fredag 9. desember 2011

9 des: Keramikknissen mot Dørstoppernissen


Så har vi kommet til den niende luken i kalenderen, og Emmeline gleder seg til helg. Da skal hun sende ut eposter til alle vinnere som venter på epost, pluss hente flere gevinster fra fjern og nær! Ellers fikk Styltenissen fyken i går,( eller syltenissen som mange skrev) Som vanlig var det få stemmer som gjorde at Fengselsnissen kunne sjarmere seg videre. Gårsdagens vinnere er bloggløse 3F som vant gavekort hos
Fru Rosas Landhandel, og Siljalainen som vant gaven fra Yankeestore.  Send meg en epost begge to. I dag er det vel to ganske anonyme nisser som går i kamp, men vi får satse på at kommentarfeltet finner en verdig vinner likevel:) Dagens premier er en flott overraskelsespakke som kommer fra Falby/Annas Rom, og den fine boken Juleminner. Da må du bare velge en favorittnisse, og legge igjen en stemme i kommentarfeltet:) LYKKE TIL!



Dagens første premie er en overraskelsespresang fra danske Falby, levert av Annas Rom. Annas Rom finner du på Facebook HER.  Jeg gleder meg stort til lillejulaften, for da skal jeg nemlig ta turen innom butikken på Langenes i Søgne!
Dagens andre premie er den fine boken Juleminner, som du kan lese mer om HER. Juleminner har også sin egen facebookside, og den finner du HER. Da gjelder det bare å legge igjen en kommentar, og så er du med i trekningen:) Måtte den beste vinne -og måtte kommentarfeltet bli en fryd å lese for dagens tellekorps:)


292 kommentarer:

1 – 200 av 292   Nyere›   Nyest»
Anonym sa...

Likte dørstoppenissen jeg :)

Lottemora sa...

Min favoritt er keramikknissen. Han ligner noe jeg selv laget i min barndom

hobbyvimsa sa...

I dag går min stemme til keramikk nissen...begge to ser ut som de er tatt ut av mammaen min sin julepynt.Stakkars mamma vi lagde mye rart:)

klem Linda;)

Anonym sa...

Keramikknissen...


Da jeg har lagd mange slike selv. og blir like flau hver gang jeg ser de:P

nisseliz

M sa...

Kjeramikknissen!
Klem, M

M sa...

Ps...det hadde vært artig med en reprise på bloggen din med dine glimrende juleinnlegg fra tidligere, både Ikea og nissehistorien. Har humret mye over de innleggene og har lest de flere ganger....mannen med for liten jakke som unnet konen nisser til tusen....!! Hihi!
Ønskereprise altså, så flere kan glede seg over de...
Klem, M

Mammasin sa...

Keramikknissen! Av samme grunn som Nissen som bare en mor kan elske. :-) Hilsen Marit

Anonym sa...

Dørstoppernissen, syntes den var søtest jeg da:)mvh MonicaUE

Stempelguri sa...

Keramikknissen var sjarmerende, og får min stemme denne fredags morgen. Riktig God Helg til deg,
Klem, Cesilie :)

Fru Gullhår sa...

dørstoppernissen får min stemme :) stemmer på praktisk ;)

Hilsen Hilde

Shus sa...

Vanskeleg, vanskeleg, men eg må gå for "kjeramikk-nissen" i dag!

Mvh Solveig

solveig.hus@gmail.com

Anonym sa...

Tror det må bli keramikknissen. Koselig:-) Tyra.25

Anonym sa...

Tror det må bli keramikknissen. Koselig:-) Tyra.25

InteriørLykke sa...

Helt klart; Keramikknissen. Tenker på kunstneren som sikkert har vært SÅ fornøyd, da den ble laget;-))

beate sa...

Dørstoppernissen... stakkar, drømmer om å bli sett ;-)
BeateH

Anonym sa...

Det må bli keramikknissen:) Bringer frem minner fra alt man kom hjem med fra skolen før jul....

