søndag 18. desember 2011

18 des: Dagens andre luke er klar for åpning.


Dette går jo så det suser:) Hvem skulle trodd det skulle gå så kjapt å få hundre stemmer i kommentarfeltet?Det er nesten sånn at jeg ikke holder tritt med å skrive innlegg.


Dagens første lukevinner er Ege! Gratulerer med et trykk fra Enkla Graf. Dagens andre lukevinner er Susanne M som vant kopper og te fra Berthas Oldebarn. Send meg gjerne en epost med navn og adresse så skal jeg sende gaver/videreformidle adresse. Gratulerer også til Huldanissen som tripper lett og pent inn i finalistenes rekker:) 

I dagens andre luke finner du Nissen som kun en mor kan elske, i kamp mot Snehvit og de syv dvergene nissen. Med andre ord er det altså en konkurranse mellom to nisser med svært lange navn;)


Den første premien for dagens andre luke er sponset av den lekre butikken RØST i Bergen. Emmelines datter har vært innom for å hente gaven der i dag, og vi måtte snike i posen der vi fant to skjønne fuglehus fra ByNord i tillegg til en lyslykt /vase fra ByNord. Lekre ting, som virkelig setter prikken over i-en:)  Har du ikke besøkt RØST enda, kan du gjøre det på nett. Butikken har egen side som du finner HER. I tillegg har de facebookside og den finner du HER:) 


Dagens andre premie er av det litt  utradisjonelle, og ganske koselige slaget. Det er bloggeren Hanne som har donert FRØ fra sin superdupre valmue, som du ser på bildet under. En premie i økologiske ånd--til en hageblogger kanskje? Hanne sin blogg finner du HER, og innlegget med valmuen finner du HER.









Vil du vinne en av premiene, må du legge igjen en kommentar der du stemmer på din favorittnisse. Neste luke åpner jeg om ca fem timer--altså klokken 23.00 og videre går det slag i slag. I mellomtiden skal Emmeline hente bil / besøke "julehestkollega," som også har laget Emmelines skjønne små GreenGate brikker til te/julekake. Lykke til, måtte den beste nisse vinne! SEE U LATER ALIGATOR:)


275 kommentarer:

1 – 200 av 275   Nyere›   Nyest»
Anonym sa...

Snehvit nissen ;) I LOVE <3

Guri sa...

Nissen kun en mor kan elske for me ;)

hobbyvimsa sa...

Snehvit nissen her også

Klem Linda:)

Fru R. sa...

Åhh, snøhvit nissen vil jeg skal til finalen, se på det ansiktet da:-)
Det går jo så det suser dette, du henger jo til de grader med :-)
Klem

Anonym sa...

Snehvitnissen. Mariann

Lottemora sa...

Snehvitnissen var jo bare herlig da! Og mottoet hans er jeg sååå enig i

Anonym sa...

Snehvitnissen. Marie

anne sa...

Snehvitnissen var den søteste i dag... Håper den går videre i konkurransen.

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elske!
Marjo

M@rlen sa...

Min stemme går til Snehvit-Nissen, den slår nissen som kun en mor kan elske ned i sokkene!

Anonym sa...

Snøhvitnissen :) Mocca

Anonym sa...

snehvit nissen.


Ingerlises

Anonym sa...

Hei på deg.

Heier på snehvit og de syv dvergene nissen.
Lykke til med alle gjøremål, ser du har det travelt.
Hilsen Anne-Britt
abfluge@hotmaial.com

Tine sa...

Nok en gang nissern som bare en mor kan elske! Herlig!

Laila sa...

Hadde det vært mitt barn som var kunstneren av nissen kun en mor kan elske, hadde den gått av med seieren. Men snøhvitnissen minner så om en nisse min bestemor hadde og det bringer fram minner fra en herlig barndoms jul. Så snøhvitnissen vinner min stemme i dag!

Jenny Andrine sa...

Nissen sm bare en mor kan elske <3

Unknown sa...

Nissen som kun en mor kan elske har nok ikke alltid hatt det så enkelt, og skjønnhetskonkurranser har han nok skygget unna. Derfor får han min stemme, her er det nemlig sjarm og innlevelse som gjelder og der er han best!

Audhild sa...

Snehvitnissen sjarmerte meg som et dådyr :)

Hjemme hos meg sa...

Snahvit nissen ;)
Klem... Igjen :)

Mira sa...

Snehvitnissen så søt!

Ha ein fin søndagskveld,

Klem,

MammaMy sa...

Stemmen min går til den der stripete saken. ;)

Ann-Mari sa...

Nissen kun en mor kan elske:o)

Anonym sa...

Nissen som kun en mor kan elske!! Den er full av sjarm og ynde:-) Lena F

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elsle. Den andre var for glatt, og skal man først ha en stygg nisse kan det like godt være en skikkelig stygg en!

anita vonbrumm

Stine H sa...

Snehvitnissen!

Anonym sa...

Nissen, som kun en mor kan elske!

Olaug Brit

Mie Mari sa...

Nissen kun en mor kan elske ;)

Fjellets datter sa...

Snøhvit-nissene

Huhei hvor det suser av sted...

Husmora sa...

snehvit-nissen <3

I Det Lille Grå Huset sa...

Snehvit og de syv dverger nissen får min stemme igjen! Rett og slett fordi jeg også frykter ufordragelige svigermødre ;)
KLem Line

Maria G sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen!!

Birgit sa...

Snehvitnissen <3
Den er så sjarmerende med det vennlige annsiktet og pistrete håret.
Heia Emmeline! Dette går bra! :)

Stempelguri sa...

Det må bli snøhvit og de syv dvergene-nissen! Bedårende :)

Mia sa...

"Nissen kun en mor kan elske" går av seieren hos meg. Minner meg om nisser(og dverger) mine barn og barnebarn har laget på skolen og i barnehagen.De er de aller vakreste!
Hilsen Mia (mirjaks@online.no)

Anonym sa...

Snehvit nissen. Er nok en grunn til at den første har et navn som "nissen som bare en mor kan elske"....

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

det blir nissen kunn en mor kan elske, for den er slik hjemmelagde nisse fra den yngste barneskare ska se UT ;))))

torillb

Ragnhild sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme!

Den gode feen sa...

Snøkvitnissen. Herlighet, han fortener å vinne heile bøtteballetten spør du meg :) God 4- adventssøndag :) klem klem

Berre Kristin sa...

Eg må også stemma på Snøkvit-nissen. Det er noko med dei der augene som berre er heilt sjarmerande;)

Herlig blanding sa...

Nissen som kun en mor kan elske...

Anonym sa...

Å det må bli nissen bare en mor kan elske, og hils fra meg og si at jeg kan godt elske den også! Hilsen janet

Siw sa...

Uten tvil "snevitnissen". Den vekker maaange barndomsminner! Jeg har en sånn som har fulgt med på flyttelasset hjemmefra <3

Anonym sa...

Nissen som kun mor kan elske :) Jorunn
jorunn.sundal@gmail.com

Anonym sa...

NISSEN SOM KUN EN MOR KAN ELSKE

OG EN FAR DA.....


Trude B T

Anonym sa...

Heia nissen som kunen mor kan elske. Helskjønn, i motsetning til han andre som ser utkropen ut.

GørilU

Forever Love sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen:))

Breivik Samfunnshus sa...

Snehvitnissen, selvfølgelig !!!


Maren.

Anonym sa...

Snehvitnissen så klart!
mvh Linda
linpett3@online.no

Torill sa...

Snøkvitnissen. Synest dei var ganske så lite fine begge to, er det stygt av meg å seie? :-)

Anonym sa...

Snevitnissen får min stemme
Reidun
reitof@online.no

Margrethe sa...

Det må bli: Nissen kun en mor kan elske!

Har allerede fått noen slike nisser selv, og det er bare jeg som elsker dem!

Kardemomme mamma sa...

Nissen som kun en mor kan elske!
klem

Marit sa...

Snehvitnissen :)

Anonym sa...

Heia Snehvitnissen:-) Hilsen bloggløse Silje

Lene sa...

Snehvitnissen.

Ann Kristin sa...

Snehvitnissen:) klem Ann Kristin S.

anneskreative sa...

Nissen som kun en mor kan elske får min stemme,,,,,hvor mange av oss har ikke fått en slik herlig kreasjon hjem av en meget fornøyd nisse maker,,,,slike må en ta vare på.
Anne

Anonym sa...

Jeg er en mor og elsker nissen kun en mor kan elske.

Hilsen mona bellona

Helene sa...

Snehvit-nissen! :-)

Anonym sa...

Snehvitnissen får min stemme :)
Hilde
hmela@hotmail.com

Anonym sa...

Snøhvitnissen!!!
Hilsen Frk. Wiik
(elisabeth.wiik@me.com)

Casa Aass sa...

Nissen som bare en mor kan elske - for slike finnes i dette huset også :)

Anonym sa...

Nissen som kun en mor kan elske får min stemme :-)

Klem Eva B

Beth sa...

Det MÅ jo bli "Nissen som bare en mor kan elske",
jeg har mange sånne blandt julepynten min. (men i maaange år nå har de bare ligget der og hvilt seg siden barna mine er blitt voksne...)

prinsesselinn sa...

Uten tvil, Han kun en mor kan elske ;) <3 SMELT.

Shy sa...

Har kasta så mange dorullnisser opp gjennom åra, at samvittigheten gnager.
Så det må bli nissen som berre mor kan elske ;)

Merethe hobbymamma 4 sa...

Snehvit nissen - han har det lure smilet som sjamerer alle snøhvite damer rundt om kring...


Merethe F. Schultz

to vrange sa...

Nissen kun en mor kan elske :D

Lina sa...

Det må nok bli Snøkvit og dei sju dvergane-nissen! Gir meg den nostalgiske kjensla ♥ Og sidan eg ikkje er mor, så slepp eg/kan eg ikkje ein gong prøva på å elska den andre fælingen! USJ! hahaha

klem Lina

Fra huset i svingen sa...

Snehvitnissen får min stemme :-D

Klem Karianne

eventyrLise sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen

Underberget sa...

Henger meg på igjen og heier på snøvitnissen

Anonym sa...

nissen som kune ei mor kan elska :) monica svellingen-hammer

mette sa...

Nissen kun en mor kan elske! Herlig!

Xinyi sa...

Hei,

Snehvit nissene...
får min stemme.

Ha en fortsatt fin dag :D

Mvh Xinyi (xwyy123@yahoo.com)

ELLEMELL sa...

snehvit og de syv dvergene nissen!

Hos Farmor sa...

Nissen som bare en mor kan elske får min stemme i denne omgang :) -Marte-

mays lille verden sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nissen kun en mor kan elske er desidert en vinner !!

Klem Heidi:)

maren sa...

Snehvit-nissen!
Fordi jeg har en som smiler like lystig her :)
/Maren

Hannepanne sa...

Nissen kun en mor kan elske :)

Hanne=)

Lappeline ♥ sa...

Nissen som bare en mor kan elske :))

Sofie Berg sa...

Nissen bare en mor kan elske
Bør absolutt komme til finalen..

Sofie

Franske drømmer sa...

Snehvitnissen får min stemme idag ;)

Monica sa...

Snehvitnissen...:)

Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Arlens boblebad sa...

Snehvitnissen,tvi tvi
Klem Linn

Ina sa...

Nissen kun en mor kan elske!:)

MallaKla´ra sa...

Snehvit nissen :))

Bondekåna sa...

Nissen som kun en mor kan elske får min stemme. Prinsessa kom heim med en lignende denne uka. Og man kan jo inne bli annet enn forelska

Vimså sa...

Snehvitnissen får min stemme.. Så søt...

May Kristin sa...

Her blir det snehvitnissen :)

Lene sa...

Nissen bare en mor kan elske!
Tror den kan ha behov for en større heiagjeng enn bare skaperens mor...

Anonym sa...

Snehvit nissen får mi stemme.

KathL

RoseSommer sa...

Nissen som kun en mor kan elske!

Anonym sa...

Snehvitnissen!
Mari H. N

Unknown sa...

Må bli Nissen som bare en mor kan elske;)
Den minner meg og en nisse vi hadde her en gang, og jeg elsket den, hehe;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Anonym sa...

Snøhvit-nissen

mf.i@hotmail.com

Ellen sa...

Nissen kun en mor kan elske!!!!

fru. Lærum sa...

SNEHVIT NISSEN.....den flotteste jeg har sett...skulle gjerne eid den :-)

Anonym sa...

Nissen som kun en mor kan elske. Mari.lb@hotmail.com

Anonym sa...

snehvitnissen

liv sandaker

Anonym sa...

Snøhvitnissen. Christel

SiwR sa...

Snehvit-nissen må det bli denne gangen. Den andre var så skummel... ;)

Anonym sa...

Snehvitnissen.
Ingrid E J
ingridengh at hotmail.com

Bless by Tone sa...

ok, 104 - men prøver, nissen som bare en mor kan elske

Silje sa...

Sympatistemme til Nissen kun en mor kan elske! ;)

Anonym sa...

SNØHVIT OG DE SYV DEVRGENE NISSEN får min stemme, fordi jeg har en maken som hvert år klamrer seg til greinene på juletreet i kamp om plassen med mine hundrevis av glasskuler. Og der sitter han med sitt fule smil og sprer glede :)

SiriH
sirihelenj@hotmail.com

Jinggirl sa...

Jeg går for "Nissen som kune en mor kan elske" igjen. (Men Voldemort-nissen hadde ennå lenger navn! Savner ham...)

Shus sa...

Håpe eg rekke da!

Nissen bare ei mor kan elske får mi stemme!

Solveig H.H.

tresko sa...

snevit og de syv dvergernissen er soleklar favoritt med sin skjønnhet :)

Anonym sa...

Min stemme går til nissen kun en mor kan elske :)
Har en tilsvarende i trappeoppgangen, og den må bare komme på plass hvert år. Til stor fortvilelse hos 22 åringen, som laget den i barnehagen.

Lisbeth
ormshammer@hotmail.no

Linda sa...

jeg stemmer på snehvit nissen

Anonym sa...

Nissen bare en mor kan elske! :)
Hilsen Sissel L

ninakr sa...

Nissen som bare en mor kan elske!

Julia sa...

Snehvitnissen :-)

ida sa...

Nissen som bare en mor kan elske selvfølgelig! :D

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elske! Har flere slike i huset, de høyner kvaliteten på høytiden. Kirsti guttemor

MormorMamsen sa...

Snehvitnissen;-)Maken til en som satt på den første juledekorasjonen mannen min kjøpte da vi var nygifte:-D

Mirjam sa...

Nissen kun en mor kan elske må man bare like! Digger tempoet ditt emmeline, riktig førjulstempo!;-)

Anonym sa...

Snehvit nissen :) Sofie-gresdal@.. :D

Anjete i Oslo sa...

snehvitnissen!

Wenche sa...

Nissen som bare en mor kan elske

Anonym sa...

Heia Snøhvitnissen.
Hilsen Anonyme-Veronika

Silje sa...

Sjarmerende begge to, men vinneren må likevel bli Nissen som kun en mor kan elske!

Anonym sa...

Snøhvitnissen denne gong :)

Vossadama

Dronninghuset sa...

VELGER SNEHVIT-NISSEN. SUPERSØT TYPE MED DE VIPPENE ,-))
TOVE

Gro aka emrille sa...

Beklager Nissen-kun-en-mor-kan-elske! Ettersom fruktbarhetsgudene ikke har utstyrt meg med noen små så har jeg ikke evnen til å like deg... Snøhvitnissen får derfor min stemme.

Gunn Marie sa...

Nissen som bare en mor kan elske:-) Skulle så gjerne ha vunnet en gave fra Røst:-) Den kunne blitt til stor trøst:-)

Mona sa...

Det blir nok nissen som kun en mor kan elske som får min stemme. Hilsen Mona Coch

Berit Otterlei sa...

Nissen som bare en mor kan elske. får min stemme!

Kaja sa...

Stemmer på nissen som bare en mor kan elske :)

Nostalgia sa...

Snehvitnissen var jo herlig da :-)

-monakristin sa...

Stemmer på nissen som kun en mor kan elske - ingen har så stort hjerte som en mor <3

Ninni sa...

Snehvitnissen var jo søt da:)

Klem Ninni

Liljekonvallen sa...

Snevit-nissen.

ANETTE S. sa...

Nissen som kun en mor kan elske=)=) Den har sjarm!!

Anonym sa...

Snøhvitnissen :)
gro.bertelsen@gmail.com

Anonym sa...

Stemmer på nissen som kun en mor kan elske <3

Hilsen Siw-Anne
siw-a-a@online.no

Åshild sa...

Jeg rekker kanskje ikke å bli telt med?

Min stemme går til nissen som bare en mor kan elske.

Tenk om jeg kunne vunnet frø til den fantastiske valmuen.

maria sa...

Nissen kun en mor kan elske!! :D

Anonym sa...

Snøhvit-nissen får fortsatt min stemme!

Mvh kjaash

astrid sa...

Snøhvitnissen -

mvh astrid.d@gmail.com

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen! :))

solsikken76@hotmail.com

Anonym sa...

Snehvit nissen får min stemme.
Hilsen Elin Ryd.

Anonym sa...

Nissen bare en mor kan elske... Maya,Egersund

gurimalla :-) sa...

vær så snill, la den søte snehvitnissen vinne :-)

Camilla sa...

Snehvit-nissen får min stemme.

Heidi sa...

Nissen som bare en mor kan elske
Jeg har noen sånne hjemme selv, og de er perfekte

Nå synes jeg det er min tur. De fuglehusene var helt superflotte, og jeg elsker Røst!

Cathrin sa...

Snehvitnissen med det lure smilet og glimtet i øyet får min stemme. Neiognei, siden jeg var i bursdag fikk jeg ikke med meg forrige trekning, første gangen dette skjer. Men heldigvis gikk Huldanissen som jeg hadde blitt å stemt på videre. Men nå skal jeg holde meg våken til neste trekning, skal absolutt ikke gå glipp av to stk på en dag!
Ha en fortsatt flott siste søndag i advent! :o) Også krysser jeg fingrene for at Emmeline ikke husker så veldig godt til neste jul, slik at det blir ny julekalender da...for jeg har virkelig storkost meg med nisse-idol jeg! :o)

M sa...

Jeg er såååå glad for at jeg vant, og da er jeg vel egentlig ute av konkurransen, tvi tvi til alle sammen. Jeg likte nissen som bare en mor kan elske, for den har vel de fleste mødre fått av en stolt liten barnehånd. Jeg fikk en sånn med samehatt....litt feil hodeplagg, men søt er den!
Klem, M

SOLSAUM sa...

snøkvitnissen!!!

SOLSAUM sa...

snøkvitnissen!!!

Anita sa...

Snehvitnissen får min stemme.

Anemone sa...

Nissen kun en mor kan elske får få min stemme.

Two sa...

Det må bli snehvit-nissen!

Fjordheim sa...

Snehvitnissen får min stemme.

Tindrande Auge sa...

snehvit og de syv dvergene nissen! Ha en flott kveld videre! klemmer fra Nina

Anonym sa...

Det må bli nissen kun en mor kan elske! Johannemora

kirsti sa...

Snehvitnissen får min stemme i dag.

Kirsti

Cesilie sa...

Nissen bare en mor kan elske <3...skjønne fine nissemannen <3 Hvordan kan man IKKE elske et så sjarmerende smil :)

Gørill Vetaas sa...

Min stemme går til svehvit:) Ha en srtålende kveld,klem:)

Gørill Vetaas sa...

Mente selvfølgelig Snehvit

Anonym sa...

Snøkvit nissen selvfølgeleg. Sjekk det skjønne uttrykket !!!
Gerd

Elise HL sa...

Nissen kun en mor kan elske er nok min favoritt<3

Elise

Anonym sa...

Snehvit nissen stemmer jeg på.

Hilsen Hege G

Anonym sa...

Det må bli nissen bare en mor kan elske, da jeg er mor selv og har (altfor) mange slike selv. Ikke interiørmessig riktige, men rører deg dypt i hjertet!

L sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen!
Ikke langt navn i det hele tatt ;)
Må være såpass!

Lena H.R

Mariann sa...

Nissen som kun ei mor kan elske! LETT!

Ann Drude sa...

Nissen kun en mor kan elske.
Det gjør noe med meg når jeg titter på nissene mine barn laget når de var små, tiden går så alt for fort!!

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elske! Kan tenke meg d dukker opp mange slike i årene fremover her :)

Hilsen Linn, pettson79@hotmail.com

HAGEPRINSEN sa...

Da stemmer jeg på Nissen som kun en mor ( og far) kan elske, siden jeg er en far! Jeg tar gjerne et lodd på valmuefrø, kanskje det blir rekordvalmuer i hagen av disse?

Britten sa...

Snehvitnissen vinner her.

Han er minst skummel ...

Fjasevas Huset sa...

Snehvit nissen:-))))

If you just smile sa...

Nissen som kun en mor kan elske! Skikkelig sjarmør:)

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elske:-)
tyra.25

Anonym sa...

God søndagskveld, Emmeline!
Det må jo bare bli den lille nissen som bare en mor kan elske denne gangen også. Men det er nå slik at barneskolefrøkener også elsker disse nissene. De er jo så sjarmerende i all sin "enkelhet". Et lodd på meg i kveld - og HURRA FOR HÅNDBALLJENTENE!!
Hilsen Berit
berit.k@kabeltv.as

rule sa...

Snehvit-nissen får min stemme:-) YES!!! Heia NORGE!! Klem Ruth

vasina sa...

Nissen som bare en mor kan elske,har sorten her I huset ogso.. Vasina

Lise sa...

Nissen som kun en mor kan elske får mine heia-rop i dag! Stå på!

Kari-Anne sa...

Nissen bare en mor kan elske er vel en av de mest sjarmerende nissene som finnes.

Hildes Scrappeunivers sa...

Snevitnissen ♥♥♥

Anonym sa...

Snihvitnissen:)

Julehilsen fra Christin L

Anonym sa...

Snehvitnissen, helt klart !! Solveig

Kjersti sa...

Snehvitnissen! Med de bedårende øyevippene!

Ninni sa...

snehvitnissen:-)

Andrea sa...

Nissen som bare en mor kan elske:-)

Li/Småtingene sa...

Snehvitnisse var underskjønn! Ser han for meg i Tarzanpositur i juletreet; må jo bare elske en slik!

:-)

Ramme Alvor sa...

Nissen som kun en mor kan elske

Anonym sa...

Nissen som bare en mor kan elske får min stemme :)

Pelin fra Tønsberg

Ingrid sa...

Snehvitnissen er bedårende :)

Alice sa...

Det får bli snehvitnissen :)

Kromma sa...

Snehvit-og-de-syv-dvergene-nissen ser ut til å være en skikkelig luring. Ser gjerne han i finalen mot Huldanissen.

IngunnF sa...

Snehvitnissen :-)

Eva Cathrin sa...

Snehvitnissen! :)

Linn sa...

Snehvit og de sju dvergene-nissen er finest synes jeg :)


Linn Christin

Eva Cathrin sa...

Snehvitnissen! :)

Anonym sa...

I dag blir det snehvit nissen som får min stemme ;-)

Ha en fin uke.

Hege anita

Kjersti Haugen sa...

Snehvitnissen. Hvem kan vel motstå de vakre blå øynene?

Anonym sa...

Nissen kun en mor kan elske!
Annette, Hol

hanne sa...

Det må jo bli nissen kun en mor kan elske :-) Hvem har ikke fått smeltet hjertet sitt av en sånn gave fra en liten venn? Hilsen Hanne

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 275   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails