søndag 10. februar 2008

Morsdag



Det er jammen herlig å våkne til frokost på sengen. Men kanskje ikke fullt så deilig når en stor kopp med melk velter og renner utover både mor og hele dobbeltsengen. Jeg forsøkte likevel å ligge litt ekstra, helt ute på kanten av sengen. Dersom det skulle ha fungert, burde jeg nok ha slanket meg ned til spaghettistørrelse. Melken var både kald og våt, så da var det bare å stå opp og sette i gang med dagens gode gjerninger istedet. Solen skinner til ære for alle snille mødre i hele byen, og om noen timer blir det morsdagskake med resten av storfamilien. KJEKT:)



Happy Mothers Day to every mother around the world:)

18 kommentarer:

Gry sa...

Ha en fin Morsdag!

Vet ikke hvorfor, men Morsdag er ikke samtidig i Norge og Sverige. Farsdag sammenfaller....Ikke vet jeg hvorfor det er sånn:-)

Jeg får ha det tilgode, hi,hi..

Klem Gry

- B sa...

God morsdag til deg også!
Selv måtte jeg riktignok opp for å få frokost, men det var kanskje like greit for å unngå melkesøl i sengen? Det blir forøvrig nok melkesøl der, i og med at jeg fortsatt ammer... ;-)

Du har forresten en nydelig blogg, jeg er helt ny som leser av den.
Du har mye fint på interiørsiden, men du ble bookmarket pga dine fine hverdagsbetraktninger om fri flyt!!

Mummimamma sa...

Takk for det, og ha en riktig fin morsdag Emmeline.

Jeg tror melk er veldig bra for huden, så du får se på den veltede melkeglasset som et mini-spa :)

Kos deg på dagen!

Klem fra Trønderpia

silje-sin sa...

Ha en flott morsdag:) klem

Nette sa...

hehe...guffent med melk i sengen ja...men håper resten av dagen er og blir fin:)

Cleo sa...

Ha en flott morsdag!

Emmeline sa...

GRY: Hehehe---Happy Mothersday til absolutt bare norske mødre med andre ord:)

elin1976 sa...

Hallo og Gratulerer med dagen. Våknet i dag der både mannen og prinsessa gratulerte meg med dagen....Både tegning og et fantastisk fyr tårn i en serie som jeg samler på fikk jeg........sukk så deilige de er. Føler meg kjempeheldig som har de to altså....nå er det opp til svigers for å feire svigermor. Ha en fin dag videre emmy:O)

Lene sa...

Ha en fortsatt fin morsdag, Emmeline :) Godt du ikke gråter over spilt melk ;)

Den blåbærkaken så bare sååå utrolig god ut :)

Verkstedet sa...

au da.....var det du eller barna???hi, hi....jeg fikk lys og blomster og keramikk kopp på sengen, og det var og høres jo topp ut, men så har jeg en villmann til sønn, så jeg får skallinger i hodet og føtter med spark der og der, han er helt gal....han blir liksom så giraet....så så veldig ro var det ikke. videre var vi på brunch hos venninne og hadde fam her etterpå. og jenten var på slåtthaug på skøyter i sol, veldig bra. håper du har kost deg med kake og kos videre i dag. nå skal jeg strikke.
klem

Randi sa...

God Morsdag til deg også.:)

Gleder meg til våren tar ett skikkelig tak her snart.
Selv om det egentlig er litt naturstridig...men men sånn er det nå bare.

Klem Randi

Tone Yvonne sa...

En riktig god morsdag til deg også!!!

Anne sa...

Fin dag håper jeg da du har hatt i dag, og bading i melk skal jo være så bra for huden sies det. tanker litt på Cleopatra og hennes melke bad jeg da :-)

Kost meg gjennom dine siste innlegg jeg nå, og det har igjen vært en sann fornøyelse, IKKE at du har vært syk og vasket klær og ruddet til den store gull medalje, nei... å lese om dine hverdagstrivialiteter DET er for oss andre litt morsomt, dvs. vi kjenner oss vel igjen. Ikke så gøy med bare glansbildeblogger vet du :-)

Stor klem herfra i kvelden.

Heidi sa...

Litt i seineste laget for morsdagshilsen så jeg ønsker deg ei fortreffelig uke istedet!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

HAHAHA.....Vet du hva jeg fikk???
En tørr kneipp skive (3,90??brød....) med magerost på , romantisk!! Jaja, fyllesyk var jeg , så jeg ba om det , men HALLO, kreativitet er det jo noe som heter .....hehe!!

Grattis med dagen Emmeline , håper den ble flott!

Klem fra sør

Ps flotte bilder

Trude sa...

Heisann,håper du har hatt en fin morsdag!!Her har jeg blitt skjemt bort av både store og små.I tillegg har jeg rukket en tur på jobb.Tusen takk for gode ord i siste innlegg,så koselig at du har tatt så mange bilder av bildet(",)Håper det faller i smak til din brors familie.Vi høres igjen...ha en god uke og jeg og sikker mange med meg gleder oss til ukas innlegg!!Klem

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj då vilken smarrig tårta...tror jag tar mig ett smakprov!!

Så ni firar morsdag nu i norge...I sverige är det inte förrän i maj!!!

Hoppas du hade en trevlig Mors dag då!!

Jennifer P. sa...

I loved looking at the pictures of your balcony throughout the year. But I had to comment on this post because Mothers Day is not until May here. I didn't realize it was different in other countries! Happy (late!) Norweigan Mothers day to you :)!

Related Posts with Thumbnails