lørdag 30. januar 2010

Tikk takk


Dagene går, og det nærmer seg trekning. Da er det jo ekstra kjekt at noen helt uoppfordret har kommet på banen med flotte premier. Boligfryd har for eksempel donert denne lekre puten med monogram, som kom sammen med et sitat til veggen som også skal loddes ut. Lyktene fra Covent Garden står også klare til den store dagen.


Videre har jeg fått gaver fra Bo Nordisk, Happylines, Boligpluss og GreenGate. Jeg hadde tenkt å vise bilder av alt, men tror at jeg må vente, ellers er det noen som blir veldig forvirret. Det er ikke trekning enda. Dere trenger ikke å legge igjen hilsen under dette innlegget for å vinne! Jeg lover å forklare høyt og tydelig hva dere skal gjøre når den dagen kommer:) 



Siden noen har utfordret meg til å vise bilder av varmepumpen, måtte jeg jo det. Det er kanskje ikke det mest bloggifiserbare objektet her i verden, men den har likevel en elsket effekt:) På dette bildet ser man jo også gulvene som over flere år har stått øverst på listen over det som trenger rehabilitering hos oss! Kontorplassen vår hadde sin plass i dette hjørnet helt til varmepumpen kom, men den måtte vi flytte. Dermed er det litt merkelig plassering av lenestolen, men vi finner forhåpentligvis snart en bedre løsning!

I går etter jobb møtte jeg damen som jeg hadde bestilt tøfler av:) Jeg ble veldig overveldet over kvaliteten. Disse tykke tovede tøflene koster kun 105 kroner, det er jo GI BORT PRIS! Jeg har gått med dem siden de kom i hus og resten av familien er misunnelige:) Dessverre har ikke bedriften hun jobber i egen nettside, men om noen har lyst til å kjøpe superdeilige og varme tøfler, kan jeg formidle kontakt. Tusen takk til deg Mai Britt, håper det gikk fint med konfirmantene dine!


De siste dagene har jeg sittet flere timer på data for å klare å legge ut et innlegg. Det er UTROLIG irriterende og demotiverende, og i går måtte jeg bare gi opp. Håper det blir bedre i løpet av helgen, i såfall er jeg nok snart tilbake med statusrapport fra dagens opplevelser på Rema 1000. SO LONG:) 

27 kommentarer:

Nina sa...

Fin lørdag:-)

Der var du endelig;-) Har vært innom bloggen din flere ganger i dag i håp om et nytt innlegg, og der var du plutselig;-)

Det blir spennende med feiring og trekning på bloggen din:-) Gleder meg:-) Flotte premier du har vist så langt:-) Det nærmer seg!

Venter i spenning på din opplevelse i dag på Rema 1000;-)

Ler litt akkurrat nå, fordi min 2 åring kom med et bilde av meg og min mann fra vår ungdom, UNGE og STORMFORLESKET;-) Hun spør hvor søsknene er på bilde, hvorpå jeg svarer at de ikke var født da. Hun ser spørrende på meg og svarer; "Har ikke K og S føtter?" He-he:-) Må være flink til å skrive ned slike gullkorn!

Ha en fortsatt stålende helg:-) Her er det den store selskapshelgen. Eldstemann blir 13 år, og det må jo selfølgelig feires med BRASK OG BRAM:-)

Klemmer fra Nina, Stv

Nina sa...

forlesket....hehe...litt skriveleifer når en skal skrive i en fei;-) men regner med at du forsto hva jeg mente?

uniktliv sa...

Gledelig lørdag da med tøffler og Rema 1000 snart..
Jeg bestiller gjerne et par tøfler i str 38.. skal jeg sende deg mail eller?

Emmeline sa...

Hallaien Uniktliv:)

Send meg en epost!!! emmeline@live.no eller skriv det på facebook;
MaiBritt er der!

På landet sa...

Så masse fint du har fått til trekningen. De tøfflene så herlige ut, her er det så gulvkaldt at det ligner ikke grisen..

Kos deg i kveld.

Hjertedamas blogg sa...

Kunne tenke meg slike tøfler, selv om jeg ikke har noe kaldt hus lenger. Men vi bruker og vintercampe, og da er det veldig kjekt med varme tøfler!!!

Grethe Kristine Gundersen, Moss

elinrs sa...

Heisann Emmeline. Er egentlig veldig imponert over at det ikke ser verre ut med varmepumpe.Koselige bilder og utrolig flotte tøfler. Sender deg en mail. Gleder meg stort til å høre om Emmeline på Rema 1000.
Ønsker deg en god helg videre.

Fru Rosas Hjem sa...

Så mye fint da:) Jeg er ny i denne blogg verdenen og har ikke helt skjønt disse trekningene og give aways`ene. Men jeg kommer vel inni det etterhvert;)

Du har uansett en inspirerende blogg:)

klem fra nye lille meg

Lisbeth sa...

Super lekre tøffler...du blir nok nødt til at kjøpe til resten av familien også...lol

Fin hvit varmepumpe...er det en i hvert rom eller kan denne ene opvarme begge stuer?
Et farverikt billede eller en hylle skal nok ta blikket fra varmepumpen...ikke fordi den fyller voldsomt da.

Hva er det for en Rema 1000 historie?
Nå kan vi jo nesten ikke vente til imorgen...:-o)

God helg fra Danmark

Datt sa...

Wæo, det varmepumpa var jo faktisk ganske anonym av seg! Så den ikke før jeg leste teksten jeg! :)

GAWO sa...

Wow for noen tøffler. De hadde vært noe og hatt stående på hytten. Der er det minus 5 til 7 grader inne når jeg ankommer og hvor kaldt det er på gulvet tør jeg ikke tenke på.

Tror jeg må følge med på trekningen din også for de lyktene hadde passet perfekt hos meg. På hytten altså.

Lurer litt på om han varmepumpemannen din har vært helt "i lodd" når han monterte. Pumpen bør stå midt på en vegg og aldeles ikke inntil veggen. Så sa min varmepumpemann. For ellers virker den ikke helt perfekt, da han. Men pytt sier jeg, alt trenger vel ikke være perfekt :-)
Kos deg i varmen. Det gjør jeg.

Unknown sa...

Hopper bare innom med en kommentar angående lenestol plasseringa, du kommer til å elske den!! Jeg har min god stol parkert akkurat i varmluft strømmen fra min elskede varmepumpe, og det er blitt min absolutte favorittplass i huset! Ingen ting slår følelsen av en varm fønvind i et morratrøtt tryne en iskald januardag. Ha ei fin helg!

Anonym sa...

Hei.

Flotte tøffler du har fått deg. Varmepumpen var helt grei der den hang.Blir nok kammuflert bort med et av de røde teppene du har...
Stavanger

Bossa sa...

Heisann. Har sendt mail til deg ang. tøfler. Glemte visst å skrive "Bossa" i mailen. Det er J. Bjørling.
Ha en super helg. Klem :O)

Emmeline sa...

Hallaien Gawo:)

Her i huset finnes det ikke EN vegg der man kan montere varmepumpen på midten....Siden det er vinduer på alle ytterveggene. Store vinduer...
Så da ble dette den beste løsningen, for nå blåser varmepumpen rett frem og ut døren--til gangen der man kan gå inn i alle de andre rommene og opp trappen;) THAT's WHY;)

Jeg skal svare alle tøflefan i løpet av kvelden. Tøflene har såle under ( det glemte jeg visst å vise) Så de er svært solide og gode og de sklir ikke!

Jeanette Jess1 sa...

Heisann
De tøflene så flotte ut,så jeg vil gjerne ha adr til dama. Kan du legge den inn på bloggen min el sende den på mail til meg; jschultjessen@gmail.com

Kjempemorro at så mange er med og sponser deg til giveawayen din - det er nik mange som vil være med på dette når den dagen kommer.

Ha en fortsatt flott helg!!!

Beth sa...

Heldige deg som har fått montert din varmepumpe...
Min står fremdeles nediset ute på terrassen og venter på mildere dager...:-))

Fjordheim sa...

For noen herlige tøfler. Kan forstå at dei er varme og gode.
Herlige gaver du får til utdeling. Må nok henge meg på den når den kommer.
Ha en god kveld :)

anette viketun sa...

Hei kusine cecilie.Flotte tøfler.Jeg har også lyst på et par tøfler og da en str større enn jeg bruker og da i str 41.Mail meg om mere opplysninger.Forsøker å strikke tøfler som jeg skal tove.Kommer ikke helt igang . Har sett på flere oppskrifter.Jaja.Fint inlegg i dag emmeline.Klem fra kusine anette

mi-rachel sa...

jeg hadde og samme problemene som deg. utrolig irriterende.men jeg oppdatere java .og da løste det seg.

Nostalgia sa...

Hei!

Jeg har også sendt deg en mail ang de fine tøflene til Mai Britt..

Etter som det er første gangen jeg legger igjen en hilsen på bloggen din, vil jeg nytte anledningen til å takke for titten inn i ditt nydelige hjem..

Ha en fin kveld!

Nostalgia

Anonym sa...

De tøflene så gode og varme ut. Nå slipper du kanskje å fryse på bena i hvert fall.Her har vi ikke merket kulden innendørs,da vi har varmekabler i golvene.Da vi bygde hus i 73 var vi sannsynligvis de første her i byen som satset på slik oppvarming i hele huset. Det funker godt fremdeles, så vi har aldri angret på at vi ganske enkelt lot være å bygge pipe.!! God søndag! Hilsen Toril A.

det lange hvite huset sa...

Jeg fikk også lyst til å kommentere de tøflene, de ser aldeles herlige ut! Hvis mannen er enig i at vi absolutt må ha sånne på hytta kan det hende det kommer en liten bestilling fra meg og.

Ha en fin dag!

Bettina sa...

Alle andre har skrevet om lotteriet men jeg må virkelig spørre hvor du har funnet den utrolig fine vekkerklokken? Så søt!!

Veldig fin og inspirerende blogg, forresten og dine historier bringer fram latteren hver gang. :)

Mvh
Bettina

Miranne sa...

Heisann,
det var vel iallefall meg som utfordra på den varmepumpa - kanskje andre også? Det vart jo slett ikkje verst. Heilt ok, det der, om ikkje direkte vakkert. Så får jo heller resten av interiøret trekke blikket i andre retningar. Her har det minka stygt på veden. Minus 17 i kveld.

Maria sa...

For et nydelig hjem du har!Jeg ble helt betatt:)Av farger, teksturer og plasseringer.De tøflene så supre ut.Må vurdere å kjøpe noen tror jeg.Det er gulvkaldt her.

Anonym sa...

Svarer du oss på mail ang tøfler? Nora m familie

Related Posts with Thumbnails