søndag 4. desember 2011

5.desember: Jon Blund nissen i kamp mot Konglenissen


Vi er kommet til femte luken i årets julekalender, og farvelbrevet er tilbake. Det betyr (*for dere som ikke leser teksten- og ergo ikke leser dette) at vi tar farvel med Garnnissen, som derfor IKKE kan få din stemme i dag;) Gratulerer til gårsdagens vinnere; HAUST som vant gavekort fra Fru Rosas Landhandel og SiriH som vant julepynt fra Frøken Doris!(*Send meg en epost)  I dag er det Jon Blund Nissen som skal i kamp mot Konglenissen, begge har sine respektive fruer med i duellen. Hvis du legger igjen en kommentar kan du vinne GAVEKORT til en verdi på 500 kroner hos Plantasjen, eller lekre smykker laget av Monica fra Lunamon Design. Så heng på....




For å være med i trekningen om dagens premier, må du legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under: Husk bare å legge igjen et gjenkjennelig navn hvis du ikke har blogg. Dagens første premie er et gavekort på kroner 500 på Plantasjen. Det er gitt av Jeanette, og hun representerer Plantasjen- avdeling Gravdal i Bergen. (Fin butikk:) Men gavekortet kan altså brukes på ALLE Plantasjen butikkene i hele Norge:)


Den andre premien smykker, laget av Monica fra Lunamon Design. Hennes butikk finner du på EPLA, HER. Hun har blogg, og den finner du HER. Hun har også Facebookside og den finner du HER:) Lykke til!!
















396 kommentarer:

1 – 200 av 396   Nyere›   Nyest»
anne sa...

Jon blund- nissen får min stemme i dag. Den var søt.

Jeanette sa...

Jon Blund nissen!

Vanskelig valg, søte nisser begge to:)

Tove J sa...

JON BLUND NISSEN får min stemme i dag. Sååå nydelig og minner meg om tidenes mest fantastiske barnetv _ Skomakergata

Sukk - DET er jul, det

Lottemora sa...

Jon Blund får min stemme denne gangen. Søøøøt

Susanne sa...

Konglenissen får min stemme.

fusajenta SI sa...

Jon blund nissen ;-)

IngunnF sa...

Konglenissen! :-)

Anonym sa...

Konglenissen: falt egentlig for Jon Blund-nissen, men med det blikket konglenissen har, måtte det bare bli han! Tror det minner litt om en figur i Ronja Røverdatter....

Annette, Hol

Beth sa...

Jon Blund nissen får min stemme i dag. Og dette fordi jeg husker jeg satt og så alle disse koselige småfilmene om han sammen med mine barn da de var små...:-)

AnetteMor sa...

Konglenissene var søte, og siden jeg har huset fullt av kongler (og har likt de "alltid", dvs ikke fordi det er "in"), og jeg fikk en god ide til noe ungene kan lage, så må de få min stemme :)

AnetteMor

Mie Mari sa...

Konglenissen er min favoritt i dag. Det enkle er ofte det beste :) Men det var et vanskelig valg...

Kardemomme mamma sa...

Konglenissen får min stemme. Kloke nisser er noe jeg lett kan falle for, og med det mottoe må jeg jo bare falle pladask for han- selv om han har kone...

Anonym sa...

Konglenissene. klarer ikke finne på noen gøyal begrunnelse, siden jeg er så utrolig trøtt. Kunne bare ikke legge meg til å sove før jeg hadde lest dagens kalenderinnlegg. God natt.
Gro.bertelsen@gmail.com

Elin K sa...

Konglenissen er min favoritt. Dei augene kan eg ikkje motstå. Litt sånn: "Stakkars meg, verda er litt stor og skummel" blikk.

Monika sa...

Konglenissen!!
Se de øya da, for en sjarmør <3

Anonym sa...

Oj oj OJ!
Denne var vanskelig du! Begge var jo nydelig søte da, Og kunne gjerne få pyntet i mitt Julehjem! :)
Men vinneren blir Jon Blund-nisseparet. Fordi søvn er SÅ viktig, har jeg fått lære det hard way... OG fordi jeg elsker Jon Blund sangen! ;)
Fortsatt god advent! :)
KleMmmm

Sidsel Veierland sa...

tenkte først å gi min stemme til Jon Blund nissen, men når jeg såg Kongle-nissen, ble jeg helt betatt.
Konglenissen får min stemme!!!

Anonym sa...

Konglenissen <3
Enkelt og greit :)

Anonym sa...

Konglenissen <3
Enkelt og greit :)

Benedicte <3

Randi sa...

Konglenissen :)

lise sa...

Konglenissen, selvsagt. Han er åpenbart en som de andre vinnerne bør frykte..

Ann Kristin sa...

Jon Blund-nissen får min stemme. Han og hans fru var så søte...

L sa...

Konglenissen!
Herlig i alle fasonger! Lang, tynn, liten, tykk, stram, sprekkeferdig.... Trenger kun et par øyne og en nisselue så er de klare for alle julehjem! (Med eller uten blogg...)

God mandag!
Lena H.R

Anonym sa...

Åh, for en sjarm konglenissen hadde!

Anonym sa...

Skikkelig trendy, tilbake til naturen: De skjønne konglenissene som leser høyt for hverandre:)
Randi S.

Troen og Haapet sa...

Jon Blundnissen, vekker gode minner fra min barndoms førjulstid. Helt klart min favoritt!:)

siljehhh sa...

Jon Blund får min stemme.

Hannepanne sa...

Trenger sårt en ordentlig Jon Blund her oppe i Nord,ser ut som han skipper meg for tiden så satser på at Jon Blund Nissen kan gjøre susen :)

Hanne :)

Rita Tjelta sa...

Konglenissen gikk rett hjem hos meg denne gang :D

Anonym sa...

Her lå jeg og får ikke sove. Jon Blund har ingenting å stille opp mot to kopper kaffe litt sent på kvelden. Stemmen min går til KONGLENISSEN!

Hilsen Siw

Anonym sa...

konglenssen=the winner kongler er jul det:) hilsen haugan67_@msn.com

Sjuskeline sa...

Konglenissen!!!! Han er kjempesøt, og så har han forstått viktigheten av god og oppbyggelig litteratur :-)

ANNEPÅLANDET sa...

Konglenissen! Jeg er veldig glad i kongler, og han ser jo litt heimelaga ut. Så han får min stemme i dag.

Therese sa...

Jeg syns konglenissen skal vinne!! De var søte og minnet om slike nisser vi laget på 80 tallet;-) super adventskalender Emmeline! Du er topp:-)

Hilsen Fru Frantzen

Monica M. sa...

Jeg stemmer på Jon Blund, for han minner meg om bardommens barne-tv med "Jul i Skomakergata"; Tøffe Tøfflus og Jens Petrus Andersen.

Monica M.

Lisbeth sa...

Jon Blund eller som han hedder på dansk Ole lukøje...:-)
Kan godt lide den metroseksuelle nisse...er han en blød mand?
Godt han har en dejlig kone, husk der står altid en stærk kvinde bag hver mand..:-)

Hej fra Lisbeth

Hjertebank sa...

Jeg elsker Jon Blund, men det var noe med konglenissen som appellerte til meg, så han får min stemme ;)

Anonym sa...

Jeanett - lille_my27@hotmail.com

Jon blund får min stemme! En av mine beste barndoms minner- skomakergata ;-)

Siri Wik sa...

Jon Blund nissen, helt klart :)

Tralle sa...

Jon blund var absolutt søtest!

Tone G

Anonym sa...

Jon blund nissen :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Rigmor sa...

Konglenissen...vekker skaperlysten i meg! Har alltid likt sånn gammeldags pynt som er laget med naturen som inspirasjon:-) Mange av oss har vel vokst opp med fortellinger om nisser og troll som bor under trær, i de små hullene som du ser der røttene stikker opp fra jorda...ser fremdeles for meg sånne små skapninger når jeg (nå som voksen) går tur i skogen:-)

Helene sa...

Konglenissen får min stemme! Rett og slett fordi jeg syns de var utrolig søte!

Katrine sa...

Konglenissen får min stemme, for jeg liker å lese bøker jeg også ;)

- Katrine:)
katrine.n.berntsen@hotmail.com

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme i dag.

EVA B

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme i dag... Minner meg om mine barns tid der de laget jule pynt...

Kerstin

gult hus i svingen sa...

Konglenissen fordi den minner meg om en øyenstikker og er bare såååå søt:)
Trine:)

InteriørLykke sa...

Helt klart - Kong(l)enissen, søtest i verden! ;-)

Anonym sa...

Søte Jon Blund får min stemme:-)

Tyra.25

Anonym sa...

Det må bli Jon Blund nissen idag ja. Veldig søt og bra for alle barn ( og voksne) som ikke får sove

Hilsen Anne-Britt
abfluge@hotmail.com

Anonym sa...

John Blund nissen i dag!
Hilsen RomedalsMartha

Gro M sa...

Det må uten tvil være Konglenissen!

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme i dag :) De bedårende øynene kunne jeg ikke motstå ;)

Lisbeth
ormshammer@hotmail.no

mokka sa...

Jon Blund for min stemme i dag, for uten han vil jo vi ikke kunne få vår kjære drømmesøvn. Og det trenger vi virkelig i disse hektiske dager.
OG som mange andre savner jeg jule i skomakergaten <3

krinkelkroken sa...

Konglenissen får min stemme, så utrolig søt:)

Marit sa...

Jon Blund-nissen var utrolig søt, så han får min stemme.

Birthes Verden sa...

Konglenissen får min stemme ;)

Annemor sa...

Stemmer på konglenissen. Synes kongeler er 'julete' jeg :-)

Anonym sa...

Konglenissen må få min stemme. Jeg som bor langt nord hvor det ikke finnes trær. Ingen kongler å finne her.....

Borgny

Marina sa...

Jon Blund nissen - minner om skomakergata:)

Gydamor sa...

Jon Blund får min stemme;)

Helene sa...

JON BLUND! Mange gode barndomsminner og fin melodi :-)

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme :)
Pelin i Tønsberg

Fru Fryd sa...

De to søte Konglenissene får min stemme:-)

Anonym sa...

Konglenissen:-)
Det enkle er ofte det beste...og så er han ho sååååååååååååå søt da :-)

Mette

Helene sa...

Jon Blund, ene og alene fordi beskrivelsen var så knakende god;-) (ellers var konglene veldig søte også) Vanskelige valg du setter oss på;-)

Anonym sa...

Definitivt Jon Blund! For de av oss som er vokst opp med Skomakergaten som julebarne-tv, vil Jon Blund-nissen alltid ha en spesiell plass i juletiden!

Utrolig morsom juleblogg, forresten! Gleder meg hver dag :-)

Janniche JA

K@ri sa...

Jon Bund her! Så søt <3
Vakre tanker fra K@ri*

Franske drømmer sa...

Jon blund nissen var skjønn :-)

M@rlen sa...

Jon Blund nissene får min stemme i dag! :)

Lill sa...

Det var vanskelig..jeg synes jon blund var koselig..husker han godt fra jeg var liten..
en konglenissen var jo bare såååååå søt da..vanskelig vanskelig..

tror det blir konglenissen:)

KLem fra Lill

Anonym sa...

JON BLUND Nissen, supersøt!
Elsker nissebloggen din, du er så kreativ og morsom! krysser fingrene, for premiene er kjempebra! vibdri@yahoo.no

Janne sa...

Janne Follesø
Falt for konglenissen med en gang, ligner på noen "småtroll" fra Ronja Røverdatter. Denne filmen så jeg første gang 2.juledag da jeg var så mye mindre enn det jeg er nå:-)

Husfruen of Hilltop House sa...

Det må bli konglenissen.
Tross det litt enfoldige blikket, mistenker jeg ham for å være intellektuell. Han er jo tross alt fordypet i en bok.
Han er nok en litt sånn stille filosofisk type som ikke er så mye å se på, men som viser seg å være lun og sexy når man beynner å prate med ham.

Hobbybruket sa...

Konglenissen får min stemme i dag. :0)

Anonym sa...

Da må bli konglenissen! "Ta natuen inn", seie eg!

Klem frå Solveig

solveig.hus@gmail.com

Anonym sa...

Heia Jon Blund-nissen.

I dag går min stemme til herr og fru Blund.

Hilsen Anonyme-Veronika

Cesilie sa...

Konglenissen - litt sånn bekymret i øynene....er det ønskelistene de leser? Ønskelisten til en interiørblogger som ønsker seg tusenkronersputevar med kongletrykk?

Anonym sa...

Konglenissen er min favoritt!!
Hilsen Liv
oliven@mimer.no

Anonym sa...

Vanskelig valg, men fallt for konglenissen. Han så litt forskrekket ut.
Hilsen Amalie
amalieag@hotmail.com

Sabrina sa...

Konglenissen må få min stemme i dag, selv om dette var fryktelig vanskelig!

Mette Berberg sa...

Konglenissen med frue får min stemme i dag. Grunnen til det er at jeg elsker kongler:-)

I Det Lille Grå Huset sa...

Jon Blund nissen stemmer jeg på i dag! Rett og slett fordi han var søtere enn konglenissen ;)

Violetta sa...

Konglenissen!

Her er det charm foran beauty, for jeg glemmer jo ikke de øynene med det første *sukk*

Mira sa...

Konglenissen får min stemme!
Så naturlig søt!

(Du er koklo mi du sa min mamma til meg når eg var liten og søt!

Kokkle er Kongle på dialekt!)

"Klem fra koklemor"

Elise sa...

Konglenissen! Han er så søøøt:)

Elise

ANETTE S. sa...

Konglenissen får min stemme idag, helt klart! =)

Heidi sa...

Det må bli Jon Blund som får min stemme i dag. Minner fra Skomakergata strømmer på

anna sa...

Jon blund - ingen tvil!

Annavj87attgmail.com

Linn sa...

Jon Blund-nissen :)


Linn C.P.

Tonje sa...

Jon Blund nissen uten tvil, veldig flotte nisser begge to! Minner om jul i skomakergata *barndomsminner*

Mona sa...

Jon Blund nissen får min stemme idag :) Hilsen Mona, mona_c_e@hotmail.com

Nymphidia sa...

Jon Blund-nissen :-) Med viv et herlig par!

Hilsen Yvonne

Marthe sa...

Søte konglenissen :)

Kjersti sa...

Den kongelige Konglenissen får min stemme i dag. Helsing Kjersti på Stord

ÅGOT sa...

AGATHE synes at Jon Blund er nissen som får min stemme

Vigdis sa...

Konglenissen!

Merethe sa...

Idag er det Jon Blund som får min stemme.
En liten sjarmør!!

merethe62@hotmail.com

Anita sa...

Jon Blund nissen, for den er søtest :)

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme i dag, tvillingbroren bor nemlig hos meg.

Kirsti B.

Anonym sa...

Jon Blund,kjempesøt<3 Hilsen Charlotte charlotte@mosbron.com

Silje H. T. sa...

Åh, konglenissane var herlige! Stemmer på dei :)

Nova sa...

Konglenissen, den er så søt med det blikket.

Kjersti S-T sa...

Konglenissen får uten tvil min stemme i dag!

Kjersti S-T sa...

Konglenissen får uten tvil min stemme i dag!

Anonym sa...

Konglenissen - helt klart! Er den jeg får best øyekontakt med. ;)

Anne G.K.

Linda sa...

Konglenissen får min stemme! Liker best hjemmelaget julepynt! Linda

Ingrid Nordanger sa...

Jon Blund-nissen får min stemme! :-D

Lene sa...

Jon Blund får min stemme, av ren nostalgi.

Reni sa...

Jon Blund nissen får min stemme.

Unknown sa...

Det vert sjølvsagt konglenissen. Jon Blund-nissen er ikkje nok Jon Blunda-aktig til å nå opp.

If you just smile sa...

Jon Blund nissen får min stemme! Skikkelig søtnos:)

Anonym sa...

Det må bli konglenissen. Utruleg sjarmerande! :o)

Kristin ML

Ninni sa...

Jon Blund- nissen selvfølgelig! :-)

gurimalla :-) sa...

jon blundnissen, absolutt en stor favoritt, hjelper ikke at det er trendy med kongler.....

Anita sa...

Konglenissen får min stemme - måtte loddtrekning til i dag.... :))

Ramme Alvor sa...

KONGLENISSANE!

Ser ut som "min type" ikkje heilt gjer seg i det brede lag av sammfunnet :)

I dag kjøre me på konglenissen, vel vitande om at Jon Blund kjem til å gå dei ein høg gong :)

Klem!!!

Anonym sa...

Jon Blund nissen er min favoritt! Han er jo litt av en sjønnas.

Mvh
Anja G

Anonym sa...

Begge nissene var jo bare utrolig søte, men Jon Blund med frue tok jo kaka! De får definitivt min stemme!! Helt nydelige altså:)
Hilsen Frk. wiik
(elisabeth.wiik@me.com)

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Enkelt! Det MÅ jo bare bli Jon Blund!
En tro kopi av Blomsterstjernen, han mangler bare maske...

Og så har han en beundringsverdig lys falsetto!

24 sa...

Konglenissen får mi stemme! :D
Ønsker deg ein kjempefin dag!
Her på Stord er det komen snø i dag :D
Klem Helene

Anonym sa...

Jon Blund må vinne, for han er såååå skjønn!
Hilsen Anja :) (anja_birkeland@hotmail.com)

Renate Røverdatter sa...

Vanskelig valg, begge er så søte:)
Men stemmen min går til Jon Blund og frue:)

Anonym sa...

Kongleparet! Aldeles bedårende øyne på begge to, kan jo ikke stemme dem ut i skogen igjen!

Hilsen Aidaen

Karianne sa...

Jon Blund nissen - den er så sjarmerende :)

Hilsen Karianne

Bless by Tone sa...

Jon Blund nissen - veldig søt nisse

Anonym sa...

JON BLUND NISSEN
TRUDE

Fjasevas Huset sa...

Konglenissen!!!!! Er bare utrolig søt og sjarmerende! Se de øynene da:-) adorable!
For i fjasevas hust

Eva HM sa...

Jeg stemmer på konglenissene, selv begge kandidatene i dag var kjempesøte.

GirlofNorway sa...

KONGLENISSEN - fordi den minnet meg om smitt og smule. (ikke spør hvorfor :)

Alice sa...

Konglenissen får min stemme i dag.

Og Emmeline; dette er årets koseligste julekalener!

Hannemor sa...

Jon Blund-nissen med sitt riktige og viktige budskap er en klar vinner her. Konlgenissen er fin han altså, men godt budskap OG sjarm er jo en uslåelig kombinasjon.

Klem fra Hannemor

Anita Oliva sa...

min favoritt er konglenissen, syns den tilpasser seg alle trender

Tranghaugen sa...

Jeg går for Jon Blund nissen, har ikke helt sansen for den der kongle trenden.

RandiSS sa...

Konglenissen får min stemme!
Han har ett flott motto og en herlig karrieredrøm:)

to vrange sa...

Konglenissen - noen av brødrene hans bor her hos oss!

Helene sa...

Konglenissene vant mitt hjerte idag!

Unknown sa...

KONGLENISSEN- helt uten tvil! Det blikket der og hårtusten bak er ubetalelig!

Gunn Marie sa...

Konglenissen får min stemme i dag:-)

Anonym sa...

Det må bli konglenissen pga. det uskyldige blikket.

Kjerstin
(kjerstinlindgard@yahoo.no)

Anonym sa...

Konglenissen!
Monika fra Hordvik

cathrissico sa...

Konglenissen får min stemme!

c-than@online.no

Anonym sa...

For en artig julekalender, Emmeline! Du skriver ustyrtelig morsomt, sitter og humrer for meg selv:)

Vanskelig valg, dette her..jeg elsker jo kongler, men nostalgiske Skomakergataminner veier tyngst. Min stemme går derfor til Jon Blund nissen!

Hilsen Charlotte C.

Anonym sa...

Konglenissen! vanskelig valg, da begge har gode minner, men konglenissen trekker d lengste strået, da den lett kunne fått oppholdtillatelse her hjemme.

Hilsen Linn,pettson79@hotmail.com

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Det må bli konglenissen !!!
Sjekk det DÅREBLIKKET da :))) Herlig

Klem Heidi

Anonym sa...

Konglenissen er min vinner i dag. Rett og slett fordi blikket hans var så søtt :)

Hanne

hanne.m.h@hotmail.com

Anonym sa...

Helt klart Jon Blund nissen i dag. Kjenner at jeg skulle ønske det var Jul i Skomakergata som gikk på Nrk i år.

Hilsen Heidi Olsen

Ann-Mari sa...

Konglenissen m/frue.

siv b s sa...

Jon Blund nissen, han e skjønn....

Mine-puslerier sa...

Jon Blund nissen, får min stemme idag!!:)

Gretchen sa...

Konglenissen - jeg vil gjerne ha han (og hans kone) på min benk! :)

Anonym sa...

Jon Blund nissen......;)


Hilsen Hattifnattmamma

Anonym sa...

Det må bli konglenissen i dag. Jon Blund vart litt for feminin og pen. Bedre med den tøffe med eit stekt og maskulint blikk ! Gerd

Kristin B - kbockelie@hotmail.com sa...

Stemmer for konglenissen!! Jon Blund var søt, men liksom litt FOR søt.

MallaKla´ra sa...

Konglenissen med fru :).

Anonym sa...

Konglenissen,for hvem kan si nei til slike store øyne??

May-Brith Olsen

Anonym sa...

Konglenissen,for hvem kan si nei til slike store øyne??

May-Brith Olsen

Ladybird sa...

Konglenissen!

Har sansen for den litt rusikke nissen. :)

Anonym sa...

Hei Emeline!
Jeg koser meg sånn med kalenderen din! Jeg må si at begge nissene er fantastiske, men Konglenissen er nok min favoritt.Ha en strålende dag videre.
Mvh H.N.Ø

Anonym sa...

Konglenissen, veldig sjarmerende ;)
Hilde
hmela@hotmail.com

Anonym sa...

Begge var søte, men Jon Blund-nissen får min stemme i dag!
- helle.marie@gmail.com

Hanne sa...

Jon Blund nissen er min favoritt fordi han bringer gode minner fra hine, hårde dager da det var snø til jul og skomaker Andersen var sjef i barneTV

Anna Berthelsen sa...

Konglenissen - me like!

- Anna Berthelsen

Rigmor sa...

Konglenissen - det er skikkelig nisse det :) rigmor.rud@hotmail.com

Mirjam sa...

Åå.. fine konglenissen. Jeg heier på deg!

huset på haugen sa...

Konglenisseparet med de bedårende øynene er en klar vinner i dag

Mia sa...

Jon Blund-nissen er en selvsagt vinner for meg, spesielt siden jeg for tiden prøver desperat å overbevise min 7 år gamle sønn om at Jon Blund finnes ;) Mvh Tone Marie

sigfridpettersen63 sa...

Jon Blund nissen!

Sigfrid

Noras heklerier sa...

Jon Blund-nissen!
Hilsen Nora

Marimor sa...

Konglenissen får min stemme:)
Kongler er jo så fint, og med øyne, lue og det som skal til blir de nydelige:)

Snuffeldyret sa...

Jon Blund med Anna Syvsover får min stemme idag!

Anonym sa...

Jon Blund får min stemme.
Den var så søøøt.

CecilieR

Leikny M sa...

"Konglenissen" stemmer jeg for en skikkelig hjemmesnikra sjarmør ;-)

Nina sa...

Jeg tror nok Jon Blund nissen må få min stemme. Fantastisk festelig historier rundt alle nissene altså, ikke noe å si på fantasien her ;)

Laila sa...

Jon Blund nissen får min stemme i dag! Kjempesøt!
Laila
lai-ola@online.no

Gro Anita sa...

Jon Blund får min stemme.

Chatrine sa...

Jon Blund nissen får min stemme i dag! Den var så søt atte:o)

SiwR sa...

Konglenissen! :)

marit`s boble sa...

Må nok bli konglenissen :)

Anonym sa...

Jeg stemmer på konglenissene, de var så søte og hadde noen fantastiske uttrykksfulle øyne. =o)

Hilsen Hilde Gjøsether

Anonym sa...

Jon Blund!!
Hilsen Annette (ARK)

Anonym sa...

I dag må jeg faktisk stemme på Jon Blund-nissen. Søte nisser, og en god historie!

-Jentemamma-

Anonym sa...

Heia konglenissen!
Mest jordnær og ute pipete sangstemme!(Jfr Skomakergata...)

Hilsen Gøril U

Agnethe fra Hamar sa...

Konglenissen får min stemme i dag. Samme hvor søt Jon Blund-nissen måtte være er nok ikke metroseksuelle karer i kjoler min greie. Konglenissens rufsete og barske skogsholdning falt i smak!

Anonym sa...

Hei
Jon Blund nissen får min stemme - den gir minner til barndommen og koselige "jul i skomakergata":)
Ha en flott dag:)

Minelle
(mon-ott@hotmail.com)

Desirée sa...

Jon blund nissen får stemmen min i dag :) For han er bare så søt og snill!

Merete U sa...

Jon Blund må få min stemme. Han bringer frem gode barndomsminner. Dessuten er han jo kjekk uten skjegg :D (men konglenissen var jo veldig søt også, da...)

God mandag til deg!
Hilsen Merete Ueland

Anonym sa...

Jag röstar på Jon Blund nissen, han e så söt :)

helluhopo@gmail.com

Anonym sa...

Jon Blundnissen får min stemme idag! Det var ett koslig par som jeg lett hadde pyntet med i stuen min,fine og koslige.Burde i grunn stemmt på konglenissen,fordi Jon har oversett meg veldig lenge nå...Oppimot 2,5 år tenker jeg...Gjeeeeeesp! Men han vinner meg med sin skjarm-og jeg prøver å smiske litt med han her også =P

Anonym sa...

Gjeeeeesp! Så trøtt var jeg,glemte å skrive navn i innlegge mitt...

Hilsen Siri W.

siri_wing@hotmail.com

Anonym sa...

Konglenissen får min stemme!
Så herlig blikk, med store dype øyne! :D
Camilla76

solsikken76@hotmail.com

Arlens boblebad sa...

Konglenissen! Vi er jo tilbake til naturen vel? Linn

Anonym sa...

Jon Blund er jo supersöt! Han gir gode vibrasjoner!

Klem fra Christine i Sverige

Jane sa...

Konglenissen får min stemme. En interiørbevisst dame som er veldig glad i den naturlige trenden må jo støtte konglenissen såklart :)

klem Jane

Stine H sa...

Konglenissen må det bli! Jon Blund blir for kommersiell... :)

Therese sa...

Min stemme går til konglenissen, da jeg syns kongler er så fine å pynte med:) helt enig med konglenissen at de ikke er til for å tråkkes på!!

Hjemme hos meg sa...

Jon Blund uten tvil ;)

Klem Anette

Stine annette sa...

Konglenissen, uten tvil en av de beste nissene så langt! :)

marie sa...

Jon Blundnissen, selvsagt. Man er da vokst opp med Jon Blund.

Hos Farmor sa...

Vanskelig duell - liker jon blund, men det må bli konglenissen!! Hvem kan motstå de store uskyldige øynene... Marte

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 396   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails