torsdag 9. desember 2010

Resultatene av trekningen:


Omsider har vi klart å trekke ut noen vinnere av Boligluss abonnement. Hver av dem får et abonnement som varer i 3 måneder, altså tre blader...-og det er jo en grei liten smaksprøve?



Denne gangen delte vi bunken i bloggere og anonyme, og trakk tre vinnere fra hver gruppe. De heldige vinnerne er: 
Beth med bloggen Beths dyrebare skatter 
Hyacinth Bucket med bloggen  Hyacinths Cottage Home  
Linda med bloggen Huset på toppen.


Vi trakk også tre jenter uten blogg og det er: 
Kjersti S Lie
Stine Anette
Berit på Bønes


Fint om dere alle kan sende meg en epost med adressen deres, så skal jeg videreformidle dere som vinnere til Boligpluss. Kanskje rekker dere å få bladet som kommer ut rett før jul?  Det blir nok noen flere trekninger etterhvert--og siden besøkstelleren raser avsted i et heidundrende tempo, kan jeg kanskje arrangere noe stort til 3 millioners festen. Knallfine bilder med  nydelige tekstiler er lånt av Nyblom oKollén. Sees i morgen:) 


11 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Gratulerer til vinnerne!
Kjekt blad, forresten... :-)

tante fiolett sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene!! Flotte bilder, jeg VIL HA alle de putene, kjempelekre!!!
Masse god bedring til deg, håper du får tak i noen kongler før jul;)
Klemmer fra Jeanette

Kjersti sa...

TUSEN TAKK!!! Jeg var en av de heldige vinnerne. Kjempekoselig i en travel førjulstid :) God bedring fortsatt med krystallsyken... Klem fra Kjersti

Huset på toppen sa...

Å, ååå jeg var en som av de heldige vinnerene :) Tusen takk, nå bl jeg veldig glad! Ønsker deg en forsatt god bedring, C
Ha en fin ukeslutt,, fredag i morra og julelønn på konto... JIPPI!
Klem Linda

Frøken Jægers Hus sa...

Du altså! Fantastisk flink til å pynte til jul! Håper du er frisk igjen!.... her i huset ORKER vi ikke mer sykdom så håper danskebåten ikke kommer innom her i julen:)

God kveld i stuen!
Klem
Helene

Beth sa...

Jeg ble sittende lenge å beundre alle de lekre putene på første bilde, jeg bare elsker puter og tekstiler...:-)
Og så blar jeg meg videre nedover og ser at jeg er en av de heldige vinnerne? Juhuu,nå ble jeg glad, så moro da?

ღ www.Kartenshop.at ღ sa...

Soooo schön, alles paßt wunderbar zusammen!!!

Villblomsten sa...

Hihi :-)
Synes jeg ser fjeset til mannen her i huset om jeg hadde bedt han kjøpe kongler til 100,- kr :-)
Hihi :-)

Bra du føler deg litt bedre ?
og så ønsker jeg deg fortsatt God Bedring :-)

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer til de som vant, og god bedring til deg:)

Anette sa...

Nå har jeg kost meg med å lese gamle innlegg hos deg! Du skriver så FANTASTISK bra :-) Det har jeg savnet her i bloggverden!

Ha en flott førjulstid! Gleder meg til å følge deg videre..

Klem Fra Oslo

Anonym sa...

Hei du!

Jeg tenkte at om jeg kanskje skrev det her, hvor det ikke var så mange kommentarer, ville du se det.
Har du forsølt kiropraktor mot krystallsyken? Visstnok kan de dytte de på plass, det så jeg i allefall reklame for på helsekanalen på min fysio.. ;)
Håper du blir bra snart!

Related Posts with Thumbnails