søndag 24. januar 2010

Lysglober




I løpet av helgen har bloggen tippet 950 000 unike besøkende og det er utrolig. Jeg regner faktisk med å feire en million besøkende i løpet av februar måned. Derfor har jeg begynt å planlegge en storstilt GIVE AWAY!



I bloggemiljøet har det å gi bort ting blitt en vanlig gest. Det er nok et symbol på at man verdsetter leserne sine, og setter pris på at folk leser det man skriver. Denne gangen har jeg imidlertid gjort noe som jeg ikke trodde jeg ville tørre. Jeg kontaktet flere store aktører innen interiørbransjen, og spurte om de var villige til å sponse Emmelines en-million-besøkende-party;) 




Stor var derfor gleden da omtrent alle svarte unisont JA, klart vi vil:) Noen dager senere kunne jeg hente den første pakken som skal gis bort. COVENT GARDEN er noe så sjeldent som et norsk interiørmerke, og de har altså donert to store lysglober til Give Awayen.



Begge lysglobene kommer med tilhørende serveringsfat i metall. Det er rett og slett så lekre glober at jeg er misunnelig på dem som skal vinne! Litt fundering har det også vært-- for hvordan kan man videresende gaver i et slikt format? Jeg har kommet til den konklusjonen at lysglobene må hentes eller leveres her i Bergen..De som bor i Alta, må altså alliere seg med gode gamle grandonkel Birger fra Bergen for å vinne. Da er det bra at jeg har mange flere gaver som kan sendes til nord og sør:)



For to dager siden kom også pakken fra Nordhjem. Stor var gleden da Emmeline kunne pakke ut ti nye puter og tolv nye bokser. To av putene er på plass i stuen, og resten er spredd på andre rom. Emmelinemannen er derimot ikke fornøyd. I dag er det derfor kniven på strupen. Her skal tolv bokser finne sin nye naturlige plass, ellers blir de plassert på boksebarnehjem i boden i kjelleren -og det går jo ikke!



For dere som lurer på når dere kan vinne lysglobene--og litt av hvert annet?  Dere får følge med på bloggen fremover i februar. Den dagen jeg tipper en million, da starter lotteriet. Jeg kommer til å annonsere det med brask og bram. Du trenger ikke være følger av bloggen for å delta, du trenger ikke å ha Emmeline i bloggrollen din heller. Du trenger faktisk ikke å ha blogg i det hele tatt. Det handler om å legge igjen en kommentar, sånn at jeg vet at du vil være med...Den dagen altså, en gang i februar. SEE U AROUND:)




81 kommentarer:

~*~ saskia ~*~ sa...

Great pcis. Lovely in red!

Have a sweet sunday,

Saskia

Elis@beth sa...

OMG!!!! 1 MILLION besøk? Det er lite herrlig da!! Men jeg skjønner det godt! Jeg har sikkert vært innom 350 gang bare lille meg!!

Gleder meg til det braker løs!!

Ha en flott søndag ♥

Elisabeth

Sol sa...

Grattis med nye spreke puter!!!!
satt faktisk her og lurte på om jeg skulle sy meg noen nye puter i dag...., men foreløpig har NM stafetten på TV vunnet over putelagingen...Skjønn det den som kan. Jeg har også en del bokser som står lagret på boksebarnehjem i kjellerboden.....Samboeren har aldri skjønt hva jeg skal med alle disse boksene, i alle fall så lenge de ikke fylles med annet en luft.....
Moro med så mange besøkende Emmelinemor, og jeg vil jo gjerne delta på Give Away når den tid kommer...
Lykke til med bokseplassering...(kjøpte en jeg også her om dagen....bare en bitteliten en, kunne ikke la være...

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lekre lysglober, rett og slett :)
Og putene var kjempesøte med siner herlege fargar :)

Klem M :)

Anonym sa...

Lysglobene ble vel sendt til deg? Da er det vel ikke så ille å sende de? :P

Anonym sa...

Så utrolig at du snart runder i million=)=)...men ikke rart da...

Du skriver og presanterer deg så flott!!!
Så innlemmer du oss anonyme=)

Stå på

Marit.;)

Emmeline sa...

HEI Anonym: Lysglobene ble sendt i en gigantpakke, med proff innpakning og budbil.... Tror på en måte at det blir litt ambisiøst for Emmeline å følge opp med å sende globene videre på samme måte. Jeg har imidlertid andre premier som jeg skal sende. Som går superfint med posten;) Så det blir heldigvis noe for alle!

Nooria sa...

Jeg skal henge meg på konkurransen, og det blir ikke vanskelig ettersom jeg leser alle dine innlegg ;-)).

Nooria sa...

Jeg skal henge meg på konkurransen, og det blir ikke vanskelig ettersom jeg leser alle dine innlegg ;-)).

beate sa...

Hei din putegale-kvinne!
lurer på om vi kan være i familie... jeg har akkurat det samme putegenet som deg...

grattis med så maaaaange besøk.
koser meg her hos deg!!

klem Beate

Hem och Lycka sa...

Oj vad många besökare, vad roligt! Och så fint du inreder, så snyggt med det rödvita!

kram Mia

Mari sa...

Ja da har du virkelig noko å feira!!! Det er liksom ein selfølge å gå innom Emmeline når man tar runden i blogglandia:) Du var faktisk den første bloggen eg begynnte å lese fast, og da eg skulle fortelle mamma om denne utrolig stilige bloggen hadde hun allerede funnet den, da må eg sei at eg følte meg litt gammel... Men slik er det blitt mammaene er sprekere og meir oppdatert enn døtrene! Ha ein flott søndag:)
Klem fra Parkvegen

Regina bygger seg hus.. sa...

Hei!
Dersom alle ivrige lesere skriv "emmelines.blogspot.com" som status på facebook så er kanskje 1 million eit faktum før februar er her? Eg anbefaler alle å følge den fine/artige bloggen din!

Unknown sa...

Wow 1 000 000 besøk!!! Det er KULT:o)) Men så har du en nydelig blogg, med masse gode, inspirerende bilder, og et nyyydelig hjem. så jeg skjønner godt at mange er innom...

Blir superkult med MILLION give-Away, gleder meg alt... Vi kommer til og være så mange spente bloggere og "tittere" at du nok fort kommer opp i millionen:o))

Klem fra Line

Anonym sa...

Jeg har fulgt med på besøkstallet ditt lenge nå, og må si at jeg er imponert! Ikke så rart da, bloggen din er helt kjempebra, Emmeline!

Får litt kjøpelyst av å lese her, men siden jeg prøver å "downsize" for tiden, må jeg holde meg i skinnet.

Emmelinemannen er nok litt av et funn, tross alt. Dvs. tross alle putene og boksene...

Dina sa...

1 mill- helt fantastastisk!!! Flotte gaver, men uansett er jeg stadig innom her! Dagen er ikke den samme uten!

Gleder meg til å følge feiringen!

Forsatt god søndag!

Anonym sa...

Å så fantastisk. Blir spennende å se når det skjer. :))

Jeg følger bloggen din fast og har gjennom tiden fått så utrolig mange tips og ideer fra deg. Har ingen blogg selv, men du som jeg koser meg med din blogg :)) Og den lys blå pip-tapeten falt jeg pladask for. Selv om en fondvegg med den hadde vært nok for meg!! Skal du ha den noe sted?? :)) Hilsen Tove

Anita sa...

Halloen!! Såå fine de globene er!! Og du er super dupert fint hjem for bokser her i heimen så send overskuddet over istede for på kjellerbarnehjem! Kost og losji og ALLE utgifter dekkes :0) Nå er jobbehelgen i mål og lykke er stor! God søndagettermiddag til deg og dine! Klem!

Smineset sa...

Tenk det (!!!!) snart 1 million!! Gratulerer!

Ønsker deg en super søndag! ;-)

Sissel sa...

1 million!!! Det står det respekt av!!! Jeg er en jomfrublogger og er kjempeglad for at jeg har hatt 6-700 treff denne uken!!

Gleder meg til når premieringen starter!

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Du datt litt i verdi når du går hen og tigger gaver for selv å gi bort, men kanskje du har brukt opp alt på puter og dill dall.

Randi sa...

Er ikke no rart at du får 1mill besøk..den bloggen din er en ener..Se bare på meg...innom flere ganger samme dag.Liker å bla meg tilbake til tidligere innlegg og bilder.Hilsen og klem fra Bergens tøs.

Bravo sa...

Guri så kult, grattis som kommende "millionær"!

Apropos bloggroll, jeg skulle gjerne hatt deg i min, men liker å avklare med bloggeieren om sånt er greit, jeg da. Kan jeg sette deg inn, tror du?

Ruths datter sa...

Wow.Det hørtes fristende ut.Spennende
Klem

sylvia sa...

åååå så flott en gave du skal gi bort,ja jeg skal følge med,
nydelige bilder av stua di.
klem fra sylvia

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott Emmeline...
Så kjekt at du tenkjer på å gi vekk masse og at du får hjelp av Interiørverda til dette...
Det vert no flott reklame for dei det. Ps. til anonym som kastar skit: Er det verre å få gåver til å gi vekk enn å ha reklame på bloggen sin?
Alltid topp å kome innom bloggen din Emmeline! Spennande å følge deg vidare.
Ps: Heldig eg som har ei vennine i
Bergen, ja i tilfelle eg vinn altså ;-)

Barbros lille atelier sa...

Gjett om jeg skal være med! SÅ GØY! OG tenk EN MILLION!! Det er jo helt sinnsykt! Du er bloggedronning nr.!:-)

Klem

The Espegards sa...

Veldig fint blogg Og jeg liker veldig godt din interior style.... Og Na har du en fra Toronto Canada som skal folge deg og dine:0) Hilsen Diana

Marianne sa...

Du er bare kjmpe flink Emmeline ;))) Tenk 1 million da... Det er jo helt vannvittig...
Stå på du er ett lys i hverdagen:)
Klem

Kari sa...

Lekre lysglober! Synd jeg ikke bor i Bergen... ;-) Men kommer nok til å følge bloggen din allikevel, det har jeg jo gjort lenge allerede.

Kari :-)

Torill sa...

Nydlige lysglober !!
Har lest bloggen din ei stund.... hatt mange koslige stunder, gode tips, artige kommentarer. Skriv eigen blogg no, men er innom her og koser meg enno !!! Så stå på....fram mot 1mill. og 2.mill besøk.....

Emmeline sa...

Hei anonym:)

Gjør ingenting om jeg detter i verdi fordi jeg gir bort gaver som er sponset:) Det er iallefall en ærlig sak. I fjor kjøpte jeg gaver som jeg gav bort til påske, men etter å ha sett hva som blir sponset i andre bloggsfærer tenkte jeg at det er helt absurd om jeg ikke skal kunne være så frimodig at også jeg kan bli sponset!

Jeg hadde en diskusjon med en journalist fra BT for lenge siden, han mente at interiørbloggerne ikke var bevisst sin egen markesverdi. Etterhvert ser jeg jo at han har et poeng:)

Vi driver reklame i øst og vest ved å skrive om ulike merker om kopper og pledd og butikker, og det gjør vi uten vederlag;) Dermed var det et helt naturlig valg for meg å sende en forespørsel om sponsing, og så er det fritt for dem som blir spurt om de vil sponse;) Jeg betaler tross alt porto for gaver som skal videresendes!

-og heldigvis er det som å skvette vann på gåsen om noen mener at kun en gave som er kjøpt og betalt av meg er god nok;) hehehehe... For det er jo tross alt helt frivillig om man vil delta i trekningen;)

Ha en superduper søndag alle, skal se over kommentarene og forsøke å svare på flere spørsmål! SEE U

Nancy Sæle sa...

You are very clever! What a great Idea! You have given me som winter inspiration!!! Colors are nice and crisp!! Nancy

Prinsesse Elin sa...

Du oppfant jo akkurat kruttet med å be om å få gaver! Du er ikke den første og heller ikke den siste som gjør det:) Nå: FB. Sakkes der;)

Nina sa...

Fin søndag:-)

Ikke overraskende med nesten en million besøkende, så populær som du er:-) Jeg pratet blogg med noen bekjente her om dagen, og Emmeline var en som de alle måtte innom hver dag:-) Men uannsett, GRATLA, som vi sier i Stavanger;-)

For noen fantastiske lysglober:-) Sånne tror jeg jammen meg jeg må invistere i. Eldstesønnen blir 13 år om en uke:-D Kanskje ikke han hadde blitt så glad for dem, men en unnskyldning for å handle noe nytt for meg selv;-)
Pga deg og flere med i blogglandia gjør interiørbutikker til en GULLGRUVE. Det er etter at jeg oppdaget denne verden at jeg har begynt å fornye meg i hjemmet, og helt sikkert MANGE med meg:-) Så å sponse deg og din giveaway er jo i grunnen en vinn - vinn situasjon:-)

Flotte puter forresten:-) Jeg skal pusse opp soverommet på hytta, så slike puter tror jeg passer perfekt der:-)

Ha en strålende søndag:-) Nå skal jeg pakke inn en del bursdagsgaver. Det er mange bursdags"barn" fremover, og da er det greit å ha det klart i en ellers hektisk hverdag:-)

Gleder meg til give-awayen by the way:-D

Klemmer fra bloggløse Nina fra Stv

Anonym sa...

Herlig, jeg gleder meg ...!
Lysglobene var nydelige ...!

Tenk at du snart har nådd så mange besøkende & lesende, helt utrolig Cecilie ... Grattis til deg ... ♥

Ha en fin søndagskveld, klem

Anonym sa...

Husker jeg oppdaget deg via "Karnas hus" for ca 2 år siden. På den tiden surfet jeg innom mange sine blogger,og det gikk ikke lenge før jeg la deg inn på "Favorittar" og der har du blitt siden;) Det tar jo tid og holde seg oppdatert på "alle"sine blogger,så etter hvert datt flere og flere vekk.Men min daglige dose hos Emmeline må jeg ha;) Fikk nesten litt abstinenser før jul da du var "vekke" i en en periode,selv om du hadde sagt fra på forhånd,hi hi.
Syns du har en suveren evne til å lage/skrive en god/vittig/underfundig historie ut av helt hverdagslige,banale ting!!
Det er forbaska GODT GJORT!!

Klem Liv

Anne Grete sa...

Åhhhhh, GLEDER meg!!! Følger spent med på at det skal BRAKE løs :)

Maria Therese sa...

wow så spennende å ha hatt så mange besøkende! Jeg er for d meste stille innom å leser og rusler stille ut igjenn, selm om jeg vet at noe av d fineste er å få komentarer på sitt nye innlegg..Men d har vel skjedd at jeg har komentert også. Ønsker deg en fin søndagskveld!

Renate sa...

Her var det mye lekkert ja .deilig farger på puter og bokser på hyllen ,og noen lekkre lykte glober . Morro at du har så mange besøkende ja .herligheten det var litt av ett tall du kunne presentere der .

klem og Gratulerer .Morro at du søkte om tilskudd til give awayen din også tøfft gjort og veldig hyggelig for den som vinner også .

Miamor sa...

..iteno problem å hente for min delllbor jo bare et strilasteg unna.....hehe...herlig med feiring på bloggen din.....miamor

My home is my Castle sa...

Tenk 1 million da !!!!!
Helt utrolig, men skjønner jo godt at du har mange lesere da !!!Er inne stadig vekk jeg og ;)
Dette blir jo kjempespennende å følge med på :)Blir vel rekord i kommentarer da tenker jeg ;)

Klem,Kari

M sa...

Gratulerer med så mange besøkende, 950 000, det er mange...
WOW.....
Og de globene....med frostet glass.....SUKK......de var lekre....
Jeg er med!
Så stilig at du fikk sponset gaver, da.....det var jo en god idè, synes jeg.....da får du sikkert gledet mange......og spennede blir det også!

Klem,M

Mariann sa...

Det står respekt at 950.000 besøkende! Du er ein insperasjon for oss andre!

Fortsatt god helg!

Solveig sa...

å dette gler jeg meg til dette, kjempe lekre lysglober

:) sa...

Fantastisk! Du burde la dem sponse deg, du kommer til å bli rik :-) Vet du hvor mye Ida Wulff tjener, eller? Nok til å leve av det, i alle fall ;)

Berit sa...

Wow, det er imponerende!
Jeg er også innom deg daglig, vet det er mange av oss der ute. Klabert at det blir mange besøkende da! Flott!
Takk for deg og ditt, stå på videre.

Berit

hobbyvenn sa...

Du verden for et besøkstall! Gratulerer med de 950 000 allerede. Det er igrunnen ikke så rart da, så spennende og morsomt som det er å følge bloggen din...

Noatunfrua sa...

Hei Emmeline!
Gratulerer med så ENORMT mange besøkende!! Det er imidlertid ikke overraskende, for som så mange før meg har sagt - bloggen din er fantastisk!

Vet ikke om jeg har lagt igjen kommentar her hos deg før, men er følger og stadig innom her :)

Du var faktisk en av flere som inspirerte meg til å få min egen blogg...

Nydelige puter du har fått, og de lysglobene var jo bare nydelige... Må nok følge med videre, ja!

Ha en deilig uke!
Klem fra
Laila Johanne!

Camilla sa...

Wow! Tenk at du har så mange lesere...Fantastisk. De lysglobene var så flotte... Gleder meg til feiringen!!:)

Anonym sa...

Best blogg!
Minste jenta mi høyrer på Stjerneteller kva kveld no. Etter å ha hørt samme Malin- CD i to år, var storesøstrene veldig fornøgde med at veslesøstra har skifta CD. * Kjøpt etter tips på bloggen din. Nydelege songar som mamma og kosar seg med!
SuMa

Anonym sa...

Hei! Jeg er en av de mange anonyme som daglig koser oss med allt det morsomme du skriver:)
Jeg har aldri lagt igjen kommentar men ettersom du nevnte Alta så må jeg sende en hilsen herfra. Du skal se det blir jeg som vinner en vakker dag i februar:) Ja det går nok troll i ord,hehe

Hilsen Altajente

FruLisa sa...

De Lysglobene var jo bare smashing! Hm - synd det er langt mellom Gudbrandsdalen- Bergen og ingen onkel Birger heller:-(

Jeg synes det er smart å la noen sponse deg - du får feiret på skikkelig måte & de får knall reklame. Huset ditt og bildene dine er jo rene reklamekampanjene for interiørbutikkene.

Go girl!

Anonym sa...

Hei Emmeline!
Det ble vel toll på varene fra Nordhjem?! Synes de tok så mye i frakt.. :( Akkurat de putene ville jeg også ha!! ;)
Nyyyyyyydelig stue du har!!!
Linnea

Emmeline sa...

Hei Linnea:)

Av en eller annen grunn kom min pakke med forenklet tollbehandling. Tror jeg betalte 177 kroner og dett var dett. Ikke noe moms eller noe annet heller? Jeg tror fremdeles at de må ha gjort noe gale.... Men jeg trakk kortet, smilte høflig og mer eller mindre LØP ut av butikken med GIGANTPAKKEN i hendene.

Så jeg kan ikke noe annet enn å ønske deg lykke til. For det var dyr transport, men så kjøpte jeg på en tirsdag og fikk pakken på fredagen... så servicen var det iallefall ikke noe å si på:)

Anonym sa...

hehe.. ;) takk for svar!!
moms trekkes fra på ordre fra Norge. Det er det som er så greit med å handle i Danmark! Bare det der med den fordømte lave grensa på 200kr da.. hva får man vel for slikt et usselt beløp!
L♥♥♥ve your taste!
Linnea

Vårt Hus sa...

Å huttetu som jeg gleder meg! Putene dine var kjempe fine. Hehe- gleder meg til å se boksene, og håper ikke at de ender på boksebarnehjem.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Yvonne

elinrs sa...

Heia Emmeline. Bloggen din er kjempeflott.Mye fint å se på og ikke minst mye artig å lese.Innlegg fra bloggen din kan leses opp i flere sammenhenger og sette folk i godt humør. Klem til deg fra meg.

Unknown sa...

Wow, så spennende det blir her framover da!!
En million lesere er virkelig mye!!

De lysglobene var lekre!
Jeg gleder meg til pakken min fra Nordhjem kommer også:)

Ha en fin ukestart:)
Klem Linda

Anne Mette sa...

Kjempefan av bloggen din. Så artig å se bilder og lese dine artige kommentarer. Er innom daglig. Spennende med 1 mill. markeringen.
Gleder meg til å følge deg videre.
Hilsen Anne Mette

Anettes tankeboble sa...

Fantastisk nydelig stue ;)
Anette

SamogSofie sa...

veldig god ide med sponsing emmeline! Du gor fantastisk reklame for mange av disse leverandørene!

Lisbeth sa...

Jammen så må vi jo alle hjælpe til med at nå millionen...det tror jeg ikke bliver vanskeligt...lol
For alle oss (med og uten blogg)vi følger dig trofast hver dag selv om der ikke er gaver ivente.
Hvor har de mange flotte ting i katalogen til Covent Garden...lækkert med noget flot norsk interiør også...siger jeg som bor i Danmark.
Jeg tror green gate er mere populært i Norge og Sverige end her.

Og flot nyt sofabetrekk har Emmelinehuset også fått ser jeg...ja vi elsker våres Ikeasofaer...:-o)

Klem fra Lisbeth

Janne sa...

Stilig! Tenk 1 million!!! Men jeg skjønner det godt!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med sååå mange besøkende! Jeg elsker siden din og er innom flere ganger i uken! Jeg får masse herlig inspirasjon fra ditt vakre hjem. Vil gjerne være med på å prøve å vinne de flotte produktene fra Covent Garden!

Klemmer fra Anette

Lykkeliten sa...

Hvilke herlig puter du har skaffet deg!
Håper du her klert å redde boksene fre boksehjemmet i boden nå da.....

Anonym sa...

Emmeline.
Så kuuult. Skulle egentlig bare mangle at ikke disse leverandørene skulle sponse noen gaver. En god blogg er jo verdens beste reklameplass. Rart du ikke er sponset med mye mere. Dessuten er det jo egentlig flere enn 1 mill LESERE av bloggen din. Her hjemme er vi i hvertfall to som leser den, selvom vi bare regnes som et treff... See? Lykke til og takk for alt du legger ut: Klem, Hilde (uten blogg).

Perlemor sa...

Så spennende da! Jeg gleder meg, Lysglobene var lekre og putene var virkelig "VÅR"!

Mandagsklem fra Perlemor :)

PIONPIA sa...

Imponerende!!
og nydelige lykter; så henger meg på;-)
klem

Synlig-Birgit sa...

Jeg hjelper deg gjerne med å nå rekorden! Jeg er en av de mange anonyme som har latt meg inspirere av din vittige penn uten så mye som en kommentar til takk. Fy skam meg. Nå vil jeg si at du er en inspirasjon, og en glede å lese! Innlegget ditt om bh-kjøpet traff meg så veldig at jeg til og med måtte kopiere deg og skrive litt om min egen mislykkede bh-kjøp-tur. Du finner den her hvis du vil kikke: http://bibbipussel.wordpress.com/
Igjen takk for dine morsomme ord - og tvi tvi med rekorden. :-) Bibbi

Vingesus og Julebrus sa...

Gratulerer med snart en million - det er helt utrolig!!
Er ofte innom og leser, men er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg - men måtte jo gratulere nå!!
Så må jeg si du hadde et flott svar til den anonyme som mente du "datt i verdi fordi du tigger gaver"!! Nice!! ; )

Ha en fortsatt fin dag!! : )

Gøril sa...

Oi, dette blir spennende. DU har en utrolig inspirerende og fantastisk blogg.
Ha en fin dag

cordelia sa...

Hei Emmeline;O)
Lysglobene var kjempefine,også har du gjort en kjempejobb med og skaffe ting til trekkningen som skal gå til Bloggvennene dine....Og de er det ikke få av,men det er jo ikke så rart for du skriver og formulerer alt så bra at det er med en enorm innlevelse for oss som er hekta og må innom hver dag for og lese om hva Emmeline har gjort på i det siste;O)
Gleder meg til vi treffest på svømmingen på torsdag kl.20.30;O)
Ha en strålende kveld,klem:O)

cordelia sa...

Hei Emmeline;O)
De lysglobene var rå tøffe,heldige de som vinner trekkninger der;O)
Er glad jeg bor i Bergen,da er jo muligheten litt større;O)
Du er kjempeflink som har klart og skaffe så mange fine ting,og dagen er ikke den samme uten å ha hvert inne på bloggen din og lest hva du har skrevet.Gleder meg til torsdag når det er svømming igjen....Husk kl 20.30;)
Ha en strålende kveld,klem:O)

Marthe sa...

Heisann! Gleder meg til give away, og håper jeg vinner en lysgloge. Da skal jeg sende mitt søskenbarn, og ikke grandonkel for å hente den og ta den med til Alta! Du skriver morsomt, og tar fine bilder - vi andre kan bare strekke oss etter å få så mange lesere som mulig.

God uke til deg!

Unknown sa...

Spennende :-)

Anonym sa...

hei emmeline!

Jeg er en liten fast anonym leser som praktisk talt bare eeelsker innleggene dine!!

Du er en sann inspirasjonskilde :o)

Klemmer trude

trude.juterud@hadeland-energi.net

Anonym sa...

Jeg vil også være med!
Stiller meg i rekken sammen med de andre og er helt enig i at bloggen din er koselig og morsom å lese.

ha en flott dag
J

Dorm Bedding sa...

Very nice pillow ideas here...coordinated and well put together the collection looks very interesting to me. Thanks For sharing With us.

Bente Borlaug Skarbø sa...

Koser meg masse med bloggen din, som du vet :-).... alt som du skriver og masse flotte bilder.

God helg ;-)

Klem fra Bente

Anonym sa...

Hei Emmeline.

Eg er innom deg dagleg, og har veldig lyst til å vera med i konkurransen din! Ikkje akkurat den raskaste i avtrekkaren, så kommentaren kom ikkje før no:) Veldig kjekt å følgja deg:D

Stor klem fra
Kari fra Stord

Related Posts with Thumbnails