torsdag 8. desember 2011

8 des: Styltenissen mot Fengselsnissen

Så var gårsdagens nervepirrende duell en sagablott, og (V)oldemor(t) nissen gikk av med en hårfin(*stygg) seier i kampen mot Djevlenissene. Noen tror at man må stemme på den riktige nissen for å være med i trekningen, men nei nei. En stemme er nok. Andre tror at alle disse nissene er Emmeline sine, men nei nei..Alle er lånt for anledningen! I går var det bloggløse Gøril U som vant premie fra Den Grønne Baljen og Helene hos Snikkerbuo som vant GreenGate såpe og kjøkkenhåndkle. Send meg en epost med adressene deres og gratulerer! Vi har kommet til den 8 luken i kalenderen og det er bare fire luker igjen med tradisjonell nissekamp, før vi går over i neste fase. I dag er det premiene levert av Fru Rosas Landhandel og Yankeestore, men vil du vinne, så må du også legge igjen din stemme i kommentarfeltet. Lykke til:)

Den første premien i dag er et gavekort på 500 kroner hos Fru Rosas Landhandel. Butikken hennes finner du HER, og facebooksiden finner du HER. Fru Rosa har fri frakt i nettbutikken i desember, og har du ikke vært innom, er det vel verdt et besøk:)


Dagens andre premie kommer fra Yankeestore. De har gitt en gavepakke som du ser på bildet, her er det mange lekre lys med ulike juledufter og reisemappe med spennende innhold... Yankeestore finner du som nettbutikk HER. Du finner dem også på Facebook HER!  Vil du vinne, så må du legge igjen en kommentar i kommentarfeltet---der du stemmer på din favoritt. ( PS: Morgendagens tellekorps like gøye kommentarer;) Lykke til!



373 kommentarer:

1 – 200 av 373   Nyere›   Nyest»
Berit sa...

Styltenissen får min stemme- ganske enkelt fordi jeg trodde det skulle være SYLTENISSE; dét hadde vært noe det!

Leikny M sa...

"Styltenissen" fordi jeg er så glad i sånne raringer med lange bein :-D

Beth sa...

Hahaha..., jeg leste som Berit over meg her, nemmelig "Syltenisse"...
Men altså er det "Styltenissen" som får min stemme...:-)Rett og slett fordi jeg leste feil...:-)

Anonym sa...

Fengselsnissen vant mitt hjerte:) Han ser nemlig ut som uskyldigheten selv:)
Lise (Heksegrytas)

IngunnF sa...

Fengselsnissen! :-)

Anonym sa...

Fengselsnissen var finest :)

Karina sa...

Styltenissen fordi han har en tendens til å velte og være ganske så morsom..=)
Syltenissen må ha ganske store og tunge bein for å holde seg på beina har eg erfart;)

Hilsen Karina

Irén T. A. Færevaag sa...

Uten tvil; Fengselsnissen!

Personlighet og stil i massevis :-D

Anonym sa...

Det må bli skjønne fengselsnissen som får min stemme :)

Vi to har nok det samme forholde til Grethe Roede. -

Malla =)

Siljehhh sa...

Styltenissen får min stemme :)

Lisbeth sa...

Fengselsnissen har den flotteste genser...sukkertøjmønster..:-)
Han må gjøre tilværelsen lysere for de indsatte.

Hej fra Lisbeth

Ingvild sa...

Styltenissen får min stemme i dag :)

Klem Ingvild

Nova sa...

Fengselsnissen fordi han kler stripene så godt.

klaren@nordlysnett.no sa...

Styltenissen!
Føler et visst slektskap til denne karen, ja sånn i kroppsform ;)
Som ei bowlingkule med tynne bein ;D

Rigmor sa...

Styltenissen! Jeg har også lange tynne bein, og når jeg ubekvemt rager over alle andre i folkemengden, er det fint å late som om jeg bare går på stylter :-)

If you just smile sa...

Styltenissen! Den var søtest:)

Anonym sa...

Fengselnissen, han var så rund og god!

Olaug Brit

Anonym sa...

Styltenissen med sin kamerat elgen,såg ut som en festlig kar. Liker typen, minner meg om John Cleese, med sine flotte, ustyrlige elgebein ;-)
"Happy new year,miss Sophie"

Ruggugle40

Mammasin sa...

Stiltenissen får min stemme på grunn av det uskyldige blikket og det faktum at han sikkert ikke vet at Rudolf er en elg...
Hilsen Marit

InteriørLykke sa...

"Lange, slanke ben er lett å holde ren" - Styltenissen må det bli.
;-))

Marina sa...

Styltenissen - fordi Rudolf var så søt :)

Anonym sa...

Styltenissen! Antar at styltenissen kommer ned gjennom pipa. Han har ihvertfall ben på tykkelse med piperensere. Men søt var han jo likevel.
-Eileen U.

ingrid sa...

fengselsnissen får definitivt min stemme. Fordi i julen burde alle Grete Roede'r være låst inne og man skal kune nyte julekakene i fred.

Anonym sa...

Fengselsnissen! Gro - groalil@msn.com

Anonym sa...

Hei
Liker kalenden din ! fengselsnissen får min stemme:-)
Hilsen Hilde N L

Ingrid sa...

Fengselsnissen får min stemme :-)

fru. Lærum sa...

fengselsnissen....fordi han så fornøyd og sjarmerende ut :-)

klem tone

Anonym sa...

Helt klart fengselsnissen:) Han ser ut som en sjarmerende nisse:)

Ha en fin kveld:)

Heidi Olsen

Anonym sa...

Fengselsnissen - an såg så glad ut:-) Tyra.25

Shus sa...

I dag blir da styltenissen som får mi stemme!

Mvh Solveig

solveig.hus@gmail.com

Shus sa...

I dag blir da styltenissen som får mi stemme!

Mvh Solveig

solveig.hus@gmail.com

Anonym sa...

Det må bli styltenissen for han så så snill ut;)))

Barbros lille atelier sa...

Fengselsnissen:-)

Camillaeli sa...

Min stemmer går klart til fengselsnissen. Jeg elsker striber og §'er, så han er lige nissen for mig ;o)

søndagstur sa...

Det må bli fengselsnissen- nisser skal ha stor mage:)

Mvh Janne

Arlens boblebad sa...

Fenselsnissen hadde så fine striper!
Linn

Unknown sa...

Fengselsnissen overbeviste meg! Tenk en nisse som ikke gidder å tenke på vekten i disse juledager!

Lise sa...

Fengselsnissen er min favoritt; rund og god med øya i kryss.

Monica - Colour makes people sa...

Min stemme går til styltenissen fordi han er så søt og morsom. :)

Anonym sa...

Styltenissen får min stemme. Digger de beina. Hilsen HIG73

Kjærsti sa...

Begge disse nissene var veldig fine, men jeg falt nok for styltenissen! :)

Two sa...

Elsker styltenissen, så den stemmer eg på. Den andre kan dra tilbake til fengselet snarast!!

Helene sa...

Fengselsnissen får min stemme i dag:)

mokka sa...

Styltenissen for min stemme idag. Denne søte og ikke minst tynnbeinete nissen kan jo ikke bli stemt ut i det været vi har i vente nå. Stakkaren kommer jo til å brekke begge beina.

Anonym sa...

Styltenissen - er så flott med sine lange ben

Berit Otterlei sa...

Fengselsnissen får min stemme - må ha vært utsatt for et justismord, men har tatt d med Polyanna-mentalitet - herlig type!

Violetta sa...

Styltenissen!

Tynn i beina, men fast i blikket!
Fengselsnissen spiller bare uskyldig...

Fjordheim sa...

Det må bli styltenissen denne gangen. Fordi han har med seg det søte reinsdyret.
God dag til deg :)

~Anna~ sa...

All pynt som får meg til å føle meg som den tynneste i forsamlingen er favoritter, altså er det FENGSELSNINSSEN som stikker av med min stemme i dag. :)

Anonym sa...

Fengselsnissen var søtest.
Hilsen Trude S.H

Mira sa...

Styltenissen.fordi han er så ovenpå!

Klem

Barte-Marte sa...

Styltenissen, ingen tvil. Elsker styltenisser og stylteengler og stylteelger og andre stylter:)
Anneli

Huset på landet sa...

Fengselnissen får min semme i dag! Sjekk det ansiktet da... He-he... Uskyldigheten selv :-))

Åshild sa...

Fengselsnissen.

Torunn Hansen sa...

Stltenissen =)

Cesilie sa...

Styltenissen er en kar jeg lett kunne falt for <3. Hans herlige pondus gjør meg kosete i hjertet...og med litt tyngde i skoene...er dette en kar som holder beina godt plantet på jorda...Tror jeg er IN LOVE <3

Anonym sa...

Fengselnissen. Han ser rett forskrekka ut fordi han slapp ut til jul!!

Marimor sa...

Fengselnissen får vår stemme i dag! Det er Lillemor på 2 som synes den var finest. Tykk og god, ser ut som han feirer jul hele året:)

Tove sa...

Styltenissen! Stakkaren får aldrig vinne stylteløp, da må han i allefall få vinne julenisseidol :)

Kjersti sa...

Fengselsnissen får min stemme i dag :-)

mette berberg sa...

Styltenissen! Hadde jeg vært ei nissejente så hadde han hatt god sjanse hos meg;-)

SOLSAUM sa...

Fenslelsnissen!

...fordi han kan bedåre kven som helst.... og eg vil tru godt om alle....til det motsette er bevist.....trur eg.....;o)

Solklem

fruSärås sa...

Fengsels nissen ble min favoritt i dag;o))

Anonym sa...

Fengslnissen får min stemme i dag, fordi jeg ser han er like glad i god mat som meg :) Viss noen lurer på hvem som hat STJÅLET alt smør fra butikkhyllene, er et bare å ta en titt på denne herren her.
Stavanger Linn

Anonym sa...

Styltenissen! likte den best rett og slett:)

Ladybird sa...

Styltenissen får min stemme! Lange ben ftw!

Anonym sa...

Fengselsninnsen :)

Anette

anette_ne@hotmail.com

Sidsel Veierland sa...

Stemmer på fengselsnissen.......

Gydamor sa...

Fengselsnissen ruuuler!! Selv om jeg alltid har ønsket meg lange,slanke ben som styltenissen føler jeg nok mer familiær tilknytning til fengselsnissen,litt rund i kantene og med glimt i øyet;)

Anonym sa...

Åååå, det må bli Styltenissen. Han er like redd for tannlegen som meg.
Jeg skal gå for oss begge i morgen.
Kjersti:)

Anonym sa...

fengselsnissen
Trude fra oslo

Anonym sa...

Fengselsnissen var søtes i dag!


Hilsen Kari i Lakselv

Anonym sa...

Styltenissen! Var aldri i tvil!
Hilsen Frk. Wiik
elisabeth.wiik@me.com

Merete U sa...

Styltenissen, uten tvil!! Han er jo bare såååå høy og ...eh, skjeggete ;)

Fru R. sa...

God morgen
I dag må jeg litt motstridene gi min stemme til styltenissen (selv om jeg er fan av nisser med gode mager), ene og alene av den grunn at jeg har en lite pen stylteengel som på ingen måte får sin hedersplass i hjemmet og heller ikke oppmerksomhet, så for en liten trøst for stylteengelen er at det finnes EN der ute, nemlig en styltenisse, kunne vært en god match(ingen har vel koblet en stylteengel og en styltenisse), men kanskje det kan øke selvtilliten til stylteengelen og hvem vet, kanskje de en dag finner hverandre og står side om side i all sin "prakt".
Ha en god dag :)
Klem fra Mette

Gjøgedama sa...

Styltenissen får min stemme!
Han har jo like lange og tynne bein som meg! ;-) Hi hi...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Åh, denne var tøff. Veldig fascinert av de tynne beina til styltenissen og det kan være spennende å se om de kan holde nissen oppe gjennom hele jula, så min stemme går til STYLTENISSEN.

Anonym sa...

I dag må min stemme gå til fengselsnissen! Han gav meg bekreftelse på mine gamle mistanker..

Jeg har alltid visst at det et noe muffens med den fyldige nissemannen som kommer midt i oppvasken på julaften. Mang en gang har jeg lurt på om det er en pute han har under frakken, og jeg tror jammen at det faktisk er det er! I år skal jeg bytte ut de lekre TineK putene i sofaen med noen gamle filleputer fra Ikea.. Er tross alt bedre å være føre var...

-Jentemamma-

Unknown sa...

Ååå, det må bli fengselsnissen;)
Den var jo så sjarmerende, så får jeg heller tåle at en pakke eller to blir borte til jul...hihi;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Haust sa...

Fengselsnissen! ;)

Helene sa...

Styltenissen!

Jeg falt for han og hans søte kompanjong, Rudolf. Hadde jeg funnet dem i butikken så hadde de blitt med hjem ;)

Juleklem fra Helene

anette sa...

Fengselsnisser får min stemme. :)
Vi har noe samme forholde til Grethe rode. :)

Anette

Stempelguri sa...

Styltenissen var nå søt da, så i dag stemmer jeg på han og kompisen hans stylterudolf, hehe :) Ha en strålende dag Emmeline :D

Anonym sa...

Styltenissen!
Monika fra Hordvik

Kaoskontroll sa...

Fengselsnissen får min stemme. :)

Guri sa...

Fengselsnissen for me :)) Übersøt.....

Siv Karin sa...

Fengselsnissen (samme kroppsfasong som meg).
Så morsom adventsblogg du har!

Siv

Åse fra mitt lykkehus sa...

Fengselnissen får min stemme, godslige sjønnas det jo.
klem

Franske drømmer sa...

FEngselsnissen får min stemme idag!

Marits Hverdagsgleder sa...

Styltenissen får min stemme i dag, synes det er sjarmerende med lange ben, her jeg sitter med mine egne korte.... (sukk)...

cathrissico sa...

Styltenissen får min stemme, så kul!

Linda På Landet sa...

Styltenissen får min stemme!

Linda på landet

Marie sa...

Fengselsnissen må nok få stemmen min... En god tjukk nisse er det man trenger i jula!!!

Marie, marie--ml@hotmail.com

Ann-Mari sa...

Fengselsnissen, men hvem er denne Grete Roede?

Unknown sa...

Styltenissen og stylte elgen er min favoritt i dag!

JanneD sa...

Styltenissen får min stemme for sine velkjente proposjoner :)

Anonym sa...

Fengselsnissen heiar eg på!!
Marjo

Dronninghuset sa...

FENGELSNISSEN FENGSLET.
EN RUND OG GOD NISSE, MEN ENDA ER DET PLASS TIL LITT MERE GOD JULEMAT SER JEG, DA BUKSELINNINGEN JO IKKE ER HELT STRAM... ;-)

GOD DAG TIL DEG.
KLEM TOVE

Renate Røverdatter sa...

Jeg stemmer på fengeslsnissen jeg:)

Agnethe fra Hamar sa...

Styltenissen får en stemme her! Fengselsnissen har såpass slående likheter med en polkagris, og når vi går inn i en tid med så mange lett tilgjengelig godteriskåler så bør fengselsnissen av sikkerhetsmessige årsaker puttes ned igjen i esken sin. Tenk å sette han på tverke i halsen i et grådig øyeblikk?

L sa...

Fengselsnissen!
Så rund og fin og glad :)

Hilsen Lena H.R

Kari G sa...

Må jo bli styltenissen. High five fra en styltefrøken til en annen styltemann. :)

tresko sa...

Fengselsnissen var jo skjønn!
Men nøkkelskapet får du ikke tilgang til, selv om man skal være snill i julen.
Syns den lekre åttitalls stilen til nissen var sprek og artig.Han fortjener ett ekstra poeng for det :)

Anonym sa...

Heia Fengselsnissen.

I dag går min stemme til Fengselsnissen - rett og slett fordi han var så skjønn.

Hilsen Anonyme-Veronika

Reni sa...

I dag velger jeg fengselsnissen.

marianne sa...

Styltenissen får min stemme = ))

Marianne SH

Bringen Blomster sa...

Styltenissen <3
-synnøve-

Guro sa...

Definitivt Styltenissen!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Fengselsnissen får min stemme. ♥ Han minner meg om en polkagris, og det er jeg veldig glad i. :)

Klemmis ♥

Anonym sa...

Styltenissen er min favoritt. Jeg har selv to styltesaude (sauer) som graves frem nå i disse tider.

mvh Solgunn

Monica sa...

Fengselsnissen. Fordi han er god og tykk som en nissen hør og børvære og fordi han ikke liker grethe rhode:)

ANETTE S. sa...

Styltenissen får min stemme! =) Ligner litt på meg med de lange beina...! Kanskje en fjern slekning? =)

Jane sa...

Styltenissen får min stemme. Bedre å utgi seg for å være en "normalt" snill nisse med kanskje en smule litt for lange bein, enn å få rykte på seg for å stjele julegaver slik som fengselsnissen.

Anonym sa...

Fengselsnissen:) hilsen bente

Snuffeldyret sa...

Styltenissen med venn får min stemme, rett og slett fordi vi feilproposjonerte må holde sammen. Kulerund kropp og tynne ben er topp! Hei og hopp!

Anonym sa...

Styltenissen fordi han er så fin. Gunhild

Anonym sa...

Styltenissen så klart :-)) En sjarmerende og sjønn skapning!!
mvh/line.idriz@gmail.com

Marit sa...

Oj, denne var virkelig vanskelig. Men Fengselsnissens uskyldige uttrykk er det som overbeviste meg. :) Håper han slipper ut til julaften...

gult hus i svingen sa...

Fengselsnissen fordi han er glad i mat og hater Grete Roede;)
Trine:)

Anonym sa...

Jeg stemmer på styltenissen. En "godslig" raring.

Pelin fra Tønsberg

fusajenta SI sa...

Min stemme går til styltenissen,
Med sine lange bein sitter han fint på dissen.
:))

Anonym sa...

Lange tynne bein er eit kjent fenomen for mange av oss. Frykter beinbrudd på glatta eg og - det må bli styltenissen i dag. Gerd

Anonym sa...

Stakar styltenissen med tynne bein og problem med å finne att munnene sin...mi stemme går til deg :-)
bergljotm@yahoo.no

Claudia sa...

Fengselsnissen helt klar. Jeg elsker striper!!!! :-)

Bente BS sa...

Min stemme går til fengselnissen.. han så virkelig kjekk ut i sin flotte stripete genser:-). Hilsen Bente BS

Irene Stokdal sa...

He,he, jeg går for fengselsnissen, han minner meg fryktelig om en bekjent :o)

Irene bloggløs

Lene sa...

Styltenissen får min stemme. Rett og slett fordi jeg synes man skal slå et slag for alle med merkelige proposjoner i dette landet.

Helene sa...

Fengselsnissen...tror jeg...likte de godt begge to...

Anonym sa...

Fengselsnissen er min favoritt idag. Jovial og rund og god ...
Klem Kari (john.odegaard@getmail.no)

Hos Farmor sa...

Fengselsnissen får min stemme - rund og god :) -Marte-

Hanne sa...

Styltenissen - fordi han var så innmari fin :)

Eva HM sa...

Styltenissen får min stemme i dag. Han var søt.

Marita sa...

Styltenissen er jo bare så nusselig :)

Sabrina sa...

Dette var ikke lett.. Men jeg tror jeg må stemme på FENGSELSNISSEN- fordi det ser ut som han ler så øynene triller bakover i hodet, har røde kinn og en bukse der det er plass til masse godsaker som han kan dra frem når det passer ;)

Lill sa...

Fengselsnissen såklart...den var supersøt:)

klem fra Lill

Hege Helen sa...

Elsker syltenissen denne karen har smuglet med seg syltereinstyr de siste årene også, de er like sjamerende hvert år.

Anonym sa...

Styltenissen :D

hanne.kari@c2i.net

Anonym sa...

Styltenissen, ettersom ikke jeg heller har proposjonene i orden. gro.bertelsen@gmail.com

mette sa...

Styltenissen er tøff synes jeg!

Rigmor R sa...

Styltenissen får min stemme - koselig kar som smått trenger litt støtte for å holde seg oppreist gjennom lange dager :) rigmor.rud@hotmail.com

mays lille verden sa...

Fengselsnissen får min stemme i dag:)

Cathrine sa...

Min stemme går til styltenissen fordi det vil være veldig dumt hvis stylteelgen må feire jul alene...

I Det Lille Grå Huset sa...

Styltenissen får min stemme i dag...rett og slett fordi jeg trur det hadde vært vanvittig artig og sett han ute i gata på julaften etter at han har vært innom mange hus med pakker...for som kjent så får jo nissen aquavit når han kommer på besøk og det hadde vært meget moro og sett hvordan han hadde taklet det ;)
Ha en fin dag også håper jeg at denne djevelnissen ikke ble sååå sint for at han røk ut at han dukker opp her i jula ;)

ingeria sa...

Fengselsnissen. Vi kommer til å behøve hverandre i kampen med Grete Roede etter jul...

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Vet ikke om dette er lov? Men jeg stemmer faktisk på Stylte-Rudolph! Han frembragte latteren her :) Skulle likt å sett ham på isen...

Anna Berthelsen sa...

Styltenissen får min stemme - vi høye må holde sammen :p

Anna Berthelsen

Karen sa...

Det må bli fengselsnissen. Synes faktisk han var litt søt. :-)

MammaMy sa...

Fengselsnissen! kanskje han er ein snill tjuv?

MammaMy sa...

Fengselsnissen! kanskje han er ein snill tjuv?

astrid sa...

Styltenissen får min stemme, og jeg vil gjerne kommentere til de av nissene som har gått tapende ut av utstemningen: Jeg stemmer nesten alltid imot flertallet. SÅ det så...

Mvh astrid.d@gmail.com

Anonym sa...

Styltenissen - han hadde et herlig overrasket oppsyn!
- Helle (helle.marie@gmail.com)

Synnøve sa...

Fengselnissen får min stemme. Fordi han har en mye penere kropp en styltenissen:-) Og har masse sjarm:-)
Synnøve

Maya sa...

Stemmer på Fengselsnissen. God Jul :-)

Hjemme hos meg sa...

Styltenissen :)

Ha en fin dag :)

Klem ANette

Anonym sa...

Styltenissen fordi han har med fine Rudolf :)
ingridengh at hotmail.com

Glimt av glede sa...

Fengselsnissen får min stemme, godt med noen som driter i lavkarbo og grete rhode iallefall nå i jula

24 sa...

Styltenissen!! Den var jo skikkelig søt :) Hurra for at eg vann i går :D Eg kjem likevel til å prøve lykken kvar dag fram mot jul ;) mest fordi eg synes det er den herligaste førjuls-underhaldinga å følge med her ;)

Klem Helene

Ramme Alvor sa...

Fengselsnissen, fordi eg trur den skjuler noe essensielt... :)

Klem!

Signe Helene sa...

Fengselsnissen får ikke plass i pipa her i huset, så jeg stemmer på styltenissen!
Er også redd fengselsnissen ville brakt tyvgods til hus...om han hadde vært en fri nissemann så langt ut i desember.

(signe@epost.no)

Siri sa...

Styltenissen får min stemme! Fordi jeg, som så mange andre, leste syltenissen helt fram til det snakk om stylter...

Anonym sa...

Fengselsnissen, så kanskje grøten vi setter ut på julaften forsvinner av seg selv i år ;-) Mvh Silje S.

Marit sa...

Langbeint.. eller mere røslig.. ? Går for de lange beina - styltenissen får min stemme, også fordi reinsdyret var tøft :-)

marit`s boble sa...

I dag var det vanskelig... Likte begge godt, men i min barndomsjul var nissen tykk.. Kanskje fordi han hadde buksa full av tyvgods?!
Så i dag blir det fengselsnissen som får stemmen min :)

RumahKami sa...

Fengselsnissen fordi jeg misliker Grete Roede like mye som han ;)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Fengselsnissen så klart :)

Heidi

Jeanette sa...

Fengselsnissen
får min stemme, jeg liker heller ikke Grete Roede! Heller rund og god enn en...eh..styltenisse?

Fotballmamma sa...

Styltenissen får min stemme i dag :)

Shy sa...

Heia styltenissen!!

Anonym sa...

fengselsnissen var jo kjempesøt.

Liv Sandaker

Anonym sa...

Styltenissen :)

Kjersti

Bless by Tone sa...

styltenissen, pga reinsdyret - men denne her var vanskelig

Frøken Loppe sa...

Hei!
Styltenissen får min stemme, eg digga mottoet hans!!!
Han er ein nisse med lange bein, som kjem seg fram i verden og det har aldri vært ein uting å ha ein herleg, enkel humor... ;o)

PIIA sa...

fengselsnissen

hobbyvimsa sa...

Fengsels nissen får min stemme,var så søt og god å rund:)

klem Linda:)

hege s sa...

Det blir fengselsnissen i dag etter lange og nøye vurderinger. De var like sjarmerende begge to, men når man er fengselsnisse og ser så uskyldig ut, ja da fortjener han min stemme.

Cathrine sa...

Jeg stemmer på Styltenissen! Fordi tvillingen hans befinner seg i mitt hus :)

Mvh Cathrine!
catjoh@hotmail.com

Siljalainen sa...

Styltenissen og elgen hans! Fordi elger er ålreite dyr og denne var usedvanlig fin. Og fordi jeg tror styltenissen trenger en oppmuntring. Det er vel ikke helt enkelt her i verden for dem som har verken alt for lange, tynne bein eller de av oss (jeg nevner ikke navn og kaster alldeles ikke bein i glasshus) som godt kunne tenkt oss, ehm SEG noen cm ekstra i høyden, ikke i bredden!

Bakketun sa...

Fengselsnissen :)

Tralle sa...

Styltenissen får min stemme på grunn av
magen og de lange føttene!

Agnes Sofie sa...

Styltenissen,du er nissen for meg, jeg elsker høyreiste karer som deg!

Dina sa...

Styltenissen, fordi han ser ut som meg egentlig :oP
dinkafox@yahoo.com

Ragnhild S sa...

Hahaha, jeg leste syltenisssen ganske lenge jeg også: ble ikke oppklart før jeg kom til første kommentar her:)
Men da får STYLTENISSEN min stemme da, siden jeg føler litt jeg skylder ham det:)

Anonym sa...

Styltenissen. Tenk å være styltenisse og klare det kunststykke og finne et reinsdyr som passer. Paret ser søte,passe koselige og hjemmelaget ut. Hurra for de med 2 tyngdepunkt. Et høyt og et lavt.
Kirsten Wangbergtrø

Alice sa...

Fengselsnissen får min stemme...bedre god og rund enn lang og tynn!

Anonym sa...

Fengselsnissen får min stemme i dag, fordi han er litt rar :)
Hilde
hmela@hotmail.com

Anonym sa...

Fengselsnissen får min stemme i dag...fordi hain e så go og rund;-)

Hege anita

Marianne sa...

Hei hei
Synes fengselsnissen var kjempesøt, jeg. Håper den vinner.

Pikekyss sa...

styltenissen løper av gårde med min stemme i dag :)

Jorunn Bygdehex sa...

Styltenissen får min stemme. Han og hans trofaste Rudolf er hjertelig velkommen til sylteløp... eh.. stylteløp:-)anytime!
Jorunn (ellescroft@yahoo.no)

Casahelene sa...

Styltenissen; fordi vi begge to har veldig lange bein ;)

Anonym sa...

I dag tror jeg at det må bli styltenissen, pga at han har Rudolf med seg! :-) Hilsen Lena F

Kardemomme mamma sa...

Fengselsnissen fordi han stjal mitt hjerte med sin stripete genser og store kropp:)

Frøken Fryd sa...

hei:)
Jeg er tror at det må bli styltenissen i dag:)

Anonym sa...

Styltenissen trakk det lengste strå!
Håper han vil avsløre hvor han har sin høydetrening fra, kanskje det kan falle noen cm ned på..smurfenissen (som ikke er kjent for å være spesielt høy)Hvis ikke, tas andre gaver mot med takk og blå blikk :)

Anonym sa...

I dag får fengsels nissen min stemme...

han var nå en god bamse nisse...


ha en fin dag Emmeline..

Kerstin

Elise sa...

Styltenissen får min stemme! Heia heia :)

Elise

Anonym sa...

Styltenissen får min stemme, fordi jeg liker nisser med tynne ben - ligner på min far :)

Jeg må si det var mange dårlige tapere blant nissene som har gått ut :)


Hilsen LindaPinda

Anonym sa...

Styltenissen får min stemme i dag. Jeg trodde også det var "syltenissen" og lurte på hvordan han kunne se ut... :)
Hilsen MetteDS

Gunn Marie sa...

Fengselsnissen:-)

Astrid Meland sa...

Stemmer på fengselnissen. Hvem har ikke bruk for slike bukser når det er jul? Og ellers også kanskje...

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 373   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails