tirsdag 6. desember 2011

6 des: Snehvit og de syv dvergene nissen mot Wanna be Coca-cola nissen, men er bare en dukkemann nissen!


Så tar vi farvel med Jon Blund nissen for denne gang og kan gratulere Konglenissen med en hårfin seier... I dag er vi over i Disneynissenes rekker, og ønsker Snehvit og de syv dvergene nissen velkommen. Han konkurrerer mot Wanna be Coca-cola nissen- men er bare en dukkemann-nissen! For å si det sånn så blir 6.desember dagen for de lange nissenavn. Gårsdagens vinnere ble Blomsterstjernen som dro avsted med gavekort på Plantasjen, og Beth som vant smykker fra Monica som dessverre ikke fikk riktig bloggadresse med på gårsdagens innlegg, men NÅ er den HER iallefall! Sorry. Dagens første premie er levert av Lobelia. Dagens andre premie kommer fra Mias Interiør. Så da gjelder det bare å finne sin favorittnisse og legge igjen en kommentar:) LYKKE TIL! 


Har du valgt din favoritt? Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, og så er du med i trekningen om dagens premier. Den første premien er et gavekort på 1000 kroner hos Lobelia. Lobelia har nettbutikk med et veldig vidt spekter av varer, den finner du her. De har konkurranser og gode tilbud hver dag i desember. Meld deg gjerne på facebooksiden deres HER eller følg Lobelia-bloggen HER. 


Det er Mias interiør som har gitt dagens andre gave, som er disse lekre flakongene. Mia har også nettbutikk som du finner HER.  Sjekk også ut hennes lekre blogg, som du finner HER.  Lykke til alle sammen:) 


PS: Må jo si at jeg er litt misunnelig på alle de helt vanlige interiørbloggene som i disse dager poster det ene koselige juleinnlegget etter det andre...Du skal ikke se bort fra at det kommer noen helt vanlige innlegg innimellom kalenderbloggen her. Det går vel bra får vi håpe på;) DS!


379 kommentarer:

1 – 200 av 379   Nyere›   Nyest»
fusajenta SI sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen ;-) godt glimt i øyet :D

Anonym sa...

SNØHVITNISSEN.......... Haha :)

IngunnF sa...

Wannabe Cola nissen! :-)

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Fordi den er søt:-)

Mette Berberg sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Fordi den er søt:-)

Anonym sa...

Snøhvit-og-de-syv-dverger-nissen må bli dagens vinner. De var litt skumle, begge nissene, men man velger alltid Disney over Coca Cola.
gro.bertelsen@gmail.com

ANNEPÅLANDET sa...

Snehvit og de 7-osv. må vinne i dag.
Av to onder velger man det minste. Hadde Jon Blund-nissen vært en av kandidatene her, hadde han glatt gått foran begge disse plastic-typene. Verden er urettferdig...

Hege sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen...sjarmnisse :o)

Hilsen Hege-mamma til 3

Hjertebank sa...

Dvergenissen, må sympatisere med de små siden jeg selv er så lita ;)

lise sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen. Breddefull av sjarme.

Anonym sa...

Snehvit-og-de-7-dvergene- nissen så klart. Synest han dunket ut den gamle look like a drunk-nissen ;-) go disney :-)

Jeanett-lille_my27@hotmail.com

Franske drømmer sa...

Snehvitnissen- kan bli nostalgisk av mindre :-))

Beth sa...

Hmmm, det må vel bli "
Snevit og de syv dvergene nissen" som går av med seieren i dag...
Dette fordi det er et av de kjæreste eventyrene vi har...

Mie Mari sa...

Wannabe-en er min favoritt. :)

Henriette sa...

Snøhvitnissen! :-D Herlig retro ;)

Hege Helen sa...

Snehvit og de 7 dvergene nissen stemmer jeg på

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen ser snill ut han:)

Heia!

Mvh Kathy
kathy_t84@hotmail.com

trudeanett sa...

wannabe cola nissen :)

hilsen trudeanett@hotmail.com

hobbyvimsa sa...

Snehvit og de syv dverger nissen får min stemme i dag:)Sjarmis nisse:)

Klem Linda:)

Ingrid sa...

Snehvitnissen har sjarm og gir gode assosiasjoner :)

Colanissen er for Harry!

ingrebno@online.no

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen må vinne - han behöver litt opprettelse för ubli behandling (opp-ned-henging...)

Klem fra Christine i Sverige

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen


ingerlises

RIgmor sa...

Snøhvit og de syv dvergene nissen:-) Den så kjent ut, hadde kanskje en sånn hjemme for mange år siden? Sjarmerende...og jeg som er så stor, liker alt som er smått og søtt:-)

Anonym sa...

snehvitogde7dvergenenissen <3
mvh siri birgitta

siribirgitta@hotmail.com

Anonym sa...

Hjelpes, dette er skumle nisser som mamma og mormor har. :p

Stemmer på coca cola-wannabe'n! ;)

Mette_83@hotmail.com

Anonym sa...

Snøhvitnissen får min stemme. Liten, lurvete, men søøøøt:)
Hilsen to-do.

K@ri sa...

Snehvitnissen for meg!
Vakre tanker fra K@ri*

merang sa...

Bare MÅ bli snehvit-nissen... Nåkka så søtt da, thi hi.....



~~Merete~~

Kerstin sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Bare søt :)
Kerstin

Nova sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen fordi han er søt og en sånn nisse man blir glad av å se på:)

Marina sa...

Wanna be Coca-cola nissen- men er bare en dukkemann - fordi!

Anonym sa...

Colanissen får min stemme i dag

Eva B

I`Døsset sa...

De var nå søte begge to da, men velger meg i dag Snehvit nissen pga eventyret.

Anonym sa...

Coca cola w-nissen får min stemme! Han må få litt kreditt for ett så gjennomført antrekk =D

Juleklem fra Siri W.

siri_wing@hotmail.com

Annekset sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme i dag, syns han var veldig sjarmerende!

Åshild sa...

Snehvitnissen.

Også - Der Sandman (Jon Blund) har skjegg. Så din figur har nok et annet opphav.

Pink lady sa...

Snehvitnissen!! ;)

InteriørLykke sa...

Snehvitnissen må det bli, gode juleminner. ;-))

Anonym sa...

Stemmer på nesten cola nissen. Cola er nam:-)

Tyra.25

Anonym sa...

Snøhvitnissen stemmer jeg på.
Trude

Marits Hverdagsgleder sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme. Med DET glimtet i øynene er det ingenting å lure på.

gult hus i svingen sa...

Snehvit og de syv dvergenenissen får min stemme fordi han er mindre "kommers":)
Trine:)

Birthes Verden sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme i dag ;)

mokka sa...

Wanna be Coca-cola nissen for min stemme <3 Han var en så skjønn nissefar som minnet meg om nissefar da jeg var barn.

Bakketun sa...

Coca cola nissen! Bringer frem barndomsminner :)

Klem, Christel

Two sa...

Snøkvit og dei 7 dvergane må vinne i dag.

Anonym sa...

Snehvit og di syv dvergene nissen :D

hanne.kari@c2i.net

Annemor sa...

Definitivt wannabe Cola nissen. Han har det sjarmerende glimtet i øynet en nisse trenger .-)

Janne sa...

Cola-nissen:-D Prøver å overbevise meg selv om at under den røde luen og det hvite skjegget befinner det seg en typisk Coca cola "hunky man" som kommer for å levere gavene;-)

Aina sa...

Må jo bare bli snøvitnissen, ubersøt! ;)
Aina

Martes atelie` sa...

Savner dine morsomme betrankninger på hverdagslivet....så kom igjen med litt innlegg.;) Denne gangen er det snøhvit og de syv dverger nissen som får stemmen.

Berit Otterlei sa...

Snehvitnissen får min stemme ;-)

Unknown sa...

Likte veldig godt Snehvit og de syv dvergene-nissen jeg;) Hahaha!

Jeg driver med gavedryss jeg og, og det kan bli litt mye til tider i denne juletid, men jeg plotter inn vanlige innlegg innimellom jeg og;)

Ha en fin dag;)

Klem Line

Fjordheim sa...

Dette var vanskelig.
Men tror jeg likte Cola nissen best. Selv om jeg ikke drikker cola.

Tove sa...

Snevit nissen! :)

Tove sa...

Snevit nissen får min stemme :)

Helene sa...

snehvit og de syv dvergene nissen, søt som sukker... den andre var jo skikkelig creepy;-)

Leni Rambjørg. sa...

Snøhvit nissen, for en skjønnas med glimt i øyet ;)

Ann-Mari sa...

Snehvitnissen må det bli i dag. Elsker personlig juletrepynt, kreativitet og oppfinnsomhet er bra. Også bytter vi ut colaen med julebrus fra Trøndelag her i huset når klokkene ringer julen inn. Julaften MÅ også inneholde årets Disneyshow.

Mona sa...

Snøhvit og de syv dvergene nissen blir det idag. Hilsen Mona, mona_c_e@hotmail.com

Himmelberget sa...

God morgon !
Eg stemmer for Snøkvit-nissen:))
Blikket smeltar sjølv det kaldaste hjarte <3

Mvh
Jannemor

Anonym sa...

Snehvit og de 7 dvergene nissen! Den var søt :)

Hilsen Sissel, Bergen

Inger Marie - Husrom sa...

Wannabe Coca cola nissen! :P hihihi

Renate Røverdatter sa...

Colanissen, for han er så stilig:)

Marianne sa...

Jeg går for snøhvit og de syv dvergene-nissen :D Favoritthistorie fra jeg var liten! :)

Anonym sa...

Helt klart colanissen. Fordi jeg har hatt en prikk lik, men den er desverre blitt ødelagt:( Tenk å få se tvillingnissen hans sole seg i glansen da:))

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme, nostalgien vinner igjen;)

Hilsen Charlotte C.

Lene sa...

Snehvitnissen fortjener en seier som plaster på såret etter å ha blitt brukt som juletrepynt.

Hanne sa...

Wannabe Coca-Cola-nissen, fordi jeg elsker julereklamen fra Coca Cola, og han var jo ganske lik :)

fru. Lærum sa...

snehvitnissen...han var bare helt skjønn!

klem tone

Lottemora sa...

Snehvit-nissen

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene. Det er ikke lett å være syv nisser og én prinsesse, og slikt syntes jeg fortjener et klapp på skuldra.
kilane@broadpark.no

Anonym sa...

SnehvitNissen :-) anne kat

Ramme Alvor sa...

Snehvit og de syv dverger nissen, eine og aleine grunna det frekke glimtet i auga. Han kan umogeleg ha reint mjøl i påsen :)

Sabrina sa...

Wanna be coca cola nissen må få min sremme- han gir god julestemning!

Ingunn sa...

Snehvit og de syv dverger nissen!

Nemi sa...

Hihi, for en fantasi ;-))
Men må si jeg foretrekker Snhvit og de syv dvergene nissen som henger i treet, fremfor Wannabe Cola nissen som fungerer som penis i barbie miljøet..(her lo jeg godt ;-D)
Skal virkelig vurdere å søke ny jobb til min egen Wannabe Cola Nisse som fortsatt sitter i juleesken -og i tillegg sørge for at han virkelig får nye hvite hansker til jul ;)

God førjul Emmeline :-)

Gjøgedama sa...

Snehvit og de syv dvergene- nissen var en sjarmerende kar ;-)
Hilsen Anne Marie

Anonym sa...

Heia Snøhvit og de syv dvergene-nissen.

I dag blir det helt klart den nissen som får min stemme,av den enkle grunn at vi har en helt lik en hjemme hos oss som jeg har arvet av min mamma.

Hilsen Anonyme-Veronika

Camillaeli sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen... Den er da sødest og mindst ;o)

I Det Lille Grå Huset sa...

Snehvit og de syv dverger nissen får min stemme...rett og slett fordi vi frykter ufordragelige svigermødre begge to ;)
Klem Line

Helen sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen!

Som pensjonert dverg fra mine år som barne-skuespiller (lokalt amatørteater) så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi min stemme til denne!

Close race, men barndommen avgjør altså denne runden :)

Juleklem fra Helene

Anonym sa...

Snehvitnissen er da ordentlig søt!

sa

Olaug Brit

Mira sa...

Dukkemann-nissen!

Men likte egentlig ingen av disse.

Klem,

Guro sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen:) guro

Shus sa...

I dag var det augevippene som avgjorde...det må bli Snøkvit og dverg nissen!!

Mvh Solveig

solveig.hus@gmail.com

Bless by Tone sa...

Snehvit-og-de 7 dvergene nissen - veldig søt, ligner litt på Sinnataggen....

Tussi sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen! Likar nisser med eigen stil!!

Linda sa...

Hi,hi,hi...
Utrulig bra!
Coca cola nissen har eg bestaindi vorre redd (syns han ser skummel ut)!
Å Wannabe nissen kain ikkje stille opp mot Snehvit og de 7 dvergene nissen, så det bi nok han som stikk av med seieren her i huset ;o)
(kil.lin@hotmail.com)

Marimor sa...

Snehvitnissen får min stemme:) Han ser så uskyldig ut, blid og fornøyd med det meste:)

Dronninghuset sa...

Det må uten tvil bli SNEHVIT OG DE SYV DVERGENE NISSEN,- bare sjekk DE laaaange øyevippene da. dån.-)
klem TOVE

Trine sa...

snhvit-nissen vinnr i dag ja:)

Marit sa...

Snehvit-nissen var veldig sjarmerende, å får min stemme.

SOLSAUM sa...

Snøkvitnissen!

Kven kan motstå dei store blå auga??!

Solklem

RoseSommer sa...

Snøhvit og de syv dvergene-nissen.
Jeg har en forkjærlighet for de dvergene. Vel er noen av dem litt irriterende med snue og et voldsomt temperament, men hadde JEG vært Snøhvit, så hadde jeg blitt hos dem istedet for å ri avsted til en ukjent fremtid med en tilfeldig kjekkas som kom innom. Prins eller ikke. Bare se på Svenskekongen. Ingen garanti for at en prins er enkel å leve med.
Nei, Snøhvit kunne jo hatt det kjempefint hos de 7 gutta. Hvem av oss er så heldige å få bo med 7 fyrer som graver fram diamanter for deg, spiller og synger, er snille og hjelpsomme i huset.

Linda Birgitte sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen har et fantastisk glimt i øyet og er full av sjarme, derfor stikker han av med min stemme i dag!

Signe Helene sa...

Snøhvitnissen! Utrolig søt:)
(signe@epost.no)

Caroline sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen var mest søt og så mest hyggelig ut! Jeg stemmer på sjarmørdvergen!

Anonym sa...

Den sjarmerende snøkvit og dei 7 dvergane nissen så klart:-)
Klem Bjørghild!

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Å! Fantastisk Emmeline :)
Tusen takk for premien! Midt i blinken;)

Tenk at det går an å vinne selv om man heier på den tapende finalist! (Jon Blund)

Det skulle jaggu meg vært sånn i den virkelige verden også! Jeg hadde gått hjem fra travbanen som en rik mann hver bidige dag, selv om jeg ikke har den minste peiling på hester...

P.S. Dagens nissefavoritt er utvilsomt Nissen som foretrekker ibenholt! Jeg hadde nemlig et svært ublidt møte med en forfyllet CocaCola-nisse utenfor Åsane Senter i 2002-sesongen...

to vrange sa...

Snøhvitnissen - under tvil. Vanskelig å velge i dag, de var litt småskumle begge to!

Linda sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen, helt klart! Linda

Heidi Hansen sa...

vanskelig valg i dag..., men det er snehvit og de syv som får minstemme.

Lill sa...

Haha...må smile godt når jeg leser innleggene dine..du skriver jo såååå hærlig..

Absolutt snehvit nissen:)

TVITVI..håper å vinne gavekort:)
klem fra Lill

Tonje sa...

Wanna be coca cola nissen! Ikke hans feil at noen har glemt hansker til han, stakkars!

Bringen Blomster sa...

snehvitnissen :)
-synnøve-

cathrissico sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen.

Fru Gullhår sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme :)
Cola nissen er småcreepy ;)

Hilde

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene hadde glimt i øye som jeg falt for...
Hilsen Kari A, john.odegaard@getmail.no

Silje H. T. sa...

Haha, det må bli Snehvit og de syv dvergene-nissen! Herlig omtale :)

Snuffeldyret sa...

Idag får de 7 dverger nissen min stemme. Hvem kan vel motstå det fløyelsblå blikket?

Ingvild sa...

Snøhvitnissen - helt klart ;o)

Barbros lille atelier sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen:-)

Gunn Marie sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme:-)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen -uten tvil!

karna sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen !!

Kjersti sa...

Snehvit og de syv dvrgene nissen får min stemme i dag :-)

Breivik Samfunnshus sa...

Wannabecocacolanissen !!!! sjekk det glimtet i øye da!!! de scary hendene oversees lett, så lenge de funker til å pakke inn julegaver, who cares !!!!

-maren-

Kristin sa...

Må bli snøhvitnissen selv om jeg var på nære nippet å velge wannabe-nissen. Synes coca cola-reklamen er en ordentlig julestemningtrigger, men da må det være ekte vare!

Alice sa...

Snøhvit og de syv dvergene nissen! Det blikket der må få til og med snømannen Kalle til å smelte...

Elise sa...

Snevit og de syv dvergene-nissen er min favoritt i dag gitt! En skikkelig søtnos med øyevipper som enhver drømmer om..

marianne sa...

Snehvitnissen får min stemme = )

marianne.s.holm@ntebb.no

Karin sa...

Det blir Snehvit og de syv dvergene nissen som får min stemme i dag,for makan til glimt i øyet skal man lete lenge etter! :)

Monica sa...

Min favoritt er Wannabe Coca-cola nissen :) Jeg ønsker meg også hvite hansker!
God tirsdag :)

Kjersti S. Lie sa...

Snehvit-og-de-syv-dvergene-nissen! Definitivt. Den har glimt i øyet ;-)

Jane sa...

Snehvit og de syv dverger nissen. Rett og slett fordi at den gir meg mer julefølelse enn den wanna be coca cola nissen med sitt sleske ansiktsuttrykk. :)

klem Jane

Siri sa...

Snehvitnissen såklart!! En så sporty innstilling til det å være liten må man lete lenge etter;O). Ideen om å iføre seg klatresele er genial! Hvem teller vel de tapte slag på seierens dag?, tenker han vel der han troner høyt i juletreet og ser NED på CocaColanissen som kjemper seg ut av en dukkekjole

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen er min klare favoritt. En koselig nisse med glimt i øyet. Lokker fram julestemningen.
ghsimonsen@live.no

Anonym sa...

Snehvitnissen. Mine foreldre har tvillingen han hjemme, så den vekker gode minner.

Anja G

Dina sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen! Er veldig sjarmerende og snill!
dinkafox@yahoo.com

Marie sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen må nok få min stemme, en skikkelig sjarmør!

Marie, marie--ml@hotmail.com

Anne-Petra sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Men likte ikke noen av dem så veldig godt...

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen... han hadde så lurt smil, og likte mottoet; rager ikke så alt for mye over bakken sjøl.

Hilsen Linn, pettson79@hotmail.com

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

SNEHVITNISSEN så klart :)))

Klem Heidi

ainajasmin sa...

I dag går min stemme til snehcitnissen:)

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen!

Anne Marit
fannema@hotmail.com

Anonym sa...

Snehvit og de syv dverger-nissen!
Hilsen Elisabeth
elisabeth.wiik@me.com

Camilla sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen får min stemme. Han er så søt. :-)

Kari G sa...

Må nok bli Snehvit og de syv dvergene nissen. Haugevis av sjarm, som bare Coca-cola nissen med sitt "plastic/fantastic" smil kan drømme om. (stakkars) ;-)

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen er min favoritt for dagen!
- Helle Marie (helle.marie@gmail.com)

If you just smile sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Liker det eventyret!

Anonym sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme. Sjekk de bedårende øynene :-)

Klem Kirsti Berge

Anna Berthelsen sa...

Wannabe Cola nisse - likte fjeset ;)

Anna Berthelsen

Anonym sa...

Snøhvitnissen! (Tror forresten Karius er faren...Ligner i fjeset:-)Monika fra Hordvik

Kaja sa...

Hmm..denne var vanskelig. De har jo glimt i øye begge to, men snehvit og de syv dvergene nissen vinner med sjarmen :)

Stempelguri sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen, den var så søt :)
Hadde vært kjempekoselig å se hva du ellers driver med i desember, så gjerne et vanlig innlegg også :D

Marit sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen! En sjarmerende nisse :)

Silje silje_haaland@hotmail.com sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen. Han andre var heller tvilsom...;)

Trollmora sa...

Ja.... Blancanieves-nissen....
altså... Snehvit altså ja :)

tingelinG sa...

Jeg stemmer på Snehvit og de syv dvergene nissen, den lille fyren får meg til å smile og tenke tilbake på gode minner:)

Hos Farmor sa...

Snehvit og de syv dvergene- nissen er min favoritt i denne omgang :)

Torill sa...

Dvergnissen!

Anonym sa...

Snehvit nissen :o) :o)
gtfoyen@hotmail.com

Annavj87attgmail.com sa...

Snøhvit og de syv dverger nissen...men egentlig var de ikke så søte noen av dem ;)

Marianne sa...

Snøhvitnissen var søt. Håper den vinner.

ingjerd sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen definitivt! God tirsdag.....Her skal det feires med grøtfest senere på dagen :)

sigfridpettersen63 sa...

Wannabe Cola nissen! :-)

Arlens boblebad sa...

Snehvit nissen på meg!
Linn

Anonym sa...

wannabe nissen her og :)
Stavanger Linn.

Sarajevo sa...

Snehvit nissen får min stemme. Cola nissen var bare freaky..

Anonym sa...

I dag får Snehvit og de syv dvergene nissen min stemme. Rett og slett fordi den minner om en nissen som sto i bestemor og bestefarhjemmet :)

Hanne
hanne.m.h@hotmail.com

Sommerfuglen sa...

Snøhvitnissen var bra søt!

Kjersti S-T sa...

Wannabe Cola nissen!

Åse fra mitt lykkehus sa...

Snøhvitnissen, vi må jo ha ett samfunn der det er plass for alle også de små:-))

Anonym sa...

Snehvit og de syv dverger-nissen får min stemme i dag :)
Hilde
hmela@hotmail.com

Leikny M sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen, fordi det er et koselig eventyr til barna og en søt nisse :-D

Vigdis sa...

Snehvit og de syv dvergene-nissen vekker også minner fra jul hos bestemor. Så han får min stemme i dag!

Jeanette sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen!

Litt skumle begge to, men han her var søtest:)

Stine H sa...

Snehvitnissen, men begge var litt creapy :)

Hanne sa...

Min favoritt er Snevit og de syv dverger nissen fordi han er liten og søt og fordi jeg heier litt på mammaen til Emmeline som henger han på juletreet og ikke bryr seg om årets trender. Jul er jul er jul år etter år!

Anonym sa...

Snehvitnissen får min stemme! For laaaangt nede i julekassen ligger det en sliten og lite sjarmerende nisse som ligner veldig på colanissen, kanskje jeg vinner i kampen i år i heimen og den usjarmerende nissen blir i julekassen..?

Så heia snehvitnissen :)

Lise steinslid

Susanne sa...

Fikk veldig sympati med Snehvit og de syv dvergene nissen, my vote for him!

Unknown sa...

snehvit-nissen:)

Trallala sa...

I dag var det vanskelig synes jeg, men det må nok bli snøhvit-og-de-syv-dverger-nissen, så ut som en hyggelig kar og så er jeg ikek så glad i coca-cola-nisser, wanna-be eller ikke :)

Chatrine sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen er min favoritt! :o)

Kine sa...

Coca Cola nissen :)

Berit sa...

Wannabe Cola-nisse-nissen får min stemme- hadde en sånn, men den hadde mistet skoene også...

November- symra sa...

LiksomCola får min stemme fordi han er en taper!

anette sa...

wannabe cola nissen :)

Anonym sa...

Wanna be Coca-cola nissen
velger jeg heeelt klart! Hadde en slik som lita jente, den ble avkledd nissedrakten og påkledd div dukkekjoler. På toppen av alt har jeg nå er kjæreste som heter Ken, og dattera mi synger og fniser "I`m a Barbie-girl" til meg når hun skal erte meg, så dette ble en klar vinner tross den andre nissens enorme sjarm.
:-) Liv Irene M.

Elin sa...

Stemmer på Snehvit og de syv dvergene-nissen

Gunnhild (",) sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen ;-)

Anonym sa...

snehvit og de syv dverger:)

Eli Anita
earodne@hotmail.com

ANETTE S. sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme! =)

24 sa...

Wannabe coca-cola nissen, fordi den ser litt creepy ut, og minner meg om alle dei gamle nissane bestemor mi har... ;)

WOW for nokre premiar i dag! :D
Klem Helene

Anonym sa...

Snehvitnissen, helt klart.
Liten og veldig søt.

lilant@online.no

MamMaria sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen, gode barndomsminner, og en skikkelig søt nisse!

Kari sa...

Wannabe Coca-cola-nissen ble nok min favoritt! Kjekkere nisse skal man lete lenge etter ;)

Hilsen Kari L.

Sveitserhus og rosehage sa...

Wannabe Cola nissen! Den ser litt sniller ut i blikket enn den andre...

ACE sa...

Snøhvitnissen - selvom jeg egentlig íkke likte noen av dem:-(
ainacenger@gmail.com

Liljekonvallen sa...

Snøvitnissen. Fordi eg ikkje likar Cola ;)

Rigmor sa...

Wanna be coca-cola nissen er mest nisse for meg :)rigmor.rud@hotmail.com

Anonym sa...

Snehvit nissen av den enkle grunn at den ser litt snillere ut ;-) Mvh Silje S.

Mine-puslerier sa...

Coca-cola nissen får min stemme i dag, riktig nok en sympatistemme. Men det kan jo ikke være greit å egentlig bare være en dukkemann nisse...

Anne-Britt sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen må det helt klart bli. Så koselig et eventyr :)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Snehvit og de syv dvergene nissen får min stemme idag. Liker ikke wannabies. :-)

Ha det gott!

Ragnhild sa...

Heilt klart Snøhvit og de syv dvergene-nissen :)

Anonym sa...

Å kjære Emmeline!
Nå har jeg ledd så tårene har trillet! Hvilken fantastisk nådegave du har! Vet ingen med slik fantasi som deg. Når det gjelder nissene er de jo like glorete begge to, men jeg må nok la Snevit og de syv dvergene nissen trekke det lengste strået, så de får min stemme. Nå er det bare å håpe på et mirakel - kanskje er det min tur til å vinne denne gangen.

Hilsen Berit
berit.k@kabeltv.as

Anonym sa...

Karar med glimt i auget liker vi - så får det heller vere at dei kanskje er under middels høge og litt rufsete i stilen. Gerd

Ina sa...

Snehvitnissen!! :)

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 379   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails