tirsdag 3. juni 2008

Emmelinetilda is home:)



Jeg er en HELDIG jente:) I dag ( helt ufortjent) har jeg fått både Emmeline Tilda fra Elin, og en stor pakke med kopper og fat som Trønderpia har sendt til meg etter å ha kjøpt det på Fretex i Trøndelag:) Jeg er en glad og takknemlig jente, dere er bare alt for snille begge to. Koppene blir avbildet i eget innlegg etterhvert, har noen kopper å forevige for å si det sånn:) Pakke kommer i poste til dere begge (*Okey jeg har sagt det lenge nå- men diller jeg meg på posten?? Nope! Er pakkene klare-ja! Er posten åpen til klokken 21.00 -yes! Bør jeg skamme meg? ABSOLUTT!)



Noen har en naturlig slank og irriterende flott fasong, andre har en Mummimammafasong tiltross for klippekort hos Grete Roede. Her henger to sånne rett ved siden hverandre. Det er Prinsessa1976-Tilda i fotomodellfasong og Emmelinetilda i Emmelinefasong. De har ikke øyekontakt med hverandre, i tilfelle de skulle kunne bli veldig misunnelig på hverandres fortrinn. Den lange slanke ønsker kanskje å være litt mer rundt og koselig med hvit badehette? ( *Veldig lite trolig om jeg skal være helt ærlig) Den lille trinne ønsker muligens å bli strukket litt både her og der? Med andre ord; -best å se rett frem!



Det er noen på jobben min som følger nøye med på bloggen. I dag mente de at det var en skam at jeg ikke har strøket dukene før Herr Emmeline hadde bursdagslunsj;) ER DE HELT BLINDE på jobben?? Må Emmeline sende søknad om databriller på kommunens regning til liten og stor?? Emmeline bruker selvfølgelig to lag med tyll oppå duken for å få skikkelig drømmeswung over bordet. I tilfelle noen andre er blinde så handler dette kun om tyll! Strykejern??? Det er et ikke-tema for oss tylljenter:) Og den duken på stuebordet ble tross alt kastet på i siste sekund fordi jeg har tatt vekk bokstavene...



Det er sydenvarme her hjemme. Dermed blir det DÅRLIG med blogging. Jeg bestemmer meg stadig for å gå på bloggerunde, men kommer sjelden veldig langt. Skal prøve igjen:) See U!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Emmelinetilda er helt utrolig bedårende herlig! Du er heldig! Det må være litt av en jobb å stappe disse dukkene, vet ikke helt om jeg tør prøve på en. Men jeg har lyst på en vivitilda til det nye badet da:) Det får stå sin prøve!
Skal si vi har fint vær for tiden, jeg tror jeg smelter. Må inn og avkjøle meg innimellom.

Håper du får en flott uke! Gleder meg til å se koppene dine:)

irina sa...

så bra at vi med mummimammafasong også for en dukke. Ville bare gratulerer deg med en begivenhetsrik mai...konfirmasjoner, bursdager i øst og vest.

leser alltid bloggen din selv om ikke jeg alltid legger igjen en kommentar......du får så mang lell tenker jeg....... at min er ikke så viktig !!

Ha en flott juni !!!!

Mummimamma sa...

Heia!

Så godt at koppene er kommet frem.
Men jeg er veldig spent på hvilken forfatning de kom frem i?
Var noe knust? Håper ikke det, men Gemalen mente at sjansen for det var stor :(

For en herlig Tilda, med kvinnelige former!
Jeg er ikke så glad i Tilda, men en slik en kunne jammen meg fått innpass i mitt hus også, rett og slett fordi jeg kjenner meg litt mer vel med å møte en kvinnekropp jeg kjenner igjen, når jeg går inn på badet.
Orker ikke å bli minnet på hver morgen, om hvordan kroppen min egentlig burde sett ut ;)

Ja, er det ikke er herlig vær!
Dagene på jobb er nesten uutholdelige, men ettermiddagene i vannkanten mens ungene bader, er helt herlige.

Ha en fortsatt fin sommerkveld!

Linda sa...

Hei!Herlige Tilda dukker.
Duken ser jo ut som skikkelige skyer.Så slike da jeg fløy i helgen.Ha fine dager i herlig sommervær.Hilsen Linda :))

♥ H@rmoni ♥ sa...

Søte badetildaer! Både den slanke og den litt lubne .. ;O)
Det er altfor fint å sitte med blogging i denne varmen, men det har vært fint så lenge nå at det er fint å sitte litt i skyggen inne også!
:O)

Anita sa...

Syns det var kjempefint med det tyllgreiene jeg!! Også så kjekt!! Selv er jeg veldig allergisk mot å stryke, får enorm kløe bare jeg tenker tanken;o) Og iallefall nå i sommeren!! Nå har vi vært på sommeravslutning med klassen ti største jenta, på en nydelig liten øy som heter Barneskjær!! Et idyllisk lite sted bare et stenkast fra land! Ha en flott uke videre!

irina sa...

Måtte bare takke med engang og si at mitt navn er Irina Alexandra.

Jeg har heller ikke orket å legge igjen bestandig men det er korslig at det er noen der som bryr seg on hva en mener.
Du er jo bare morsom og flott og det gir meg noe å lese dine innlegg.

Takk

Silkeline sa...

Heisan Emmeline!

Så herlige badedamer du har fått, heldige deg:) Godt at kroppsmangfoldet er behørig representert også....kropp er kropp:)))De er så flotte der de henger (til tørk?), begge to.

Du har jammen hatt mye selskaeligheter en stund nå! Flotte selskapsbord, både med og uten tyll:) Ut fra de siste to bursdagene har jeg konkludert med at både du og Hr.Emmeline er født i tvillintgens tegn, stemmer ikke det? Her i heimen er vi også to tvillinger så jeg vet hva det kan innebære....hehe:)Ikke alltid så greit med vår omskiftelige natur, ikke sant;)....?

Skjønner godt at du koser deg ute i finværet. er det ikke herlig med sommer?!:)Her er det heller ikke prioritert mye tid foran PCen om dagen.... vi må jo nyte utelivet nå mens vi kan:))

Ha en fin kveld:)))

Prinsesse Elin sa...

Herrefred såfeit den ser ut i forhold til pingle tilda! vel vel her skinner sola og livet er herlig. taggingen er det verre med, Jeg tar det en dag da det ikke er så mye å skrive om. Akkurat når skjer det så mye og mange forandringer at jeg går bare rundt å gliser. Liver er og kommer til å bli så perfekt. juhuuuu.
Det er merkelig det hvordan tilfeldigheter gjør slik at livet tar en helt annen vending enn det man hadde planlagt....gode vendinger vel og merke. Kommer snart et innlegg på det!
Jeg holder på å døøøøøøøøø i denne varmen. Jeg svetter når jeg trykker data, tenker( nå er nok det mer for at hjernen ikke er vandt til å jobbe på egenhånd ha ha ha) og svetter når jeg sitter rett opp og ned og gjør ikke noe! Det er et slit. Klem fra Elin:O)



Om du kjente at den klemmen var litt klam???

Prinsesse Elin sa...

Er dere på hytta uke 29??? Mosters hus du, jeg og en pengebok full av penger?

@__EY__ sa...

Herre jeremias,

så tidkrevende og
"dillet og rollset"
det var å lage
seg blogg.

Tildafruene var flotte.

Det blir nok en
ny stranddag i
dag også i denne
sydenvarmen.

Håper det er ok
jeg linker deg.

Au revoir.

Jorunn sa...

Jeg gleder meg hver gang til å gå inn på bloggen din Emmeline. Så herlig forfriskende med dine humoristiske innlegg :)
Håper det er i orden at jeg linker til deg?

☆Therese sa...

Syntes begge Tildaene har en "fantastiskt" fine former jeg.
Sjøl så er jeg nok noe midt i mellom ..... :o) De er i alle fall utrolig skjønne!!
Det blir lite blogging fra min side om dagen og. Frister ikke å sitte med pc`n i dette været. Men vi kommer nok sterkt tilbake når solen forsvinner bak noen skyer.
Ha en fortsatt fortreffelig uke :o)

Anonym sa...

Syns emmelinetildaen var finest jeg!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Sjarmere jo meg i senk disse tilda sakene som Elin og Marit tryller frem! Digger badedrakten!
Sommerklem

Sologbolig sa...

For noen flotte Tilda dukker. Bra at det ikkje bare er disse syltynne, men også noen som ein kan kjenne seg igjen i. Ja, er det ikkje deilig med denne flotte varmen vi har nå etter 8 måneder med regn!!!!! Kos deg og nyt sommeren!!

KeTreKo sa...

I don´t understand one word...
but I like to look at your lovely photos. Your home is so nice! And you have many things, I have too (or wanna have too;-)

The bathladys are still on my todo-list, yours are faboulus.

Can I hyprlink your page on my blog?

rosy wishes, Kerstin from Germany

Linda sa...

Nydelig blogg - som eg ofte er innom og kikker på! inspirerande.

Related Posts with Thumbnails