søndag 30. mars 2008

Gave fra min hemmelige venn:)



I dag har jeg fått gave fra min hemmelige venn. Mann og barn hadde tatt av det ytterste papiret før jeg kom hjem, og ble ganske sjokkert da jeg tok en graverunde i søppelbøtten for å finne det igjen. Man vil jo gjerne finne ut hvilket poststempel som følger en slik pakke? Men poststempel bransjen er ikke som før i tiden, for det var UMULIG å finne ut hvor pakken kom fra.



Denne gangen ble jeg nesten rørt av pakken min. Denne hemmelige vennen kjenner meg nemlig godt. Hun vet hva jeg har ønsket meg--og husket det? FANTASTISK ! Jeg bare smiler...



Tenk at en av dere visste at Emmeline ønsket seg et fuglehus til hyllen sin? Det er helt utrolig, for det er LENGE siden jeg skrev om fuglehusønsket. I pakken lå det også et LEKKERT termometer... Det ønsket jeg meg, og trengte det også. (Endelig kan jeg bevise at det fremdeles er kaldt i stuen, selv om termometeret som henger 20 cm fra peisen viser 25 grader.....hehehe)


Min hemmelige venn; Du IMPONERER meg stort, og jeg er bare SÅ takknemlig! Jeg aner ikke hvem du er, selv om du har en nydelig skrift og har fått meg til å STORKOSE meg hele kvelden! TUSEN TUSEN TAKK:)

23 kommentarer:

Lemi sa...

joda e nok nesten bombesikker på at æ veit kor gaven din kjem ifra.. ;o)

Two sa...

Den gåva var fin!! Så no blir mysteriet å finne den hemmelige vennen? Viss det er en usynlig venn, er det kanskje en du kan ha usynlig teater med??? Heretter vil vi sikkert tru at alle damer rundt i landet som lager litt ståhei er deg Emmeline!Trur vi har spennande tider i vente her på bloggen din. god søndag i sommartida!!

elin1976 sa...

Se bort fra skrivefeil på svaret. he he.
Blogg dyseleksi er en kul bil.
Å jesus var tross alt venn med judas...en stund. På ein måde.

Karna sa...

Du verden så fin gave, og ikke minst er det gøy når de har lest og satt seg litt inn i hva en ønsker seg, eller liker....Her har du vært kjempe heldig!

PS
Ser ut som det kan bli kamp om skiboksene....

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Slitan med skjønt nytt fuglehus, det var som skapt for hyllen din!Jeg for min del kunne tenkt meg større busser, oftere avganger i rushtiden i tillegg til teater, det hadde gjort seg;O)))Synes forøvrig Ylvis brødrene har en glimrende parodi på den type lærer med flagrende gevanter Og sinnsyke vyer!
klem

Anitas hus sa...

For en flott gave, ett slikt fuglehus ønsker jeg meg også! Har en anelse om hvor gaven kommer fra, så lykke til med å finne det ut.
Ha en strålende søndag:o)

MODERN COUNTRY sa...

Så koselig Emmeline!! Ja både bilder, tanker og gode ord om din hemmelige venn :)Jeg føler gjennom mailen at du virkelig er glad! Nydelige pakker og så klart du føler deg happy! Hylla ble jo så vakkert dekorert.

Håper du har hatt en fin helg og kost deg med godt vårvær! Her var det sol, varme og deilig duftende fioler på åkrene. Herlig!

Ha en fin uke som kommer!
Klem Aina

Tone Yvonne sa...

Så flott gave du har fått!
Gøy når man får gaver som er så personlige at man nesten kunne ha kjøpt den selv.....Moro når noen ser en så klart!!!

kos deg med gaven din :o) og ha en flott søndag!!

klem


Ps. Søndagen kom brutalt fort her i huset....glemte nemlig å stille klokken en time frem FØR jeg la meg i går.......
Nå avgårde for å se på Ole Brum i spektrum.... ;-D

Linda sa...

Hei!Den gaven var bare herlig.
Nydelig til pynt på hylla.
God søndag!Hilsen Linda :))

Verkstedet sa...

kjære emmeline.
aller først må jeg takke for at du har gitt meg en award- det er utrolig smigrende og hyggelig at den kommer fra nettopp deg!!! jeg håper og er ganske sikker på at du vet at jeg setter pris på bloggen din og kontakten her med deg!!!!!

morsomt innlegg ang bussturen, jeg håper det kommer oppfølgning ala handlekøen i matbutikken.

så til gaven din. helt fantastisk! den var du heldig med:) utrolig fin og godt gjennomtenkt!
kos deg videre.
hvorfor regner det hver søndag??? skal liksom være en sånn familiedag hvor vi skla gjøre så mye kjekt.banra er i blanding av full krig og lek og vi prøver å få slappet av litt, men ser ikke lett ut....vil du passe de litt? noen fra eler til spiller vel ikke så stor rolle i storfamilien din???;) nå er de to krapyler...jksfc wr hiuwjhlrhowARG!!!!! jeg må ha meg en kaffe fra min rååsa maskinvenn, merker humøret steg bare ved å skrive det....;)
klems
ps. sjekk ut igjen om du klarer å legge igjen beskjed. det er SÅÅÅÅ irriterende at det er problemer med det derre!!!

BO sa...

Fin presang! Det huset likte eg så godt, at det har eg kjøpt til mi mamma. Så når eg er på besøk, så tenker eg på lure måtar å smugla da ut... :-)

Ang. pannekakepakkebilete, så berre bruk det du! :-)

Her er me på vei til legevakten, ettersom me synes det er så utrulig kjekt å vera sjuke! Ei ny trend: "Hvordan få alle sjukdommar som krever pencilin, spredd over kort tidsrom, samtidig som man skal ferdiggjøre opp-pussingsprosjekter og holde en sivilisert tone i huset -jabadabadu".
Eg er driiiitlei!

MeyBiMe sa...

Å så heldig du har vært!!!
Dette var en flott gave!
Jeg hadde vært kjempeglad jeg også :-)
Ha en fin dag :-)jarl

MeyBiMe sa...

Å så heldig du har vært!!!
Dette var en flott gave!
Jeg hadde vært kjempeglad jeg også :-)
Ha en fin dag :-)

Anonym sa...

Så bra at du likte gaven kjære Emmeline:) Du har en spesiell plass i mitt bloggehjerte, og det at du for en stund siden ønsket deg et fuglehus har ikke gått meg HUS forbi.....hehe, og det var stor stas når du ble trukket ut som hemmelig venn kan du tro:)

Klem fra din hemmelige venn:=)

Hulda sa...

Så skjønne hemmelig venn gaver du fikk. :)

♥ H@rmoni ♥ sa...

For en flott presang du har fått!
Lucky you! :O)

Miss.T sa...

For et flott fuglehus og termometer !! den pakken hadde jeg også blitt veldig glad for.
Ha en fin dag : )

Anonym sa...

I poststemplene er det en bokstav/tall-kode.Bokstavene følger de gamle bilskiltene (f eks hadde Troms x).Tallet sier hvor i fylket.Prøv posten.no/frimerker.Hilsen Toril Web http://magnar.aspaker.no Lykke til i jakten nede i papirsøpla!

Gavealong sa...

flotters gave emmeline!!
det fulgehuset var jo som bestilt ;o)
du får vente bittelitt med avsløringen av hemmelige venner, den kommer i løpet av neste uke!

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sol sa...

Hei hei. Det er alltid like moro å ta seg en runde å se på alt det fine som blir sendt til spente deltagere av Gave-Alongen...Gaven er superfin og tydeligvis veldig gjennomtenkt. Moro å få noe som du har ønsket deg lenge.Jeg så slike temperaturmålere i en butikk nå i helgen, og var veldig fristet til å putte et ned i handlekurven,men besinnet meg i siste liten.Men det ble litt av hvert annet som ble med meg hjem da ;-}....skal se om jeg ikke får blogget det etterhvert....
Gleder meg til min hemmelig venn pakke kommer.
Ha en fin uke.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Nydelig gave du fikk Emmeline !

Lykke sa...

Så fin gave du har fått! Ekstra gøy når den hemmelige vennen har snuset fram gamle ønsker og sikkert planlagt godt.
Jeg ble også kjempefornøyd med gaven jeg fikk. Ta gjerne en titt:)

Related Posts with Thumbnails