Heidi Olsen

Anonym sa...

Keramikknissen så klart!

Mvh Eva B

Annemor sa...

I dag må nok Keramikknissen få min stemme :-)

Anne-Britt

Siri sa...

Keramikknissen! Eller skal jeg si kjeramikknissen... ;)

~Anna~ sa...

Dørstoppernissen er dagens favoritt! :)

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme i dag på en forblåst dag. Tenk så kry kunstneren var når en kom hjem til mor og far med en selvlaga nissefar :-). God fredag og helg. Hilsen Maiken Sunde

Fjordheim sa...

Ja det må bli dørstoppnissen.
Ha en herlig fredag :)

Monica sa...

Dørstoppernissen, men kun fordi keramikknissen var så opptatt av rettskrivung og røde penner;)

Helene sa...

Keramikknissen

Jeg husker en krukke jeg laget den gang da, som levde et betraktelig kortere liv enn keramikknissen.

Julehilsen fra Helene

Anonym sa...

Kjeramikknissen......

Borgny

Franske drømmer sa...

Dørstokk nissen! Han var jo riktig så sjarmerende ;-)

Violetta sa...

Keramikknissen! Er så koselig atte :)

Dørstoppernissen er nok meget praktisk anlagt, men gubban så uttrykksløs!

Annekset sa...

keramikknissen

Camillaeli sa...

Keramikknissen får min stemme i dag. Han ser så trist ud, så han trænger til lidt støtte.

Anonym sa...

Dørstoppernissen får min stemme i dag!

anette

anette_ne@hotmail.com

Berit Otterlei sa...

Dørstoppernissen får min stemme idag ;-)

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme. Var litt skumle nisser idag..
Klem Kari, (john.odegaard@get,mail.no

Unknown sa...

Heihei;)
I dag blir det dørstoppernissen;)
Stakkars, syns det hørtes stusselig ut og stå bak en dør gjennom julen;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Two sa...

Dette må bli keramikknissen!

Tove sa...

KJeramikknissen, jeg sier at jeg er din venn!

Barte-Marte sa...

Keramikknissen:)Den andre mangler jo øyne, og nisser uten øyne skal man passe seg for har jeg hørt.
Anneli

Anonym sa...

DØRSTOKKNISSEN
Trude

mays lille verden sa...

Keramikknissen får min stemme i dag:)

May

Monica - Colour makes people sa...

Dørstoppernissen kommer man ikke utenom. ;) Min stemme går til han. :)

Lill sa...

K(J)eramikknissen såklart:)

klem fra Lill

Kari_Mette sa...

Dørstoppernissen må videre, for han har fått time hos øyelege. Her vil han få øyne så han kan se alle som passerer døren;-)

Kari J.

Made by Molla sa...

Det blir dørstoppernissen på meg i dag, jeg er av den mer praktiske typen jeg:) Du skriver så bra, veldig artig!!

Marina sa...

Dørstoppernissen <3 fordi han minner litt om meg selv. Ikke være midtpunkt og lage litt julestemning for seg selv.

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme- det ligner veldig på den jeg laget da jeg var liten :-D

hilsen jeanett-lille_my27@hotmail.com

Ramme Alvor sa...

Kjeramikknissen..
Her ser eg konturane av ein konkurranse mellom keramikklæraren og sløydlæararen :)

Guri sa...

Dørstoppenissen for me :) Liker tålmodigheten hans ;)

Med kjæleik til livet sa...

dørstoppnissen ;)

monikamorgenklemma

Stinegull sa...

Min stemme går til Keramikknissen :-)

PIIA sa...

dörstoppernissen

Marianne sa...

Synes keramikknissen burde vinne. Liten og søt var den. Sikkert laget på skolen av ivrige barnehender.

fru. Lærum sa...

keramikknissen! for sånne har jeg hatt mange av...sjarmerende!

klem tone

Anonym sa...

Keramikknissen,fordi den var søtest!!
Helsing vasina

Anonym sa...

Jeg velger meg kjeramikknissen, den er så skrukkete og fin. Takk for alle morsomme nisse beskrivelser. Hilsen Linda Bjugn

Marits Hverdagsgleder sa...

Keramikknissen er vinneren for meg i dag, fordi den rett og slett bare var herlig best :)

Hos Farmor sa...

Dørstoppernissen får min stemme, siden den faktisk har en praktisk funksjon ;) -Marte-

Åshild sa...

Dørstoppnissen. Den gangen var det vanskelig å velge, fordi dette er nok juleverkstedprodukter begge to. Jeg har fortsatt stor glede av det ungene hadde med seg hjem fra barnehage og skole.

sigfridpettersen63 sa...

Keramikknissen er min favoritt.

Sigfrid

Hanne sa...

Keramikknissen - fordi han så herlig hjemmelaget ut :)

Kjersti sa...

Kjeramikknissen får min stemme. Den var no søt :-)

Signe Helene sa...

kJeramikknissen får min stemme i dag:)
(signe@epost.no)

Mette Berberg sa...

Keramikknissen. Fordi han minner meg om min egen barndomsjul:-)

Mona sa...

Keramikknissen.. Minner meg litt om keramikkelefanten jeg lagde i tredje klasse som min søster synes lignet på en gris :)

Liljekonvallen sa...

Keramikknissen :)

Renate Røverdatter sa...

Heia dørstoppenissen:)

Anonym sa...

Jeg heier på kjeramikknissen jeg, you go!

Elin

ida sa...

Dørstoppernissen..Den må jo ha den kjipeste nissejobben iløpet av jula!:/

Dina sa...

Dørstoppenissen - en veldig nyttig nisse!
dinkafox@yahoo.com

Trollmora sa...

hihihihihi keramikknissen der er kanskje den styggeste nissen jeg noen gang har sett så det er derfor han som får min stemme :)

cathrissico sa...

Keramikknissen var søt!

c-than@online.no

Mira sa...

Keramikknissen, nei har aldri laga sånn! Men mye annet rar keramikk i mine skoledager!

Miraklem,

Janne sa...

Kjeramikknissen, uten tvil!!!! Minner meg om mine 3 skjønne barn og om alt hva de har tatt med seg hjem gjennom årene fra barnehage og skole:-)

Anonym sa...

Dørstoppernissen, men har ingen god grunn eigentleg. Syns berre litt synd på han som alltid må stå i døra og aldri koma heilt inn.

Elin K.
sullballatull1@hotmail.com

Anne-Petra sa...

Dørstoppernissen! Han gjør faktisk en viktig jobb!

I Det Lille Grå Huset sa...

Keramikknissen i frykt for at den skal knuses.... ;)

Gro aka emrille sa...

Det må nok bli keramikknissen - som er av typen som bare en mor eller bestemor kan elske:)

Rigmor R sa...

Keramikknissen - skikkelig uttrykksfull i blikket :)rigmor.rud@hotmail.com

Hege Helen sa...

Dørstoppnissen

Agnethe fra Hamar sa...

Dørstoppernissen likte jeg! Støtter oppom uten å selv kreve oppmerksomhet - en god egenskap!

Tonje sa...

Keramikknissen, uten tvil! Stor perosnlighet og helt sikkert laget med kjærlighet :) Må forøvrig si at jeg gleder meg til julekalenderen din hver dag!

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Min sympati går til Keramikknissen. Stakkars, han ser voldsomt brannskadet ut. Og det er vel gjerne akkurat det han også er... Syvendegrads forbrenning i ansiktet? Minst!

L sa...

Dørstoppernissen!
Han fortjener oppmerksomhet, og mottoet er fantastisk passende!!

Hilsen Lena H.R

Hjemme hos meg sa...

Ingen av de hadde blitt med meg hjem... men må bli dørstoppernissen for han var da i det minste praktisk ;)

Klem Anette

Anonym sa...

Dørstoppere trenger vi, den stemmer jeg på!

Olaug Brit

Huset på landet sa...

Keramikknissen, får min stemme i dag.

rule sa...

Min stemme går til keramikk-nissen:-)
GOD HELG!!! Klem Ruth

Marija sa...

dørstoppernissen ofrer det meste han holder jo oppe døren med nissetissen! Han får min stemme, et slik offer for en plass i en krok fortjener seier da! Dessuten så vil jeg tro at om keramikk nissen skulle kommet til et stilig hjem står han i stor fare for å tilfeldigvis bli mistet i bakken...

Bodil sa...

Dørstoppnissen får min stemme!! Han nå kastes glans over!!

Siv Karin sa...

Dørstoppernissen var søt da, og så kult motto.

marianne sa...

Keramikknissen får min stemme i dag.Vi har mange slike nisser,og de er like morsomme å ta frem hvert år = )

SOLSAUM sa...

Keramikknissen for den vekkjer frydefulle minner;o)

Solklem

Snuffeldyret sa...

En dør i fleisen får min stemme idag! Go dørstoppnissen! Yey!

Jane sa...

Keramikknissen får min stemme idag. Et unikum av de sjeldne må jo få stemma mi.

Haust sa...

Dørstoppernissen! :)

Kjersti S-T sa...

Det blir keramikknissen i dag!

Anonym sa...

Vanskelig... tror jeg går for dørstoppenissen...

hanne.kari@c2i.net

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme.
hilsen Elin Ryd.

Kari G sa...

Oi oi oi, Dørstoppernissen smelta hjertet mitt. Hver eneste dag står han der å strever med å holde døra åpen. Tipper de har dårlige og trekkfulle arbeidsvilkår disse dørstopperne! Lenge leve dørstopperne!
"En dør i fleisen, er bedre enn å ende i peisen" er herved mitt nye favoritt sitat! ;-)

Anonym sa...

Keramikknissen; barndomsminner.

Kirsti B

Linn sa...

Dørstoppenissen får min stemme fordi den var så original :)

Linn P

Kristin sa...

Kjeramikknissen så klart:)

to vrange sa...

K(j)eramikknissen!

Anonym sa...

I dag går min stemme til k(j)eramikknissen!

-Jentemamma-

Gyngestol og kaffigrut sa...

Dørstoppernissen - får min fulle sympati, tenk å stå der i en krok, alene, hele jula uten å bli sett...

Kaoskontroll sa...

Hm! Nei, disse to synes jeg var litt tvilsomme begge to. Keramikknissen ser jo særdeles skummel ut, og såvidt jeg ser stopper dørstoppernissen dører med sine edlere deler. En avansert form for påkledd blotting? En demonstrasjon av styrke og størrelse på det han har "der nede".
Likevel er det dørstoppernissen som får min stemme. Rett og slett fordi keramikknissen så enda mer tvilsom ut. ;)

Klem

Anonym sa...

Keramikknissen skremte vannet av meg, han får min stemme i sympati i dag!

Hilsen Charlotte C.

Anonym sa...

Dørstoppernissen får min stemme:)
Hilsen Frk. Wiik
elisabeth.wiik@me.com

Mirjam sa...

Keramikknissen får min stemme! Den trenger den nok, for jeg kan tenke meg at den nok får sin skjebne vurdert hvert år man skal pynt til jul!?...

Anonym sa...

dørstoppernissen, så praktisk! vibdri@yahoo.no

Merete U sa...

Kjeramikknissen! Masse omsorg og tid lagt ned i tilblivelsen av denne :)

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme idag, nettopp fordi han er litt "rar". Han meg til barndommen drar, for jeg laget slike sammen med min far.Ønsker tellekorpset lykke til, og håper at de i adventstiden er snill :)
Hilde
hmela@hotmail.com

Leikny M sa...

"Keramikknissen" får min stemme i dag:-) søt og rar formet med ivrige barnehender :-P

Tone sa...

Keramikknisse gir minner om barneskolen og kunst og håndverksfag:)
De fleste barne har vel kommet hjem med keramikkkunst av et eller annet slag og jeg synes det er noe veldig sjarmerende med de:
Dermed er det K(j)eramikknissen som får min stemme:)

Linda På Landet sa...

Keramikknissen! Med et ansikt som bare en mor kan elske! Vi har noen sånne....

Linda på landet

Anonym sa...

Dørstoppernissen! Aldri sett en slik nisse før, men det var jo genialt! :)
I tillegg liker ikke k(j)eramikknissen sånne som meg meg...!
Hilsen Sissel L, norsklærer med rød penn! ;)

indie sa...

Hadde egentlig tenkt å velge den mer originale keramikknissen, men så fikk jeg brått litt medfølelse for dørstoppernissen, så jeg tror det må bli han :)

Anonym sa...

Dørstoppernissen:) Fikk meg til å tenke på alle de som gjør lite ut av seg og lever et stille og tilbaketrukket liv. De fortjener også å bli lagt merke til,spesielt i anledning jula,syns jeg. Skal derfor kikke litt ekstra bak dørene heretter og gi litt oppmerksomhet til slike "dørstoppernisser".
Klem fra Todo.

Barbros lille atelier sa...

Keramikknissen:-)
Fantastisk innlegg som alltid!!

Klem

Beth sa...

Hehehe, det må vel bli keramikknissen i dag! Hvem har ikke fått en sånn litt uformelig nisse i førjusgave av et av barna sine en gang? En nisse som etterhvert bare er blitt boende i esken med julepynt?

Helene sa...

Dørstopp-nissen, menn med pondus er stødige! :-)

SiwR sa...

Dørstoppernissen får min stemme i dag!

Anonym sa...

kJeramiknissen :)

Hilsen Linn, pettson79@hotmail.com

Sabrina sa...

Jeg må stemme på DØRSTOPPNISSEN, rett og slett fordi jeg synes keramikknissen var litt skummel :s

Audhild sa...

Dørstoppernissen :)

Bergfrua sa...

Keramikk nissen :)

mvh bergfrua

Eva HM sa...

Jeg stemmer p den praktiske dørstoppernissen.

Anita sa...

Dørstoppernissen var artig :)

Anonym sa...

keramikknissen-uten tvil!
Lene Merete

Anonym sa...

Dørstoppenissen e topp ;)

Bodil E

Anonym sa...

Keramikknissen:)

Eli Anita

earodne@hotmail.com

Elise sa...

Dørstoppernissen!
Synes vi skal få ham frem i lyset :)

Elise

Jeanette sa...

Dørstoppernissen får min stemme idag. Dette er jo eneste muligheten stakkaren har for 5 minutes of fame, go dørstoppernissen!

Caroline sa...

Dørstoppnissen får min stemme!! Den er ihvertfall brukanes til noe nyttig, eller...?

Anonym sa...

I dag går min stemme til keramikknissen.
Hilsen Trude S.H

Anonym sa...

Keramikknisse. gro.bertelsen@gmail.com

Anonym sa...

Keramikknissen får mi stemme. So mykje omtanke som ligg i det arbeidet :-) bergljotm@yahoo.no

Anonym sa...

Dørstoppernissen, uten tvil!! Han kan sørge for at vi alle har en åpen dør i julen; alle gjester skal være velkomne og ikke oppleve å komme til en lukket dør!
Liv Irene M.

RoseSommer sa...

Dørstoppnissen.
Idag var det et vanskelig valg. Begge nissene er sannsynligvis laget med kjærlighet og iver av barnehender som ville ha med en overraskelse hjem til mor. Et bra stykke arbeid på begge disse, ja. Men jeg liker bedre tre enn leire, så det avgjorde.

Dronninghuset sa...

ETTERSOM JEG TIDLIGERE JOBBET MED KERAMIKK ER JEG VEL FORPLIKTET TIL Å STEMME PÅ KERAMIKKNISSEN.... (SMILER) JODA, HAN FÅR HELT KLART MIN STEMME....!!! MORO MED FORMING I LEIRE, VET DU.
GOD FREDAG TIL DEG,

KLEM TOVE

ingeria sa...

Keramikknissen fordi den bringer tilbake minnene fra barneskolens formingstimer! Nissen min ble aldri slik jeg så for meg... Men mamma var alltid over seg av glede og takknemlighet over hvor flink og snill jeg var som hadde laget den til henne (snufs :-)

Bringen Blomster sa...

Dørstoppernissen-den var jo praktisk iallefall...
:) Synnøve

Siljalainen sa...

Kjære Dørstoppernissen,
Takk for at du er en klippe i en forandelig verden, du står fast ved din oppgave og utfører den med bravour. Takk for at du er en gentleman som holder opp døra for oss ladies når dagens moderne keramikknisser og andre metroseksuelle menn haster forbi uten å ta hensyn. Takk, Dørstoppernissen, for at man kan stole på en som deg. Min stemme går til deg :-)

Anonym sa...

Keramikk nissen er den med mest sjarm synes jeg.

Heme

Karen sa...

MI stemme går til dørstoppnissen! Nissar som har ein funksjon har forrang:)
kma-kvaa@online.no

Anonym sa...

kJeramikknissen!!!!!!!

GørilU

Gydamor sa...

Keramikknissen! Kan kun smelte et mammahjerte<3

Anonym sa...

dørstoppernissen :D

Anonym sa...

Dørstoppenissen får min stemme, siden han er så flink å jobbe gjennom hele jula. :)
Hilsen Anja

(anja_birkeland@hotmail.com)

Chatrine sa...

Dørstoppernissen er min favoritt i dag! :o) Må si det var noen flotte premier i dag!

Anonym sa...

Keramikknissen! Sånne hjemmelagde rører ved morshjertet (selv om jeg har et ikke rent lite lager barnas produkter, som ligger i kassen for kanskje-vi-ikke-tar-det-fram-i-år-ting. Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, skal se at det blir et hjørne-for-hjemmelagde-nisser et sted i huset i år...

Brittemor

Casahelene sa...

Dørstoppernissen :o)

Anonym sa...

Keramikknissen får min stemme,da jeg syns hjemmelagede nisser må opp og frem blandt de overdådige kjøpenissene...

MBO,Egersund

tresko sa...

Dørstopernissen :)
Så beskjeden og søt, trenger han litt oppmerksomhet.

Asbjørg sa...

Keramikknissen er min favoritt!

Anonym sa...

Stemmer på keramikknissen - en herlig liten fyr!
- Helle Marie (helle.marie@gmail.com)

hege s sa...

Dørstoppnissen og det er fordi han har det beste mottoet jeg haar hørt noen gang ( lo virkelig så tårene sprutet her!) og for en positiv innstilling til livet

Anna VJ sa...

Dørstoppernissen - han hadde det beste mottoet!

Camilla sa...

Keramikknissen får min stemme. Ligner på noe jeg kunne laget i formingstimen. He he

Anonym sa...

Keramikknissen får mi stemme idag.

Mvh Anne Marta (annemaviva@gmail.com)

eventyrLise sa...

Dørstoppernissen! Praktisk kar finnes ikke bak hver sving :)

Anonym sa...

Blir nok dørstoppernissen ;) Han ser ut som han står for en støyt, slike nisser liker vi :)
Lise (Heksegrytas)

Lene sa...

Keramikknissen får min stemme, rett og slett på grunn av sin sjarm.

Anonym sa...

Dørstoppernissen får min stemme idag! Virker praktisk å ha en slik nisse =)

Juleklem fra Siri W.

siri_wing@hotmail.com

Anonym sa...

Uten tvil keramikknissen:)

Cathrine:)

ACE sa...

Keramikknissen får min stemme, han er nok laget med mye kjærlighet og innsats:-)
ainacenger@gmail.com

Mette sa...

dørstoppenissen!

Anonym sa...

Dørstoppernissen syns jeg fortjener å bli sett.

Mvh
Anja G

Ragnhild S sa...

Dørstoppernissen! Uten tvil!! -Rett og slett fordi han hadde et fantastisk motto! Hahahahaha:)

Linda Birgitte sa...

Liker best kjeramikknissen :)

Heidi sa...

Keramikknissen
Uten tvil
Hadde mest stil

Anonym sa...

Dørstoppernissen får min stemme.

Yngvild

MaritL sa...

KJeramikknissen!! Hilsen en datter av både norsklærer og formingslærer :-)

Tonje Merete - tooooonje@hotmail.com sa...

Keramikknissen :-)

Renate Vintland sa...

Må bli dørstoppnissen, kunne trenge en slik når guttene i huset fyker rundt hjørnene her ;)
Flott blogg som får julestemninga mi til å komme sigende :)

Renate Vintland sa...

Liker dørstoppnissen jeg, kunne godt ha hatt en slik en her når guttene fyker rundt hjørnene:)

Flott blogg som får julestemninga mi til å komme sigende :)

karna sa...

Keramikknissen ;-)

Og sier som en annen kommentar;
samme grunn som Nissen som bare en mor kan elske

søndagstur sa...

Min stemme går til keramikknissen idag:)

Mvh Janne

If you just smile sa...

Keramikknissen får min stemme! Skikkelig sjarmør:)

Mine-puslerier sa...

Dørstoppernissen blir det som får min stemme i dag:)

Mette sa...

Det må bli keramikknissen.!

Anonym sa...

Dørstoppernissen er min favoritt! Mariann

Berit sa...

Dørstoppenissen får dagen stemme- han holder sannsynligvis alle muligheter åpne ;o)

Bondekåna sa...

Keramikknissen har sjarm! Så den får min stemme i dag :)

Klem Bondekåna

Fra huset i svingen sa...

Dørstoppernissen, men veldig vanskelig å velge i dag ;)

Klem Karianne

Ann-Mari sa...

Keramikknissen må det bli i dag. Grunnen er denne kommentaren fra min datter; "Å, en nisse med halloweentryne".

ANETTE S. sa...

Kjeramikknissen med J får min stemme!! =)

Anonym sa...

Keramikknissen. Utrolig hva litt hvit, rød og svart maling kan gjøre med en klump keramikk laget i formingstimen på skolen. Vips så er det en nisse blir det med gang!!

IES :o)

Helene sa...

Dørstoppernissen får min stemme!

Anonym sa...

Dørstoppernissen ser ut som han behøver litt opprettelse og oppmerksomhet!

Klem fra Christine i Sverige

Fire Hjerter sa...

Keramikknissen under tvil.

Kos og kaos sa...

Å, keramikknissen er min helt!

Desirée sa...

Kjeramikknissen i dag, for den hadde en sjelden sjarme :)

God helg!

Tuddelu sa...

Dørstopnissen er nok min venn i dag:)

Åse fra mitt lykkehus sa...

I dag får keramikknissen min stemme.
Klem Åse

Anonym sa...

Åh, det må bli keramikknissen så klart! :))

mvh Kristin
kristin_sp@hotmail.com

IngunnF sa...

Dørstoppernissen! :-)

Karen sa...

Jeg går for dørstoppernissen. Tålmodig og praktisk, to fantastiske egenskaper i en mann. :-)

Anonym sa...

Kjæramikknissen. Ingen tvil, den ligner på noe vi har laget selv engang eller har fått av barna:)
mvh Solgunn

Anonym sa...

Dørstoppernissen :)

Jannicke K.

Kardemomme mamma sa...

Dørstoppnissen får min stemme i dag- ren sympati for en slik bortgjemt nisse uten ansikt til og med!

Anonym sa...

Dørstoppernissen :D
Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 292   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails