torsdag 29. januar 2009

Grue grue grue grue



For noen uker siden ble jeg kontaktet av Bergens Tidende som lurte på om de kunne komme på besøk. De hadde fått et tips om at jeg hadde blitt årets interiørblogger. Jeg forklarte at jeg ikke egentlig har så mye å vise frem. At jeg er en vanlig jente, med et helt vanlig liv. At huset ikke akkurat er så ekstraordinært. At jeg holdt på å male gulv. Men avisen ville komme likevel.



Dermed kalte jeg inn til dugnad. Jeg måtte male gulv for harde livet. Min svigerinne, mor og søster svingte vaskekost og støvsuger og VIPS så sto journalist og fotograf i døren. Vi hadde noen hyggelige timer der vi snakket om løst og fast, og så var intervjuet over. Fotografen lokket meg med på drøssevis av bilder, og journalisten mente at dette måtte bli en GØY artikkel. Morsom, litt på kanten, tullete og uhøytidelig. I Emmelines ånd lo hun -og sånn ble det!!



Og her sitter jeg, med ISKALDE føtter. For i morgen vil hele Bergen brette meg utover kjøkkenbordet. Jeg regner med at mange vil lure på hva for en skrullete dame dette er. Som poserer i stuen for å dekke mannen sitt svarte termometer! Som jeg forøvrig vurderer å skru ned, men som må få henge fordi han har låst kjellerbodene våre... Som GJØR AKKURAT HVA HUN SELV VIL - og som skriver blogg om det.
Joda, her er jeg, tjohei!! Jeg er litt engstelig for hvordan den artikkelen vil se ut på trykk. At noen vil mene at jeg hersker over den stakkars Emmelinemannen med mine romantiske puter og tente lys. At det for noen vil bli vanskelig å forstå at det er forskjell på historier fra bloggverdenen og den virkelige verden. For det som står i avisen er vel sant, er det ikke?
Jeg har forøvrig ikke sett hverken reportasje eller bilder live, og gruer gruer gruer meg. Jeg mener å huske at de siterte meg på følgende: Min mann bryr seg ikke om hvordan det ser ut hjemme hos oss, han kunne ha bodd under en hvelvet båt.....
I etterkant kan jeg slå fast at det ville blitt problematisk med tanke på den gigantiske flatskjermen han kjøpte i forrige uke. Han hadde ikke fått plass til seg selv pluss flatskjermen under en robåt iallefall, -men kanskje under et cruiseskip?
I skrivende stund pakkes det tusen på tusen av aviser som skal sendes rundt til halve Norge. Så nå er det for sent å snu. HUTTETU! Sov godt dere som kan!

Oppdatering: Takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger på reportasjen. Det gikk vel så greit som det kunne (* selv om Emmelines mamma fremdeles er skeptisk) Artikkelen ligger på nett, og den kan du finne HER. I kveld skal jeg sy nye kjøkkengardiner for å komme meg til hektene etter all bekymringen! RIKTIG GOD HELG TIL ALLE:) SEE U !

98 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Må nok kjøpte BT i morgen, for å lese om deg.

Men det er nok et kjempefint intervju vil jeg tro.

Du har så flott blogg, så du har nok ingen ting å grue deg for.

Klem fra ei sør for Bergen

Hverdagen vår sa...

Så spennende og det er jo lett for meg å si.
Men, det går nok bra.

At bloggen din er flott er helt sikkert, du skriver så godt og det er hyggelig å kunne følge deg her i bloggeland-

Kos deg i morgen og ha en fin helg

:))

Julies sa...

Huttetu, ja ! Hadde det vært MEG så hadde jeg garantert daua på flekken !
MEN - det blir sikkert bra. De fleste journalister er sikkert redelige mennesker og det fleste som leser bloggen din i ettertid forstår nok at det meste er skrevet med humor og ironi.
Tvi tvi !

Marita sa...

er sikker på at d blir en flott artikkel! Iallefall etter det eg kan forstå ut i frå bloggen din! Kjempe kjekt å følge med på den! :)

lykke til i måra! :)

Cathrine sa...

så gøy! skal rett ned å kjøpe bt i morgen! du har det jo utrolig fint da:) og i tilegg har du en kjempekoselig blogg:)

Crinoline sa...

Lykke til,det går helt sikkert bra.Håper artikkelen kommer på nettet,slik at Crinoline fra Østlandet kan lese den.

Huset på toppen sa...

Hei!!
Hørte via en venninne at det skal være et innlegg om en interiør blogger i B.T imorgen, også er det deg:) Veldig hyggelig, C!!
Nå skal jeg stå litt tidligere opp i morgen,slik at jeg for lese alt før jobben kaller!! Jeg Tror og Håper at antikken er i GOD Emmeline ond:)Du er en flott dame,med mange koselige og humoristiske teamer, og du gleder meg og mange andre her i bloggia land med dine innlegg!!
Håper du får sove i natt , selv om du gru/gleder deg til i morgen!!
Klem Linda

Orlaug sa...

Å, detta blir kjekt.
I morgon må eg tidleg på butikken for å sikre meg BT.
Me får faktisk tak i den avisa her òg, langt ute på landsbygda.
Tvilar på om den journalisten skriv like godt som du......
Ha ei god helg!

Bestemor sa...

Skal bli kjekt å lese BT i morgen til kaffen da.
Hilsen enda en fra Bergen.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så artig!! Gjett om eg skal kjøpe mi første Bergens Tidene gitt .. :D (sjølv om eg faktisk bur i bergen) ;) I morgen skal vi til Haugesund for å hente møbler som eg har funnet på finn :) Blir koslig med godt lesestoff på vegen :) Hehe. Godklem :) ps, håper DU får sove godt :) Er nok ingenting å grue seg over.. :)

My home is my Castle sa...

OIIII :)))
Så gøy da :))
Håper det kommer på nett så vi som ikke bor i Bergen og kan se ;)

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :) Er sååå kos når du kommer på besøk ;)

Lykke til imorgen :)

Klem,Kari

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hehehe, dette går kjempefint kjære Emmeline !!!!Du har overhode ikke noe å grue deg for ---

Tipper hele Bregn trykker deg til sitt bryst som resten av Blogglandia :))) Klem og SOV GODT !!!

Prinsesse Elin sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha daaaaaakars deg;O)

Anonym sa...

Hehehe! Det kommer nok til å gå helt fint, og sannsynligvis har du ingenting å frykte. Journalister flest er nemlig relativt hyggelige og uten særlig onde hensikter. Heldigvis. Hehe.

Irén sa...

Gjett om jeg gleder meg til å hente BT i postkassen i morgen! :-)

Jeg er sikker på at du gjør det like bra i intervjuet som du lager blogg! Ingen grunn til bekymring!


Hilsen og klem fra eksilbergenser på Tysnes :-)

Stine sa...

Store tid, så spennende! Skal prøve å få tak i BT i morgen.. Sikker på at det er vel en eller annen kiosk som selger den her på Sunnmøre også! :)
Lykke til!

Anonym sa...

Nå gleder jeg meg til Hus & Hjem i morgen!

Elin Osa Søreng sa...

Oi- så moro da. Du har sikkert ingenting å grue deg for- du skriver jo så godt her i bloggen- så du gjorde deg sikkert like bra på intervjuet! Og folk forstår at det er forskjell på virkeligheten og Blogglandia skulle jeg mene! Satser på at det kommer på nett- hadde vært moro å lese. Håper du får en god natts søvn! *humrer og ler og ser for meg Emmelinemannen med et diigert tv flytende i vannet under en velva båt*

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ler av Elin sin umåtelig trøstende kommentar , he he ;o
Det går så bra Emmeline, men forstår gruingen ;o)

Klem

Liv Elin sa...

oioi - så spennennde da !! Må få gubben til å kjøpe BT imorgen - slik at jeg kan lese historien din ! :)
Grattis med snart nytt kamera da - godt valg ! ;) Har selv Nikon D40 og er kjempefornøyd !

Håper du til tross for nerver for morgendagens avis - fpr sove godt inatt !
Hilsen i natten fra meg i Husrom & Hjerterom

Aina sa...

Tudelidu på deg også.

Skjønner godt at du ikke kan kommentere hos alle til enhver tid, du er jo opptatt med interjuer og slikt..neida, tenker mer på antall besøkende-og det går da bra det:0)

Så gøy med avis intervju, vet ikke om jeg hadde tort det samme, men så har ikke jeg hjemmet ditt og alle historiene..når jeg tenker meg om burde du fått skrevet artikkelen selv, da hadde du vært "sikret"
Tenker det går bra jeg.
Hadde vært gøy med et BT eksemplar ja;-D

*Krysser fingre for fine bilder og tekst til å kjenne seg igjen i*

Nattaklem!

Lori sa...

How wonderful, congratulations! Your home is lovely!!

Anne sa...

Lykke til!!
Støtter deg om så hele Bergen går av hengslene :-))

Miamor sa...

..du tok deg jo supert ut....dette var gøy...må lese det nå da....men sååå gøy du!!! ha ei super helg !!! ;)

liven sa...

Heisann!!
Gratulerer med artikkelen!!
Har ikke fått hentet avisen ennå men det skal gjøres straks!!
Så spennende da:o)
Her blir nok masse fine bilder og en flott artikkel:o) Helt sikkert!!

Ha en fin dag:o)

rod i hob sa...

Så spennande då Emmeline!!
Då ska eg jammen hiva meg øve BT i dag i lunsjen ;-)

Ha en super dag!!!

Besta sa...

Det blir spennende, lurer på om en får kjøpt BT her.
Det er sikkert kjempe bra, bloggen din er flott i allefall.
Lykke til!
Klem fra Sørlandet.

Huset på toppen sa...

God morgen:)
Gratulerer med artikkelen,den var knallbra!!
Ønsker deg en riktig fin dag på jobb og god helg:)
Klem

Klaffen sa...

Så stas Emmeline! Det blir gøy gøy gøy, og jeg skal på MIX å kjøpe BT i dag :) Bloggen din er topp den, og det er jo tema!!! Ønsker deg en superduper dag vennen, og bare NYT det! Stor klem

Fru Fryd sa...

Flott artikkel!! Mannen min ropte begeistrert ned til meg i morges: "Her er en av disse bloggvenninnen dine i avisen, og mannen hennes har det helt slik som meg!" Ja, han hørtes nesten lykkelig ut der han satt med morgenkaffen og lesten avisen, for endelig var han ikke "alene":0)

Jannicke sa...

Sitter her med artikkelen din, og smiiiler ;o). Dette var jo ikke farlig? Dette kan du være stolt av!Syntes journalisten har vinklet det veldig artig, og flotte bilder!
Og, du, vi er jo nesten naboer! Ser nesten Brann stadion jeg og!
Ha en flott fredag, senk skuldrene og pust lettet ut!!

Two sa...

:) ser no av kommentarane at det vart ein fin artikkel. Noko anna hadde eg egentlig ikkje rekna med, iallefall viss journalisten hadde sans for både humor og interiørstilen! Må nok av sted og kjøpe avisa eg også, viss der er att då!! Nyt fredagen og berømmelsen. PS! Vi høyrer gjerne om det blir trafikkork utanfor huset ditt i dag......

Anonym sa...

Så spennende, bt blir kjøpt i morgen.:)Jeg har kameraskrekk!!(å være foran kamera)en av de få gangene jeg smilte villig til fotografen var når vi giftet oss!:)Du har et fint hjem, så jeg tenker bildene blir bra. Grattis:))Anita

GAWO sa...

Så spenende da! Jeg løper rett ned i postkassen og henter avisen. Så har jeg spennende lesning til frokostkaffen. Artikkelen er helt sikkert kjempefin. Løper nå.....

Ida sa...

God morgen :)
Da har jeg lest artikkelen på nett :) Bildene var kjempefine - og jeg syntes journalisten har fått frem akkurat det samme som du prøve å uttrykke gjennom bloggen din :) Det kom tydelig frem at det var en god porsjon humor og ironi over det hele, samtidig som dette er din "lidenskap" :) Syntes ikke du trenger å være redd for at Norges land oppfatter mannen din som en tøflus.. hihi.. de aller fleste er slik når det kommer til kvinner (sånn uten at de innrømmer det selv selvsagt... haha!)

Ha en fin dag!
Klemmer fra Ida

Anonym sa...

Det går nok bra, hvis ikke hadde du vel ikke blitt med på det. Og mannen din er vel ingen tøflus, han var nå hjemmeværende i fødselspermisjon, når dere fikk sistemann, så du kunne jobb, og det er det ingen tøflus som gjør:)

GAWO sa...

Ferdiglest. :-)
Og jeg likte det jeg leste. Du kan bare glede deg resten av dagen for godordene etter denne artikkelen kommer til å strømme inn her. Journalisten har gjort en fin jobb og fotografen med. De har vinklet det hele veldig bra synes jeg.
Ønsker deg en strålende helg.

Emmeline sa...

* Emmeline smiler litt til anonym som kjenner til Emmelinemannens karriere som hjemmeværende far i barselpermisjon;) Hvem du nå enn er... Tøflus er han ikke.
--men søt er han!

tinemor sa...

Spennende da!

Hverdagen vår sa...

Jeg, måtte jo en liten tur inn på bt.no i dag og der var den;))
Synes det var en fin reportasje jeg, og likte bilde av deg foran termometeret;))

Ha en fin helg

Klem;)

Huset på landet sa...

Nå har jeg lest artikkelen på nettet.

Ingenting å grue seg for det der :)

Ha ei flott helg!!

Anonym sa...

Heisann!

Det var kjempegøy å se å lese om deg i avisen:)
Har fulgt med deg i ca ett år, du er bare så kjempeflink å skrive, jeg ler meg (nesten) i hel noen ganger;D
Stå på! Ha en herlig helg.

Mvh Blomsterdame fra Knarvik

Blogger sa...

Dette er første gang jeg er inne på din blogg, men det blir nok ikke den siste :-) Mange fine bilder og morsom tekst. Bedre kan det ikke bli ;-)

Iryl sa...

Nå har jeg lest artikkelen på nettet :-) Absolutt ingenting å grue seg for - ingenting dine lesere ikke har fått med seg fra før :-) Nydelig blogg - og gleder meg alltid til nye oppdateringer. Klem fra Vestfold

☆Therese sa...

Så moro og spennnde, håper BT legger artikkelen ut på nett!!

Gjett hva jeg skal sjekke ut nå?

Tror sikkert det blir en fin artikkel, bloggen din er herlig (og jeg forstår/vet at det er forskjell på hvirkelighet og hva som kommer frem i en blogg ;o)), regner med at journalisten kan jobben sin og lager en like herlig artikkel!!

Ha en god dag,
klem

rod i hob sa...

Eg stupte te å tok fatt på BT i dag FØR lunsj :-) Kjempekoselig, å absolutt ingenting å grua seg for!!! Eg hadde bare lyst å lesa meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir :-)

Trur at du får endå meir besøk ette dette ;-)

Anonym sa...

Det gikk jo fint jo! Men synes jaggu du tar finere bilder enn Bt-fotografen! En herlig start på en fredagsfrokostmorgen, med te i koppen.God helg!

mette sa...

Skulle ønske det var en Narvesen i nærheten av meg som solgte BT!

Anonym sa...

Til alle

Artikkelen ligger på nett.
Gå inn på B.T under hus og hjem finner dere den.

Fire Hjerter sa...

Da fant jeg artikkelen på nettet. Veldig artig å lese og se hvem som er "bak" Emmeline.
Synes ikke du har noe å grue deg for :)

Camilla sa...

Tror nok ikke du hadde grunn til å bekymre deg. Du har vel full kontroll:-)
Skal skynde meg inn på nett og lete fram artikkelen.

Smilla sa...

:) Håper du får sove i natt. Tror du vi som ikke har BT på kiosken får se deg i nettversjonen?
..løpe å sjekke!

Christinas låvebutikk sa...

Spennende da Emmeline! Tror dette blir en fengende artikkel! Det er jo en grunn til at de er årets interiør blogge!!
Håper å få lest artikkelen selv om jeg bor her på møre!!
Ha ei fin helg!
Klem!

FO - 2 sa...

Hehe. I DAG blir BT med meg hjem på handlerunden.
Tipper at avisen får god omsetning denne dagen.
Jeg må raska på - før de blir utsolgt. Hehe. ;)))

Unknown sa...

Nei, gur så gøy da! Det fortjener u virkelig! Er en sann glede å lese bloggen din som er fullspekket av god lesestoff og vakre bilder!
Gratulerer så masse!

Klem fra Nina i nord:)

Gro S sa...

herlig artikkel!!! Super vinkling og du er en super representant for interiørbloggerne!!!! Åsså i HUS OG HJEM DA.....(nest)beste avisbilaget i verden!

Anonym sa...

hihi Jeg syns noen burde kjøpe det rosa verktøysettet de har på Kremmerhuset til deg.. ;-) fin artikkel!!

Anonym sa...

Ååååå, det er så flott hos deg og reportasjen i avisen var kjempe flott... Den kan du være stolt av. Har ikke blogg selv, men har fulgt din i lang tid og kommer til å fortsette med det. Har deg under favoritter... Blir glad hver gang du har skrevet noe nytt og er en av de som skjønner humoren din ;0)
Klem fra en som digger bloggen din og bor i Fana

Sol sa...

Dette gikk jo kjempebra Emmeline. Toppers artikkel med snert og humor;-} det er tydelig at journalisten har forstått din stil... Skulle gjerne sett avisa også..., ikke bare på nett. det må vel være en eller annen butikk som selger sånt også her midt inni Telemarken....?
Fredagsklemmer.

Anita sa...

Tusen takk for at du deler den med oss som bor litt utenfor BT land! Kunne selvklart tatt en tur på Narvesen, men så viktig var det nok ikke! Morsomt å se, og en ting er sikkert du tar finere bilder enn denne fotografen! Endelig ett bilde av deg også! Lurer jo alltid på hvordan alle ser ut, og nå vet jeg hvordan du ser ut:0) Ha en strålende helg!

Eg ... sa...

Eg såg artikkelen først og fann deg etterpå - veldig koslig artikkel, og ein nydelig blogg. Takk for titten :-) og lykke til med pianoet.

Astrid sa...

Fant nettopp artikkelen på bt.no. Kjempekoselig å lese :-)

Randi sa...

Sååå koselig å lese om deg og SE deg...du ser like snill og søt ut som du virker her inne.

Artikkelen var flott den,dette kan du være stolt over. Den gjenspeiler deg og ditt hjem akkurat som jeg ser det når jeg leser innleggene dine.

Morsomt og med ett Emmeline glimt i øynet :-)

Rosa sa...

Dette gjekk jo fint! :)

Albertines verden sa...

Hah! Her var det da ikke det snev av likhet med mummimamma. Ser bare en flott dame i sin beste alder. Innlegget ble jo knallbra, kunne nesten tro det var du som hadde ført pennen selv. Så denne journalisten må virkelig ha vært på bølgelengde med deg. Og så deilig, nå må jo du ha ett skinnende rent hus til helgen. Ikke dumt å kalle inn husmorstyrkene når det virkelig gjelder. Ønsker deg en riktig deilig helg, men beina på bordet og rumpa godt nedi den blendahvite sofaen. Klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :) kjempeflott artikkel det då, den bør du vere stolt av :)
kanskje du kan tipse meg om nokre fine interiørbutikkar i Bergen?? slik at neste gang eg skal dit kan eg dra med meg min kjære rundt omkring etter jakta på nye hus-ting :)
ha ei fin helg :)
Klem Marny :)

Prinsesse Elin sa...

Ser du-ingen ting å frykte:O) Sov du noe i natt i det hele tatt???

Nita sa...

Kjære, søte deg, jeg har vært blindpassasjer hos deg i mange måneder, men nå føler jeg at det er på tide å gi seg til kjenne, for du fortjener hvert eneste komplement og rosende ord. Det er alltid underholdende/engasjerende å lese innleggene dine, alvorlige som morsomme.
Jeg er helt enig med deg; dette er ikke den virkelige verden, så hvorfor ikke krydre litt? Jeg har iallefall sansen for din måte å krydre litt på, det vitner jo om veldig god fortellerevne :)

Syns det var or'ntli moro både å lese artikkelen og å se deg "live" (elsker den story'en med termometeret!), og nå vil jeg ikke gå omveier lenger: jeg har lagt meg til som følger hos deg og legger deg attpåtil på lista mi, slik at jeg lettere kan finne deg igjen :)

PS. I artikkelen på nettet står det "publisert 31.1.2009, oppdatert 30.1.2009" Ganske fantastisk?
BT- alltid et hestehode foran seg selv! (hehe)

Ønsker deg en fortreffelig helg. klem Nita

Anonym sa...

Vi har jammen vært nestennaboer, før vi flyttet hit vi bor nå! Artikkelen var veldig fin, du har ingenting å frykte!

Whoopsi Daisy sa...

Hææærlig Emmeline :)
Gratulerer!!!!!
Helt i Emmelinestil.
Gog helg.
Mvh
Whoopsi Daisy

Fjasevas Huset sa...

Fin repotasje i BT:-) Ikke noe nytt der for vi som følger bloggen din! Det var jo ingenting å grue for jo:-)

Verkstedet sa...

koselig og gøy med deg i bt. du er så skjønn atte! og tror de fleste skjønner litt om fortellerformen din og elsker det!!!! ha en riktig god helg!!! stor klem fra såta

Tove sa...

I dag tråla eg rundt på alle butikakr og kioskar i kommunen for å få tak i BT! Lukkast til slutt på ein Narvesenkiosk, og det var vel verdt det!!!! Kjempeartig å lese om deg - BT kunne godt ha spandert nokre sider til! Gratulerer - dette var supert!

Smilla sa...

Koselig reportasje.

Om gjengen i BT har vett og forstand tilbyr de deg en spalte hvor du kan underholde BT's lesere med dine herlige Emmelinske betraktninger :)

Photo-Me-Life sa...

Næ så artig! :) Dette ble jo nokså bra Emmeline. Du har ingenting å være flau av i allefall, syns det var kjempe kult jeg. Søren, jeg vil også ha en sånn Livingwhitemann som du har Emmelinemannen....

pst, har du lest historia om bak-i-dæren min?

Anonym sa...

Flott artillem med skjønne bilder fra huset ditt. Jeg har en datter med prikk make smak! Takk for sist på brannstasjonen :-)

Anonym sa...

å herregud så kult,jeg har ei vennine som bor i bergen i samme gate som deg,visste jeg hadde sett det huset! stilig!

Anonym sa...

Hei, leste BT og artikkelen om deg i dag. Det var artig å lese og du kan være stolt av både bloggen din og BT-innslaget! God helg.

Anne den Greie sa...

Hei!
Kjempemorsomt å lese om deg i BT, og for en vakker Blogg! Inspirerende! Lykke til videre! Bloggen er herved på favoritter!! :-)

Prinsesse Elin sa...

Nå er jeg bekymret! Kan du gi et lite pip sånn jeg vet at du ikke har dødd av sjokk over å være kjendis???? NÅ!!!

Huset i Hagen sa...

WOW! Så gøy da Emmeline! Jeg pleier alltid å lese hus og hjem først om fredagen og lo godt da jeg så forsiden. Jeg måtte jo bare sette meg rett ned utenfor. Hadde jo ikke tid til å gå inn å henge av meg først. Og der satt jeg da utenfor døren med en utolmodig hund og humret og koste meg med avisen. Kjempe fin artikkel. Som et frisk pust! Tipper du får mange nye lesere av bloggen din etter dette. Artig! Gratulerer så mye. Klem fra Anita

Hulda sa...

Ingenting å grue for det der! Du så jo så fin ut i avisa, og bildene var flotte!

Huset på kollen sa...

Hei,

Dette var jo ingenting å grue seg for! Jeg har lest artikkelen på nettet nå, og det var lett å kjenne igjen Emmeline sånn som hun er i bloggen :) Flotte bilder, og en herlig reportasje synes jeg! Ha en super helg, den første som skikkelig kjendis ;)

Anonym sa...

Kjempeflott artikkel:)
Topp blogg som jeg leser daglig!

ENGEL sa...

qlt!!!!!
gratulerer!!!!synes det ble bra jeg!!!!

Anonym sa...

_

Tre Kusiner sa...

Gratulera. Kjempe koseleg artikkel:) You go! Gunnhild

Anonym sa...

Du må ikke grue deg nei,vær heller stolt å glad over at du får en slik arti opplevelse.Ingen som kommer til å syns du er rar på noen som helst måte. Jeg har hatt veldig lyst til å se den artikkelen.Å ikke minst et bildet av deg.Syns hjemmet ditt ser kjempekoslig ut,å hvorfor kan ikke vanlige jenter også få vise fram hjemmet sitt,å ikke bare disse kjendisene. Gled deg du Emmeline.

- B sa...

Jeg synes den artikkelen var veldig fin jeg!

Unknown sa...

Flott artikkel!

Minnelita sa...

Så kult da. Skal kjøpe BT i morgen da ja.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

ENDELIG fekk eg også lest den! :) No har eg tråla alle butikker og kiosker herfra og til haugesund, og har ikkje funnet BT nokon plass! Heilt utsolgt alle steder..!! Så det vart ingen kjøp av bt i dag heller. Men så skumleste eg den på nettet, og fant artikkelen likevel :) Så da er natta redda ;) Artikkelen var kjempeflott! Artig å kike og skulle gjerne lest meir :) Du skriv som ein prest.. ehh.. ein lærer kanskje :) Hehe. (Og det passer jo?) Ha ei herlig natt :) sov godt! godklem fra åsane :)

irina sa...

Heisann, gratulere så mye kjære Emmeline. det var en fin reportasje,

Og du så kjempesøt og skjønn ut.

selfølgelig mådu hrdres.
Og tenk så artig.
er det Bergens Tidene det står for og kan man kjøpe det i trondheim

Ha en fin fin helg.I ett nyvasket og ryddet hus,

Stoooor klem

Elin Osa Søreng sa...

Detta va`kke no fali vel? Kjempebra artikkel, og veldig moro å få se bilde av deg! Flott!
Nå kan du puste letta ut og nyyyte helga som nytusprungen kjendis ;o)
(kanskje du må forberede deg på autografskriving til uka?!....)
Riktig god helg! Hilsën Elin

organic-lizzi sa...

Herlig!!....og Modig...men det er jo Emmeline i et nøtteskall det:-))
Fortsatt deilig helg&Stooor klem fra Randi

Anonym sa...

Heeeeei, så artig!! ja det er jo det!! Huset og hjemmet ditt er skjønt emmeline, det er klart, men bloggen din hadde jo ikke vært det samme uten dine fantastiske hverdagsberetninger! Og vi skjønner at bloggdag og hverdag er forskjellig...må ut og se om jeg kan finne en BT her i trønderhovedstaden nå da. GOOOD HELG!! Inkala

Karna sa...

Juhuuuu Emmeline!
Repotasjen var kjempe fin, fikk beskjed av min mor at "En av de du var i Oslo med er i BT i dag...og hun sier hun står i stuen akkuart slik for å skjule noe....har du hørt om det..." HA HA HA så mosomt!!! HVor har min far en slik flott dings tror du, midt på spisebordet, må jo følge med temp ute hvert minutt vet du...fniiisss...Det var en flott repotasje, med fine bilder, ingen ting å være redd for!!!!!!!

Mathilda ligger hvelvet nede i havnen, den flyter ikke så godt lenger, så det bare å gi en lyd om Emmelinemannen er på flyttefot! Går sikkert helt fint å legge inn kabel til TV der...ha ha ha

Solen skinner og det er lørdag, det er bare så HERLIG!
Du kan godt sende meg en e-post, jeg har ikke mobilnr ditt lenger, siden jeg har byttet sim så.....Du kjenner meg....

Anonym sa...

For en artig opplevelse å lese om deg og bloggen din i BT i dag. Kommer nok innom bloggen din flere ganger. Lykke til videre!

Verneklem fra Astrid

Related Posts with Thumbnails