torsdag 24. desember 2009

Endelig jul



Så er vi endelig i mål. Emmeline fikk kjøpt seg høyfjellsedelgran eller hva det nå var seint i går kveld... Dette skal nok egentlig være en slags overklasse snobbegran de luxe, uten at den akkurat er spesielt pen av den grunn. Jeg håper den har uante indre kvaliteter på lager. I mellomtiden har Emmelinemannen sukket tungt over penger som; har gått rett i dass, og så har julefreden senket seg:)



Lysene er tente og julepresangene er pakket omstendelig ned i store poser for i kveld skal vi være 13 samlet til bords hos min mine foreldre. Det aller kjekkeste er at min far får komme hjem fra Hospitalet, med nyoperert hjerte! Stor lykke for hele familien:)



På julekvelden vil jeg benytte anledningen til å takke alle mine skjønne lesere, både til dere som har blogg og dere som ikke har blogg. Jeg er så takknemlig for alle koselige kommentarer som legges igjen her hos meg. Det er en fryd å blogge, når så mange titter innom.



Jeg føler meg priviligert med stadig økende antall besøkende, og jeg sender med dette mine varmeste tanker til dere alle. En spesiell hilsen går til dem som syns julehøytiden er tung. Jeg håper dere vil finne lys i mørket, og jeg håper at dem som sitter alene ikke kjenner seg ensom.


De varmeste juleklemmer sendes fra Emmeline, med ønske om en god jul! 


55 kommentarer:

Anonym sa...

God jul til deg og dine også Emmeline!!:)

Marit

Nina sa...

God jul vil jeg ønske deg og dine. Må julehøytiden bli flott:-)
Jeg sitter her å pakker ned julegaver som jeg hadde glemt...hjelpe og trøste...godt at jeg fant dem NÅ, og IKKE i morgen...:-P

Juleklemmer fra bloggløse Nina som har spist seg kvalm på marsipan....:-O

Anonym sa...

Jeg ønsker deg og din familie en riktig God Jul.
Samtidig vil jeg takke deg for en flott blogg med mye morsom lesing;) Gleder meg til å følge deg i 2010.
Klem Marit;)

Reggy sa...

god jul, emmeline. takk for mye bra/morsom/inspirerende lesing i 2009, ser frem til å lese mer i 2010:)

Bolettes hus sa...

God jul til deg også! Og TAKK for alt du deler med oss lesere! Det er jo VI som føler oss priviligerte!!! En god latter forlenger livet.... og du har forlenget livet til mange rundt deg, og ikke minst lesenre rundt deg! Mitt liv har blitt myyyye lengre...... :-)

GOD JUL!
Klem fra Kari

Anonym sa...

Hei,

En riktig god jul ønskes til deg og dine også.

Hilde B.

Monica sa...

ønsker deg og dine en riktig god jul <3

Anonym sa...

Ønsker deg og alle dine, spesielt din far da, som får komme hjem fra sykehuset for å dele julen med dere.Jeg er fast leser av bloggen din, og må si at du er inspirerende. Hvis jeg har en dårlig dag, finner jeg frem bloggen din og leser en av dine mange gode historier, gjerne et av dine tidligere "beste historier" , da kommer smilet og humøret med en eneste gang. GOD JUL EMMELINE, Juleklem fra Stavanger

MiniFruen sa...

Ønsker deg og dine ei retteleg god jul! Måtte julekvelden bringe mange gleder:))

Klem frå Linn:)

Florentyna sa...

God jul:-)

Bossa sa...

En riktig GOD JUL til deg og dine.
Massevis av juleklemmer :O)

Anonym sa...

God Jul til deg og dine. takk for mange fine innlegg på bloggen din og for gjøre hverdagen morsommere. til å være en stilforvirra person har jeg etterhvert blitt ganske sikker på at chabby chic ikke er min stil.( allergisk mot husstøv og lat lar seg ikke kombinere med en sånn stil tror jeg) Det er likevel en veldig koselig stil å se bilder av. treet synes jeg var aldeles nydelig og selv om jeg sitter her og nyser selv, tror jeg at jeg skal gå for noe sånt neste jul hjemme hos meg selv. Dersom du trår på den tunge sykkelen du viste bilde av bloggen din, håper jeg at du i løpet av det nye året opplever en sykkel som gir en bedre sykkelfølelse (gå for en hybrid) Riktig utstyr gir faktisk dobbel glede når en sliter seg igjennom en treningsøkt. Samtidig er det noe en sjeldent får kritikk av mannfolket for å ha investert penger i. Lykke til og alt godt for 2010. Vennlig hilsen Elin B

Nettelita sa...

Kjære Emmeline!
Ønsker deg en riktig god jul, og håper dere får en fantastisk fin julefeiring!
KLem Anette

Anonym sa...

Beautiful Emm! Merry Christmas!

Breivik Samfunnshus sa...

Synes du hadde et koselig pynta tre Emmeline !! Ønsker deg og dine ei riktig god jul og et knallflott nyttår !!
God bedring til han som kommer hjem til jul fra hospitalet !! Håper dere får ei vakker julefeiring sammen !!

klem fra nord !!

My home is my Castle sa...

Innom en liten tur for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Juleklem fra Kari

Fjordheim sa...

Da var det deg jeg såg på Haukeland sykehus på mandagen?
Du satt sammen med din far og mor inne på dagligstua på hjertavd.4. i ca kl 17.30?
Tenkte jeg skulle vært så frekk å spør om det, men så trodde jeg jo ikke at jeg kunne treffe på deg der. Jeg er jo ikke akurat i Bergen hver dag. Vio besøkte min svoger som ble operert der. Kjørte frem og tilbake på dagen. Tilsammen 82 mil. Men vi hadde en flott tur over fjellet.
Så koselig at din far får komme hjem til jul.
Ønsker deg og dine en riktig god jul :)

frøken olsens drømmer sa...

Kjære Emmeline,god jul til deg og dine,håper dere har en strålende jul ;)
tenk nå har jeg blogget i 9 mnd og det var du som fikk øynene opp for blogg verden ;)
god jul

Cecilia - Titi sa...

Merry Christmas Emmeline! Your home looks so beautiful all decorated for Christmas.
Titi

krinkelkroken sa...

God Jul ønskes deg og dine C:)
Her har julefreden senket seg og jeg serfram til rolige og late helligdager med masse kos.
Skjønt juletre forresten, ble edelgran her også;)
Beathe

Fjordlykke sa...

God jul Emmeline!
Nå stuer mannen min bilen, og snart er vi på vei til Paradis. Vi blir 18 stk. rundt bordet hos min tante!

God jul til deg og dine!
Klem:)

Jill sa...

Riktig god jul til deg og dine!
Ta godt vare på hverandre!
Juleklem!

Barbros lille atelier sa...

Kjære C!

Ønsker deg og dine en riktig god jul! Gleder meg til sammenkomst hos deg i det nye året!

Tusen, tusen takk for hyggelig julebrev og kort!

Stor juleklem fra meg

Anonym sa...

En gledelig jul til hele Emmelinefamilien og takk for din herlige blog, din humor er den beste lykkepille...hihi
her i Danmark har vi også hvit jul...det er flere år siden sist.

Jeg holder jul med meg selv og våres 7 hunde...da jeg er syk med galdesten...men resten af familien er kun 10 min. vekk...så jeg føler meg ikke alene...:-o)

Også en god jul til alle dere andre Emmelineblog venner...med og uten blog...:-o)

Klem fra norske Lisbeth i Danmark

Anonym sa...

En riktig God Jul til deg og dine også! Blir så rørt når du tenker på "alle",ikke bare vi som er så heldig å få være sammen med familien ikveld,men også de som ikke har familien rundt seg.
Det har vært en fryd og følge bloggen din og du kan være sikker på at jeg stikker innom den titt og ofte (les:hver dag)i 2010 og:)

En varm juleklem fra Liv

Sidsel Veierland sa...

God jul til deg, fra en trofast leser

Anonym sa...

Merry Christmas! :)

Fjellnissen sa...

Hei Emmeline:)

Ville bare få ønske deg en riktig god jul!
Håper du får tid til andre ting enn blogging i det nye året.... Ønsker meg en snill og grei kone til jul.... Julehilsen fra "Fjellnissen".

Anonym sa...

God Jul Cecilie. :) Håper dere koser dere masse.
Hilsen oss på Søråshøgda !

francescashabbyhome sa...

I wish you a Merry Christmas, cheers Francesca.

Rosa sa...

Håpar du og familien har hatt ein nydeleg jolekveld, med mange tilbords og mykje å glede seg over.

Gode ynskjer for resten av jolehelga!

stor klem

mali-mo sa...

Så loselig julestue, og treet var jo et flott valg synes jeg ;)

Ønsker deg og dine en fortsatt fin juletid!

Nooria sa...

En varm julehilsen til deg også Emmeline!

Tusen takk for all latter og inspirasjon du har gitt i 2009. Det er en fryd å komme innom bloggen din hver gang du har postet et nytt innlegg.

Unknown sa...

Ønsker deg og dine en fortsatt god julehelg.

Og takk for en koselig blogg !!

Må si at juletreet ble VELDIG fint!!

Hilsen Linetoppen

Unknown sa...

En fortsatt riktig god jul ønskes deg og dine:)

Alltid så nydelige bilder her på bloggen din!!

Klem Linda

Anonym sa...

Emmeline og Emmelinefamilien ønskes en god jul, og et godt nyttår!(Takk for det gamle, og håper på mange hysterisk morsomme blogginnlegg i 2010)
T.

Anonym sa...

Så fine ord!
God jul t deg og dine, og takk for ein utruleg fin, morsom og velskriven blogg!
Gledar meg til nye historiar i 2010

SuMa

Camilla sa...

Kjempekosli blogg du har :)helt tilfeldig at jeg datt over den, men spennende å følge med :) Fortsatt god jul :)

Fra "ukjent" bloggleser ;)

Anonym sa...

Så mye styr, stress og mas, og så puff!! så er julen over, og nå er det bare å vente på våren,,? GOD ROMJUL TIL DEG OG DINE..
mor til 4

Hilsen fra landet sa...

Riktig goood jul til deg!! :-)

Lykkelille sa...

God jul og godt nytt år! Likte virkelig godt hus-lyktene dine. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de? Virkelig fine! Og for en fin blogg du har!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Nydelig tre :) Som forventet :) Hi hi.... Du gjør jo alt så vakkert!!! Ha en fantastisk jul videre!!!

~SerendipityCat~ sa...

Så flotte julebilder! :-)

Jeg er blitt en fast leser av bloggen din, og koser meg med de fine bildene og din morsomme måte å skrive på. Selv om jeg ikke har kommentert så mye setter jeg stor pris på at du blogger!

Ønsker deg og dine en fortsatt god jul!

Anonym sa...

Fortsatt god Jul til dere også

Mvh Kari

Reggy sa...

Riktig god jul i emmeline-heimen:)

Thelma Louise sa...

Hej.:.-) Koselig jul det er hos deg, særlig det bilde med sinkhusene var ekstra koselig..:) fortsatt fin romjul.:-) Gry

Heidi sa...

Kos deg videre i jula, Emmeline! Treet ble nydelig, og det er ikke det verste å kaste bort penger på.
Håper alt står bra til med pappan din.

Margie’s daughter Leiny sa...

Merry Christmas and Happy New Year. I have so enjoyed visiting your blog in 2009. Hugs, Margie.

Anette Willemine sa...

Gledelig jul til deg og dine kjære!

Klem fra
Anette Willemine :)

Hjemmekjær sa...

Innom for å ønske deg en flott romjul! Så ser jeg frem til et nytt år, med mange flere artige-flotte og inspirerende innlegg fra deg!;)

MumsiMumsan sa...

Ha en fortsatt god romjul!
Stor mumseklem fra Vibece :O)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Emmeline!

Vilken underbar gran. Precis så glittrig och överdådig som det ska vara till jul! :-)

Jag hoppas du har haft en underbar julhelg, och önskar sig härliga dagar nu i romjulen.

M sa...

Heisan, håper du har hatt en fiiiin jul, og at du koser deg i romjulen klem,M

Anonym sa...

Dere har verdens nydeligste juletre, veldig fint tre og så skjønt pyntet. Har sett på det lenge, lenge...
Takk for alle morsomme og inspirerende blogginnlegg i året som gikk!

Anne

Budstol Invest sa...

Vi forstår, hvor vigtigt det er at have sin egen lejlighed.

Related Posts with Thumbnails