mandag 19. januar 2009

GreenGate sommer 09



GreenGate er på plass med ny sommerkolleksjon. Når jeg søker på GreenGate kommer det stort sett opp en haug med linker til min egen blogg. Jeg er tydeligvis en av dem som gir GreenGate mye omtale. På faste vanlige måte har jeg derfor laget min egen presentasjon av den nye kolleksjonen.



Sommerens nyhet er at GreenGate har satset på trendfargen lilla. I sommerfuglavdelingen er vel denne fargen helst omtalt som lavendel.



Til påske går det i lavendel og grønt;)




På mitt nye hyttekjøkken skal det bli hyller som dette...nesten.



Sommerlykken blir nok fullkommen med en kopp jordbærte i nydelig teboks. De årvåkne har nok allerede lagt merke til at det har kommet nye krus i kolleksjonen.



Single damer som virkelig vil "sette støkken" i en innbarka ungkar, kan invitere ham hjem til dette lille rosa hjørnet....
Da skjønner han nok hvor skapet skal stå, -eller termometeret eller høytalerene. Som skal stå i garasjen!




I denne kolleksjonen har jeg lagt min elsk på de nye turkise tekstilene med roser. Nydelige vatterte tepper med tilhørende stolputer.
(*Bra at jeg nesten ikke har noen puter eller tepper fra før - puh!)
Et lite rosa(!) sjøhus med stråtak kommer med på kjøpet!




Nye sommerlige Mollys Garden matcher det meste fra GreenGate sine kolleksjoner. Den stripete tekannen kan jo brukes til alle slags farger, og passer iallefall godt i min samling.


Jeg er sannelig ikke sikker på om det er en skitten gammel Tolixstol vi skimter her også? Der skal Den gode Feen få sitte!



Helt til slutt en kavalkade over mine favoritter, som jeg skal se etter i butikken denne våren.



Jeg ser jo etterhvert at jeg har en ganske feminin smak. Trolig er jeg skadet etter mange år med Holly Hobby på pennalet! Kos dere med sommerdrømmene, enten de har blomster eller ei.

48 kommentarer:

Renate sa...

Så mye flott da:-)
Vet du om en nettbutikk som har godt utvalg av greengate? Få butikker i Trondheim som har. Og de få har veldig lite av det..
Jeg har sett at greengate siden har netthandel, men kun i Danmark.

Anonym sa...

Fint :) Men ser ut som det blir mindre prikker?

Nb: Google "husker" hvilke linker du har gått inn på før når du har søkt på Greengate - og da kommer de linkene og lignende linker oftere opp i ditt søkeresultat. Andre som søker på GreenGate vil ikke treffe din blogg like ofte ;)

Bo med Lena sa...

Masse fint! Godt du er godt gift Fru Emmeline med en veldressert mann som etter års erfaring vet hva som er best for ham (...eh..nå snakker jeg visst om meg selv:) De kan jo ikke annet enn å bli totalt indoktrinert. Men det kunne vært verre ting, ikke sant..?

Er uansett sikkert på at dere kommer til å kose dere i den rosa hytten med stråtak i sommer. Bare ikke Claes Göran får snusen i ferieparadiset ditt :))

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Veldig søtt, veldig sommer og mye glede i greengate produktene.

ha en super uke.

Hem och Lycka sa...

Älskar Greengates sortiment, har en del men kan tänka mig ännu mer hihi!

kram

Verandasol sa...

Oioi, her var det masse fint! Jeg er også litt svak for de lyseblå og turkise kolleksjonene. Men det lyseblå har jeg ikke sett så mye i butikker/på nett. kanskje det kommer litt mer nå som våren er på vei. Hvis du vet noen stder som har litt på lager, tar jeg gjerne i mot tips :)

Blå-hvit samlemani sa...

Greengate er nydelig, ingen tvil om det...

Jeg ønsker meg en latte kopp i rosa prikker...hvorfor fins ikke det? Det er mulig en kan ønske seg det dersom en kontakter Greengate...

Jeg gleder meg allerede til sommervarene kommer...

Tara sa...

yes...så vanvittig mye fint!!!
gleder meg til det kommer i butikkene:) nyyyydelige farger...

Aina sa...

Å sikle, er det rart at nisseserviset må i kjelleren for å lage mer skapplass oppe;0)
Green gate vet å friste meg, eller DU vet å lage innlegg som frister meg med Green gate produkter hehe..
(kanskje du bør be om provisjon eller bonus)

Klem..

Lisemoren sa...

Nydelige og inspirerende bilder var dette her. Pluss en god latter som vanlig, av menn som ikke forstår seg på hvor skap og andre ting skal stå !

Photo-Me-Life sa...

Først må jeg si
gratulerer med smykket.
Du fortjente det Emmeline, å nå venter jeg på ett innlegg da han setter på deg smykket og dere blir remarried thanks to me:)

Måtte le, det som slo meg var:
Frem og tilbake er like langt. Du kunne gjort gode penger på å reklamere for Greengate, kanskje Billeba neste gang treffer deg på bussen med klær sponsored by Greengate? Den historien har jeg tenkt på mange ganger...diiin mooooorrrr....

Takk for at du er deg, nå er det natta for meg. Skal opp tidlig i morgen, løpe til Elkjøp å spille på sjarm for å få det jeg har i mitt hode akkurat nå. Det kuleste av alt var at han sa han var alenefar på telefon (hvordan kommer man inn på slikt) så jeg får spille på at jeg er en singel kvinne som på Elkjøp vil vinne....

Natta

Photo-Me-Life sa...

..så ikke siste missforståes totalt (da jeg leste igjennom den) at jeg vet hvordan pc jeg vil ha!!! Det er ikke alenefaren jeg vil ha.....

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo,very very nice the things from Green Gate.
LG,Elke. :) :) :)

Hjerterom sa...

Nydelige farger og bilder!
Vil ha sommer NÅ!!! :)

Siw

Anonym sa...

Det er så masse fint - så samlingen må nok utvides til mer en et mønster. Ser fra bildene dine at du har en anserlig samling allerede : ))I min by er det ingen som forhandler Green Gate enda - men får tak i det en halv times unna. Fra snørike østlandet ønskes deg en fin dag.

Karna sa...

Jeg tror faktisk du har brukt for det meste her jeg Emmeline, må jo ha kopper å drikke av, pledd å ligge under og kanner til å helle fra.....Skulle bare mangle...ha ha ha....

Full støtte til ny vår kolleksjon fra meg!! Tenk bare på så god plass dere har til rådighet nå når anlegget er i garasjen...hææææ!?!?

Surlands Jem sa...

HOLLY HOBBY......Jeg ler.... det hadde jeg helt glemt!

Veldig gla for at du har gitt termometeret (og dets plass) en ny dimensjon!

Ha en god dag!!

marianne

mi-rachel sa...

flott innlegg.
kjekt å lese, og masse fint å se på.

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Det er bare så deilig å se disse bildene! Gleder meg til å se det "live" i helgen!
Skal ta inn endel! MÅ nå det;))))
Ha ei fin uke videre!!
Klem!

Mia sa...

Vad man längtar till våren/ sommaren nu....här lavar snøn ned nu, så jag låter datan stå på din sida idag.....så kan man ta en titt in och drømma sig bort....
Ha en fin dag.... du skriver så bra.
Mia

Whoopsi Daisy sa...

ÅÅÅÅÅÅ det oser sommer. Hærlig. Gleder meg veeeeldig til lange lyse sommerkvelder.
Artig at du kan Goggle deg selv da :D
Ha en fin uke
Mvh
Whoopsi Daisy

Whoopsi Daisy sa...

PS: jeg har Holly Hobby toalettmappen min enda :D

Unknown sa...

Var selv innom siden deres i går kveld å tittet litt på nyhetene...Liker så godt fargene, er rett å slett til å bli glad av.

Cathrine sa...

så mye fint! har nettopp begynt å samle på greengate, så ser for meg samlingen min kommer til å bli stoooor til slutt. bare synd det er så vannskelig å få fatt i her i bergen.. noen som vet om butikker som selger her?:) kjempemasse fint!

Sommerfuglen sa...

Green Gate, ja.
Her går det i rødt med hvite prikker.
Fint med lilla også, men mp si jeg liker de "gamle" krusene bedre enn de nye. Litt for klumpete på en måte.

Men mye fint, var det i hvertfall!

Øsnker deg en fortsatt fin uke

Min Verden sa...

Nei - æsj! Her var det ikke noe fint som passer til meg ;) Ha en strålende dag Emmeline. Hanne

janne - kathrine sa...

Heisann.
Ja, det må jo være enhver ungkars drøm å bli invitert med hjem til en kvinnes hyggelige hule - fylt til randen med GreenGates vakre mønstre ;-)
Men ja, de har myyye fint - sånn er det med den saken!

Ønsker deg en fin dag videre!

janne - kathrine

inkala sa...

her var det mye nydelig, ennå happy for at du introduserte meg for GG! men blir ikke du sponset snart, eller??????????

Unknown sa...

MMMmmm Summer!!! I love your blog!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anna sa...

Som en av mine favorittblogger ligger det herved en nominasjon til deg på bloggen min :)

Anna

Jill sa...

Fikk skikkelig sommervibber av GG-bildene dine :-)
Det fotbox bildet fra 80-tallet ser mistenkelig likt ut som mange av mine :-)
Tror vi er fra samme "epoke" :-)
Hvit lebestift og blå maskara????

Anonym sa...

Så fine bilder du har lagt ut:-) Ser i innleggene dine at mange lurer på hvilke nettbutikker som har varene til Greengate, jeg driver nettbutikken www.romantiskehjem.no, og der har jeg masse greengate-varer. Har også bestilt masse fra den nye sommerkolleksjonen, så det er bare å titte innom:-) Forøvrig har du en kjempefin blogg!

☆Therese sa...

Jeg har "oppdaget" den nye vårkatalogen til Green Gate jeg også :) Mye fint og puter og pledd får vi da aldri nok av ?! Må ha noen til forskjellig bruk og forskjellig årstider ;o)

Anonym sa...

No har jeg besøkt bloggen dn sååå mange ganger at det var på tide å legge inne en kommentar ;) Dette er bloggen over alle blogger..ingen over og ingen ved siden av!! Det er en san fryd å være innom.. Koser meg på kveldene med te og bloggen din.. Den kan du være stolt av.. Og ser at det er mange som prissetter din blogg ;)) Akurk mannen er jo en særklasse.. Den burde alle til tider være innom å lese..hehe..
Tusen takk for alle tips og gleder du velger å dele med oss alle i denne nettverden ;)) Ønsker deg og dine en fortryllende tirsdag ;))

v.g ;))

BO sa...

Hei!!!
Reknar med at Emmelinemannen elskar alt dette blomstrete, ettersom det matchar både høgtalarar og andre "gutating"...
Skulle gjerne vore med på messa i Skien i helga, då alle desse innkjøpbutikkdamene tek turen over fjellet for innkjøp av årets vårvarer. DA hadde vore kjekt!!!
Her er det masse kjekke jobbeoppdrag på gang. Fotografering av både menneske og interiør. Har ei lang lista som må gjennomførast og leverast. Blir så masse at eg får ein dataoverdose, og orkar ikkje å vera nær maskina på kveldstid. Trur eg må ta opp den bærbare frå kontoret for å kunne kjenne meg fri...viss du forstår kva eg meinar.

Kosa deg heima med alle dei kjekke ungane og den snille mannen! (Godt me ikkje har funne oss menn hyperinteressert i interiør, f.eks. med elsk for leopardskinn...).

Anonym sa...

Hei Emmeline!
Ville bare si at du har en fantastisk blogg! Jeg er ofte innom og leser de morsomme innleggene dine, og ser på flotte bilder. Du er utrolig flink til å både skrive og ta fine bilder! Takk for det du deler :)Vårkolleksjonen til Green Gate ser herlig ut :) Blir skikkelig inspirert og litt våryr :)

Klem fra Ingrid

Unknown sa...

Greengate! My favorite. I am going to have to check out the new things on the website too. Daisy~

Anonym sa...

Hei der.. skal jammen tipse GG om all gratis reklamen de får her;o)

PS! har noe til deg som jeg håper du tar i mot..

MallaKla´ra sa...

Ååå green gate er bare helt herlig.. Ønske meg egentlig at av det..men selvsagt kan jeg ikke få det:o)).... Sikle,sikle..En herlig måte og vise det på ...Skulle bare ønske green gate hadde netthandel til oss og:))..
Ha en flott tirsdag..
Klem

Hilsen fra landet sa...

Puuh, det var nydelig ja, må si det. Å tenk så mye plass du får til nye Green Gate ting når alt det uinteressante havner i garasjen da! :fnise:

Sommerlyst sa...

Her var det mye flott!!
Har lagt igjen en oppmerksomhet til deg på bloggen min :)

Bajas sa...

-oiii!
Her var det mye lekkert!
Mye SNOP faktisk.
Gleder meg til sommern jeg nå!

Du har en fin blogg,forresten!

Ha en fin dag!
=)

aase sa...

Som deg så elsker jeg disse vakre sakene!!!

Jeg sitter med katalogen og krysser for de som skal bestille for meg nå jeg!!! Det er en fryd altså!!!

Unknown sa...

Fine bilder fra Green Gate, jeg er også fan av dem...det passer så godt på sommerhuset.
Morsomt å se nye farger, særlig liker jeg lilla sammen med grønt. Jeg skal på Gave og interiørmessen i morgen, ser nok mere til hvilke farger som kommer til våren da.
Klem...Ellen

Jatte sa...

Likte de blå koppene med prikker jeg ;)

Jeg har forresten noe til deg inne på bloggen min .. ta en titt ;)

Klem Jatte.

Anonym sa...

Har Greengate fått inn lilla produkter? Nå ble jeg interessert ;)Du burde egentlig fått en stor bonus fra det firmaet for all den pene omtalen! Med alle dine entusiastiske lesere er det klart at du øker salget!
Det frister når man ser så lekre bilder..Hilsen Kardemomme som lengter etter vår og sommer :)

Flora sa...

herlig presentasjon av Green gate! en av mine favoritter;) likte spesielt godt tipset du gav til single damer, deriblant meg. En kommende mann skal lett få skjønne hvordan det skal se ut her i huset!

fin blogg! liker måten du skriver på, og alle de fine bildene!!

Related Posts with Thumbnails