Loppehjemmet

Nina i Paradiset sa...

En liten hilsen fra en som har vasket hvite IKEA-sofaer i 8 år nå, og akkurat har skaffet meg to nye!! (hehe!)

Ett tips fra en som bor på landet, er å legge ett pent pledd el. (jeg har ett vatt-teppe) på sitteputene i sofaen, sommerstid. Da får du litt mer tid til å hekle eller lese bok! ;)

Syns det er så koselig å ha Greengate-servise, men da må man liksom ha litt...
Du har en flott samling, må jeg si!
Jeg har ikke kjøpt meg en eneste ting enda, av den grunn: REDD FOR Å BLI HEKTA! (Som på så mye annet, og da må jeg kjøpe meg enda større hus...)

Rutet gulv er utrolig fint, men jeg ville gått for hvitt og grått, for det gir en mildere kontrast enn hvitt/svart. Hvitt & lavendel høres spennende ut!

Mine planer for 2009 utgis i bokformat, og er foreløbig ikke tilgjengelig, da trykkeriet ikke får det de forlanger. :)

Ellers må jeg innrømme at den te-koppen jeg fikk servert her for litt siden, dekorert med sitronskive og det hele, kan fort måle seg med en kaffelatte på en bedre kaffebar.
Min svært unge samboer kler nemlig forsvarets klær så perfekt, at han kunne godt ha kommet med lunken, død cola uten at livet hadde blitt noe verre!
-og han vasker helt gratis! ;)

Ha en fortreffelig aften!

Cathrine Aksnes sa...

så herlige bilder...du har så mye fint:) ikke dumt å mimre litt... kansje jeg må gjøre det å nå på tampen av året? :)

mali-mo sa...

Så koselig med kavalkade-innlegg! Dette blir nok en nyttårs farsott på bloggene nå tenker jeg ;) En knallgod ide :)

Ja...mine interiørplaner for neste år? Må bli å få ferdig kjøkkenet. Og få ferdig rom til lillemalien. Og kanskje få restev huset i beboelig stand, så får vi heller pusse opp videre dersom noen penger skulle komme dalende ned fra himmelen? ;) Hehe.

God tirsdag! Her har jeg juleferie frem til fredag. JIPPPIIIII!

Nooria sa...

Du kan føye til en ting på listen din, og det er at Nooria ble med i fanklubben din.

Du er bare så ultrakul og skriver fantastiske innlegg :-). Jeg liker også at du er så lite selvhøytidelig.

Olstad sa...

Takk for tilbakeblikket. Hos meg er det store planer for interiøråret 2009, håper flere ting kan skje med Fru Olstads hånd og mindre med traktorer og lastekraner som vært mye av i 2008.

Her er hovedplanene for 2009.

1) Male gangen oppe og nede. Furu er ikke pent selv om vi bestemte oss for det.

2) Fullføre kjøkkenet, halvparten er ikke ferdig - sukk.

3) Bokhyller i stuen. Kan ikke ha bøker i bunker i huset lenger (har nettopp bestillt 17 barnebøker på nett og jeg som ikke har hyller...)

Ellers er vel noen nye lamper her og der uungåelig vil jeg tro.

Ha en fin innspurt på 2008.

Anonym sa...

Hei! Jeg har kost meg så masse her inne på din blogg i 2008. Flotte bilder som jeg har blitt inspirert av, -og så skriver du jo så bra. Jeg har bare lyst til å si tusen takk for alt du har delt med oss!!!!!!! GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DIN FAMILIE! Nyttårshilsen fra Alexandra

Jikkes sa...

I am glad I found your blog, everything is so beautiful!

Love,
Maureen (The Netherlands)

Maria Louise sa...

Jeg koser meg sånn med å lese... og har mange planer for året 2009 selv om jeg ikke er like kreativ som deg.. men du inspirerer virkelig. Tenkte jeg skulle hyre deg som konsulent når detnærmer seg flytting. Var på Velkommen i går og der er det 20% på alle varer og 50% på julevarer! Hipp hurra! Og bankkortet virket enda! he he. Håper ellers at jula har vært god min venn! Skal hilse masse fra alle her! Er fortsatt i vakre dalen. Minstemann ble syk så vi tar det med ro her. Deilig!! God klem

Prinsesse Elin sa...

Fikk du med deg at jeg har gjort alt dette med laaaaaaaaaaange negler???? Uten å brekke en finger... Ja for det er ikke neglene som brekker hvis noe brekker for de sistter som heia. Da går heller en finger først. Nå er det SHOPPING...
Jeg er jomfru fan...men ikke over hele huset liksom. Det holder med en. Å noen jesus bilder. Meg og jesus vet du, meg og jesus...HA HA HA HA HA HA HA

Smilla sa...

Åh..nå fikk jeg sommerstemning av alle de fine fargene!
Lykke til med interiøråret 2009!

Anita sa...

Så fin oppsummering av ditt 2008! Er bare sååå glad i GG og hos deg er det masse av det! Hmmm! Interiør planer for 2009? Tror jeg må lage ett smart innlegg om det en dag, sånn at mannen kanskje lar seg friste til å hjelpe til! Må tenkt litt gjennom den, ikke ift. hva som skule vært gjort, men ift. hvordan få han til å gjøre det;o) Akkurat nå prøver jeg å få han til å hjelpe meg å rydde på syrommet, men han skjønner visst ikke hva jeg mener:0} GODT NYTT ÅR Emmeline! Klemmer fra Anita!

Jill sa...

Artig med årskavalkader :-)
Blendaklubben vil jeg oxo melde meg inn i, selv om jeg holder en knapp på den rÅÅÅsa boksen med OXY white... :-)
Godt nyttår!

Anonym sa...

Herlig kavalkade her.. og enig med Rosa. Det er nemlig derfor jeg kommer hit :o)) kom igjen.. vi vil ha de saftige historiene, slik at vi får ristet av oss juleflesket. Dessuten forlenger latter livet, og du havner i kategorien LIVREDDER..

Ønsker deg og dine en fin nyttårsfeiring.

Trines Hus og Hage sa...

Hallo Emmeline!
Fint å lese og se hva du har tatt deg fore på interiørfronten i 2008. Og flink har du vært, det er helt sikkert! Green Gate samlingen din er delikat, og jammen ser sofaene dine blennende (Blenda)rene ut fremdeles. Kjempekoselig i stua di, Emmeline.
Mine prosjekter for 2009? Det er å male veggende i gang og trappoppgang. Den er i rosespireafarge nå, og jeg vil gjerne at den skal bli tilnærmet hvit. Men vil min kjære det?.... Jeg har forberedt ham i lang tid, så jeg trår til på etterjulsvinteren, tenkte jeg.

Takk for all moro og kos du har gitt meg og oss alle dette året, og så gleder jeg meg til å følge deg i 2009.
En god og varm nyttårsklem til deg fra din "gamle" bloggvenn Trine

My home is my Castle sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År Emmeline :)
Har vært veldig moro å følge med på deg og ditt og dine herlige innlegg :)

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År Emmeline :)
Har vært veldig moro å følge med på deg og ditt og dine herlige innlegg :)

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År Emmeline :)
Har vært veldig moro å følge med på deg og ditt og dine herlige innlegg :)

Klem,Kari

silje-sin sa...

Så mange flotte bilder, fra dine nydelige hjem:) Du er så gjennomført! Tenk at det alt er ett år siden vi satt hjemme med hver vår pc på nyttårsaften.. Tida flyr! Ønsker deg et godt nytt år, så "snakkes" vi i det nye:) klem fra silje.

Huset på toppen sa...

Koselige billede kavalkade her hos deg Emmeline:-)Ja, du har litt planer for 2009 ang,oppussing og det er jo alltid kjekt,her i huset på toppen sine planer for 2009: 2 skyve dørs garderober ( er i huset,men må monteres og TTT her også), stue gulvet skal vi legge parkett og ny peis.Når dette er gjort må jeg si meg fornøyd etter snart 4 år med oppussing!!!!
Her er nok julen på retrett nå.. Kjekt når den kommer og kjekt når den går på en måte:)
Håper du og dine får en koselig feiring av nyttår:)
Klem Linda
ps.kjekt å treffe deg i dag :-)

Den gode feen sa...

Fantastisk herleg kavalkade, eg vart så inspirert av dette at eg har herma etter deg :)

Tusen takk for herlege kommentarar også :) Eg har vore på holmen i julo, og hadde rett og slett ikkje tid til å vere på nett. Kjendte abstinensane, men samstundes var det godt å ta heilt fri også :) Men nå er eg tilbake, vettu. Nytt minnekort i kameraet, og satsar på herleg dagslys resten av veka.

Håpar du har det fortreffeleg fint!!! Stor klem frå Linda :)

Den gode feen sa...

Gløymte jo heilt det eg skulle: skryte over dei knallfine bildene dine, og det fine interiøret ditt. Knallkos!! Ein klem te te deg :)

Aina sa...

Jeg hermet etter deg igjen jeg, og lagde et innlegg over interiør og slikt i 2008. Men det ble jammen meg tørt og langt hehe..den som hadde hatt dine skriveferdigheter;0)
Men det var litt gøy å finne ut at en hadde gjort litt og nok et år har jeg boltret meg med bøttevis med maling..jupp, er litt lei;0)

Håper du fortsetter i beste Emmelinestil med artige innlegg og flotte bilder.
Jeg ønsker deg en fin feiring i kveld og et godt nyttår!

Nyttårsklem på forskudd fra Aina.

Villa Luftslottet sa...

Godt nytt år, Emmeline:)
Ha en riktig fin kveld:)

FO - 2 sa...

Mange flotte tilbakeblikk her. :)
Skjønner godt at du ble kåret til årets interiørblogger.
Gratulerer med det, forresten! :)
Ønsker deg ett godt nytt (blogg)år! :)

♥ Stines hverdag sa...

Flott tilbakeblikk, Emmeline! Utrulig mye fint du ha kjøpt i løpet av året, -Greengate har så mye fint...

Det nye pleddet ditt er drømmepleddet mitt også. Prøvde å hinte litt til mormor at jeg ønsket meg et slikt, men tror kanskje det blir litt for mye jobb for en gammel dame.

Et riktig godt nytt år til deg!
Ønsker deg en fin feiring i kveld, og alt godt i det nye året!
Klem

tania sa...

........*..lovel...*
.....*..lovelovelo...*
...*..lovelovelove....*
..*.lovelovelovelove...*................*....*
.*..lovelovelovelovelo...*.........*..lovel....*
*..lovelovelovelovelove...*....*...lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove...*....*...lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove...*..*...lovelovelo...*
..*...lovelovelovelovelove..*...lovelovelo...*
...*....lovelovelolovelovelovelovelovelo...*
.....*....lovelovelovelovelovelovelov...*
........*....lovelovelovelovelovelo...*
...........*....lovelovelovelove...*
...............*...lovelovelo....*
..................*..lovelo...*
.....................*.....*
......................*..*
buon 2009
mary

Whoopsi Daisy sa...

GODT NYTT ÅR !!!!
Klemmer
fra
Whoospi Daisy

Metteflette sa...

Kjære Emmeline! Vil ønske deg og dine et herlig nytt år! Det har vært en fryd å følge deg og håper jeg kan det inn i 2009 også! Klem fra Mette

Pulsatilla sa...

Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år - og for å takke deg for at du har testet ut konseptet hvit sofa slik at jeg slipper!

Håper du fortsetter å inspirere og underholde oss trofaste blogglesere i året som kommer!

Helene sa...

Hei Emmeline
Er innom for å ønske deg et godt nytt år. Håper dere får en flott kveld.

Nyttårsklem fra Helene

Two sa...

Takk for eit fabelaktig bloggeår Emmeline, du har vore eit lyspunkt i heile 2008 med inspirasjon, idear, opplevingar og rare historier og funderingar. Du veit å få sagt ting! Og det er eg glad for! Håper du fortset slik neste år også. Godt nyttår frå Juliann!

Vibeke sa...

Elsker stilen din! Du må ha et av de flotteste husene jeg vet om. :)

Godt nyttår!!

På landet sa...

Heisann, jeg lurer på om du er fornøyd med sovesofan din? God å ligge i? Vurderer om vi skal ha en sånn på tv-stua.

Ha en fin dag

Related Posts with Thumbnails