torsdag 8. januar 2009

Teabreak everyone



Det er fremdeles kaos hos Emmeline. Maling og pensler står side om side med gymbager og sko. Jeg føler meg som om jeg er en del av Sixty minutes makeover . Den store forskjellen er at det er meg selv om raser inn dørene hver ettermiddag, at det kun er meg selv som blåser i fløyten og at teabreakene blir lengre og lengre... Hvor er Claire og førti arbeidsmenn når man trenger dem?

Jeg har forøvrig fått fullstendig dilla på Kusmi te. Jeg fikk denne lille boksen av Hvit stil, og må visst finne ut hvor jeg kan få tak i mer. Den er kjempegod!

Det nye pleddet mitt har fargene grønt, rødt, gråblå, lilla og hvit... Med andre ord ikke HELT enkelt å finne matchende puter, så jeg er fremdeles på jakt! Har du noen gode putetips så tar jeg i mot med glede;)


Som dere skjønner har jeg ikke så mye nytt å fortelle i dag, men i morgen kanskje? Beklager at jeg er TOTALT fraværende i kommentarfeltene. Jeg håper at jeg er tilbake om ikke så lenge.
SO LONG!

35 kommentarer:

Sommerfuglen sa...

Kusmi-te har det bl.a på Det Lille Kaffekompaniet bak Fløybanen.

Prinsesse Elin sa...

Hey
Teppet lyser opp tilværelsen. Det er så fint. Jeg må visst også gå til innkjøp av et slik et til heimen. Å ja jeg ser det for meg unger, pensler og maling. Tralvel det der. Her putrer middagen mens jeg sitter å kjeder vettet av meg.
Nå skal jeg hente sy maskinen å sette igang med et par 10 mye prosjekter;O)

Magdalena sa...

herlig teppe...

:O)

Aina sa...

Jeg også likte teppet ditt så godt, Har du laget det selv???
Holder på med et teppe jeg også...men herregud.....for et evighetsarbeid....spørs om det blir ferdig....

Veldig trivelig å være på besøk her hos deg. Kommer plutselig tilbake!!!

Aina Wie

Den gode feen sa...

For eit vanvittig herleg teppe!! Knallfint. Kos deg med teen innimellom slaga :) Klem

mali-mo sa...

Teppet er nydelig, og vel fortjent ;)

Gleder meg som bare det til å se ferdig gang...blir sikkert kjempeinspirert til midtstuen min...tenker jeg er igang med den om etpar-tre uker. Da MÅ vel kjøkkenet være klart. Akkurat nå venter vi på rørlegger som skulle komme....men jeg ser han ikke her så... Elektrikeren var nå tilbake igår, og muligens idag også ;) Hurra.

SKulle gjøre en innsats selv idag, er oppe i 80 % stilling og kun en fridag annenhver uke. Den er idag. Og selvsagt slår lillemalien til med feber og krype-under-huden-på-sin-mor behov. Jaja. det blir nok en gang ;)

Lykke til med malingen!

Hem och Lycka sa...

Å vad snyggt med täcket och det rosa! Kusmite är ju vansinnigt gott..

kram

Anne Mette Lie sa...

Sånt krus vil jeg også ha!!! Hvor har du kjøpt det....?

Emmeline sa...

Hei Anne Mette

Kruset er kjøpt for en evighet siden. Tror det opprinnelig kom fra House Doctor, og jeg kjøpte det hos Nordhjem i Danmark da det kostet 20 kroner. Tror ikke det er så enkelt å få tak i lenger??? Men man skal aldri si aldri....

Anne Mette Lie sa...

*sukk*

Da får jeg bare drømme videre og håpe jeg kommer over noe lignende en dag... *klem*

Ida sa...

Heisann! Nydelig pledd/teppe ! Var det det du bestilte når du vant premien? uansett lekkert! Matchende puter ja.. hmm.. er du hendig på symaskinen ?

Hva med å sy noen selv - dersom du tar utgangspunkt i puten som ligger på forsiden hos NIB nå (HOPE) og syr en samme pute, men bruker fargene fra teppet i hver enkelt bokstav! Kunne blitt flott, tenker jeg :-)

Men samtidig tror jeg nok det kommer en rekke farger fremover i de forskjellige butikkene som lett lar seg kombinere!

Ha en fiiiin dag!
Klemmer

Nettan sa...

Hejsan! Har kikat runt lite hos dig! Jättemycket härliga inspirerande bilder!
Ä oxå galen i Kusmi the..julsmaken är precis slut, du kan säkert hitta det på nätet!
Kram Nettan

Anonym sa...

Kusmi-te har de også på Colonialen....

Anonym sa...

hei på deg..

Du må bare ta med pleddet å kikke i butikkene. Temmelig vanskelig med så mange farger å finne den rette puta. Blomstermønster kan bli heavy, grønn med polkadotter?
eller rosa? Men har du ikke slike fra GG, da??

Hører mange som snakker om den teen.. hva er det som er så spesielt?? (har ikke smakt den)

Gleder meg til å se gang golvet ditt!! Blir det ruter??

Ha en fortreffelig kveld..

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Hei,

det er deilig å bare slappe av under et pledd, særlig et som er så fint som ditt! Har også helt dilla på Kusmi te, den som heter St.Petersburg og Bouquet de Fleur synes jeg er kjempegod. Her i Trondheim selges de på Cornelias Hus.

Kos deg videre. Klem fra meg

Mi :) sa...

Hallå Emmis,

Jeg skulle til å skrive GreenGate og ny Tildakolleksjon som forslag til matchende ting til det vakre heklepledddet (betyr det at evighetsprosjektet er lagt på is - er du fritatt nå?!), men ser jo at det ikke akkurat var noe Breaking News. Teppet er superduperfint forresten! Blir spennende å se hva du finnes på av smarte matchingsløsninger ;)

Mi:)

Minime sa...

Hva slags kusmite er det du har smakt? Jeg har vært inne på hjemmesiden og tenkte jeg skulle bestille en boks fra Paris. Når det gjelder puter, hva med lysegrått? Lysegrå pute i noe type silkestoff tror jeg hadde blitt kult til det fargerike hekla teppet.

Anonym sa...

Hei!

Kusmi-te kan du få kjøpt på Cornelias hus. www.corneliashus.no

Flott blogg:-)

Jannicke sa...

..koser meg alltid på bloggen din! Du er så kreativ, og flink med farger!
Ønsker deg en god helg!

Lars og Maria sa...

Kusmi tea? Hørtes spennende ut! :)

Rosa sa...

Hvis du får tak i claire og hennar 40 tenarar må du sende ho til meg etterpå - eg treng ho til eit visst stoveprosjekt her i huset. Dvs - akurat i kveld kan det sjå ut til at stoveprosjektet blir bytta ut med oppussing av gangen, sidan det renn regnvvatn på _innsida_ av veggen. Lukke til med maling! Gler meg til å sjå resultatet :)

Anonym sa...

Kusmi-te har de også på Colonialen på Paradis. Stor utvalg!

Unknown sa...

Sikke smukke billeder! Jeg er vild med tæppet over stolen.

♥ Stines hverdag sa...

Så koselig teppe! Jeg har lenge hatt lyst på et slik, og skulle ønske jeg var flink nok til å lage det selv, men det er jeg ikke...

Ha en herlig helg!

Anonym sa...

Hei Emmeline :) Så lekkert hekleteppe du har..Jeg drømmer stadig om å kunne lage sånne..
Har akkurat begynt på noen lapper men siden jeg kun har 14 stk foreløpig er det laaaangt igjen før jeg kan dandere et helt teppe over armlenet på sofaen..sukk!!
Jeg har to bokser Kusmi-te hjemme og begge er kjøpt i Danmark..
Har faktisk ikke sett dette merket i Norge men det er jo mulig at noen spesialbutikker fører det..
Ellers får du kjøpt det på denne nettbutikken: http://www.maarbjergshop.dk/group.asp?group=22
Må innrømme at jeg først og fremst kjøpte den fordi boksene er så flotte men teen viste seg å være god den også ;)
Ha en fin fredag!
Hilsen Kardemomme

Elin Osa Søreng sa...

Så koselig teppe! Hva med å strikke el hekle puter sjøl, garn kan man jo få i alle farger.... Ha en fin helg!

Ann Helen sa...

Teppet er bare så fint, og passer så godt hos deg!
Har ikke smakt kusmi te jeg, hmm, kanskje jeg må få tak i det jeg også. Har så dilla på chai nå, tror jammen jeg trenger en kopp nå!
Håper det årnær sæ med malinga, og at vi snart får se resultater:)
God helg!

Anonym sa...

Nydelig pledd & kopp = jeg elsker ROSA!!!!!
kos deg under pleddet med en varm kopp te, nyt helgen - Klem

Frøken Englefjes sa...

Så fint teppet blir. Teen ser spennende ut så du får skrike ut når du har funnet ut hvor den kan kjøpes! Så til det som binger meg frem mot å skrive til deg. Jeg elsker den fantastiske prikkete koppen, og så i ROSA! Hvor er den fra?*Misunnelig*

Bea sa...

ååh, det pleddet er jo bare helt herlig!
det ligger noe til deg i bloggen min,
klem Connie Maureèn<3

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Lekkert teppe! Liker fargene! Tror jeg må dra frem heklenålen jeg nå...

Anonym sa...

Hei!
Ang. puter som passer til teppet ditt.
Det som detter ned i hodet mitt er at du burde sjekke ut stoffer fra "Kaffe Fasett". Du som er så flink til å sy. Jeg har sydd masse av stoffene hans og du finner garantert noen stoffer sok passer med teppet.
Bare et lite tips:-)
Mvh Siv Kile

Erika sa...

Hei Emmelines,
det ligger en liten award til deg på bloggen min. Klem fra Erika :)

Anonym sa...

Hi thеre і am kaѵin, itѕ
my fіrst time to commenting anyplace, whеn і read this pοst і
thought i cοulԁ also mаke comment due to this gοod ρaгagraph.



Mу sіte - bucket truck industry
My site - bucket truck information

Anonym sa...

Thankѕ fοr sharіng your thoughtѕ on natuгal
pain rеlief foг toothache. Regaгԁs

Heгe is mу blog - TENS Units

Related Posts with Thumbnails